MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 74 of 74
  1. #51
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Tuurlijk werkt doping. Het is niet alsof deze gasten geen techniek hebben ofzo. Het is een optel som om voorsprong te krijgen op je tegenstander. big foot meet karma,bitch! Trt is raar. Ik denk dat martial arts de zwaarste sporten zijn qua training. En al die beren van kerels hebben hormoon te korten??? Make that the cat wise!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Ja want die harde stoten op de kin van AO hebben alles te maken met TRT. Net als die trappen van Belfort. Wat een gelul man. Is timing en inzicht, niks anders
    Ik denk eerder stamina en kracht, Overeem's gastank was al heel snel leeg (te lage testosteron-spiegel?) die van Bigfoot had nog een extra reserve-TRT-tank.

    Overigens kon dit wel eens het einde betekenen van Bigfoot's carriere want na zijn schorsing van 9 maanden zal een verzoek voor TRT ongetwijfeld geweigerd gaan worden. Zonder TRT is Bigfoot nergens.

  3. #53
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Gaat ie toch ook exclusief in Brazilië vechten.

  4. #54
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Er zullen er inderdaad veel gebruiken in de HW divisie maar toch denk ik dat Velasquez en Cormier gewoon clean zijn.

  5. #55
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    TRT ansich is niet eens een echt probleem. Het wordt echter dik misbruikt. Volgens mij heeft mag je binnen de UFC tot een waarde van 6/1 gaan tussen testosteron en epitestosteron. Dit is de verhouding tussen active testosterone en inactieve test wat omgezet kan worden in actieve. Ik weet niet zeker wat de limiet is qua testosteron waarde in je bloed om in aanmerking te komen voor TRT. Maar aangezien zo veel atleten het gebruiken denk ik niet dat dit erg laag ligt.

    De range van testosterone in het bloed van de een man in zijn niet al te late jaren ligt ongeveer tussen 500 en 900. Er zijn enkele problemen die kunnen ontstaan bij het gebruik van trt wanneer je de lat te laag legt echter geeft een te hoge lat nog veel meer problemen. Voornamelijk wanneer je uitgaat van een maximaal toegestaan ratio Het is dus belanceren geblazen. Enkel afgaan op ratio's kan nogal een vertekened beeld geven.


    1. Zeer lage testosteron en epitestosteron met een normale waarde van 1-1. Trt wordt in dit geval gebruikt om bv een test waarde van 100 op te pompen naar 600. Je hebt een ration van 6-1. Zonder een extreem voordeel te geven aan de TRT gebruiker Aangezien hij nu op een gemiddeld Test level zit. De atleet blijft hierdoor echter wel instaat om zijn beroep te beoefenen en mooie partijen te draaien.

    2. Wanneer een atleet van nature wat minder testosteron heeft. Als voorbeeld 400 met een ratio van 1-1. En hij krijgt TRT toegewezen. Dan wordt het echt een heel ander verhaal. Wanneer naar de volle 6-1 ratio gegaan wordt zit de atleet op een waarde van 2400 maar netjes binnen de 6-1 ratio en zal hij zijn drug test passeren. Hij heeft hierdoor echter wel een extreem voordeel!

    We weten natuurlijk wel dat de extreem lage test waarden voornamelijk komen door het gebruik van PEDS. Er zijn veel mensen die TRT verafschuwen maar ook veel die vooral naar de voordelen kijken. Het blijft echter een beetje schimmig spel. Zo werd Overeem gepakt met een waarde van 14-1. En overal (terecht) bekritiseerd hierom. Echter had hij na zijn Silva fight een test waarde van 180 wat met deze ratio uitkomt op een waarde van 2500. Iets wat naar ik denk veel TRT gebruikers niet ver vandaan zitten, zonder hier ooit op aangesproken te worden.

    Oftewel vind van TRT wat je vind. In mijn optiek is het veel te makkelijk om er oneerlijke voordelen uit te halen. En worden ped gebruikers na het gebruik weer een voordeel te geven. Naar mijn weten is er geen maximum aan de waarde van test in je bloed die je mag hebben en wordt er enkel met ratio's gewerkt. Zolang dit er niet is, blijft het voor vele legaal cheaten.

  6. #56
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Tuurlijk werkt doping. Het is niet alsof deze gasten geen techniek hebben ofzo. Het is een optel som om voorsprong te krijgen op je tegenstander. big foot meet karma,bitch! Trt is raar. Ik denk dat martial arts de zwaarste sporten zijn qua training. En al die beren van kerels hebben hormoon te korten??? Make that the cat wise!

  7. #57
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    Er zullen er inderdaad veel gebruiken in de HW divisie maar toch denk ik dat Velasquez en Cormier gewoon clean zijn.
    Waarom denk je dat precies? Ik bedoel, zeg niet dat ze het doen, maar ik denk wel dat het in deze sport heel moeilijk is om clean met de top mee te doen...Juist vanwege de zeer frequente fysiek zware trainingen.

  8. #58
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    TRT is in Amerika gewoon al nagenoeg ingeburgerd,gaat dus echt niet verboden worden en risisco's met je gezondheid neem je ook nauwelijks wanneer je aan TRT doet,misschien eerder het tegenovergestelde zelfs! Maar ook mensen die helemaal niet proffesioneel sporten,of zelfs helemaal niet sporten doen aan TRT. Testosteron is een lichaamseigen stof die bij iedereen af begint te nemen vanaf een jaar of 25/26,wanneer je dan Testosteron krijgt bijgespoten voel je je gewoon weer meer man,zit je beter in je vel en ben je dus zelfverzekerder. De hoeveelheden die je krijgt ingespoten doen echter weinig tot niets voor spiergroei of kracht....daarvoor zijn ze gewoon veel te klein,een bodybuilder bijvoorbeeld lacht om die hoeveelheden. Over een x-aantal jaar kan je hier waarschijnlijk ook gewoon naar de dokter voor TRT/HRT en daar is weinig mis mee!
    Dit. En ter aanvulling...een te laag testosteron level is zelfs schadelijk oa voor het hart en bloedvaten.



  9. #59
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    In jouw fantasiewereldje misschien.
    Feit is dat er in elke tak van topsport doping gebruikt wordt en altijd gebruikt zal worden.
    Je klinkt een beetje als meneer van der Laan.
    Alles behalve dat. Dit heeft niets met politiek te maken. Ik vind het jammer, zo wel in voetbal, vechtsport, wielrennen, etc. Als kijker worden we weer eens voor de gek gehouden

  10. #60
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Nee...niet dus!
    Dit is exact wat de kijker wil! De kijker wil meer spectakel,meer records,hardere gevechten,snellere tijden etc etc....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  11. #61
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Helemaal gelijk Arjan V.

  12. #62
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    475
    vCash
    126000

    Default

    Precies Arjan V. snapt het. Er zijn een hoop naieve mensen hier op mixfight..

  13. #63
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Als spektakel boven gezondheid en sport gaat, dan is er iets flink mis, ook met het publiek.

  14. #64
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    nou er word al decennia gebruikt in alle sporten en dat komt alleen omdat de mensen graag spektakel willen zien, dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven.

  15. #65
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Lekker makkelijk he. Het allemaal op de kijker gooien. De atleten willen niet de beste zijn? Nog meer geld verdienen? Grotere sponsoren aantrekken? Titels winnen?

    Iedereen die doping gebruik niet in sport vind horen is dus maar naïef?

    Hebben jullie de complete discussie in het wielrennen gemist? Het publiek walgde ervan. De wielrenners die bekenden werden uitgekotst. Dus leg mij eens uit, wil de kijker echt doping in de sport?

  16. #66
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Persoonlijk zie ik liever iemand de 100 meter in 15 sec. lopen bij wijze van spreken en dat hij 100% clean is dan iemand die het veel sneller doet en niet clean is. Maarja ik zal dan wel naïef zijn.

  17. #67
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Precies Pahlavan. Absoluut, maar als je zoiets zegt ben je naïef. Vind het jammer dat het zo gaat en het ook nog aangemoedigd wordt.

  18. #68
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Tja, het liefst zou ik helemaal geen doping zien in de sport. Het punt is, het is er wel en dat zal nog wel even zo blijven. Dan heb ik liever dat mensen er ook goed aan zitten ook. Neem nou Ubereem, dat was toch geweldig. Nu boeit het me geen moer meer wat hij doet. Ik wil gewoon een losgeslagen superman door de octagon heen zien beuken.

  19. #69
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by niels View Post
    Precies Arjan V. snapt het. Er zijn een hoop naieve mensen hier op mixfight..
    Blijft toch bizar , dat anno 2014 bijna nog steeds mensen zijn die geloven dat een enkel doping gebruikt.
    Waarschijnlijk denken ze ook dat Overeem in strikeforce en tegen Lesnar geen doping gebruikt heeft omdat hij niet gepakt was.

  20. #70
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    En dat diezelfde Lesnar toen ook niet vol zat met dope...

    Wat betreft de reacties van het publiek bij het wielrennen...specifiek over de Tour...die zijn vaak aangewakkerd door een specifieke krant en de reacties waren dan vooral negatief tov gepakte,niet Franse renners! Maar ondertussen stonden er alleen maar meer mensen langs de kant te kijken! In Italie en Spanje zijn ze wat dat betreft heel wat minder hypocriet! Die begrijpen wel dat mensen bereid zijn net dat beetje meer te doen voor de roem en het geld....

    En het is heel politiek correct hoor om te roepen dat je dan liever de 100 meter in 15 seconden gelopen ziet worden ipv in 9 seconden maar waar zou de meeste belangstelling,publiek,sponsorren en dus geld naar uit gaan? Juist ja,naar de snelste 100 meter! Mensen niet roomser zijn dan de paus en gewoon beseffen dat topsport zonder doping eigenlijk al lang niet meer bestaat.......
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  21. #71
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Als spektakel boven gezondheid en sport gaat, dan is er iets flink mis, ook met het publiek.
    Natuurlijk gaat spektakel boven gezondheid...overgens ook zonder doping...of denk jij dat het gezond is om 3 rondes lang klappen te krijgen,een marathon te lopen,of een Tour de France te fietsen?
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  22. #72
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Natuurlijk gaat spektakel boven gezondheid...overgens ook zonder doping...of denk jij dat het gezond is om 3 rondes lang klappen te krijgen,een marathon te lopen,of een Tour de France te fietsen?
    Je begrijpt wat ik bedoel

  23. #73
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Het is vooral frustrerend voor die vechter/sporter die wel al die tijd clean is geweest en zich al die jaren het lep-lazerus heeft getraind maar door een stelletje cheaters is bedrogen. Ik kan me voorstellen dat je er dan mee kapt of ook gaat gebruiken. In de wielrennerij gebruikt iedereen, in de atletiek idem dito. Ik denk persoonlijk dat de dopingcontrole in de vechtsport uiterst belabberd is en dat er in bepaalde delen van de wereld helemaal geen controle is. Geen idee hoe de situatie in Nederland is maar ik vind het wel opvallend dat we nooit berichten lezen over vechters die in Nederland betrapt zijn op het gebruik van doping nav een controle voor of na een partij.

  24. #74
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    In Nederland is dopinggebruik niet strafbaar dus controles worden overgelaten aan de bonden....nou we weten allemaal wat voor zooitje ongeregeld dat al jaren is...bovendien zijn goede controles best kostbaar
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •