MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Tommy van Wijngaarden Tegenstander Jan Siersema komt niet opdagen

    Van zijn Facebook
    Gisteren zou ik in mijn eigen stad Breda de hoofdpartij vechten op het gala van fight4victory. Mijn tegenstander Tommy van Wijngaarden is zonder iets te laten weten niet op komen dagen en reageerde die dag nergens op. Daardoor heb ik dus niet kunnen vechten op het evenement waar ik maanden hard voor heb getraind en maanden naar uitkeek. Ik wil alle mensen die voor mij kwamen kijken en teleurgesteld naar huis moesten bedanken.
    Mooi triest
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Das erg zuur!

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    klote zeg.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Zo'n figuur moet elke promoter weren van zijn evenementen.

  5. #5
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Trieste actie...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  6. #6
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    De hoofdpartij nog wel...ik ben benieuwd naar Tommy z'n verklaring.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Ze boden Jan wel nog een tegenstander aan diezelfde avond nog, de naam ben ik ff kwijt maar hij was van Team Furious/Londt.
    Deze jongen was een stuk lichter ook nog, maar Jan wou deze partij niet aannemen.
    In principe had hij dus gewoon kunnen knokken, maar wel tries van van Wijngaarden dat hij zich niet afmeld oid.
    Fighting is poetry in motion

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Das idd zuur
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Ze boden Jan wel nog een tegenstander aan diezelfde avond nog, de naam ben ik ff kwijt maar hij was van Team Furious/Londt.
    Deze jongen was een stuk lichter ook nog, maar Jan wou deze partij niet aannemen.
    In principe had hij dus gewoon kunnen knokken, maar wel tries van van Wijngaarden dat hij zich niet afmeld oid.
    Ik vind het het totaal niet relevant dat hij een andere tegenstander aangeboden kreeg. Hij werkt zich maanden uit de naad, bedenkt met trainer een wedstrijdplan en krijgt dan op de dag zelf te horen dat zijn tegenstander niet op komt dagen.
    Ik vind het niet meer dan logisch dat je dan een andere tegenstander niet accepteert, ongeacht wie het is en welk gewicht diegene draagt.
    Het is mijns inziens goed van een organisatie dat zij een alternatief bieden, maar mijns inziens mag de vechter er niet om veroordeeld worden als hij deze afwijst. Bovenstaande post geeft mij toch een beetje het gevoel dat het hem wordt aangerekend dat hij deze alternatieve partij afgewezen heeft.
    Mocht ik dat mis hebben, dan zie ik graag de reactie.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    158
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Ik vind het het totaal niet relevant dat hij een andere tegenstander aangeboden kreeg. Hij werkt zich maanden uit de naad, bedenkt met trainer een wedstrijdplan en krijgt dan op de dag zelf te horen dat zijn tegenstander niet op komt dagen.
    Ik vind het niet meer dan logisch dat je dan een andere tegenstander niet accepteert, ongeacht wie het is en welk gewicht diegene draagt.
    Het is mijns inziens goed van een organisatie dat zij een alternatief bieden, maar mijns inziens mag de vechter er niet om veroordeeld worden als hij deze afwijst. Bovenstaande post geeft mij toch een beetje het gevoel dat het hem wordt aangerekend dat hij deze alternatieve partij afgewezen heeft.
    Mocht ik dat mis hebben, dan zie ik graag de reactie.

    Ik ben zeer benieuwd naar reactie kamp Wijngaarden, want wat ik weet is dat de organisatie al 2wk geleden geen contact met Tommy kregen en dat er toen al op zoek werd gegaan naar een andere tegenstander. Dus vreemd verhaal. Hoor en wederhoor maakt het eea toch duidelijker, maar goed dan moet men wel bereikbaar zijn daarvoor.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sluwe Fox View Post
    Ik ben zeer benieuwd naar reactie kamp Wijngaarden, want wat ik weet is dat de organisatie al 2wk geleden geen contact met Tommy kregen en dat er toen al op zoek werd gegaan naar een andere tegenstander. Dus vreemd verhaal. Hoor en wederhoor maakt het eea toch duidelijker, maar goed dan moet men wel bereikbaar zijn daarvoor.

    Zolang je je niet weet wat de reden is , kun je beter geen conclusies trekken . Voor het zelfde geld ligt die gast ergens dood

  12. #12
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Zolang je je niet weet wat de reden is , kun je beter geen conclusies trekken . Voor het zelfde geld ligt die gast ergens dood
    Of had ie net als ik door de drukte geen tijd om kerstkado's te kopen, en kon hij niet op een andere dag als de wedstrijddag...

  13. #13
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hij belde me net en zei dat hij geen zin had

  14. #14
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    zo ken ik tommy niet. ik zal er eens achter aan gaan. kijken wat de reden is geweest.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    zo ken ik tommy niet. ik zal er eens achter aan gaan. kijken wat de reden is geweest.
    Ben benieuwd

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #16
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Nog geen duidelijkheid wat de reden was?

  17. #17
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Nog geen duidelijkheid wat de reden was?
    Ik kan hem niet bereiken. Misschien kan de organisatie contact opnemen met Bulls academy voor een verklaring.

  18. #18
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    al met al dus al 3 weken onbereikbaar?

  19. #19
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Hij belde me net en zei dat hij geen zin had
    Wat ben jij een misselijke vent... Zoals in het topic al wordt beschreven, niemand kan hem bereiken en er kan dus vanalles zijn gebeurd. En jij gaat een misselijke grap maken? ...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  20. #20
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik heb hem nog nergens voorbij zien komen als zijnde vermist.
    Dus had op zijn minst even wat kunnen laten horen.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Ik heb hem nog nergens voorbij zien komen als zijnde vermist.
    Dus had op zijn minst even wat kunnen laten horen.
    exact, anders zijn trainer wel

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •