MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 147
  1. #51
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Onderhandelingstactiek.

    White riep direct na de partij al dat het kut was.
    Hij wil van die miljoen per partij af en gewoon 2 ton gaan betalen net als aan de rest.

    Overeem zit nu natuurlijk vakantie te vieren bij Andurant en dat geeft UFC het idee dat hij naar Glory over kan stappen.

    Over 2 weken is er ineens een accoord en komt die partij er aan.
    Pierre zit nu in London, Overeem in Jamaica.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Het is Dana gelukt hoor! Met die bagger commentaren van hem heeft hij het voor elkaar gekregen om de publieke opinie tegen Overeem te krijgen. Dana vindt Overeem gewoon te duur voor wat hij brengt, dit klopt op zich ook wel maar ja hij zat er zelf bij toen dat contract onder zijn neus werd geduwd. Dat veel Nederlandse fans Overeem nu ook verguizen valt me een beetje tegen, hij heeft het zeker in zich om top 3 te worden.

  3. #53
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Het is Dana gelukt hoor! Met die bagger commentaren van hem heeft hij het voor elkaar gekregen om de publieke opinie tegen Overeem te krijgen. Dana vindt Overeem gewoon te duur voor wat hij brengt, dit klopt op zich ook wel maar ja hij zat er zelf bij toen dat contract onder zijn neus werd geduwd. Dat veel Nederlandse fans Overeem nu ook verguizen valt me een beetje tegen, hij heeft het zeker in zich om top 3 te worden.
    Hij doet het ook zelf hea. Door fucking Lesnar uit te dagen... Zeer zwakke move. Als hij straks JDS echt duckt dan ben ik niet zo fan meer van hem.

  4. #54
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Voor ie Ubereem werd vocht hij bij Pride ook al tegen de absolute top.
    Toen was zijn record bijna hetzelfde als die van zijn broer.

    Als UbetRteem heeft hij hem omhoog gekrikt met een dikke streak, totdat hij gepakt werd. Nu is het weer de realiteit. Geef hem totaal geen kans tegen JDS. Hijzelf ook niet

  5. #55
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Wat een reactie weer hier.... Ooit wel eens van onderhandelingstactiek gehoord?

    - Overeem heeft Brock uitgedaagd, aangezien hij wist dat zijn contract afliep. Dit leek hem blijkbaar slim voor de onderhandelingen met Dana.
    - Dana kleineert Overeem (zwaar onterecht) met zijn prestatie in zijn laatste partij. Dit leek hem slim in de onderhandelingen.
    - Gezien dat de UFC/Overeem de komende maanden alleen nog maar exclusief met elkaar mogen onderhandelingen over een nieuw contract, lijkt het Dana slim om de media op zijn hand te krijgen door aan te geven dat Overeem een gevecht met JDS duckt.
    - Overeem doet het enige slimme en wacht totdat hij met ook met andere partijen mag onderhandelen om zo zijn onderhandelingspositie ten opzichte van de UFC te versterken.

    Zo moeilijk is het echt niet als je even wat beter nadenkt....

  6. #56
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Wat een reactie weer hier.... Ooit wel eens van onderhandelingstactiek gehoord?

    - Overeem heeft Brock uitgedaagd, aangezien hij wist dat zijn contract afliep. Dit leek hem blijkbaar slim voor de onderhandelingen met Dana.
    - Dana kleineert Overeem (zwaar onterecht) met zijn prestatie in zijn laatste partij. Dit leek hem slim in de onderhandelingen.
    - Gezien dat de UFC/Overeem de komende maanden alleen nog maar exclusief met elkaar mogen onderhandelingen over een nieuw contract, lijkt het Dana slim om de media op zijn hand te krijgen door aan te geven dat Overeem een gevecht met JDS duckt.
    - Overeem doet het enige slimme en wacht totdat hij met ook met andere partijen mag onderhandelen om zo zijn onderhandelingspositie ten opzichte van de UFC te versterken.

    Zo moeilijk is het echt niet als je even wat beter nadenkt....
    Yep, precies zoals ik het al eerder had aangegeven. Business as usual

  7. #57
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Het is Dana gelukt hoor! Met die bagger commentaren van hem heeft hij het voor elkaar gekregen om de publieke opinie tegen Overeem te krijgen. Dana vindt Overeem gewoon te duur voor wat hij brengt, dit klopt op zich ook wel maar ja hij zat er zelf bij toen dat contract onder zijn neus werd geduwd. Dat veel Nederlandse fans Overeem nu ook verguizen valt me een beetje tegen, hij heeft het zeker in zich om top 3 te worden.
    Hij blijft een van mijn favoriete vechters maar als hij dit soort dingen doet(Lesnar uitspraken etc.) dan verdient hij kritiek. Zodra hij de JDS gevecht accepteerd zullen we toch voor hem juichen, dat lijkt me wel duidelijk.

  8. #58
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Wat een topic weer....wat zijn Nederlanders toch goed in het kleineren van hun eigen sporthelden,moet je een Amerikaan eens uitleggen...
    vind ik ook altijd heel bijzonder hier op Mixfight

  9. #59
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Amerikanen doen graag nep, prima. Hier lullen we er niet om heen en zegt iedereen gewoon wat ie ervan vindt. Je hoeft iemand daarnaast niet per se goed te vinden hoor. Bij sommigen komt het net over alsof het een plicht is, want ja, Overeem heeft hier ook gewoond. Moet je per se fan zijn en mag je nooit een keer wat negatiefs zeggen. Wat een bullshit zeg.

  10. #60
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Big fucking deal. Alleen erg amateuristisch van white dat hij op zo een wijze vechters onder druk zet.

  11. #61
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    ]

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Toen was zijn record bijna hetzelfde als die van zijn broer.

    Als UbetRteem heeft hij hem omhoog gekrikt met een dikke streak, totdat hij gepakt werd. Nu is het weer de realiteit. Geef hem totaal geen kans tegen JDS. Hijzelf ook niet
    Je laat weer zien dat je totaal niet weet waar je over praat.
    Het gaat niet om het feit dat hij als Ubereem een lange win streak heeft neergezet, hij vocht daar als jonge jongen op lhw tegen de top van de wereld. Of hij nou won of verloor hij vocht tegen ze.
    Maargoed volgens mij ken jij Pride alleen van youtube filmpjes en ben je zo jong dat ik je domme geblaat helemaal niet serieus moet nemen.
    En dan ook nog een steek onder water geven aan valentijn, wie overigens voor mij altijd een held zal blijven omdat hij Randy liet tappen.
    Als Valentijn dan zo slecht is misschien wil die wel een partijtje tegen je doen hoor.
    Last edited by Willem033; 14-02-2014 at 10:08.

  12. #62
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Oja overeem was niet aan de trt. Wat is dat toch voor een monster wat steeds terugkeert? Doping is geen "therapie" maar gewoon doping.

  13. #63
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    ]



    Je laat weer zien dat je totaal niet weet waar je over praat.
    Het gaat niet om het feit dat hij als Ubereem een lange win streak heeft neergezet, hij vocht daar als jonge jongen op lhw tegen de top van de wereld. Of hij nou won of verloor hij vocht tegen ze.
    Maargoed volgens mij ken jij Pride alleen van youtube filmpjes en ben je zo jong dat ik je domme geblaat helemaal niet serieus moet nemen.
    En dan ook nog een steek onder water geven aan valentijn, wie overigens voor mij altijd een held zal blijven omdat hij Randy liet tappen.
    Als Valentijn dan zo slecht is misschien wil die wel een partijtje tegen je doen hoor.
    Klopt wel wat je zegt, maar toen was ie inderdaad jong en vol kracht en explosie. Nu komt ie van PED gebruik af en merkt ie dat z'n lichaam niet zo sterk meer is. En hij's al 34 waardoor z'n lichaam niet zo snel hersteld als toen ie twintig was. Ik begrijp dus wel dat ie effe de kat uit de boom kijkt en niet meteen naar JDS of Cain kijkt bij een 2-2 record. Niet te lang hopelijk...
    Daarbij, de hier eerder genoemde reden van contractonderhandelingen klinkt me ook erg logisch in de oren.

    Alleen hij weet het. Als we 'm maar weer snel in de octagon zien, want wat ie tegen Mir liet zien was echt wel speciaal.

  14. #64
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Even serieus... Waarom Lesnar uitdagen? Wie houdt hij hiermee voor de gek? Hij wil weer cans slopen.
    Ubereem die zou iedereen vechten om z.s.m. bij de belt te komen. Hij gaat die belt echt niet meer krijgen nu. Mocht dat wel zo zijn ben ik blij verrast.

  15. #65
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Even serieus... Waarom Lesnar uitdagen? Wie houdt hij hiermee voor de gek? Hij wil weer cans slopen.
    Ubereem die zou iedereen vechten om z.s.m. bij de belt te komen. Hij gaat die belt echt niet meer krijgen nu. Mocht dat wel zo zijn ben ik blij verrast.
    Omdat Lesnar een pay-per view kanon is. WWE word nog altijd zo'n 100x meer gekeken dan MMA. En hij krijgt behalve zijn salaris ook een deel van de PPV cut.
    Snel verdiend voor 3 minuten werk.

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Overeem is free agent, White kan wel een gevecht aanbieden als de gage stukken minder is als zijn vorige contract dan snap ik wel dat Overeem het afwijst. Ik heb gehoord dat Zuffa tot en met mei de enige partij is die met Overeem mag onderhandelen. Daarna mag Overeem ook met andere promoties onderhandelen. Het zou mij niet verbazen als we tot mei niks meer horen en Overeem in mei/juni aankondigd dat hij de partij tegen JDS alsnog accepteert met een verlenging van zijn contract.

    Onderhandelingstaktiek dus van Overeem en White
    Alistair is geen "free agent", hij heeft een super dik contract getekend voor 8 partijen en staat nog steeds onder contract. De UFC mag vechters ontslaan als ze verliezen en als Alistair verloren had van Mir dan was de kans groot geweest dat hij gecut was maar hij heeft overtuigend gewonnen.

    Based on details recovered from a lawsuit filed against Overeem by his former management after he signed with UFC, it's public knowledge that the former K-1 Grand Prix Champion is in the middle of an eight fight UFC contract. Overeem was paid a $1 million signing bonus spread out over his first three fights with the promotion ending with his performance last night. He also was raking in $250,000+ per fight as well as a pay-per-view (PPV) cut on major UFC events.
    Alistair word zeer goed betaald en dan mag de UFC wel wat terug verwachten. Ze willen die partij tegen JDS en die komt er denk ik ook.

    Jullie denken toch niet dat de UFC amateuristische contracten heeft die het toestaan dat hij zo maar bij een andere organisatie kan tekenen.
    Alistair is waarschijnlijk wel zijn opties aan het bekijken voor als hij wel gecut word (Legend, Glory) maar nu staat hij gewoon onder contract bij de UFC.

    Zie ook http://www.mmamania.com/2013/8/18/46...istair-overeem

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  17. #67
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Omdat Lesnar een pay-per view kanon is. WWE word nog altijd zo'n 100x meer gekeken dan MMA. En hij krijgt behalve zijn salaris ook een deel van de PPV cut.
    Snel verdiend voor 3 minuten werk.
    Voor dat soort bedragen ga ik ook wel snurken op het canvas. Maar het heeft nog steeds iets triests om om Lesnar te vragen.


    In zijn jongere jaren heeft Overeem tegen een hoop toppers gevochten op LHW.. maar die gasten hebben allemaal nog steeds minder power dan JDS.. JDS is een gruwelijk taaie vechter die meer kan incasseren dan goed voor hem is. En hij deelt er altijd wel een paar uit, en in de meeste gevallen zoveel als nodig is om een tegenstander ko te slaan. En je moet zo realistisch zijn om te beseffen dat Overeem relatief makkelijk KO gaat.

  18. #68
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    En Dana gaat maar door met het bashen van Alistair:

    Dana: Alistair is not one of the biggest busts we've ever had. That would be someone I believed in..and Alistair wasn't that.
    Alistair op weg naar Glory gaat het "hardnekkige gerucht".

  19. #69
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    doet hij goed aan dan.

  20. #70
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    ]

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Klopt wel wat je zegt, maar toen was ie inderdaad jong en vol kracht en explosie. Nu komt ie van PED gebruik af en merkt ie dat z'n lichaam niet zo sterk meer is. En hij's al 34 waardoor z'n lichaam niet zo snel hersteld als toen ie twintig was. Ik begrijp dus wel dat ie effe de kat uit de boom kijkt en niet meteen naar JDS of Cain kijkt bij een 2-2 record. Niet te lang hopelijk...
    Daarbij, de hier eerder genoemde reden van contractonderhandelingen klinkt me ook erg logisch in de oren.

    Alleen hij weet het. Als we 'm maar weer snel in de octagon zien, want wat ie tegen Mir liet zien was echt wel speciaal.
    Ja, uiteraard was hij jonger, misschien wel te jong om tegen de top te vechten.
    Als Dana hem gewoon betaald wat hij hem nu ook betaald dan pakt hij die partij echt wel.
    Persoonlijk hoop ik eerst op een partij tegen miocic, nog even wat zelfvertrouwen opbouwen na 2 gruwelijke ko losses.

    En dan lope sommige figuren Dana na te blaten.
    Die figuren moeten zichzelf direct van mixfight verwijderen want die snappen er helemaal niks van.

    Zijn laatste partij tegen Mir won hij gruwelijk en werd gebashed door Dana. Dan had dana ook DC moete Bashenn

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    En Dana gaat maar door met het bashen van Alistair:



    Alistair op weg naar Glory gaat het "hardnekkige gerucht".
    Dan moet hij wel gecut worden

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  22. #72
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    En Dana gaat maar door met het bashen van Alistair:

    Alistair op weg naar Glory gaat het "hardnekkige gerucht".
    En jij bent meestal wel aardig op de hoogte toch ?

    Zou jammer zijn. Zou de partij tegen JDS wel willen zien.

  23. #73
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default



    You mad bro?

  24. #74
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    hij gaat niet naar glory, heeft nog drie gevechten op z'n contract
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  25. #75
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Dana in november 2010:

    I'll give you the same answer I gave him, 'I don't know'… I like him. Anybody who's perceived as one of the best in the world, we'd obviously like. I've always had a good relationship with (Alistair), he's a good guy.
    Dana in augustus 2011:

    Yes, I would love to have Alistair Overeem in the heavyweight division. If we can come to a deal and we can make this happen and we can pay Alistair Overeem his check when he fights and he can pay Golden Glory, then absolutely we can do a deal.
    Dana voor Overeem vs. Lesnar:

    Overeem is ready to go!!! Lesnar vs Overeem is on!
    Dana na Overeem vs. Lesnar:

    Let me say, in front of everybody here, that I was wrong," White said. "I said it before Alistair came into the UFC and I said it leading up to this fight to myself because I never give predictions, but I thought Brock Lesnar was going to beat Alistair Overeem tonight. I did, and I was wrong. He looked damn good tonight. He made quick work of Brock Lesnar.
    Dana nu:

    Alistair is not one of the biggest busts we've ever had. That would be someone I believed in..and Alistair wasn't that.
    Eh wut?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •