MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 64 of 64
  1. #51
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Lag het nou aan mij (of mijn download) of werden Werdum en Browne niet geïnterviewd door Rogan na de partij??
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default


  3. #53
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Hoe Browne z'n rib brak (denk ik)

  4. #54
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Browne is een "gemaakte vechter". Hij is pas in 2008 voor het eerst begonnen met Muay Thai. De gemiddelde B klasser Heavy weight in Nederland slaat hem er af. :-)
    Doe niet zo raar zeg... Wij nederlanders zijn dan misschien goed in kickboxen, maar onze K1 kampioen word gewoon geKO-ed door Brown. Kickboxen is leuk, maar in een MMA partij(andere handschoenen, andere houding) zegt dat niet alles.

  5. #55
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Browne is een "gemaakte vechter". Hij is pas in 2008 voor het eerst begonnen met Muay Thai. De gemiddelde B klasser Heavy weight in Nederland slaat hem er af. :-)
    Overeem?

  6. #56
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Lag het nou aan mij (of mijn download) of werden Werdum en Browne niet geïż½nterviewd door Rogan na de partij??
    dat was inderdaad zo, ik zag werdum nog vragen ''noh interviejoe?''
    vond werdum overigens echt veel beter dan Browne. Bij werdum zie je bij iedere gevecht een groei, en dat nog op die leeftijd. tegen Overeem vond ik zijn stand up ook sterk verbeterd dan voorheen. Roy nelson werd totaal gedomineerd, en browne was ook geen match voor werdum.
    maar hoe dan ook zal cain hem afslachten, tenzij werdum hem in een submission weet te lokken, zie ik hem niet winnen van cain. JDS vs Werdum II zou ook wel interessant zijn.
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  7. #57
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Ik las dat de tijd op was. Dus dat FOX het zsm moest afkappen.

  8. #58
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ah dat verklaart jongens. Wel jammer want ik had heel graag een post fight interview met Browne willen zien, maar na de partij was er dus niets en verder heb ik eveneens niets kunnen vinden.

    Ik denk trouwens ook dat Werdum het tegen Cain gaat afleggen. Die zet gewoon te veel druk en komt te dichtbij zodat Werdum niet kan striken en op de grond gaat hij het ook niet winnen denk ik ondanks Werdums kwaliteiten. Al lijkt het wel echt geweldig als Werdum de titel wint.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Overeem?

    dat was dan ook een grof schandaal. die browne zwiept de ene hoge fluttrap na de andere de lucht in en meneer loopt er vol op.

    mooie reclame voor the dutch style.

  10. #60
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Tja grofschandaal? Ik vond dat Overeem het stom deed maar een grofschandaal was het zeker niet. Browne is geen geweldige striker. Dus in een kickbokspartij tegen toppers gaat tie eraan echter is dit zo raar? Maar het is gewoon een geweldige atleet die meer in zich heeft dan hij tegen Werdum heeft laten zien.

  11. #61
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Werdum heeft hem binnen een ronde letterlijk gebroken, waarna Browne niets meer kon. Ik vond het geweldig. Verder gaat Browne die titel denk ik nooit binnen slepen. Hij is wel goed, maar geen top vijf.

  12. #62
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

  13. #63
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Nu ik het zo voor me zie heb je wel gelijk ja.

  14. #64
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Brown vs Nelson...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •