MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default Glory in 2014: 1 belt, 1 kampioen, 12 events, 6 toernooien


    ONE BELT, ONE CHAMPION





    Six champions will be crowned by GLORY this year as the leading Kickboxing organization puts World Championship Titles on the line in each weight class.

    In previous years, there was a distinction between being champion in a weight class and being a tournament champion. From this year onwards, that distinction is gone. Each division has only one belt and one champion.

    “This move towards ‘One Belt, One Champion’ in each weight class will really simplify things for the fans,” says Cor Hemmers, Head of Talent Operations.

    There had been some confusion about whether a tournament winner was the champion in his weight class or not.

    “Now, World Championship Titles will be contested either in one-off fights, which will be five rounds in duration, or will be on the line in the World Championship Tournaments. Whoever wins a World Title Fight or a World Championship Tournament is the champion in his weight class.”

    Champions will put their belt on the line every time they fight.

    Being champion will provide automatic entry into their weight-class’ World Championship Tournaments, which carry the largest prize money in kickboxing. But it also means that if the champion loses at any stage of the tournament, he will also have lost his title.

    The winners of last year’s World Championship Tournaments - Rico Verhoeven, Tyrone Spong, Joe Schilling, Nieky Holzken, Andy Ristie and Yuta Kubo - will be placed in pole position to contest the GLORY World Championship titles this year.

    Arrangements differ depending on the program for each weight class. Some, such as Andy Ristie at GLORY 14 ZAGREB on March 8, will go into a five round World Title Fight. Others, such as Tyrone Spong at GLORY 15 ISTANBUL in April, will take the #1 seeding spot in the Light Heavyweight World Championship Tournament.

    With twelve events scheduled for the 2014 season, fans will see a GLORY World Championship Title on the line at each show this year.

    Six of the year’s events will feature a five-round World Championship Title fight. The other six shows will feature a World Championship Tournament.

    Those six cards, which feature a World Championship Title fight, will also feature a four-man GLORY Contender Tournament.

    The main prize in a GLORY Contender Tournament is the #3 seeding spot in the next World Championship Tournament to take place in that weight class.

    Competition for World Championship Tournament places is fierce, as they offer prize money and honors unrivalled in the sport, so fans can expect real wars in GLORY Contender Tournament fights.

    GLORY 14 ZAGREB is our first event of 2014. It takes place Saturday, March 8 in Zagreb, Croatia.

    It features a Lightweight World Championship Title Fight between Andy Ristie (41-3-1, 21 KO’s) and Davit Kiria (21-9, 6 KO’s) plus a four-man GLORY Middleweight Contender Tournament, with the winner earning a place in the Middleweight World Championship Tournament later this year.

    Bron: http://www.gloryworldseries.com/en/news/view/439
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Die Glory rankings zijn leuk. Maar ze doen er niks mee.
    Ze laten bijvoorbeeld een #7 vechten voor de titel.
    Waarom niet nummer 2,3,4,5 of 6.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Die Glory rankings zijn leuk. Maar ze doen er niks mee.
    Ze laten bijvoorbeeld een #7 vechten voor de titel.
    Waarom niet nummer 2,3,4,5 of 6.
    x2, op de langere termijn zou een betere opbouw hierin noodzakelijk zijn!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Zolang er geen amerikaan op 2,3,4,5 of 6 staat zal er zolang de spike deal duurt niet veel veranderen vrees ik. En als die amerikanen dan een tae kwon do vechter sturen naar een kickbokswedstrijd dan is het voor ons liefhebbers huilen met de pet op.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Zolang er geen amerikaan op 2,3,4,5 of 6 staat zal er zolang de spike deal duurt niet veel veranderen vrees ik. En als die amerikanen dan een tae kwon do vechter sturen naar een kickbokswedstrijd dan is het voor ons liefhebbers huilen met de pet op.
    Het is Japan all over again!
    Fighting is poetry in motion

  6. #6
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    jamerica

  7. #7
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik lees op Amerikaanse fora dat het ze geen reet uitmaakt of er een Amerikaan op de Glory card zien staan.
    Ze willen gewoon goede partijen zien.
    Waar Glory mee bezig is slaat nergens op.
    Op de manier hoe hun werken is die ranking totaal overbodig

  8. #8
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Het is Japan all over again!
    Van de ene kant is het wel vermakelijk om hem de eerste ronde heel stoer te zien doen, en de 2e ronde hinkend en strompelend door de ring te zien gaan. Maar als ik eerlijk moet zijn had ik op die plek liever de Bonte gezien natuurlijk.

    Die paar amerikaanse liefhebbers maakt het misschien niet uit, maar de meeste mensen die er niet veel van snappen begrijpen niet dat er geen amerikaan bij zit.. Ik snap best dat spike het wil, maar er zijn bijna geen goede amerikaanse vechters.. De enige behoorlijke amerikaanse vechter is Ky Hollenbeck, maar die legt het ook nog af tegen de top 3.
    Last edited by Nelisje; 11-02-2014 at 19:06.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    weet niet of er al een topic over glory 15 bestaat, maar ik ben vandaag jarig en krijg net van mijn vrouw een weekend istanbul met daarbij 2 kaartjes voor glory 15, stoelen vlakbij de ring. helemaal cool. Iemand eerder bij een gala in turkije geweest?

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    weet niet of er al een topic over glory 15 bestaat, maar ik ben vandaag jarig en krijg net van mijn vrouw een weekend istanbul met daarbij 2 kaartjes voor glory 15, stoelen vlakbij de ring. helemaal cool. Iemand eerder bij een gala in turkije geweest?
    Mooi cadeau man. Nooit op een gala in Istanbul geweest, maar de stad is super!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    weet niet of er al een topic over glory 15 bestaat, maar ik ben vandaag jarig en krijg net van mijn vrouw een weekend istanbul met daarbij 2 kaartjes voor glory 15, stoelen vlakbij de ring. helemaal cool. Iemand eerder bij een gala in turkije geweest?
    Dat is echt een top cadeau van je vrouw, in Instanbul is het een gekkenhuis als Saki moet vechten

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #12
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Nee nooi geweest, vet man, heel leuk cadeau.
    Ben wel een keer in de arena geweest toen Badr vocht, dan waan je je ook in Marokko.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Oja, en van harte gefeliciteerd uiteraard.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Oja, en van harte gefeliciteerd uiteraard.
    dankjewel

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •