MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 147
  1. #1
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default Overeem turns down fight with Dos Santos

    Coming off a win over Frank Mir at UFC 169, Alistair Overeem will likely find himself in a bout with title implications, however according to Dana White, it won't be against former champion Junior Dos Santos.
    On the most recent episode of UFC Tonight, Dana White said that he offered Overeem a five round main event fight with Dos Santos, which he turned down. White also offered Overeem a three round co-main event against Dos Santos, which he also turned down.
    White believes that Overeem is running from Dos Santos: "He wants nothing to do with dos Santos. He's literally hiding from him"

    Alistair lijkt nu wel degene die afraid is van dos santos.. Misschien vind hij dat hij er nog niet klaar is. Dos santos is toch een risico op een zware KO en vernedering na al die uitspraken van hem. Voelde deze eigenlijk al een beetje aankomen en zie alistair liever eerst ook tegen een andere tegenstander, miocic bijv. Paar potjes knallen, zelfvertrouwen weer winnen en dan pas verder knallen tegen de grotere leeuwen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  2. #2
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Update: Following the report, Overeem responded to MMAFighting.com about why he turned down the opportunity at this time. "I'm hurt," he said. "Rib problem. So first [I] need an ETA on recovery time. [It] would be unwise to accept any fight before knowing exactly what's up. [I] wouldn't want to pull out of any fight [due to] being unfit, especially an anticipated fight as this one."

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Hmmm... Ik weet niet of het slim is van Alistair om deze pot te weigeren. Hij stond er al niet al te best op bij Dana en nu zo'n groot gevecht weigeren maakt het vast niet beter. Wellicht dat Dana weer voor een dubbeltje op de eerste rij wilde zitten?

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Update: Following the report, Overeem responded to MMAFighting.com about why he turned down the opportunity at this time.
    "I'm hurt," he said. "Rib problem. So first [I] need an ETA on recovery time. [It] would be unwise to accept any fight before knowing exactly what's up. [I] wouldn't want to pull out of any fight [due to] being unfit, especially an anticipated fight as this one."
    ok. Klinkt niet onlogisch

  5. #5
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Dana gedraagt zich de laatste tijd alsof ie met Thiago Silva heeft lopen feesten.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #7
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Altijd smoesjes als puntje bij paaltje komt!

  8. #8
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Overeem is allemaal leuk en aardig, maar toen die die net in de UFC kwam moest het degene zijn die de hele HW division binnenstebuiten zou moeten keren, verliest 2x in een row op KO door domme fouten en gaat daarna een retired WWE champion uitdagen. Weet niet precies wat ervan te denken

  9. #9
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Altijd smoesjes als puntje bij paaltje komt!
    yeb maar zelf eerst wel lesnar uitdagen en als dana dan met JDS komt wil ie ineens nog niet over een volgend gevecht praten

  10. #10
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik vraag me af of hij echt iets met z'n ribben heeft. Dan zou hij dat tijdens z'n vakantie hebben opgelopen, want na die partij met Mir was er niets aan de hand. Beetje vreemd. Hij moet die partij tegen JDS gewoon aannemen, geen smoesjes. Eerst was het altijd "I like to stay active, I'm a fighter, I want to fight" en nu lijkt hij liever op vakantie te zijn. Tja...

  11. #11
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    yeb maar zelf eerst wel lesnar uitdagen en als dana dan met JDS komt wil ie ineens nog niet over een volgend gevecht praten
    x2

    2 dagen na het gevecht tegen Mir zat die ook nog in studio bij Ariel Helwani en gaf hij aan dat hij nauwelijks werd geraakt in het gevecht en zat hij weer over het Brock gevecht te praten maar nu dat ze hem JDS aanbieden is hij 'geblesseerd'... juist.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Hoewel ik na zijn laatste partij weer onder de indruk ben geraakt over het presteren van Alistair. Snap ik niet dat hij deze partij weigert. Dit is natuurlijk koren op de molen van ome Dana. Overeem die veranderde naar Ubereem, die weer veranderde naar Cardioreem kan juist nu van zijn in mijn ogen goede preformance gebruik maken om zich weer snel richting de top de vechten.

    Alhoewel JDS een kwalitatief zeer sterke vechter is zal hij toch "iedereen moeten verslaan" wanneer hij de titel wil pakken.
    Hij staat op dit moment #6 in de sherdog ranking waar JDS #2 staat. Met een winst partij op JDS (in welke manier dan ook) wordt hij direct weer in titelconsideration meegenomen. Eerst dacht ik dat het aan de 5 ronden partij zou liggen maar zelf met 3 gaat hij vooralsnog niet akkoord. En naar mijn mening en vele andere als ik andere topics (http://www.mixfight.nl/forum/showthr...to-see-in-2014) moet geloven dan kijkt men uit naar deze partij en met een redelijk onderhandelen kan hij toch veel PPV-geld eruit slepen.

    Tegen wil en dank zeg ik het dan maar: Overeem heeft vermoed ik geen zin in JDS en hoopt nog even een financieel lucuratief te krijgen met een win op een mindere tegenstander dan JDS. Al hoop ik dat hij alsnog ja zal zeggen en wanneer hij ja zegt dat hij wint. Al met al een zeer merkwaardige actie.
    Last edited by Sato; 13-02-2014 at 10:09.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  13. #13
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Hoewel ik na zijn laatste partij weer onder de indruk ben geraakt over het presteren van Alistair. Snap ik niet dat hij deze partij weigert. Dit is natuurlijk koren op de molen van ome Dana. Overeem die veranderde naar Ubereem, die weer veranderde naar Cardioreem kan juist nu van zijn in mijn ogen goede preformance gebruik maken om zich weer snel richting de top de vechten.

    Alhoewel JDS een kwalitatief zeer sterke vechter is zal hij toch "iedereen moeten verslaan" wanneer hij de titel wil pakken.
    Hij staat op dit moment #6 in de sherdog ranking waar JDS #2 staat. Met een winst partij op JDS (in welke manier dan ook) wordt hij direct weer in titelconsideration meegenomen. Eerst dacht ik dat het aan de 5 ronden partij zou liggen maar zelf met 3 gaat hij vooralsnog niet akkoord. En naar mijn mening en vele andere als ik andere topics (http://www.mixfight.nl/forum/showthr...to-see-in-2014) moet geloven dan kijkt men uit naar deze partij en met een redelijk onderhandelen kan hij toch veel PPV-geld eruit slepen.

    Tegen wil en dank zeg ik het dan maar: Overeem heeft vermoed ik geen zin in JDS en hoopt nog even een financieel lucuratief te krijgen met een win op een mindere tegenstander dan JDS. Al hoop ik dat hij alsnog ja zal zeggen en wanneer hij ja zegt dat hij wint. Al met al een zeer merkwaardige actie.


    hij zegt het is Z'n rib ...
    dan is het gewoon z'n rib !!
    tot het tegendeel bewezen is
    klaar

  14. #14
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    zal wel weer om de dollars zijn
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  15. #15
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Nee want hijft gewoon een contract dus gage zal wel et zelfde zijn ongeacht tegenstander , daar wilt Dana em natuurlijk ook tegen een topper zetten ipv tegen subtopper ... Die 400000 moet terug verdient worden toch

  16. #16
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    hij zegt het is Z'n rib ...
    dan is het gewoon z'n rib !!
    tot het tegendeel bewezen is
    klaar
    Hij zei ook dat hij nooit verboden middelen heeft gebruikt en altijd clean is.
    Toen hij eenmaal betrapt werd op veel te hoge t/e ratio zei hij dat hij het 'niet wist' en dat het de schuld van zijn arts was.

    Kortom, Alistair heeft wel vaker dingen gezegd die niet helemaal waar zijn.

    De waarheid zal zoals gewoonlijk vast ergens in het midden liggen maar er zijn gewoon veel tegenstrijdigheden.

  17. #17
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Wellicht dat Dana weer voor een dubbeltje op de eerste rij wilde zitten?
    Moet ie dan entree betalen?

  18. #18
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Overeem is free agent, White kan wel een gevecht aanbieden als de gage stukken minder is als zijn vorige contract dan snap ik wel dat Overeem het afwijst. Ik heb gehoord dat Zuffa tot en met mei de enige partij is die met Overeem mag onderhandelen. Daarna mag Overeem ook met andere promoties onderhandelen. Het zou mij niet verbazen als we tot mei niks meer horen en Overeem in mei/juni aankondigd dat hij de partij tegen JDS alsnog accepteert met een verlenging van zijn contract.

    Onderhandelingstaktiek dus van Overeem en White
    Last edited by rollermanskunk; 13-02-2014 at 12:21.

  19. #19
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Kan me herinneren dat hij het wel eens eerder (nog niet zo lang geleden) aan zijn ribben gehad heeft.

  20. #20
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Dan alsnog, na twee KO's en een matige partij tegen Mir, moet je niet meer vasthouden aan oude prestaties en een oud contract. Presteren voor je brood, net als ieder ander

  21. #21
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Alistair vecht al 10 jaar tegen de top van de wereld.
    Heeft tegen mannen als Hari gestaan, Hari in zijn prime.
    Dan denken jullie dat die bang is voor JDS?
    Hou op hoor.

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Onderhandelingstactiek.

    White riep direct na de partij al dat het kut was.
    Hij wil van die miljoen per partij af en gewoon 2 ton gaan betalen net als aan de rest.

    Overeem zit nu natuurlijk vakantie te vieren bij Andurant en dat geeft UFC het idee dat hij naar Glory over kan stappen.

    Over 2 weken is er ineens een accoord en komt die partij er aan.

  23. #23
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Zonde, hoop dat de heren hierboven gelijk hebben en het een onderhandelingstechniek is. Bang vind ik inderdaad raar om te zeggen bij iemand met een carriere achter de rug als Overeem. Hij kan Junior pakken, 100%. Wel grotere kans op een K.O. dan bijv. tegen Mir, maar ik ben en blijf Overeem fan. WAR OVEREEM!
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  24. #24
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Onderhandelingstactiek.

    White riep direct na de partij al dat het kut was.
    Hij wil van die miljoen per partij af en gewoon 2 ton gaan betalen net als aan de rest.

    Overeem zit nu natuurlijk vakantie te vieren bij Andurant en dat geeft UFC het idee dat hij naar Glory over kan stappen.

    Over 2 weken is er ineens een accoord en komt die partij er aan.
    Dat zou mooi zijn....

  25. #25
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Die rib blessure geloof ik eerlijk gezegd weinig van en ook dat Alistair bang van JDS is geloof ik niks van.

    Alistair moet wel beseffen dat die met een win over JDS wel in aanmerking zal komen voor een Titleshot.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •