MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37
  1. #1
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default Amanda Knox: schuldig of onschuldig?

    Ik weet niet wie hier deze zaak heeft gevolgd, maar Amanda Knox is inmiddels in Italië wederom veroordeeld voor de moord op een studente uit de UK (na eerst veroordeeld te zijn, daarna vrijgesproken en dus nu weer veroordeeld).


    Ze zit in de US en het is de vraag of ze überhaupt straks wordt uitgeleverd aan Italië (mocht daarom gevraagd worden).

    http://www.nrc.nl/nieuws/2014/01/30/...-huisgenootje/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    De Amerikaanse studente Amanda Knox is vandaag toch schuldig bevonden aan de seksmoord op haar kamergenote Meredith Kercher. Ze is veroordeeld tot een celstraf van 28 jaar en zes maanden. Ook haar voormalige vriend Raffaele Sollecito is in hoger beroep schuldig bevonden aan de geruchtmakende moord. Hij moet 25 jaar de cel in.
    Aan het vonnis ging vandaag bijna twaalf uur aan beraad vooraf. De rechtbank kwam uiteindelijk tot dezelfde conclusie als in 2009, toen Knox schuldig werd verklaard en veroordeeld tot 26 jaar cel. Sollecito (29) kreeg 25 jaar gevangenisstraf. Twee jaar later werd ze vrijgesproken, maar in maart vorig jaar werd besloten dat het proces overgedaan moest worden.
    Knox wachtte de veroordeling af in de Verenigde Staten. Hoewel Italië waarschijnlijk niet direct zal vragen om haar uitlevering, bestaat de kans dat dit uiteindelijk wel gebeurt. Dit zou een langdurig juridisch gevecht tussen Italië en de Verenigde Staten kunnen ontketenen.
    Geheugenverlies door marihuana

    De 21-jarige Britse studente Meredith Kercher werd in 2007 met een doorgesneden keel aangetroffen in haar appartement in Perugia, dat zij deelde met Knox. Het vermoeden bestond dat Kercher en Knox verzeild waren geraakt in een seksspel, samen met Knox’ toenmalige vriend Raffaele Sollecito.

    Het stel claimde echter niet in het appartement geweest te zijn tijdens de moord, maar die verklaring werd ondermijnd doordat de twee zich niet alles meer konden herinneren: Knox en Sollecito hadden namelijk marihuana gerookt. Ook het feit dat Knox verschillende verklaringen gaf voor die avond, maakte haar verdacht. Zo wees zij bareigenaar Patrick Lumumba aan als moordenaar, maar zijn onschuld kon echter al snel bewezen worden doordat forensisch bewijs in de richting wees van Rudy Guede.
    Knox in Amerika

    In 2009 werden Knox en Sollecito dus veroordeeld tot lange gevangenisstraffen, maar dat vonnis werd in 2011 vernietigd omdat er geknoeid was met het bewijs. Zo was er weliswaar DNA van Knox op het heft van het vermeende moordwapen aangetroffen, maar zat er niet voldoende bloed op van Kercher om het mes ook echt tot moordwapen te bestempelen.
    In een apart proces werd Rudy Guede, een immigrant uit Ivoorkust, veroordeeld tot 16 jaar cel voor medeplichtigheid aan de moord op Kercher. Hij houdt vol onschuldig te zijn. Hij zou aan een celmaat hebben verklapt dat Knox en Sollecito onschuldig zijn, wat later tegen Guede is gebruikt. Amanda en Raffaele zouden Meredith hebben vastgehouden terwijl Rudy haar misbruikte.
    Knox kon niet verplicht worden tot het bijwonen van het proces. Ze kan worden uitgeleverd aan Italië als het land daarom vraagt. Een andere mogelijkheid is dat ze de straf in de VS uitzit. Eerder liet ze weten het proces met vertrouwen tegemoet te zien, daar ze overtuigd is van haar onschuld. Sollecito was eerder vandaag wel aanwezig in de rechtbank, maar was niet bij het vonnis.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Hoe kun je schuldig zijn met zo'n gezicht...


  4. #4
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Meredith Kercher zou je dochter maar zijn........
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  5. #5
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik zeg schuldig, een nare psychopaat vind ik het.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default


    Psycho bitch

  7. #7
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Hoe kun je schuldig zijn met zo'n gezicht...

    http://resources1.news.com.au/images...manda-knox.jpg
    t zijn juist altijd diegene waarvan je t niet verwacht

  8. #8
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik hoop dat je cynisch bent want je ziet gewoon dat ze goed ziek is op die foto.

  9. #9
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ik hoop dat je cynisch bent want je ziet gewoon dat ze goed ziek is op die foto.
    x2

    Dat zijn psycho ogen.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Tering wat een eng wijf!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  11. #11
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    check rond de 1.50 aub ze vraagt, heb jij het gedaan? was je erbij die avond? ze zegt dus nee maar check haar haar lichaamstaal en hoofd.


  12. #12
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    LOL, ze heeft juist meerdere keren verklaard dat ze wel thuis was (en dan weer niet).

  13. #13
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Deze man somt het mooi op



    Al geloof ik dat zijn uiteindelijke mening is dat ze niet veroordeeld had mogen worden..

  14. #14
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ik zeg schuldig, een nare psychopaat vind ik het.
    Je hebt een psychoanalyse op haar uitgevoerd?

    Als je naar (het ontbreken van) de bewijzen, kijkt dan leek vrijspraak een stuk logischer dan een veroordeling.
    Zeker nu de eerste OvJ in de gevangenis zit voor het op grote schaal vervalsen van bewijzen en het aanvoeren van Satanische motieven bij bijna alle zaken waar hij aan deelnam. Belangrijke redenen waarom ze in hoger beroep was vrij gesproken.
    Knox komt nooit meer terug naar Italie want deze veroordeling is zeer waarschijnlijk tegen de Amerikaanse grondwet, ivm double jeopardy, en de VS is sowieso niet happig op het uitleveren van onderdanen.

    Wel lullig voor dat Italiaanse vriendje dat ze gisteren aan de grens hebben opgepakt.

  15. #15
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ja dat heb ik inderdaad gedaan.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb me verder niet erg in deze zaak verdiept ofzo maar wanneer iemand meerdere malen tegenstrijdige dingen verklaart kan ik goed begrijpen waarom mensen niet in haar onschuld geloven. Ik bedoel de waarheid is de waarheid toch?! Die zou toch niet telkens moeten veranderen lijkt mij..

  17. #17
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Ik heb me verder niet erg in deze zaak verdiept ofzo maar wanneer iemand meerdere malen tegenstrijdige dingen verklaart kan ik goed begrijpen waarom mensen niet in haar onschuld geloven. Ik bedoel de waarheid is de waarheid toch?! Die zou toch niet telkens moeten veranderen lijkt mij..
    Als alle mensen die ergens van verdacht werden en, vaak onder druk, verschillende verklaringen geven, veroordeelt zouden worden dan zaten de gevangenissen heel wat voller den kik.
    Als je naar het bewijs, en de verzameling daarvan, kijkt dan zou vrijspraak geen rare conclusie zijn. Het verbaast me gewoon dat je van een foto kan zien dat ze psycho ogen heeft.
    Als je nou een diepgaande analyse van haar psychische gesteldheid had gemaakt, zoals die wannabe Dracula hierboven, dan hadden we het er over kunnen hebben.

  18. #18
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Als alle mensen die ergens van verdacht werden en, vaak onder druk, verschillende verklaringen geven, veroordeelt zouden worden dan zaten de gevangenissen heel wat voller den kik.
    Als je naar het bewijs, en de verzameling daarvan, kijkt dan zou vrijspraak geen rare conclusie zijn. Het verbaast me gewoon dat je van een foto kan zien dat ze psycho ogen heeft.
    Als je nou een diepgaande analyse van haar psychische gesteldheid had gemaakt, zoals die wannabe Dracula hierboven, dan hadden we het er over kunnen hebben.
    Ze heeft anders wel even een onschuldige man van moord beschuldigd/aangewezen als moordenaar (gelukkig konden ze bewijzen dat hij geen moordenaar was). Of doen meerdere mensen dat?
    Ik heb idd helaas nog geen tijd gehad om haar psychische gesteldheid te analyseren, had het de laatste tijd iets te druk met mijn studie/werk etc. lol, en ik kan natuurlijk net als de rest alleen maar speculeren over of ze schuldig of onschuldig is.
    Persoonlijk (en exclusief een analyse van psychische gesteldheid) kan ik mij heel goed voorstellen dat mensen niet in haar onschuld geloven, maar nogmaals dat is mijn persoonlijke mening/gevoel. Gelukkig voor haar ben ik dan ook geen rechter.
    Last edited by Pahlavan; 31-01-2014 at 23:55.

  19. #19
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    je kan aan een bepaalde blik zien of iemand psycho is, verder ga ik daar niet over in discussie wel of niet hier.

  20. #20
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

  21. #21
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    dat zij gekke sm spelletjes deed met haar lover zou dan ook precies in dat plaatje passen.

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    de sloerie
    Be a Warrior, not a Worrier

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    je kan aan een bepaalde blik zien of iemand psycho is, verder ga ik daar niet over in discussie wel of niet hier.

    lol

  24. #24
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Ben het wel eens met de posters hier die naar over het meisje doen. Lijkt me een buitencategorie doortrapt persoon om eerlijk te zijn. Heel eng... Daarom Judge Cornelus zegt: guilty as fuck

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik wil best een sm spelletje met haar spelen

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •