MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 9 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 223
  1. #1
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default Glory Istanbul 15 april 2014, LHW-tournament met Saki, Corbett, Spong en qualifier?

    Volgens de laatste geruchten zal op 12 april 2014 in Istanbul een 4-man LHW Tournament plaatsvinden met in de halve finales de partijen Saki vs Corbett en Spong tegen een nog te bepalen tegenstander die zich nog moet kwalificeren. De tegenstander van Spong in Istanbul zal de winnaar zijn van een kwalificatietoernooi die eind januari/begin februari zal plaatsvinden in waarschijnlijk Denver, Colorado of New York. De 4 vechters die strijden om een plek in Istanbul zijn: Ilunga, Cavalari, Collette en Samedov.

    Ik heb begrepen dat er vooralsnog niets officieel is bevestigd en dat veel zal afhangen van de bereidwilligheid van Saki.

    Ik denk persoonlijk dat Saki door een gewichtsklasse omlaag te gaan beter tot zijn recht zal komen.

    Saki vs Spong in de finale zou natuurlijk een kraker van jewelste zijn
    Last edited by rollermanskunk; 15-12-2013 at 11:31.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Samedov? Sinds wanneer vecht hij voor glory? Leuke aanvulling na overwinningen op badr en melvin.

    Zou dit graag in 8 man format zien. Een Verlinden een Duut zie ik toch ook graag.

  3. #3
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Vince View Post
    Samedov? Sinds wanneer vecht hij voor glory? Leuke aanvulling na overwinningen op badr en melvin.

    Zou dit graag in 8 man format zien. Een Verlinden een Duut zie ik toch ook graag.
    Ilunga is voor mij de favoriet om de 4e plek te pakken voor de lhw toernooi in Istanbul.

    Zoals ik al eerder zei is er nog niks officieels bevestigd omdat er nog veel afhangt van Saki's bereidwilligheid en zijn toekomstplannen.

    Het zou zomaar kunnen dat alles weer op de schop moet en dat het feestje in Istanbul alsnog niet doorgaat.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ilunga is voor mij de favoriet om de 4e plek te pakken voor de lhw toernooi in Istanbul.

    Zoals ik al eerder zei is er nog niks officieels bevestigd omdat er nog veel afhangt van Saki's bereidwilligheid en zijn toekomstplannen.

    Het zou zomaar kunnen dat alles weer op de schop moet en dat het feestje in Istanbul alsnog niet doorgaat.
    mooi tournooi .. Zowiezo gaat tyrone hun alle3 pakslaag geven !

  5. #5
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    dat is zo'n beetje het betere nieuws van 2013 vind ik!!
    Duut mag van mij die 4de man zijn dan wordt het op alle vlakken spannend. Corbett vs Saki is ook thriller die ik wil zien en dan als toetje waarschijnlijk/hopen op Saki vs Spong... Woeha, dag kan niet meer stuk hier!!
    Reservepartij moet er ook bij dus Ilunga vs Verlinden kan ook leuke pot zijn.
    Last edited by Guytje; 15-12-2013 at 13:57. Reason: foutje

  6. #6
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Zou echt tof zijn. Voor Saki zal het al een hele uitdaging worden om voorbij Corbett te komen, al denk ik wel dat Saki op lHW nog een stukje beter gaat zijn dan op HW.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Spong sloopt ze allemaal.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Spong sloopt ze allemaal.
    Daar ga ik wel van uit ja.

  9. #9
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    trouwens het valt me op dat er geen king of the ring docu meer is verschenen of rebel reality.

  10. #10
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.003
    vCash
    126000

    Default

    I don`t understand why the second in LHW Rankings shall have to qualify for the LHW tournament in April.....thats really strange....
    Workshops, Camps & Education: www.K-1StarsLive.com - Fightsports Management: www.StarCreator.eu

  11. #11
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by FMACH View Post
    I don`t understand why the second in LHW Rankings shall have to qualify for the LHW tournament in April.....thats really strange....
    Glory's rankings ain't the decisive factor anymore for the tournaments. If you look at the HW tournament: Saki (2), Ghita (3), Verhoeven and Silva were not ranked in the top 4 before Glory 11 Chicago. Same story with the welterweight tournament in Tokyo: Daniels (12...) replaced De Bonte (4!) because of SpikeTV demands.

    The rankings are worthless

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Saki gaat nooit op LHW vechten als hij dan tegen Spong moet. Dan wordt hij voor zijn thuispubliek geslacht.
    Zou heel dom van hem zijn.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Als ik eerlijk ben vind ik de Light Heavyweight klasse een stuk interessanter dan de zwaargewichten zeker als Saki besluit om LHW te vechten, qua gewicht moet het makkelijk lukken.

    Het liefst zou ik graan een 8 mans toernooi willen zien met de huidige vechters die er zijn:

    1. Spong
    2. Saki
    3. Ilunga
    4. Zamedov
    5. Corbett
    6. Cavalari
    7. Pavel Zhuravlev (winnaar Legends toernooi)
    8. Verlinden/Duut

    Dat zou vet worden, het is jammer dat het 8 mans toernooi qua zendtijd niet interessant is....

  14. #14
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.003
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Glory's rankings ain't the decisive factor anymore for the tournaments. If you look at the HW tournament: Saki (2), Ghita (3), Verhoeven and Silva were not ranked in the top 4 before Glory 11 Chicago. Same story with the welterweight tournament in Tokyo: Daniels (12...) replaced De Bonte (4!) because of SpikeTV demands.

    The rankings are worthless
    Thats a pitty as the basic intention of the rankings was great....
    Workshops, Camps & Education: www.K-1StarsLive.com - Fightsports Management: www.StarCreator.eu

  15. #15
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by FMACH View Post
    Thats a pitty as the basic intention of the rankings was great....
    Yeah, agree. The basic ranking-tournament idea is absolutely great but Glory's future depends on the big tv-networks and their demands. Their wishes are Glory's commands

    I am not sure if I would rank Saki and Corbett below Ilunga, personally I think they are better fighters. If I am correct Saki will get another lhw fight before Glory Istanbul in january to make his debut in the LHW division.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Saki gaat nooit op LHW vechten als hij dan tegen Spong moet. Dan wordt hij voor zijn thuispubliek geslacht.
    Zou heel dom van hem zijn.
    dat dus!

  17. #17
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Als ik eerlijk ben vind ik de Light Heavyweight klasse een stuk interessanter dan de zwaargewichten zeker als Saki besluit om LHW te vechten, qua gewicht moet het makkelijk lukken.

    Het liefst zou ik graan een 8 mans toernooi willen zien met de huidige vechters die er zijn:

    1. Spong
    2. Saki
    3. Ilunga
    4. Zamedov
    5. Corbett
    6. Cavalari
    7. Pavel Zhuravlev (winnaar Legends toernooi)
    8. Verlinden/Duut

    Dat zou vet worden, het is jammer dat het 8 mans toernooi qua zendtijd niet interessant is....
    Zou toch ook wel vet zijn als Andrei Stoica hier ook aan mee zou doen!

  18. #18
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Als ik eerlijk ben vind ik de Light Heavyweight klasse een stuk interessanter dan de zwaargewichten zeker als Saki besluit om LHW te vechten, qua gewicht moet het makkelijk lukken.

    Het liefst zou ik graan een 8 mans toernooi willen zien met de huidige vechters die er zijn:

    1. Spong
    2. Saki
    3. Ilunga
    4. Zamedov
    5. Corbett
    6. Cavalari
    7. Pavel Zhuravlev (winnaar Legends toernooi)
    8. Verlinden/Duut

    Dat zou vet worden, het is jammer dat het 8 mans toernooi qua zendtijd niet interessant is....
    Pavel zhuravlev is echt een goede vechter. Spong saki en corbett schat ik hoger in maar de andere LHW vechters kan hij hebben denk ik.

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Zou wel erg leuk zijn als dit daadwerkelijk plaats zou vinden.
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #20
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.003
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Yeah, agree. The basic ranking-tournament idea is absolutely great but Glory's future depends on the big tv-networks and their demands. Their wishes are Glory's commands

    I am not sure if I would rank Saki and Corbett below Ilunga, personally I think they are better fighters. If I am correct Saki will get another lhw fight before Glory Istanbul in january to make his debut in the LHW division.
    When i just look at Facebook, there seems to be a confirmation for LHW tournament 12. April Saki, Spong, Corbett and Zamedov....no comments to this....the first big hit for Danyo was the decision vs. Spong in the final in NY....the second u can imagine yourself...
    Last edited by FMACH; 16-12-2013 at 11:09.
    Workshops, Camps & Education: www.K-1StarsLive.com - Fightsports Management: www.StarCreator.eu

  21. #21
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by FMACH View Post
    When i just look at Facebook, there seems to be a confirmation for LHW tournament 12. April Saki, Spong, Corbett and Zamedov....no comments to this....the first big hit for Danyo was the decision vs. Spong in the final in NY....the second u can imagine yourself...
    Don't worry about that facebook message (that's a fanmade message), because there will be a qualification tournament for the 4th spot, Samedov ain't qualified yet for the 4th spot.

    Is Saki won't agree to compete at this lhw tournament in Istanbul Ilunga will have the 3rd spot and the Final 4 tournament will take place in a different location.

    Nothing have been confirmed yet.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het jammer en opmerkelijk dat het doorgaan van een groot gala afhankelijk is van de nukken van een vechter: Saki.

    Dat moet eigenlijk toch niet kunnen?

  23. #23
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Corbett is alvast op dit moment nog niet benaderd geweest om deel te nemen. Heb het hem juist gevraagd.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik vind het jammer en opmerkelijk dat het doorgaan van een groot gala afhankelijk is van de nukken van een vechter: Saki.

    Dat moet eigenlijk toch niet kunnen?
    Precies.

    En ze hebben hem denk ik alleen in Turkije nodig om een zaal vol te kunnen krijgen.
    Spong is imo een betere posterboy voor ze.
    Saki is een geweldige vechter maar denk dat hij na zijn laatste partij wat credits verloren heeft.

  25. #25
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Guytje View Post
    Corbett is alvast op dit moment nog niet benaderd geweest om deel te nemen. Heb het hem juist gevraagd.
    Die mag vast nog niets zeggen voor de officiële aankondiging.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •