MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 70
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default UFC 168: Weidman vs. Silva II | Results **Spoiler**

    Chris Weidman def. Anderson Silva TKO (broken leg) – Round 2, 1:16
    Ronda Rousey def. Miesha Tate via submission (armbar) – Round 3, 0:58
    Travis Browne def. Josh Barnett via knockout (elbows) – Round 1, 1:00
    Jim Miller def. Fabrício Camoes via submission (armbar) – Round 1, 3:42
    Dustin Poirier def. Diego Brandao via TKO (punches) – Round 1, 4:54
    Uriah Hall def. Chris Leben via TKO (doctor’s stoppage) – Round 1, 5:00
    Michael Johnson def. Gleison Tibau via knockout (punches) – Round 2, 1:32
    Dennis Siver def. Manvel Gamburyan via unanimous decision (29-28, 29-28, 29-28)
    John Howard def. Siyar Bahadurzada via unanimous decision (30-27, 30-27, 30-27)
    William Macario def. Bobby Voelker via unanimous decision (30-27, 30-27, 30-27)
    Robbie Peralta def. Estevan Payan via knockout (punches) – Round 3, 0:12
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Photo: The moment Anderson Silva breaks his leg at UFC 168

    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    UFC 168 bonuses: Rousey, Tate, Browne earn $75K, Rousey doubles up

    Ronda Rousey, Miesha Tate and Travis Browne each earned $75,000 bonuses for their performances at Saturday’s UFC 168 event, and Rousey doubled up with another $75,000.

    Rousey earned the “Submission of the Night,” Browne won “Knockout of the Night” and Rousey and Tate picked up “Fight of the Night” honors. The double bonus gave Rousey a total of $150,000 in bonus money.

    UFC President Dana White announced the winners at the night’s post-event news conference, which MMAjunkie attended. The post-fight bonus awards typically are $50,000 – but White has said in the past he reserves the right to up them for special occasions. With a live gate reported by White at $6.2 million on Saturday, UFC 168 appears to be one of those.

    UFC 168 took place at MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. The main card aired on pay-per-view following prelims on FOX Sports 1 and MMAjunkie.

    Rousey (8-0 MMA, 2-0 UFC) and Tate (13-5 MMA, 0-2 UFC) went back and forth, but ultimate it was Rousey’s signature move that put an end to Tate’s night. But it wasn’t before Tate did something no one else before her had done – she got to the second round against the UFC women’s bantamweight champ. Then she got to the third. But once there, after fending off several previous armbar attempts from Rousey, Tate finally had to succumb.

    Browne (16-1-1 MMA, 7-1-1 UFC) needed only one minute to shut down former UFC heavyweight champion Josh Barnett (33-7 MMA, 5-2 UFC). With Barnett dropping down for a takedown, Browne started raining down elbows to his left temple. It only took a couple for Browne to be out, and a couple more were enough for referee Yves Lavigne to step in to stop things.
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Met een rotgevoel gaan slapen en wakker geworden..
    Hoop op een goed herstel
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  5. #5
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Vrij teleurstellend einde net terwijl in mijn optiek de spanning begon op te bouwen.

    Een (vrij uitgebreid) verslag voor de geinteresseerden: http://mmacentral.nl/ufc-168-uitslagen/
    MMAcentral | Voor je dagelijkse MMA nieuws en fights

  6. #6
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Silva, kolere....einde carriere voor de baas. Verschrikkelijk om 'm zo te horen schreeuwen vd pijn. Weidman dominant in de eerste ronde. Goede 1e belt-defence.
    Ronda!! Tate vernietigd, heerlijk. Die hypocriete Tate simpel weggezet. Hopelijk komt Ronda nu weer een beetje tot 'r zinnen. Had van mij 5 ronden mogen duren...fantastisch judo tussendoor.

    Browne vs Cain? Heeft ie wel verdiend inmiddels.
    It's okay to be white

  7. #7
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Silva, kolere....einde carriere voor de baas. Verschrikkelijk om 'm zo te horen schreeuwen vd pijn. Weidman dominant in de eerste ronde. Goede 1e belt-defence.
    Ronda!! Tate vernietigd, heerlijk. Die hypocriete Tate simpel weggezet. Hopelijk komt Ronda nu weer een beetje tot 'r zinnen. Had van mij 5 ronden mogen duren...fantastisch judo tussendoor.

    Browne vs Cain? Heeft ie wel verdiend inmiddels.
    Yes, zeker Browne vs Cain! Werdum schijnt de beoogde tegenstander te zijn maar naar verluidt is hij er nog ongeveer een jaar uit. Doorschuiven en meteen tegen Cain in mijn optiek.
    MMAcentral | Voor je dagelijkse MMA nieuws en fights

  8. #8
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    pffffffff hart gebroken... Anderson
    Home mtk-gym.nl


  9. #9
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by mmacentral View Post
    Yes, zeker Browne vs Cain! Werdum schijnt de beoogde tegenstander te zijn maar naar verluidt is hij er nog ongeveer een jaar uit. Doorschuiven en meteen tegen Cain in mijn optiek.
    Nee Cain is een tijdje uit de roulatie , heeft een schouder operatie gehad.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Had echt een rot gevoel over Silva hoop dat hij er zowel fysiek als mentaal overheen komt, Klopt iedergeval wel wat Bas rutten zegd altijd over zulke lowkicks , altijd je heup in draaien.
    Last edited by pronk; 29-12-2013 at 13:42.

  11. #11
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default Staat zelfs op de telegraaf

    http://www.telegraaf.nl/telesport/22...gevecht__.html

    Wel jammer dat dit er dan wel in komt en over het algemeen niks.

  12. #12
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    pffffffff hart gebroken... Anderson
    x2

    echt een rotgevoel dat een legende als Anderson op deze manier zijn carriére moet beïndigen.

  13. #13
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

  14. #14
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Net gezien... zo nasty zeg, ik ben nog wel even van slag..

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by BJJCORE View Post
    http://www.telegraaf.nl/telesport/22...gevecht__.html

    Wel jammer dat dit er dan wel in komt en over het algemeen niks.
    Gelukkig zijn het dan wel de kenners die het stukje mogen schrijven....

    Silva dacht Weidman met een trap te kunnen pijnigen, maar werd uiteindelijk zelf het slachtoffer. Zijn Amerikaanse tegenstrever beantwoordde de kick namelijk met een keihard knietje, waardoor Silvas been brak.
    Jeezzz...

  16. #16
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Gelukkig zijn het dan wel de kenners die het stukje mogen schrijven....



    Jeezzz...
    Wat ook zielig is dat er Weidman fans zijn die doen alsof hij had getraint om Anderson's been op zo'n manier te breken.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Tyfus krant die Telegraaf. Echt optyfen die sensatiemakers. Browne verrast mij steeds toch maakt ie in mijn ogen geen kans tegen cain of jds. Rousey heerlijk die fake tate weggezet. Ik hoop zo dat trt dino weidman pakt alhoewel ik een hekel heb aan vitor maar die walgelijke Amerikanen bah. Siyar moet ik nog zien. Anderson is uitgevochten hoop ik. Zonde om zo te gaan ik hoopte dat hij de belt pakt maar ik denk dat weidman zijn nachtmerrie is. Lyoto, jacare, gegard zie ik wel winnen van weidman.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Had echt een rot gevoel over Silva hoop dat hij er zowel fysiek als mentaal overheen komt, Klopt iedergeval wel wat Bas rutten zegd altijd over zulke lowkicks , altijd je heup in draaien.
    En wat dacht je van ook je voet flexen ipv een ontspannen onderbeen rammen op een hard voorwerp.

    Ik moest meteen denken aan die lowkick die Lloyd van Dams blokte..

    Trieste afloop voor Anderson.
    Last edited by Silat; 29-12-2013 at 17:06.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Wat vonden jullie van Siyar? Ik was eerlijk gezegd best wel teleurgesteld... Hij was gewoon helemaal op na 1 ronde. Ik dacht dat het nog een leuke partij zou worden in ronde 2, maar het uithoudingsvermogen was redelijk belabberd. Was ie grieperig ofzo? En zou hij nu ook gecut worden of zou hij nog een kans krijgen?

  20. #20
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Gelukkig zijn het dan wel de kenners die het stukje mogen schrijven....



    Jeezzz...
    Geen idee waar die prutsers dit vanaf gekopieerd en aangepast hebben. Heb niet echt het idee dat iemand zich ook maar enigszins verdiept heeft in de materie, maar zoals we allen weten heeft juist de Telegraaf daar een handje van....

  21. #21
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik ben eerlijk gezegd nooit echt fan van Siyar geweest. Altijd slordig zien brawlen maar niet echt een technische partij van hem gezien. Na gisteren ben ik helemaal afgehaakt.

    Hoe is het mogelijk dat je als top sporter na 1 ronde al helemaal kapot bent
    Home mtk-gym.nl


  22. #22
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Wat een triest einde zeg. Andere partijen hebben me goed vermaakt.

  23. #23
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Browne vs JDS is wel een logische match up nu. Ook een partij die ik wel zou willen zien en een kans voor Browne om te laten zien dat hij met de absolute top mee kan.

  24. #24
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Het staat al vast dat Browne tegen Werdum komt te staan, wanneer er niks raars gebeurd.

  25. #25
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik had de Warmaster graag van Browne zien winnen die gelijk weer zo'n arrogante bek opzette na de partij. Rousey vertoonde zich weer op haar treurigst. Het moet gezegd worden, die judo worpen waren prachtig. Verder verschrikkelijk, wat een nare bullebak. En Silva, tja.......

    Ik heb me geen seconde verveeld, maar had sommige dingen liever anders zien lopen. Browne zou ik zelf graag tegen JDS zien, maar Werdum is ook best. Sowieso zie ik Werdum graag weer eens vechten.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •