MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 49 of 49

Thread: Glory op rtl7

  1. #26
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Het is zo laagdrempelig dat de liefhebber in een gat valt...
    Tsja... ik heb ooit eens op een soort marketingbureau gewerkt en ik vond het destijds ook storend als men weer eens denigrerend over het grote publiek sprak. Dat die het toch niet zouden begrijpen enzo. Nou dat vond ik toen al onderschatting en pure minachting. Maar het is wel zo dat het publiek goed en juist geďnformeerd moet blijven. Deskundigheid in het commentaar staat voorop. Ik vind zelf ook dat je niet alles moet gaan zitten voorkauwen. We worden toch al overspoeld met onzin en blabla tegenwoordig.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Tsja... ik heb ooit eens op een soort marketingbureau gewerkt en ik vond het destijds ook storend als men weer eens denigrerend over het grote publiek sprak. Dat die het toch niet zouden begrijpen enzo. Nou dat vond ik toen al onderschatting en pure minachting. Maar het is wel zo dat het publiek goed en juist geďnformeerd moet blijven. Deskundigheid in het commentaar staat voorop. Ik vind zelf ook dat je niet alles moet gaan zitten voorkauwen. We worden toch al overspoeld met onzin en blabla tegenwoordig.
    Ook storend is dat je er van uit gaat dat een commentator op tv een betrouwbare bron is. Als je dan een keer als leek zijnde je in een discussie mengt en daarbij de kennis gebruikt die je bij RTL7 hebt opgedaan sta je lekker voor paal.

  3. #28
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    dit soort events uitzenden doe je volgens mij alleen maar om de liefhebbers te bereiken die het om wat voor reden nog niet hebben gezien. iemand die niks om martial arts geeft kijkt niet en zapt verder. Zou hetzelfde zijn als je alle Concours hippique wedstrijden in de paardesport zou uitzenden........je gaat ervan uit dat liefhebbers zullen kijken en niet mensen die niks met paardensport hebben.

  4. #29
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Cool

    RTL zend het gewoon 2 weken te laat uit.

    Op zich is de markt niet echt goed en zal men ook bij een live-uitzending op een schappelijk tijdstip (prime time) niet al te hoge kijkcijfers halen maar minimaal 250.000 moet wel mogelijk zijn met de juiste pr vooraf.

  5. #30
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    RTL zend het gewoon 2 weken te laat uit.
    dat is het hem gewoon ja. Als ze het de dag erna uitzenden dan kijk ik gewoon en neem ik dat wanstaltige commentaar op de koop toe. maar nu ga ik dr niet eens meer aan beginnen, je zit je eigen elke keer op te vreten voor die buis.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Tsja... ik heb ooit eens op een soort marketingbureau gewerkt en ik vond het destijds ook storend als men weer eens denigrerend over het grote publiek sprak. Dat die het toch niet zouden begrijpen enzo. Nou dat vond ik toen al onderschatting en pure minachting. Maar het is wel zo dat het publiek goed en juist geďnformeerd moet blijven. Deskundigheid in het commentaar staat voorop. Ik vind zelf ook dat je niet alles moet gaan zitten voorkauwen. We worden toch al overspoeld met onzin en blabla tegenwoordig.
    Ik denk dat je daar in gelijk hebt, je kunt het natuurlijk ook anders brengen.. gewoon zeggen mooie supperman punch van ... of hij slaat hem bijna ko met een spinning back fist.. dan storen liefhebbers zich er niet aan, en als de leek het 3x gezien heeft weet hij ook wel wat een superman punch is.

    En als ze het goed aanpakken dan zenden ze de zondagfilm eventueel uit op zaterdag en zenden ze glory live of 1 dag later uit. Dan kijken er ook liefhebbers i.p.v. mensen die blijven hangen omdat er voor de rest niets op tv is.

    Is het trouwens niet zo dat de Badr evenementen beter scoorden omdat ze nagenoeg live waren.. want dat was volgens mij gewoon op dezelfde avond met 1 uur vertraging.

  7. #32
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Dat is een daling van 24.000 kijkers tov de vorige keer, hier een totaal-overzicht:

    Uitzending
    WWE Wrestling
    Glory World Series
    WWE Wrestling
    Glory World Series
    Legend 2
    WWE Wrestling
    WWE Wrestling
    Glory World Series
    Datum
    za 19/10
    za 19/10
    za 26/10
    za 26/10
    vr 08/11
    za 23/11
    za 07/12
    za 07/12
    Tijdvak
    19.59 – 22.00
    22.00 – 23.54
    19.59 – 22.00
    22.00 – 23.51
    Kijkcijfer
    122.000
    78.000
    89.000
    128.000
    262.000
    66.000
    70.000
    104.000
    Marktaandeel
    1,7
    1,3
    1,3
    2,2
    4,7
    1,0
    1,0
    1,8
    Na het bekijken van die dramatische partijen op Legend, snap ik wel dat de kijkcijfers van Glory gedaald zijn. Legend was nou niet bepaald een goede reclame voor de sport.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Na het bekijken van die dramatische partijen op Legend, snap ik wel dat de kijkcijfers van Glory gedaald zijn. Legend was nou niet bepaald een goede reclame voor de sport.
    Dus Legend (lees: Badr Hari) scoort alle uitzendingen beter dan Glory en nu is het de schuld van 'de dramatische partijen' van Legend dat Glory minder kijkers heeft?

    - Dus Koen is niet de schuldige?
    - Dus 2 weken later is niet het probleem?

    Ik ben geen kenner hoor maar deze reden vind ik echt onzin.

    Daarbij weet het mainstream publiek toch vaak de uitslagen niet? Heeft het in de landelijke media gestaan/tv geweest dat Andy Ristie de nummer 1 en nummer 2 heeft ge-KO'ed? Laat staan dat ze Petrosyan en zijn record kennen? Realiseer je dat de mensen (mainstream) die nu voor t eerst keken zagen dat Petrosyan Ko ging dus nog nooit voor hen zichtbaar gewonnen had.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    De markt is gewoon niet zo groot, de hype rondom Badr zorgde in eerste instantie (K-1 Zagreb) voor spectaculaire kijkcijfers maar ook die cijfers zakte als een oude onderbroek omlaag.

    De Badr kijkcijfers:

    15 maart 2013, K-1 Zagreb, aantal kijkers: 625.000
    25 mei 2013, Legend 1 Moskou, aantal kijkers: 569.000
    8 november 2013, Legend 2 Moskou, aantal kijkers: 262.000

  10. #35
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Zo hey, gewoon meer dan gehalveerd. Als dat bij een programma gebeurd wordt er zeker overwegen om het te schrappen/te bezuinigen?

  11. #36
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Zo hey, gewoon meer dan gehalveerd. Als dat bij een programma gebeurd wordt er zeker overwegen om het te schrappen/te bezuinigen?
    Die slechte cijfers van Legend 2 hadden vooral te maken door gebrek aan pr. Pas op het laatste moment ( nog geen week voor het event) besloot RTL om Legend uit te gaan zenden. Zowel Legend als Glory missen een belangrijk stukje pr op RTL. Andere programma's worden geplugd als een gek met bijv. trailers, advertenties en aandacht bij andere programma's.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Koert W. Had weer een mooie.

    Hij noemde Errol Zimmerman een Surinamer.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Koert W. Had weer een mooie.

    Hij noemde Errol Zimmerman een Surinamer.

  14. #39
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Koert W. Had weer een mooie.

    Hij noemde Errol Zimmerman een Surinamer.
    haha nekschot

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Zimmerman zou toch volgens eigen zeggen stoppen als ze hem een Surinamer noemen?

  16. #41
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Kan me helemaal kapot ergeren aan het domme commentaar. Raymond Daniels (die daar stond omdat er nu eenmaal een Amerikaan moet staan) is helemaal niet ''ongeslagen in Taekwondo'',maar iemand die opgegroeid is in het Amerikaanse pointfighting..iets wat je ook kunt zien in zijn explosieve versnellingen,was daarin idd een legende (al is niemand binnen dat systeem ongeslagen),had daarna wat uitstapjes naat het Kickboksen zonder lowlicks (het oude Full Contact) en maakte later de overstap naar het MMA.

  17. #42
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Glory 13 Tokyo RTL 7 kijkcijfers:

    - 268.000 kijkers

    - marktaandeel 14 %

    - 2,5 keer zoveel t.o.v. Glory 12 New York

    - Om 12 uur s'nachts uitgezonden op RTL 7

    - geprofiteerd van de Darts uitzending met Michael van Gerven (2 miljoen kijkers)

  18. #43
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Nu is het vakantietijd, als ze dat nog eens op een doordeweekse dag om 0.00 uitzenden dan zal het aantal kijkers minimaal zijn..

    Verder was het commentaar minder storend omdat edwin meer de kans kreeg om inhoudelijk verslag te doen ipv de hele tijd vragen van koert beantwoorden.

  19. #44
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    0:00 was nou ook niet echt ideaal...

  20. #45
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Kan me helemaal kapot ergeren aan het domme commentaar. Raymond Daniels (die daar stond omdat er nu eenmaal een Amerikaan moet staan) is helemaal niet ''ongeslagen in Taekwondo'',maar iemand die opgegroeid is in het Amerikaanse pointfighting..iets wat je ook kunt zien in zijn explosieve versnellingen,was daarin idd een legende (al is niemand binnen dat systeem ongeslagen),had daarna wat uitstapjes naat het Kickboksen zonder lowlicks (het oude Full Contact) en maakte later de overstap naar het MMA.
    Het is inderdaad bedroevend, maar goed...hij "vertegenwoordigd" de leek die RTL wil bereiken. Door Koert het commentaar te laten verzorgen naast kenner van Os is het meer een soort en O&A geworden dan echt een partij van goed commentaar te voorzien, hoe van Os ook zijn best doet.

  21. #46
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Waarom zetten ze Pardoel met van Os er niet neer?

  22. #47
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Waarom zetten ze Pardoel met van Os er niet neer?
    Goede vraag, weet niet in wat voor opzicht RTL vastzit aan Koert Westerman.

  23. #48
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Net pas de partij van braddock silva vs bonjasky gezien, bonjasky onterecht verloren als je het mij vraagt.

  24. #49
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    21
    vCash
    126000

    Default

    Ik zag gisteren nog Glory waar Ristie de titel won op eurosport met fred op commentaar.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •