MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29
  1. #1
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    360
    vCash
    126000

    Default Rampage says Tyrone Spong sucks at mma



    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Stand geef Tyrone Spong hem een pak rammel.
    Op MMA heeft Rampage wel een punt.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  3. #3
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Spong heeft ook nog geen indrukwekkende MMA partijen gedraaid. Maar deze uitspraken zijn typisch Rampage, belachelijk.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Rampage krijgt een pak slaag van Tyrone in mma op dit moment.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Rampage heeft vooralsnog gelijk. Ik was totaal niet onder de indruk van zijn laatste MMA partij.
    Max. 400 x 125

  6. #6
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Spong heeft ook nog geen indrukwekkende MMA partijen gedraaid. Maar deze uitspraken zijn typisch Rampage, belachelijk.
    inderdaad toen hij tegen die dikke geit moest vechten en gewoon rustig weg liep omdat hij dacht dat de scheids 8 tellen moest geven.

  7. #7
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    inderdaad toen hij tegen die dikke geit moest vechten en gewoon rustig weg liep omdat hij dacht dat de scheids 8 tellen moest geven.
    Laatste partijen van rampage waren zeer matig, tegen deanda deed spong het goed vond ik, niet vergeten dat die deanda geen slechte grappler is blauwe bander bjj in amerika is niet niks spong had een goede take down defense en heeft hem een goede ouderwetse pak slaag gegeven.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Spong traint al weer een flinke poos met rashad. Ik neem aan dat zijn worstelen al redelijk is. Het wordt tijd dat hij weer eens een MMA partij draait zodat we kunnen zien hoe het met hem gesteld is op MMA gebied.

    maar ja, hij wilt ook nog boksen. Het is hèm gegund om in alle drie de sporten kampioen te worden hoor, dat gun ik hem echt. Ik denk alleen dat hij te veel hooi op zijn vork neemt en zie hem liever het boksen achterwege laten.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Wat mij betreft brengen ze hem een beetje te voorzichtig in het MMA... Als hij echt wil doorbreken, dan moet hij toch een keer tegen een serieuze tegenstander aan de bak.

    Crocop zijn eerste MMA partij was tegen Fujita en niet veel later stond hij tegen Wanderlei Silva, Herring en Sakuraba. Hunt mocht ook al vrij snel aantreden tegen Yoshida en Wanderlei.

    Dus minder twitteren en meer actie.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon rustig brengen , veel mma vechters zijn zo begonnen . Is niet meer dan normaal.

    en rampage ... Je kan toch zo zien dat hij te. Vaak van de commode is gevallen als baby

  11. #11
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap Rampage ook wel. Wordt opeens op Twitter uitgedaagd door een gast die alleen nog maar tegen nobodys MMA gevechten gedraaid heeft. Heb je ook zoiets van "Who?"

    Overigens denk ik dat het Rampage wel eens zou kunnen tegenvallen. Als hij achter Spong aanschuifelt met z'n rechterhand op z'n kin hopend op een one punch KO en voor de rest niks brengen gaat Spong hem vakkundig een slechte avond bezorgen.

    Rampage is echt wel een held uit de Pride tijd en ik zou graag zien dat hij nog een contender was maar hij lijkt niet de evolutie te kunnen maken die de sport maakt.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Spong heeft ook nog geen indrukwekkende MMA partijen gedraaid. Maar deze uitspraken zijn typisch Rampage, belachelijk.
    Hij vertelt 100% de waarheid, Spong heeft geweldige kickboks partijen gedraaid, dat geeft Rampage ook toe. Maar in MMA heeft hij alleen nobody's gehad en was zelfs daar niet extreem overtuigend. Hij draaide gewoon een kickbokspartijtje en sprokkelde zijn punten, appeltje eitje voor hem. Staand moet spong het wel kunnen winnen, maar Rampage heeft een goede vuist en hij hoeft er ook maar 1 goed uit te delen en de rollen zijn omgedraaid.

    Tot nu toe vind ik het een goedkope publiciteits actie van spong, beetje hetzelfde niveau als Overeem die Brock uitdaagt. Waar gaat dit allemaal over, vecht gewoon lekker je partijen.. als je een stap omhoog kunt maken doe je dat en laat de matchmaking over aan de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn.

  13. #13
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Zwakke hap allemaal. Beetje de grote jongen uithangen vanuit camp Evans tov Rampage. Snap Rampage helemaal. Spong is zelf een nobody in MMA. Je moet je strepen verdienen voordat je zo mag praten.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Ik dacht trouwens dat rampage hem een tijdje geleden al uitdaagte (voor die Twitter beef) ... Maar ik kan et mis hebben hoor . Paar maanden terug was dat alweer . Maar misschien heeft tyrone hem voordien al uitgedaagd hoor .

  15. #15
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie het al spong wilde invallen voor tito en rampage wou dat niet denkik


    http://www.5thround.com/157395/quint...e-spongs-name/

  16. #16
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Is er eigenlijk nog wat bekend over wanneer Tyrone weer de ring of kooi in gaat?
    Alistair Overeem is de goat.

  17. #17
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Is er eigenlijk nog wat bekend over wanneer Tyrone weer de ring of kooi in gaat?
    Op dit moment is hij bezig met open sollicitaties

  18. #18
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Wat mij betreft brengen ze hem een beetje te voorzichtig in het MMA... Als hij echt wil doorbreken, dan moet hij toch een keer tegen een serieuze tegenstander aan de bak.

    Crocop zijn eerste MMA partij was tegen Fujita en niet veel later stond hij tegen Wanderlei Silva, Herring en Sakuraba. Hunt mocht ook al vrij snel aantreden tegen Yoshida en Wanderlei.

    Dus minder twitteren en meer actie.
    exactly

  19. #19
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik wil hem ook nog graag zien boxen anders.

  20. #20
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik niet, boxen is saaaaaaiiiii.

  21. #21
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    boxen is pure techniek.

  22. #22
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Geen behoefte aan.

  23. #23
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    klopt je moet ook een bepaalde intelligentie hebben om technische gevechten te kunnen apprecieren.

  24. #24
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    klopt je moet ook een bepaalde intelligentie hebben om technische gevechten te kunnen apprecieren.
    Een lage zeker.

  25. #25
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Zou deze partij toch wel willen zien, gelul over Twitter terzijde. Voor Spong om te zien waar hij nu staat, en voor Rampage om te zien of hij het nog in zich heeft. Joey Beltran mag dan geen top-10 zijn, hem KO slaan doe je niet als pannenkoek zijnde. Barry en Miocic kregen het iig niet voor elkaar.
    MMAcentral | Voor je dagelijkse MMA nieuws en fights

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •