MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default Valentijn Overeem

    Kwam net via verschillende wikipedia pagina's op de pagina van Valentijn Overeem terecht. Zag daar zijn mixed martial arts record, 32-34. Laatste vier partijen op KO verloren. 14 nederlagen op KO en 19 op submission. Zouden jullie hem adviseren om te stoppen? Kijk naar bijv. de gezondheid van Gary Goodridge of andere mma-vechters. Als je jezelf niet meer optimaal in de ring kan presenteren, is het dan niet gewoon tijd om te stoppen en voor je gezondheid te kiezen?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat iedereen nog steeds met Anderson Silva,s been in zn hoofd zit en dat ze het weinig interesseert wat Valentijn doet.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Huilen met de pet op

  4. #4
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    klopt het wel Valtijn heeft zowel 14 april en 27 april een partij draaien?
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Ah, ik ga er nu vanuit dat Silva's been fucked is terwijl ik de partij nog niet gezien heb. Bedankt voor je waardevolle bijdrage Jantje *steekt middelvinger op*

  6. #6
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Graag gedaan Rico

  7. #7
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    lekker intelligent...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    geen best record nee

  9. #9
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Hij heeft idd geen best record.
    Maar blijft voor mij altijd een held. Was geloof ik de eerste die couture liet tappen.

  10. #10
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Hij heeft idd geen best record.
    Maar blijft voor mij altijd een held. Was geloof ik de eerste die couture liet tappen.
    dit dus ja, toen ik MMA ging volgen stond ie op ieder gala en zorgde hij voor vuurwerk!
    nu in z'n nadagen wsl wat geld cashen alleen op basis van z'n naam helaas, en dat is z'n goed recht natuurlijk....
    maar heb wel vaak van hem genoten in de ring!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  11. #11
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Hij heeft idd geen best record.
    Maar blijft voor mij altijd een held. Was geloof ik de eerste die couture liet tappen.
    Quote Originally Posted by TOON View Post
    dit dus ja, toen ik MMA ging volgen stond ie op ieder gala en zorgde hij voor vuurwerk!
    nu in z'n nadagen wsl wat geld cashen alleen op basis van z'n naam helaas, en dat is z'n goed recht natuurlijk....
    maar heb wel vaak van hem genoten in de ring!
    Zo is dat! Valentijn is altijd 1 van mijn helden geweest en daar doen zijn huidige prestaties, in idd zijn nadagen, niets aan af.



  12. #12
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    't Gooi, NL
    Posts
    200
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Kwam net via verschillende wikipedia pagina's op de pagina van Valentijn Overeem terecht. Zag daar zijn mixed martial arts record, 32-34. Laatste vier partijen op KO verloren. 14 nederlagen op KO en 19 op submission. Zouden jullie hem adviseren om te stoppen? Kijk naar bijv. de gezondheid van Gary Goodridge of andere mma-vechters. Als je jezelf niet meer optimaal in de ring kan presenteren, is het dan niet gewoon tijd om te stoppen en voor je gezondheid te kiezen?
    Nou weet je, hij heeft nooit echt schade opgelopen. Hij ging altijd al KO als iemand ze broek ophees of klopte af bij de eerste de beste stoot die raak was. Dus hij kan nog wel even 20 partijtjes zo doorgaan
    Train hard, fight easy.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •