MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35
  1. #26
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Weet niet, maar als ik zijn partij tegen DeAnda nog eens bekijk heeft Spong nog een lange weg te gaan voor hij vechters als Rampage aan kan.
    Ik denk dat DeAnda Rampage ook moet kunnen hebben.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    De quinton van nu is echt niet meer de quinton van een paar jaar geleden hoor. Ik heb de afgelopen jaren bijna alleen maar smoesjes gehoord na ieder gevecht van quinton en altijd maar geklaag dat hij tegen vechters wilt vechten die niet worstelen en het gevecht staand houden blabla. Nou toen mocht ie tegen Glover vechten en kreeg die staand ook een pak slaag.

    tegenwoordig zoekt Quinton het liefst ruzie met homoseksuelen tijdens het uitgaan.


  3. #28
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Haha hij wist dat die gefilmd werd.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post



    Haha humor

  5. #30
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Merkwaardig twitterbeefje.

  6. #31
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Merkwaardig twitterbeefje.
    Dat vind ik dus ook, lijkt wel opgezet ter fight promotie

  7. #32
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Ik moet nog maar zien of Spong dit kan winnen, ja Rampage vecht doorgaans z'n partijen staand, de vraag is alleen of hij zo dom is dat ook tegen Spong te gaan doen..

  8. #33
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    In principe moet Spong dit kunnen winnen, maar Rampage is nog steeds een beest die beresterk is en kan uitdelen als de beste en ook nog eens taai is. Ik hoop dat Spong een stuk verder is dan tegen deAnda, want anders krijgt hij het nog verdomt lastig.

  9. #34
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Die pot tegen deAnda was niet zo slecht. Hij was gewoon een taaie vent die het pak slaag van zijn leven heeft gehad. Spong vocht die partij gewoon bekeken uit. Liet zich niet raken en raakte hem waar hij wilde. De man slikte een stuk of honderd snoeiharde lowkicks weg. Dat doen er niet veel en zeker rampage niet.

    Voor zijn eigen cv had hij het misschien af moeten maken maar hij had ook nog een paar goedbetaalde kickbox partijen gepland dus hij zat niet te wachten op een gelukstreffer denk ik zo.

    Spong stuurt Rampage met pensioen.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Die pot tegen deAnda was niet zo slecht. Hij was gewoon een taaie vent die het pak slaag van zijn leven heeft gehad. Spong vocht die partij gewoon bekeken uit. Liet zich niet raken en raakte hem waar hij wilde. De man slikte een stuk of honderd snoeiharde lowkicks weg. Dat doen er niet veel en zeker rampage niet.

    Voor zijn eigen cv had hij het misschien af moeten maken maar hij had ook nog een paar goedbetaalde kickbox partijen gepland dus hij zat niet te wachten op een gelukstreffer denk ik zo.

    Spong stuurt Rampage met pensioen.
    x2 PRECIES DAT

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •