MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default Maidana vs Broner Full Fight 14-12-2013

    http://www.youtube.com/watch?v=ybGRpU4zvAg


    Heerlijk dat deze [edit mod Tony] pak slaag krijg!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Waarom nou weer zo racistisch?

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Thanx voor het filmpje en fuck you voor je comment

  4. #4
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kendamac View Post
    Thanx voor het filmpje en fuck you voor je comment
    Respectloze nigger die hard afgestraft wordt. Hij denkt dat die in de jungle is.. heerlijk dat die gesloopt is... Als het een blanke was had ik hem ook gehaat!

  5. #5
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Termen als nigger e.d. zijn niet echt normaal. Totaal overbodige vermelding. Ook niet echt iets wat normaal is in de vechtsportwereld om te roepen.

  6. #6
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Maar deze kansloze figuur moet je zo noemen! Hij doet die neuk actie in de eerste ronde en begin 2e ronde gaat die neer. Wat een mongol ben je dan. Voor mij maak het niet uit wat voor ras je bent. Je moet gewoon respect hebben voor mensen die ook respect hebben voor jou. Maidana doet niks is gewoon rustig en wil gewoon knokken. Maar deze fucker overtreft zelfs een aap in de jungle.

  7. #7
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Die Great Gambler liep in het topic over Saki vs Verhoeven ook al zo ongenuanceerd te blaten over Verhoeven. Wat een debiel is dit zeg...wat mij betreft permaban. Veel nuttigs komt er niet uit.
    It's okay to be white

  8. #8
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Dat Broner een respectloze lowlife is zonder ook maar enige vorm van klasse klopt. Maar om daar racistische termen als 'nigger' bij te gebruiken lijkt me overbodig en behoorlijk triest.

    Niet lullig bedoeld maar op een normale wijze je mening geven zit er voor jou niet echt in zo te zien?! Althans niet op mixfight.

  9. #9
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Ik geef mijn mening en dat mag hier in NL!

  10. #10
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Dat Broner een respectloze lowlife is zonder ook maar enige vorm van klasse klopt. Maar om daar racistische termen als 'nigger' bij te gebruiken lijkt me overbodig en behoorlijk triest.

    Niet lullig bedoeld maar op een normale wijze je mening geven zit er voor jou niet echt in zo te zien?! Althans niet op mixfight.
    idd

  11. #11
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Dat Broner een respectloze lowlife is zonder ook maar enige vorm van klasse klopt. Maar om daar racistische termen als 'nigger' bij te gebruiken lijkt me overbodig en behoorlijk triest.

    Niet lullig bedoeld maar op een normale wijze je mening geven zit er voor jou niet echt in zo te zien?! Althans niet op mixfight.
    Ben je ook weer wakker! Waarom heb jij deze partij niet gezet op mixfight? Jij bent toch deskundige op het gebied van vechtsport. Alles weter toch. Alleen lullen kan je hier!

  12. #12
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Ben je ook weer wakker! Waarom heb jij deze partij niet gezet op mixfight? Jij bent toch deskundige op het gebied van vechtsport. Alles weter toch. Alleen lullen kan je hier!
    Als we toch kinderachtig gaan doen, ik heb wel een link naar het gevecht op mixfight gezet... Je weet wel, zo'n twee weken geleden toen het gevecht pas had plaatsgevonden

    Een fijne avond nog.

  13. #13
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Kaboem! In your face....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  14. #14
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik kan ff niet moderaten via mijn iphone. Maar die woorden als nigger, in deze context pikken wij hier niet.

    Morgen met de bezem door dit topic. En tot die tijd, kappen met racistisch geneuzel. De ban-hammer staat klaar!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Ik geef mijn mening en dat mag hier in NL!
    Dat mag hier ook maar wel met respect, woorden als nigger en aap zijn over de grens.

    Probeer het volgend jaar maar opnieuw

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •