MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Filmpje Cristiano Ronaldo Winner Fifa Ballon d'Or 2013

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Toch raar? Altijd hij of Messi. Wat had Ribery nog meer moeten doen? Is het hele team van het jaar ook bekend? Zou me niets verbazen als daar ook 80+% Primera Division spelers zitten. De FIFA houdt van Real en Barca als grootste moneymakers, met 500 miljoen schulden, maar nee een club als Malaga uit de CL verbannen voor nog geen 1/10de van de schuld van Real of Barca. Schandalig. Het team zou dit jaar voor de verandering eens 50/50 moeten zijn met Bayern en Dortmund spelers. Is de FIFA vergeten wat deze twee clubs met Real en Barca hebben gedaan in de halve finales?

  3. #3
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    niks mis mee dat die gewonnen heeft
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  4. #4
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Toch raar? Altijd hij of Messi. Wat had Ribery nog meer moeten doen? Is het hele team van het jaar ook bekend? Zou me niets verbazen als daar ook 80+% Primera Division spelers zitten. De FIFA houdt van Real en Barca als grootste moneymakers, met 500 miljoen schulden, maar nee een club als Malaga uit de CL verbannen voor nog geen 1/10de van de schuld van Real of Barca. Schandalig. Het team zou dit jaar voor de verandering eens 50/50 moeten zijn met Bayern en Dortmund spelers. Is de FIFA vergeten wat deze twee clubs met Real en Barca hebben gedaan in de halve finales?
    Dit is een award voor de beste speler en niet voor het beste team. Vond jij Ribery dit seizoen beter dan Ronaldo?

    Voor mij is hij een zeer terechte winnaar. Speelt prachtig voetbal en heeft in zijn 1tje Portugal naar het WK geschoten.
    Max. 400 x 125

  5. #5
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Lees het artikel op Nu.nl maar. De hele opzet van de gouden bal is de afgelopen jaren veranderd sinds de FIFA zich er nadrukkelijk mee bemoeid. Het gaat om successen en de invloed van de speler daarop. Ronaldo heeft vaak de pech gehad en werd tweede achter Messi, maar dat Ribery derde is geworden terwijl hij alles heeft gewonnen is best een schande ja.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik ben het niet vaak met minitauro eens maar dit keer wel. Ribery sleept Bayern mee in zijn drang om te winnen. Maakt niet de meeste doelpunten maar stelt anderen wel in staat om te scoren en is dus als teamspeler enorm belangrijk geweest voor dit bayern.

    Maar ja, het moeten altijd scorende spelers zijn.

    En ik vind ook dat ze Ronaldo en Messi maar eens moeten verkopen zodat wij een beetje van ons geld terugkrijgen.

    Maar goed, de Kim jung Uns van de FIFA doen lekker waar ze zin in hebben.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •