MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 87
  1. #51
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Klopt. Lees ik overal.
    Ik vind het heel erg wat hem overkomen is.
    Maar aan de andere kant, ze knallen je niet voor niets voor je raap.
    Ben wel benieuwd wat de oorzaak ervan is.

    Maar R.i.p. en sterkte familie, vrienden en bekende.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    RIP Tarik

    Geweldige vechter

  3. #53
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ZOG
    Posts
    1.571
    vCash
    126000

    Default

    Geweldige stylist, mooi om bezig te zien. Had bij de K-1 max kampioenen moeten staan!
    Sterkte.

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Vreemd..ik lees overal dat de politie rekening houd met een afrekening in het criminele circuit...
    j

    joh

  5. #55
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Tarik el Idrissi, de kickbokser die vrijdagochtend in Amsterdam isdoodgeschoten, had banden met leiders van motorclubs. Hij droeg tijdens wedstrijden, onder meer een gevecht in de Amsterdam Arena, de namen Team Hardcore en Black Label Fighting op zijn kleding. Deze clubs werden geleid door bekende leiders van de Hells Angels en Satudarah.
    Dat meldt Het Parool zaterdag. Team Hardcore was in handen van Henk Kuipers, die tot voor kort een van de bekendste leden van Satudarah was. Hij maakte enkele weken geleden de overstap naar de motorclub No Surrender.Black Label Fighting, een managementbureau voor vechtsporters, zou worden geleid door Rini S., een bekende voormalige Hells Angel. Hoewel S. ontkent dat hij betrokken is bij Black Label Fighting, gaf hij wel regelmatig interviews als 'directeur en initiatiefnemers van Black Label Fighting'.
    Hij zou via zijn vrouw en zijn compagnon Rémon Daalder het managementbureau hebben geleid. El Idrissi en zijn team van trainers en begeleiders werden vertegenwoordigd door Team Black Label.S. is voor de rechtbank veroordeeld voor betrokkenheid bij een bedreiging, die uitliep op het doodmartelen van een drugshandelaar. S. werd in hoger beroep vrijgesproken van marteling, maar voor de bedreiging werd hij wel veroordeeld. Inmiddels is S. geen Hells Angel meer: hij heeft de club in good standing verlaten.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ouwe koeien dat is echt jaren geleden. En wat dan nog? Hij was geen bekende in het criminele circuit. geen ouwe managers van vroeger erbij halen. Het is 2014

  7. #57
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ouwe koeien dat is echt jaren geleden. En wat dan nog? Hij was geen bekende in het criminele circuit. geen ouwe managers van vroeger erbij halen. Het is 2014
    klopt wat Nosferblatu meld is verleden tijd en staat geheel los van wat er zich afspeelt in amsterdam.
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  8. #58
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    leer mijn naam spellen.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  10. #60
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Tarik el Idrissi, de kickbokser die vrijdagochtend in Amsterdam isdoodgeschoten, had banden met leiders van motorclubs. Hij droeg tijdens wedstrijden, onder meer een gevecht in de Amsterdam Arena, de namen Team Hardcore en Black Label Fighting op zijn kleding. Deze clubs werden geleid door bekende leiders van de Hells Angels en Satudarah.
    Dat meldt Het Parool zaterdag. Team Hardcore was in handen van Henk Kuipers, die tot voor kort een van de bekendste leden van Satudarah was. Hij maakte enkele weken geleden de overstap naar de motorclub No Surrender.Black Label Fighting, een managementbureau voor vechtsporters, zou worden geleid door Rini S., een bekende voormalige Hells Angel. Hoewel S. ontkent dat hij betrokken is bij Black Label Fighting, gaf hij wel regelmatig interviews als 'directeur en initiatiefnemers van Black Label Fighting'.
    Hij zou via zijn vrouw en zijn compagnon R�mon Daalder het managementbureau hebben geleid. El Idrissi en zijn team van trainers en begeleiders werden vertegenwoordigd door Team Black Label.S. is voor de rechtbank veroordeeld voor betrokkenheid bij een bedreiging, die uitliep op het doodmartelen van een drugshandelaar. S. werd in hoger beroep vrijgesproken van marteling, maar voor de bedreiging werd hij wel veroordeeld. Inmiddels is S. geen Hells Angel meer: hij heeft de club in good standing verlaten.
    Indien dit de "criminele link" is, heeft zowat iedere top kickbokser in Nederland banden met het criminele millieu... Onzin dus.

    R.I.P. Tarik.

  11. #61
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Waarom krijg ik nu toch het beeld van een struisvogel in mijn hoofd....
    Maar jullie zullen wel gelijk hebben,iedereen heeft immers kans om op klaarlichte dag te worden afgeschoten in Amsterdam,stomtoevallig dat het nu een kickbokser van Marokkaanse komaf is...volgende week zal waarschijnlijk tafeltenniser Jantje Janssen wel aan de beurt zijn....

    Dit alles neemt niet weg dat Tarik El Idrissi best een heel aardige,lieve,spontane jongen geweest zal zijn en een geweldige vechter natuurlijk!Maar da's helaas geen garantie dat hij het rechte pad bewandeld...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default Bericht namens Peter Verschuren - reactie Tarik El Idrissi

    Peter Verschuren stuurde me net het verzoek onderstaand bericht te posten. Peter is twee jaar trainer en coach geweest van Tarik en in de tijd dat ik, net als Peter les gaf bij Team Hardcore, heb ik de twee veel samen en intensief zien werken. Peter gecondoleerd met dit verlies!

    Tarik,
    Kan niet onder woorden brengen hoe dit nieuws is ingeslagen bij me.
    Heb de eer gehad om 2jaar lang met je te mogen trainen en heb van
    elke minuut genoten.
    Zal je humor, talent en vriendelijkheid gaan missen.
    Rust zacht mijn vriend!!!!!





  13. #63
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    klopt wat Nosferblatu meld is verleden tijd en staat geheel los van wat er zich afspeelt in amsterdam.
    Jij weet schijnbaar het echte verhaal, vertel.

    Ik werk namelijk in amsterdam en aangezien er alleen lieve jongens op klaarlichte dag worden afgeslacht loop ik een enorm risico. Ik wil dan graag weten wat ik kan doen om mezelf te beschermen.
    Waarschijnlijk een zware crimineel worden

  14. #64
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Waarom krijg ik nu toch het beeld van een struisvogel in mijn hoofd....
    Maar jullie zullen wel gelijk hebben,iedereen heeft immers kans om op klaarlichte dag te worden afgeschoten in Amsterdam,stomtoevallig dat het nu een kickbokser van Marokkaanse komaf is...volgende week zal waarschijnlijk tafeltenniser Jantje Janssen wel aan de beurt zijn....
    Nee, toevallig was dat Rob Zweekhorst, directeur bij de GGZ, die op dat moment zijn hondje aan het uitlaten was.

    http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederlan...omgeving.dhtml

    Tuurlijk gebeurt dit veel meer in kickboksland, maar om nou automatisch er vanuit te gaan dat Tarik een crimineel was, gaat mijns inziens veel te ver.

    Neem nou als voorbeeld die marrokaanse jongen die vorige week bij een sportschool in Amersfoort is doodgeschoten. Bleek een vergissing te zijn van de daders; die jongen had er niets mee te maken.

    http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederlan...chtoffer.dhtml

  15. #65
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    ...volgende week zal waarschijnlijk tafeltenniser Jantje Janssen wel aan de beurt zijn....
    Of nog erger....een volleybalster

  16. #66
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Uitzonderingen bevestigen slechts de regel...

    En voor de duidelijkheid ik zeg niet dat ie crimineel was dat kan ik niet zeggen,net zo min dat hier iemand kan zeggen dat ie het niet is...maar als je als Marokkaanse kickbokser op klaarlichte dag wordt afgeknald heb je op z'n minst toch alle schijn tegen!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Uitzonderingen bevestigen slechts de regel...

    En voor de duidelijkheid ik zeg niet dat ie crimineel was dat kan ik niet zeggen,net zo min dat hier iemand kan zeggen dat ie het niet is...maar als je als Marokkaanse kickbokser op klaarlichte dag wordt afgeknald heb je op z'n minst toch alle schijn tegen!
    Met alle respect Arjan, maar er zijn hier veel mensen die Tarik hebben gekend en bevriend zijn geweest met hem (waaronder ik zelf). Ik denk niet dat dit het juiste moment is om een discussie te voeren over de vraag of hij crimineel was of niet. Ik vind dat weinig respectvol. In dit soort situaties getuigt het van meer respect naar de nabestaanden toe om deze discussie achterwege te laten. Dat heeft niks met te maken met struisvogels, maar alles met respect.

  18. #68
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Justi, je hebt een punt, maar dan denk ik dat we ditvook koeten aanhouden bij andere gevallen. En als in het eerste artikel een afrekening wordt genoemd en men daarna de naam te horen krijgt is het niet gek dat de vraag gesteld wordt.

    RIP, Tarik.

  19. #69
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    iedereen die Tarik kent, kan zeggen dat het echt een topgozer was, denk zelf echt niet dat hij zo diep in het criminele circuit zat.
    maar wie schiet in godsnaam zo professioneel iemand neer? misschien had hij toch een duistere kant. wie weet.
    ik kan nu alleen maar sterkte wensen aan zijn familie en naasten. R.I.P. Tarik

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Justi, je hebt een punt, maar dan denk ik dat we ditvook koeten aanhouden bij andere gevallen. En als in het eerste artikel een afrekening wordt genoemd en men daarna de naam te horen krijgt is het niet gek dat de vraag gesteld wordt.

    RIP, Tarik.
    De vraag is zeker niet gek, maar wat mij betreft is dit niet het moment om deze discussie te voeren. Maar goed is slechts mijn mening.

  21. #71
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het blijft een forum natuurlijk. Dan zou je een condeolance topic moeten openen en dan hier lekker laten discussiëren.

    Ik snap je punt. Vind het lullig voor degenen die hem kennen. Maar zo lijkt het erop dat we alleen maar mogen roepen hoe goed iemand was en hoe lief etc. En als niemand hem had gekend mogen we helemaal los gaan.

    Misschien een ideetje voor de toekomst ? RIP & een discussie topic.

  22. #72
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Uitzonderingen bevestigen slechts de regel...

    En voor de duidelijkheid ik zeg niet dat ie crimineel was dat kan ik niet zeggen,net zo min dat hier iemand kan zeggen dat ie het niet is...maar als je als Marokkaanse kickbokser op klaarlichte dag wordt afgeknald heb je op z'n minst toch alle schijn tegen!
    Er zijn ook mensen die worden afgeknald door zich bijvoorbeeld verkeerd op te stellen (te grote mond?) tegen de verkeerde mensen. Ook dit is speculeren.

    Ik ben het overigens een dat dit niet het moment is om deze discussie te voeren. Ook al ken ik hem niet, diep triest dit

  23. #73
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Er zijn ook mensen die worden afgeknald door zich bijvoorbeeld verkeerd op te stellen (te grote mond?) tegen de verkeerde mensen. Ook dit is speculeren.

    Ik ben het overigens een dat dit niet het moment is om deze discussie te voeren. Ook al ken ik hem niet, diep triest dit
    Ik snap Justinian maar ik ben het met Bromios eens. Dit is een discussieforum en het zou het doel voorbij schieten om dan over heftige dingen die in (of om) vechtsportland gebeuren niet te mogen bespreken.

    De suggestie van Bromios om 2 threads te maken waarvan 1 een concoleance is waar er zwaar gemodereerd wordt dat er alleen maar respectvolle berichten in staan vind ik wel een goed idee. Op die manier kunnen betrokken forumleden, vrienden en familie wel de welgemeende condoleances lezen maar zichzelf vrij simpel beschermen tegen de posts waarin gespeculeerd, geïnsinueerd en wellicht waarheden worden verteld die ze liever niet lezen.

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Het blijft een forum natuurlijk. Dan zou je een condeolance topic moeten openen en dan hier lekker laten discussi�ren.

    Ik snap je punt. Vind het lullig voor degenen die hem kennen. Maar zo lijkt het erop dat we alleen maar mogen roepen hoe goed iemand was en hoe lief etc. En als niemand hem had gekend mogen we helemaal los gaan.

    Misschien een ideetje voor de toekomst ? RIP & een discussie topic.
    Nee, ik zou zeggen uit respect voor hem en de nabestaanden 'nu even niet'. Het is mijns inziens te vers, het kan toch wel even een paar weken wachten? En nee, ik ben zeker niet objectief omdat ik Tarik persoonlijk kende en hem graag mocht. Ieder zijn eigen mening en als mede-eigenaar van Mixfight zal ik ook niet ingrijpen, maar geef slechts mijn mening hierover.

  25. #75
    Join Date
    May 2013
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    tarik was een kanjer een knokker heb hem vaak zien vechten wat een mooie stijl rip kanjer!!!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •