MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 69 of 69
  1. #51
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post


    Vertaling: Alle FEITEN die je me laat zien weiger ik te accepteren, ik luister liever naar mijn nostalgie.
    Mijn vertaling daar weer van: je bent dus een eigenwijs ventje die niks op een forum te zoeken heeft aangezien je alleen waarde hecht aan je eigen mening?
    (Als ik ernaast zit, geef je de schuld maar aan google translate)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Gezellig.

  3. #53
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Hoewel het woord 'school' vaak valt hier heb ik niet het idee dat jullie geschoold zijn. Wellicht zelfs 'ongeschoold'.
    Een stel ongeschoolden die kibbelt over of iemand al dan niet terecht een stomp voor z'n achterhoofd kreeg.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  4. #54
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by De dikke nudist View Post
    Hoewel het woord 'school' vaak valt hier heb ik niet het idee dat jullie geschoold zijn. Wellicht zelfs 'ongeschoold'.
    Een stel ongeschoolden die kibbelt over of iemand al dan niet terecht een stomp voor z'n achterhoofd kreeg.
    welcome to the next episode of TUL

  5. #55
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by De dikke nudist View Post
    Hoewel het woord 'school' vaak valt hier heb ik niet het idee dat jullie geschoold zijn. Wellicht zelfs 'ongeschoold'.
    Een stel ongeschoolden die kibbelt over of iemand al dan niet terecht een stomp voor z'n achterhoofd kreeg.
    Bij "een stel ongeschoolden" ga ik uit van meerdere personen. Kibbelt kan als werkwoord alleen gebruikt worden bij derde persoon enkelvoud. Hier had moeten staan: Een stel ongeschoolden die kibbelen over. Verder geef je iemand een stomp op zijn achterhoofd en geen stomp voor.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    maar sonnen is de morele winnaar dus, had niet anders verwacht.

  7. #57
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Nou jah, even on-topic dan maar.

    Die Brazilianen sporen echt niet. Er zijn mij iets teveel ontspoorde figuren daar. Iets teveel testosteron. Zal wel uit die krottenwijken komen of zo.

    En Sonnen buit dat natuurlijk helemaal uit. Die gozer is goud waard voor de UFC. Lokt het waarschijnlijk uit en krijgt dan toch van de meeste mensen gelijk omdat hij niet als eerste gaat slaan.

  8. #58
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Nou jah, even on-topic dan maar.

    Die Brazilianen sporen echt niet. Er zijn mij iets teveel ontspoorde figuren daar. Iets teveel testosteron. Zal wel uit die krottenwijken komen of zo.

    En Sonnen buit dat natuurlijk helemaal uit. Die gozer is goud waard voor de UFC. Lokt het waarschijnlijk uit en krijgt dan toch van de meeste mensen gelijk omdat hij niet als eerste gaat slaan.
    Over het gedeelte dat die Brazilianen niet sporen komt naar mijn mening door het volgende.
    Deze vechters komen echt uit de armste regionen van de wereld, zij hebben 3 uitwegen: de dood, drugs of knokken.
    Na werk met 'shady' figuren werken zij zich langszaam op richting bekendheid. Geld, vrouwen en weet ik wat niet allemaal valt hen ten deel. Wetend hoe het in het verleden was worden ze nog meer competatief, veel al gebruiken middelen die niet helemaal legaal zijn. Gooi daarbij in de mix extreme vormen van religie (iets anders dan fundamentele religie). En je hebt een beer van een kerel die van gekigheid niet meer weet wat hij moet, stijf staat van middelen. Dan is het wachten tot dat zij niet meer sporen.

    Uitgezonder Blackhouse zijn er veel teams waar het niet zo nauw genomen wordt met de regels en waar de Braziliaanse regels omtrent middelen en andere zaken al helemaal van geen kanten kloppen.

    OT: Sonnen is een perfecte marketeer het zal me niet verbazen als hij grote dingen gaat doen na zijn vechtende carriere op de marketing afdeling van de UFC. Sonnen is volgens mij zeer intelligent, die kerel wordt continu onderschat. Ook ik heb me daar schuldig aangemaakt, maar ondertussen pakt hij wel Shogun Rua. Maar vervolgens lijkt hij er met de pet naar te gooien tegen Evans en Jonens. Hij is een aardige knokker maar een opmerkelijk creatuur.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  9. #59
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Heb totaal geen medelijden met Sonnen. Hij heeft er tenslotte om gevraagd. Hij weet hoe trots Brazilianen zijn dus het laatste wat hij dan moet doen is is het hele volk beledigen. Hij was bedreigd en gewaarschuwd maar hij bleef maar doorgaan. Hij beledigde fanatieke voetbalsuporters bij naam en alles. Zolang hij geen openlijke excuses aanbied denk ik dat het niet dat het hierbij zal blijven.
    Don't talk the talk if you can walk the walk.

  10. #60
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bergen op zoom
    Posts
    385
    vCash
    125750

    Default

    Handjes thuis houden. Als man moet jeje in kunnen houden zeker als professional met een voorbeeld functie. De octagon is er om die dingen op te lossen.

    Ben een fan van wanderlei maar als ik het zo hoor kan hij gewoon de woorden niet vinden tegen chael. Wees dan slim en speel zijn spelletje niet. Laat gewoon zien dat je erboven staat. NU doet hij precies wat chael wilt. Zichzelf voor lul zetten.

    En de rest van brazilie ook gewoon handjes thuishouden niet aanstellen het is allemaal voor de show. Dont feed teh trolls.

    Nu lijkt het gewoon of heel brazilie en wanderlei alles wil oplossen met vechten als een stel neanderthalers en dat is wat chael wilt. Dus hoop dat wanderlei zijn team zich aanpast.
    With great Powers comes hot Bitches

  11. #61
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Maar als ik het goed begrijp heeft Wandy uitgehaald, gemist, Sonnen double legged hem en GnP hem.
    Sonnen een echte American Gangster.

  12. #62
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RocknRolla View Post
    Handjes thuis houden. Als man moet jeje in kunnen houden zeker als professional met een voorbeeld functie. De octagon is er om die dingen op te lossen.

    Ben een fan van wanderlei maar als ik het zo hoor kan hij gewoon de woorden niet vinden tegen chael. Wees dan slim en speel zijn spelletje niet. Laat gewoon zien dat je erboven staat. NU doet hij precies wat chael wilt. Zichzelf voor lul zetten.

    En de rest van brazilie ook gewoon handjes thuishouden niet aanstellen het is allemaal voor de show. Dont feed teh trolls.

    Nu lijkt het gewoon of heel brazilie en wanderlei alles wil oplossen met vechten als een stel neanderthalers en dat is wat chael wilt. Dus hoop dat wanderlei zijn team zich aanpast.
    Als profesional zou je je idd in moeten houden maar niet iedereen kan dat na een reeks van beledigingen. En ik herinner me nog dat Cheal gewaarschuwd was door Wandy dat hij moest stoppen met het beledigen van zijn land. Cheal gaat er mee door en Wandy is blijkbaar een man van zijn woord.
    Keur het geweld niet goed maar je weet dat dit kan gebeuren. Hij zit tenslotte in de fightbussines.

  13. #63
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    The walk doet ie alvast wel door TUF coach te zijn IN Braziliė.

  14. #64
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Wanderlei is gewoon "geowned" door chael. Kan niet wachten op de beelden.

  15. #65
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by kendamac View Post
    Don't talk the talk if you can walk the walk.
    Volgens mij kwam Sonnen als overwinnaar uit de strijd dus Wandy kon en niet praten en niet lopen.

  16. #66
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Haha precies Bromios. Wat is de exacte datum voor de fight? War Sonnen!

  17. #67
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bergen op zoom
    Posts
    385
    vCash
    125750

    Default

    Quote Originally Posted by kendamac View Post
    Als profesional zou je je idd in moeten houden maar niet iedereen kan dat na een reeks van beledigingen. En ik herinner me nog dat Cheal gewaarschuwd was door Wandy dat hij moest stoppen met het beledigen van zijn land. Cheal gaat er mee door en Wandy is blijkbaar een man van zijn woord.
    Keur het geweld niet goed maar je weet dat dit kan gebeuren. Hij zit tenslotte in de fightbussines.
    Dat slaat echt nergens op. Eerst zeg je dat ie een professional is en zich niet zo moet gedragen en daarna dat als iemand iets zegt zijn woord moet houden. In dit geval dus na de beledigingen van chael op de vuist gaan. Mindfucked

    fightbusiness wil zeggen dat je gevechten na leeft in de ring/kooi etc niet als een idioot overal en nergens. Wanderlei staat gewoon dubbel voor lul. Hij kan niet winnen met woorden dus gaat slaan. Verlies numero uno.

    Dan kan hij ook nog niet eens winnen en sucker puncht zijn maat chael. Echt achterbaks gewoon. Faal numero dos.

    Ben geen chael fan maar hij weet wel wat hij doet en dat kan je niet van nu het kindje wanderlei zeggen
    With great Powers comes hot Bitches

  18. #68
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Bij "een stel ongeschoolden" ga ik uit van meerdere personen. Kibbelt kan als werkwoord alleen gebruikt worden bij derde persoon enkelvoud. Hier had moeten staan: Een stel ongeschoolden die kibbelen over. Verder geef je iemand een stomp op zijn achterhoofd en geen stomp voor.
    nee
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  19. #69
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Wanderlei is gewoon "geowned" door chael. Kan niet wachten op de beelden.
    geschooled
    It's okay to be white

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •