MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 9 of 9 FirstFirst ... 56789
Results 201 to 223 of 223
  1. #201
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dat is niet altijd het geval in MMA(wat veel mensen hier grotendeels volgen) dus je ziet duidelijk een verschil tussen Saki's acties en een smeerlap die eerst een rondje om de octagon gaat rennen met de Yank vlag om zn rug terwijl zn tegenstander ligt te lijden.
    Dat er paar achterlijke mongolen rondlopen, betekent nog niet dat hun gedrag de norm is. Als ergens sportiefgedrag wordt getoond is dit wel in de ring, naar mijn mening meer dan menig andere sport. Dus wat dat betreft toont Saki zich volgens mij een ware vechtsporter die in de ring binnen de gestelde regels alles doet voor de winst, maar daar buiten een mens is met een sportief hart. Als je dit gedrag bijzonder vindt, twijfel ik persoonlijk of je wel bekend bent met de discipline van het kickboksen/vechtsport. Ik heb veel respect voor onze topsporters Saki en Spong, zij geven namelijk alles voor de sport zodat wij als liefhebbers kunnen genieten van een harde sportieve strijd in de ring.
    Last edited by Ch3f1; 14-04-2014 at 00:19.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #202
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ch3f1 View Post
    Dat er paar achterlijke mongolen rondlopen, betekent nog niet dat hun gedrag de norm is. Als ergens sportiefgedrag wordt getoond is dit wel in de ring, naar mijn mening meer dan menig andere sport. Dus wat dat betreft toont Saki zich volgens mij een ware vechtsporter die in de ring binnen de gestelde regels alles doet voor de winst, maar daar buiten een mens is met een sportief hart. Als je dit gedrag bijzonder vindt, twijfel ik persoonlijk of je wel bekend bent met de discipline van het kickboksen/vechtsport. Ik heb veel respect voor onze topsporters Saki en Spong, zij geven namelijk alles voor de sport zodat wij als liefhebbers kunnen genieten van een harde sportieve strijd in de ring.
    Je zit voor niets te zeuren en je tijd te verspillen. Als ik en anderen mensen Saki respecteren voor zijn sportieve gedrag dan zullen we dat gewoon doen. Kan me niks schelen dat jij zonder reden van een mug een olifant maakt en dan ook nog eens met een belediging komt. Wat een grapjas.

  3. #203
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat er geen opkomst filmpjes zijn saki.....

  4. #204
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Je zit voor niets te zeuren en je tijd te verspillen. Als ik en anderen mensen Saki respecteren voor zijn sportieve gedrag dan zullen we dat gewoon doen. Kan me niks schelen dat jij zonder reden van een mug een olifant maakt en dan ook nog eens met een belediging komt. Wat een grapjas.
    Je wordt bedankt voor de bevestiging :P

  5. #205
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    ^Dus ondanks dat Silva zo'n idool van je is heb je toch een paar opmerkingen gemaakt tegenover mij waarin je zijn beenbreuk belachelijk maakt. Jij bent totaal niet geloofwaardig met je krokodillentranen.

    Woww heb je dat tegen mij ????? Ik denk dat je me verwart met iemand anders gap ! Ik zou nooit grappen maken over een been breuk van een vechter en helemaaaaaaaal niet over die van Silva ! Gek ! Ik was op vakantie toen ik dat gevecht live checkte en me hele vakantie stemming was toen weg door die breuk . Dus ik heb geen idee waar jij op doelt , maar ben wel benieuwd !!

  6. #206
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    ^Dom geluk?

    Die eerste pot van Saki was goed, een goede knal op zijn oor waarbij Corbett goed bloedde. Dat was geen lucky shot, zeker niet. Trouwens, hijzelf had er ook snel geen zin meer in. Twijfelachtig stoppage, het pot kon nog wel effe doorgaan volgens mij.

    Wat betreft Spong, hij blokt hem goed. Dat is ook geen dom geluk als je het mij vraagt. Een van de eerste dingen die ik in kickboksen leerde was een aanval niet met een lowkick starten. Als die geblokt wordt, ben je de lul.(Zoals in dit geval)

    Niet dat ik nu beweer dat Spong slecht was, integendeel, ondanks prive gedoe stond die daar. Zijn hoofd was er niet bij en dan gebeuren nu eenmaal dit soort dingen. Maar dom geluk? Nee, verdiend? Ja!
    ja saki heeft het verdient , goeie blok op spong . Maar tegen corbett was wel beetje geluk tenzij het zijn bedoeling was om ze oor eraf te slaan . Want het was gewoon een stoot die net mis ging en daarom ze oor schaamte , neemt niet weg dat saki wel degelijk de betere was in die partij

  7. #207
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    ^Hij mikte geloof ik op zijn kin, het landde uiteindelijk tegen zijn oor.

  8. #208
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Woww heb je dat tegen mij ????? Ik denk dat je me verwart met iemand anders gap ! Ik zou nooit grappen maken over een been breuk van een vechter en helemaaaaaaaal niet over die van Silva ! Gek ! Ik was op vakantie toen ik dat gevecht live checkte en me hele vakantie stemming was toen weg door die breuk . Dus ik heb geen idee waar jij op doelt , maar ben wel benieuwd !!
    onderaan, troll http://www.mixfight.nl/forum/showthr...tij-uitgesteld

  9. #209
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Iemand had dit zojuist op FB gepost. (Voordat sommigen opeens flippen, ik weet ook wel dat Weidman daarna ook ging kijken hoe het met Anderson ging maar Saki kwam bij mij veel meer oprecht over dan Weidman maar dat is puur mijn indruk. Neemt niks weg van Weidman maar geeft alleen aan wat een topper Saki is.)


  10. #210
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^En dan heb je ook nog het feit dat het veel duidelijk was dat er iets mis was met Anderson aangezien Spong kalm bleef terwijl Silva het moest uitschreeuwen.

    Ik vind Weidman gewoon een smeerlap en totaal niet oprecht. Doet me denken aan nog een Amerikaan Jon Jones die Machida neergooit als een zak afval en later pas komt kijken als zn coach zegt "Jon, go get some fans".

  11. #211
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Nou daar doelde ik op : heeft wideman een blessure aan de zelfde knie waarmee hij Silva blokte ?

    Hoezo is dat disrespectfull naar Silva toe ?

    En hoezo moet je zo bijdehand praten tegen mij ?

  12. #212
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    De hele houding van al die vechters in de UFC is gewoon klote.. het is trash talken voor de partij en laf gedrag achteraf.. er zijn er maar weinig die zich als een gentlemen opstellen.

    De reactie van Saki kwam op mij oprecht over.. hij maakte zich echt zorgen.. als je zo snel zo reageert heb je niet de tijd om te denken wat het beste is om fans te krijgen.. de reactie van weidman was ook oprecht.. JUICHEN... maar niet de reactie van een gentlemen.

  13. #213
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    De hele houding van al die vechters in de UFC is gewoon klote.. het is trash talken voor de partij en laf gedrag achteraf.. er zijn er maar weinig die zich als een gentlemen opstellen.

    De reactie van Saki kwam op mij oprecht over.. hij maakte zich echt zorgen.. als je zo snel zo reageert heb je niet de tijd om te denken wat het beste is om fans te krijgen.. de reactie van weidman was ook oprecht.. JUICHEN... maar niet de reactie van een gentlemen.
    x2

  14. #214
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Via de FB van Glory:





    "We've gotten word that Tyrone Spong is out of surgery, and that the operation was completely successful. Please join us in wishing Tyrone a speedy, safe recovery!"

  15. #215
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default Tyron Spong says surgery to repair horrific leg break 'went perfectly'

    Tyrone Spong has a message for his family and fans: He's going to be okay.


    Spong suffered a horrific shin injury on Saturday in Istanbul, Turkey, during his GLORY 15 kickboxing match against Gokhan Saki. In a scene eerily reminiscent of Anderson Silva's leg break against Chris Weidman, Spong broke his right leg throwing a leg kick, then crumpled to the mat in agony.


    The fighter underwent surgery on Monday and, in a statement issued through the Blackzilians, says he's the procedure went well and he's happy to be home.


    "I want family, friends and fans to know I'm okay," Spong said. "The trip home to Florida was a long one and I am thankful to be back in Florida. I had surgery in this morning and it went perfectly."


    The Surinamese-Dutch kickboxer said doctors have given him a timetable for an eventual return.


    "My doctors said it turned out to be a clean break and they feel confident that I will recover 100 percent. They said I can be training for a fight as early as six months if I rehab properly. I feel very optimistic."

  16. #216
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    "My doctors said it turned out to be a clean break and they feel confident that I will recover 100 percent. They said I can be training for a fight as early as six months if I rehab properly. I feel very optimistic."
    Dat is een opluchting aangezien er verhalen rondgingen over een verbrijzelde bot etc. Wens hem beterschap.

  17. #217
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik wil hem echt graag zien boxen, maar niet tegen een pion net zoals zijn laatste mma gevecht.

  18. #218
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Zo daar ben ik blij mee. Beste nieuws sinds zaterdag. Was best heftig om dit live te zien. Een volledig stille zaal is ook best indrukwekkend

  19. #219
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Oke i am happy again. Zo dat was schrikken, hoop dat alles volgens plan gaat herstellen.

    Tyrone beterschap nogmaals!!!!!

  20. #220
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dat is niet altijd het geval in MMA(wat veel mensen hier grotendeels volgen) dus je ziet duidelijk een verschil tussen Saki's acties en een smeerlap die eerst een rondje om de octagon gaat rennen met de Yank vlag om zn rug terwijl zn tegenstander ligt te lijden.

    Idd de mindset in de UFC is wat ik kan zien redelijk anders kan bij Glory.
    Zie Weiman tegen Anderson en Aldo tegen Korean Zombie. Bewust de schouder trappen/slaan die uit de kom is en dan als een mongool rondrennen als je gewonnen hebt.
    Last edited by fifi23; 15-04-2014 at 13:38.

  21. #221
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Idd de mindset in de UFC is wat ik kan zien redelijk anders kan bij Glory.
    Zie Weiman tegen Anderson en Aldo tegen Korean Zombie. Bewust de schouder trappen/slaan die uit de kom is en dan als een mongool rondrennen als je gewonnen hebt.
    Dat is dan toch niet gelijk representatief voor iedereen in de UFC? Vaak genoeg wordt er wel gewoon respectvol met elkaar omgegaan. De UFC is veel groter en de kans dat er dan een keer iemand weinig respect toont neemt dan ook toe. Daarnaast was Saki in z'n Glory pot in de USA zelf nou ook niet echt met de juiste mindset de ring in gestapt.

  22. #222
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Dat is dan toch niet gelijk representatief voor iedereen in de UFC? Vaak genoeg wordt er wel gewoon respectvol met elkaar omgegaan. De UFC is veel groter en de kans dat er dan een keer iemand weinig respect toont neemt dan ook toe. Daarnaast was Saki in z'n Glory pot in de USA zelf nou ook niet echt met de juiste mindset de ring in gestapt.
    Precies!

  23. #223
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    ^En dan heb je ook nog het feit dat het veel duidelijk was dat er iets mis was met Anderson aangezien Spong kalm bleef terwijl Silva het moest uitschreeuwen.

    Ik vind Weidman gewoon een smeerlap en totaal niet oprecht. Doet me denken aan nog een Amerikaan Jon Jones die Machida neergooit als een zak afval en later pas komt kijken als zn coach zegt "Jon, go get some fans".
    Natuurlijk uiteraard dik respect voor Saki, hij bekommert zich direct en oprecht om Spong. In de UFC, maar ook daarbuiten genoeg voorbeelden van hoe het ook andersom kan (idd Weidman, Jones, Badr etc). In deze respectvolle sport zijn er jammer genoeg ook zeer veel onsportieve acties van tegenstanders, dus voor de actie van Saki mag zeer zeker wel waardering worden uitgesproken!

    Kut voor Saki dat hij zo moet winnen, vond hem er trouwens echt super scherp uitzien en hem een goede kans gegeven om Spong te verslaan (die in mijn ogen ook begrijpelijkerwijs niet helemaal goed in zijn vel zat).

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •