MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 9 FirstFirst ... 456789 LastLast
Results 176 to 200 of 223
  1. #176
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Ch3f1 View Post
    Wordt Saki nu ook al gekeurd door een gedrachtscommisie?!! Wat is er zo lovend aan zijn gedrag, elke sporter zal ontzettend balen voor zo'n blessure ook voor z'n tegenstander. Dit wens je niemand toe en haalt iemand langdurig uit de roulatie, wat een enorme impact kan hebben op het verdere verloop van degenes carriere...
    Als jij mij kan vertellen wat een gedrachtscommisie is heb ik misschien een antwoord op je vraag.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Als jij mij kan vertellen wat een gedrachtscommisie is heb ik misschien een antwoord op je vraag.

    Toen Anderson ze been brak barste mijn hart , toen tyrone zijn been brak brak mijn hart , wauw kheb gewoon tranen gelaten . Voelt nog erger dan als AJAX niet meer mee doet met voetbal .
    Dit gun je niemand en helemaal niet Tyrone die jongen werkt zoooo hard hen , niet normaal . Hij heeft zoveel tegen slagen gehad , overlijden van 2 beste vrienden en oom vermoord . En dan er keer op keer staan en ondanks alles een goede prof blijven .

    Had een een dikke finale kunnen worden die hij zeker had kunnen winnen .....
    wel respect hoe hij met die verschrikkelijke pijn omging !

    Ook een een zeer toffe reactie van saki , Mike passender en de rest ! Zo hoort het .
    ik ben waarsch de grootste SPONG fan die er is . Maar vind het zelfs voor Saki zwaar kut . Want ook saki wil niet zo winnen .

    echt een verlies voor de vechtsport is dit sniksnik....

    lijkt wel wel een vloek , bij Silva was het ook een belangrijke rematch waar hij voor gebrand was ...

    Fok man ik baal echt dood man ,
    Kheb 3 idolen

    SPONG
    SILVA
    FEDOR

    Kga maar een jaartje darten checken ofzo

    TYRONE keep ya head up bro !
    Get wel soon !!
    you Will be back !


    KING OF THE RING !!!

  3. #178
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^Dus ondanks dat Silva zo'n idool van je is heb je toch een paar opmerkingen gemaakt tegenover mij waarin je zijn beenbreuk belachelijk maakt. Jij bent totaal niet geloofwaardig met je krokodillentranen.

  4. #179
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Het gedrag van Saki was buitengewoon indrukwekkend en onderstreepte gewoon de absolute power die hij had daar in de Turkse ring. Als iemand als Tyrone Spong (waarschijnlijk met de nodige sores aan zijn hoofd en hart vanwege omstandigheden toch zoiets) zijn been kapot trapt op een blok dan zegt dat wel iets over de situatie daar. Saki heer en meester in eigen huis en met klasse en nederigheid de titel gepakt. Proficat Gokhan! En het was pijnlijk om Spong daar zo te zien te liggen, maar hij lag er wel als een getroffen leeuw. Hoop dat het weer helemaal goed met 'm komt.
    Absolute power ? Dom geluk bedoel je. 2 tegenstanders die allebei domme, domme pech hadden. Zegt niets over zijn respect na de beenbreuk van spong maar hij moet hier toch wel een hele zure smaak van in zijn bek hebben. Gratis een belt en 200.000 dollar en 2 tegenstanders die er zelf bij zijn gaan liggen.

  5. #180
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    ^Dom geluk?

    Die eerste pot van Saki was goed, een goede knal op zijn oor waarbij Corbett goed bloedde. Dat was geen lucky shot, zeker niet. Trouwens, hijzelf had er ook snel geen zin meer in. Twijfelachtig stoppage, het pot kon nog wel effe doorgaan volgens mij.

    Wat betreft Spong, hij blokt hem goed. Dat is ook geen dom geluk als je het mij vraagt. Een van de eerste dingen die ik in kickboksen leerde was een aanval niet met een lowkick starten. Als die geblokt wordt, ben je de lul.(Zoals in dit geval)

    Niet dat ik nu beweer dat Spong slecht was, integendeel, ondanks prive gedoe stond die daar. Zijn hoofd was er niet bij en dan gebeuren nu eenmaal dit soort dingen. Maar dom geluk? Nee, verdiend? Ja!

  6. #181
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Absolute power ? Dom geluk bedoel je. 2 tegenstanders die allebei domme, domme pech hadden. Zegt niets over zijn respect na de beenbreuk van spong maar hij moet hier toch wel een hele zure smaak van in zijn bek hebben. Gratis een belt en 200.000 dollar en 2 tegenstanders die er zelf bij zijn gaan liggen.
    Hier ben ik het niet met je eens Bromios.
    Ten eerste had Corbet al helemaal niks in te brengen.
    Of een cut nou ontstaat in het oor of in de wenkbrauwen, het is een blessure die Saki veroorzaakt heeft met een reglementaire aktie.

    Spong breekt zijn been op een defensieve aktie van Saki.

    Hoop voor Spong dat het een 'mooie' breuk is en dat hij spoedig revalideert.

  7. #182
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    ^Dom geluk?

    Die eerste pot van Saki was goed, een goede knal op zijn oor waarbij Corbett goed bloedde. Dat was geen lucky shot, zeker niet. Trouwens, hijzelf had er ook snel geen zin meer in. Twijfelachtig stoppage, het pot kon nog wel effe doorgaan volgens mij.

    Wat betreft Spong, hij blokt hem goed. Dat is ook geen dom geluk als je het mij vraagt. Een van de eerste dingen die ik in kickboksen leerde was een aanval niet met een lowkick starten. Als die geblokt wordt, ben je de lul.(Zoals in dit geval)

    Niet dat ik nu beweer dat Spong slecht was, integendeel, ondanks prive gedoe stond die daar. Zijn hoofd was er niet bij en dan gebeuren nu eenmaal dit soort dingen. Maar dom geluk? Nee, verdiend? Ja!
    trapte je trainer wel vaker open deuren in?

  8. #183
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    saki was echt een beest zagen jullie die blik in zijn ogen ook.

  9. #184
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Ch3f1 View Post
    Wordt Saki nu ook al gekeurd door een gedrachtscommisie?!! Wat is er zo lovend aan zijn gedrag, elke sporter zal ontzettend balen voor zo'n blessure ook voor z'n tegenstander. Dit wens je niemand toe en haalt iemand langdurig uit de roulatie, wat een enorme impact kan hebben op het verdere verloop van degenes carriere...
    X2. Erg vreemd dit. Er wordt gedaan alsof we allemaal ontzettend verrast moeten zijn van de reactie van Saki. Alsof we hadden verwacht dat hij hard lachend met zijn vinger naar Spong had zitten wijzen nadat die zijn been brak. Saki is een respectvolle topper en natuurlijk baalt hij van de blessure van Spong en het feit dat hij op deze manier heeft moeten winnen. Ieder normaal mens reageert op zo'n moment ingetogen en bekommert zich om zijn tegenstander. Volstrekt normaal en ik had ook niet anders van Saki verwacht.

  10. #185
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    X2. Erg vreemd dit. Er wordt gedaan alsof we allemaal ontzettend verrast moeten zijn van de reactie van Saki. Alsof we hadden verwacht dat hij hard lachend met zijn vinger naar Spong had zitten wijzen nadat die zijn been brak. Saki is een respectvolle topper en natuurlijk baalt hij van de blessure van Spong en het feit dat hij op deze manier heeft moeten winnen. Ieder normaal mens reageert op zo'n moment ingetogen en bekommert zich om zijn tegenstander. Volstrekt normaal en ik had ook niet anders van Saki verwacht.
    Dat is niet altijd het geval in MMA(wat veel mensen hier grotendeels volgen) dus je ziet duidelijk een verschil tussen Saki's acties en een smeerlap die eerst een rondje om de octagon gaat rennen met de Yank vlag om zn rug terwijl zn tegenstander ligt te lijden.

  11. #186
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    saki was echt een beest zagen jullie die blik in zijn ogen ook.
    nee.

  12. #187
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Absolute power ? Dom geluk bedoel je. 2 tegenstanders die allebei domme, domme pech hadden. Zegt niets over zijn respect na de beenbreuk van spong maar hij moet hier toch wel een hele zure smaak van in zijn bek hebben. Gratis een belt en 200.000 dollar en 2 tegenstanders die er zelf bij zijn gaan liggen.
    Ik snap wat je bedoelt, maar ben het niet met je eens hoor. Twee brute tegenstanders die zich allebei binnen drie minuten stuk op je lopen, een beetje belt voor de moeite en 200.000 dollar om de vieze smaak mee weg te spoelen. Heel vervelend allemaal. Leuke bijkomstigheid is toch dat veel mensen hem blijkbaar wel een verdiende winnaar vinden dus dat scheelt weer.

    Daarnaast is het altijd voor het publiek altijd maar weer afwachten hoe een vechter voor de dag gaat komen. Het kan vriezen het kan dooien. Saki leek behoorlijk ontspannen en volledig in zijn element, Corbett een klein maatje te klein voor hem en die mag blij zijn dat zijn oor er nog aanzit.. terwijl Spong... tja je kon gewoon toch zien dat Tyrone er niet helemaal lekker in zat. Vond ik hoor! Hij was niet het gebruikelijke monster en ik vond 'm er bovendien eerder bij staan als een bokser dan als een kickbokser. Ik begrijp dat hij privé ook weer het nodige achter de rug heeft. Saki, betonnen powerhouse met bliksem en staal in zijn technieken.. zag je die hoge trappen bij Corbett!!! Wow man, nee terecht gewoon de sterkste. In alle opzichten.

    (om maar even een slechte vergelijking te trekken, er bestaan ook van die kickboksers.. ahum.. die hun tegenstander in het heetst van de strijd nog effe gaan footstompen als hij al op de grond ligt, dus alleen maar hulde)

    gaat Mixfight trouwens nog een bloemetje en een kaartje sturen naar Mr Spong???
    osu

  13. #188
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    De Spong van gisteren zou omver zijn geblazen door Badr en Ghita. Saki en Spong kunnen het beter bij deze gewichtsklasse houden. Ben wel erg blij voor Saki en vind het zuur voor Spong. Ik hoop dat hij nog op het oude niveau terugkomt.
    Max. 400 x 125

  14. #189
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    De manager van Tyrone heeft laten weten dat zijn scheen deels verbrijzeld is. Het is dus helaas geen rechte breuk zoals bij Anderson Silva... Hoop dat hij desalniettemin een even voorspoedig herstel tegemoet gaat als Anderson.

  15. #190
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ouch...dat zag er redelijk pijnlijk uit.

  16. #191
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    De manager van Tyrone heeft laten weten dat zijn scheen deels verbrijzeld is. Het is dus helaas geen rechte breuk zoals bij Anderson Silva... Hoop dat hij desalniettemin een even voorspoedig herstel tegemoet gaat als Anderson.

  17. #192
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default



    Een avondje met Saki in de ring...

  18. #193
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    De Spong van gisteren zou omver zijn geblazen door Badr en Ghita. Saki en Spong kunnen het beter bij deze gewichtsklasse houden. Ben wel erg blij voor Saki en vind het zuur voor Spong. Ik hoop dat hij nog op het oude niveau terugkomt.
    haahaha. heb jij badr zijn laatste partijen wel meegekregen?

  19. #194
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Ik snap wat je bedoelt, maar ben het niet met je eens hoor. Twee brute tegenstanders die zich allebei binnen drie minuten stuk op je lopen, een beetje belt voor de moeite en 200.000 dollar om de vieze smaak mee weg te spoelen. Heel vervelend allemaal. Leuke bijkomstigheid is toch dat veel mensen hem blijkbaar wel een verdiende winnaar vinden dus dat scheelt weer.

    Daarnaast is het altijd voor het publiek altijd maar weer afwachten hoe een vechter voor de dag gaat komen. Het kan vriezen het kan dooien. Saki leek behoorlijk ontspannen en volledig in zijn element, Corbett een klein maatje te klein voor hem en die mag blij zijn dat zijn oor er nog aanzit.. terwijl Spong... tja je kon gewoon toch zien dat Tyrone er niet helemaal lekker in zat. Vond ik hoor! Hij was niet het gebruikelijke monster en ik vond 'm er bovendien eerder bij staan als een bokser dan als een kickbokser. Ik begrijp dat hij priv� ook weer het nodige achter de rug heeft. Saki, betonnen powerhouse met bliksem en staal in zijn technieken.. zag je die hoge trappen bij Corbett!!! Wow man, nee terecht gewoon de sterkste. In alle opzichten.

    (om maar even een slechte vergelijking te trekken, er bestaan ook van die kickboksers.. ahum.. die hun tegenstander in het heetst van de strijd nog effe gaan footstompen als hij al op de grond ligt, dus alleen maar hulde)

    gaat Mixfight trouwens nog een bloemetje en een kaartje sturen naar Mr Spong???
    osu
    Dat hij van Corbett zou winnen was nou niet echt een verassing maar als je de partij tegen Spong kijkt zie je dat hij net een paar seconden ervoor ook een niet ingeleide lowkick uitdeelt en dat Spong hem checkt. Dus ja, dat is domme pech van Spong. Had ook andersom gekund. Iedereen die de laatste partijen van Spong heeft gezien weet dat Saki gewoon volledig kansloos is tegen een Spong in vorm. (behalve als je een Saki fanboy bent natuurlijk) Nu had het nog een leuke partij kunnen worden omdat Spong er niet lekker inzat. Echt jammer dat het zo eindigde.

    Ok, ben niet echt een fan maar vind het leuk voor Saki dat al zijn harde werken eens uitbetaald wordt. Hij doet er genoeg voor. Saki moet alleen echt zo snel mogelijk weg bij Mike want hij is al een aardig lelijke kroeghoeker aan het worden.

  20. #195
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat hij van Corbett zou winnen was nou niet echt een verassing maar als je de partij tegen Spong kijkt zie je dat hij net een paar seconden ervoor ook een niet ingeleide lowkick uitdeelt en dat Spong hem checkt. Dus ja, dat is domme pech van Spong. Had ook andersom gekund. Iedereen die de laatste partijen van Spong heeft gezien weet dat Saki gewoon volledig kansloos is tegen een Spong in vorm. (behalve als je een Saki fanboy bent natuurlijk) Nu had het nog een leuke partij kunnen worden omdat Spong er niet lekker inzat. Echt jammer dat het zo eindigde.

    Ok, ben niet echt een fan maar vind het leuk voor Saki dat al zijn harde werken eens uitbetaald wordt. Hij doet er genoeg voor. Saki moet alleen echt zo snel mogelijk weg bij Mike want hij is al een aardig lelijke kroeghoeker aan het worden.
    Dat jij Spong vooraf meer kansen gaf is verdedigbaar, maar om te zeggen dat als je niet dacht dat Saki volledig kansloos was je een fanboy bent is natuurlijk absurd. Saki heeft 2 keer gewonnen van Spong d.m.v. een finish, dus ik vraag me af wie hier nou eigenlijk een fanboy is?
    Max. 400 x 125

  21. #196
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    wat een onzin dat saki kansloos was.

  22. #197
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Dat jij Spong vooraf meer kansen gaf is verdedigbaar, maar om te zeggen dat als je niet dacht dat Saki volledig kansloos was je een fanboy bent is natuurlijk absurd. Saki heeft 2 keer gewonnen van Spong d.m.v. een finish, dus ik vraag me af wie hier nou eigenlijk een fanboy is?
    we zullen het denk ik nooit weten, ik heb nog nooit iemand in het kickboksen succesvol zien terugkomen na zo'n blessure.

  23. #198
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    we zullen het denk ik nooit weten, ik heb nog nooit iemand in het kickboksen succesvol zien terugkomen na zo'n blessure.
    Ik denk ook dat het een moeilijk verhaal wordt. Hopelijk heeft hij al wat contacten opgedaan voor boksen. Dan hoeft hij er in ieder geval niet mee te trappen.

  24. #199
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    D
    eze is wel leuk hehe. spong sterkte man erg klote je blijft een beest, maar Saki had je wel gepakt denk ik.

    @bromios, grapenmaker wat jij doet is juist fanboy gedrag

  25. #200
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat hij van Corbett zou winnen was nou niet echt een verassing maar als je de partij tegen Spong kijkt zie je dat hij net een paar seconden ervoor ook een niet ingeleide lowkick uitdeelt en dat Spong hem checkt. Dus ja, dat is domme pech van Spong. Had ook andersom gekund. Iedereen die de laatste partijen van Spong heeft gezien weet dat Saki gewoon volledig kansloos is tegen een Spong in vorm. (behalve als je een Saki fanboy bent natuurlijk) Nu had het nog een leuke partij kunnen worden omdat Spong er niet lekker inzat. Echt jammer dat het zo eindigde.

    Ok, ben niet echt een fan maar vind het leuk voor Saki dat al zijn harde werken eens uitbetaald wordt. Hij doet er genoeg voor. Saki moet alleen echt zo snel mogelijk weg bij Mike want hij is al een aardig lelijke kroeghoeker aan het worden.
    Over fanboys gesproken..

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •