MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Aussie ontslagen bij GLORY ?

    Dit vind ik best verrassend, Aussie is een topvechter en heeft twee keer van de kampioen Nieky Holzken gewonnen.

    Glory Roster Cuts
    Last piece of Glory news - the company has made a round of roster cuts. No huge surprises, but a few notable names in there including Brice Guidon, Johann Fauveau, Hafid El Boustati, and, most interestingly L'houcine "Aussie" Ouzgni. Ouzgni was 0-1 in Glory, but is considered one of the top Welterweights in the world.
    http://www.bloodyelbow.com/2014/2/5/...-thai-spike-tv
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Hij staat op enfusion Ierland voor de wereld titel

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Zelfde geld voor Hafid el Boustati, toch een erg goede 70 kilogram vechter. Ook ontslagen dus!?!

  4. #4
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Dit is natuurlijk onzin. Waarschijnlijk zien ze niet genoeg marketingmogelijkheden voor hen in Amerika.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Zelfde geld voor Hafid el Boustati, toch een erg goede 70 kilogram vechter. Ook ontslagen dus!?!
    Nah, Glory werkt haast niet meer met exclusieve contracten, er zijn nog maar een paar vechters die exclusief zijn. Die rankings zijn een wassen neus. Aussie en El Boustati zijn gewoon uit de top 20 gevallen (ze hadden voorheen volgens mij ook geen exclusieve contracten) meer niet.

    Saenchai is trouwens ook niet meer te vinden in de rankings.

  6. #6
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Aussi heeft al een tijdje niet meer gevochten. Maar el boustatie heeft gewonnen van v roosmalen en heeft gestaan tegen Petro. Die kan onmogelijk uit de top 20 zijn gevallen.

  7. #7
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Zelfde geld voor Hafid el Boustati, toch een erg goede 70 kilogram vechter. Ook ontslagen dus!?!
    misschien is er nog werk als konijnen verzorger voor hem.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Volgens mij gaan ze bij Glory ook flink schoonschip maken.
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    misschien is er nog werk als konijnen verzorger voor hem.
    ?

  11. #11
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djani View Post
    Dit is natuurlijk onzin. Waarschijnlijk zien ze niet genoeg marketingmogelijkheden voor hen in Amerika.
    Tjaa minder concurentie voor nicky en meer ruimte om op de voorgrond te treden. Is goed voor de populatiteit van de sport maar slecht voor het niveau. Voor dat je het weet verslaan de amerikanen ons en andere landen kijk maar naar kraus laatst ik zou zeggen the best against the best thats the martial arts code.

    bij de zware gewichten zie ik deze movement nog niet zo

  12. #12
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  13. #13
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Vind het allemaal maar een beetje vreemd, sta er niet van te kijken als de meeste vechters straks voornamelijk bij Legend vechten (mits er daar genoeg geld is, het geld lijkt op bij Glory).

  14. #14
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Raar, beiden zijn toppers.

  15. #15
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Ik verwacht niet dat Glory het gaat redden ze hebben al een aantal shows gecanceld in States en hebben tot 2 April 2 show.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Vreemde bedoeling het zijn beide toppers. Glory is het langzaam aan het verliezen van andere organisaties.

  17. #17
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Hahhaha ik was dat helemaal weer vergeten met Boustati z'n grote mond.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Mexicano View Post
    Ik verwacht niet dat Glory het gaat redden ze hebben al een aantal shows gecanceld in States en hebben tot 2 April 2 show.
    Lol, Glory heeft gewoon een break van 2,5 maand tot Zagreb dat was vorig jaar ook zo. Alleen Denver was geannuleerd voor februari, voor 2014 staan er 14 events op de agenda.

  19. #19
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Om de financieen bij legend en glory hoef je je geen zorgen te maken. Glory let alleen wat meer op de landen waar ze uitzenden, dat de vechters daar vandaan komen, dan alleen maar naar kwaliteit.
    Legend, met aanzienlijk minder TV contracten, zal puur en alleen naar kwaliteit kijken en minder naar nationaliteiten.

  20. #20
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by The Doctor View Post
    Om de financieen bij legend en glory hoef je je geen zorgen te maken. Glory let alleen wat meer op de landen waar ze uitzenden, dat de vechters daar vandaan komen, dan alleen maar naar kwaliteit.
    Legend, met aanzienlijk minder TV contracten, zal puur en alleen naar kwaliteit kijken en minder naar nationaliteiten.
    Legend en Glory werken in zekere zin al samen omdat ze hun onderlinge vechters uitwisselen (overigens zijn de meeste vechters niet exclusief contractueel vastgelegd). Legend zal dit jaar 4 a 5 events organiseren tov 14 Glory-events met afwisselend kickboksen en MMA. Milaan zal alleen kickboksen zijn trouwens.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •