MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 6 FirstFirst ... 23456
Results 126 to 147 of 147
  1. #126
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Wat hij 'zegt' prive meegemaakt te hebben.
    Misschien zocht hij een stok om.mee te slaan.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Zijn record is ook beter ja, maar wanneer je zijn periode eraf rekent waar hij extreem gegroeid is als gevolg van doping etc, dan valt er een hele streak weg en valt zijn record gewoon tegen. Het verschil tussen Overeem en Ubereem. Zoals ik net ook aangeef is het niet op dat privé gebeuren bewust, maar grotendeels op de arrogantie tegen Bigfoot. Dat vind ik niet bij hem passen en al helemaal niet in de vechtsportwereld, tenzij je zo in het leven staat als de broertjes Diaz. Overeem had meer klasse dan dat hij tegen Bigfoot uitte, desalniettemin begrijp ik ook dat het misschien na zo'n succesvolle periode (ongeacht middeltjes) van de K1 titel, Strikeforce en zijn debuut in de UFC, het naar zijn hoofd is gestegen, maar jammer vind ik het wel!

  3. #128
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ubereem

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #129
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^Bigfoot was degene die begon met zulke praatjes. Wat nu heel grappig is want hij zei als eerst iets over Overeem en steroids(tijdens Strikeforce toernooi) terwijl hij degene was die voor steroids was geschorst, en een paar jaar later alweer voor verhoogde T(zelfde als Overeem). Bigfoot is een hypocriete clown die geen respect verdient.

  5. #130
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Dat van Bigfoot achteraf staat er los van. Net zo fout natuurlijk. Wellicht dat het Overeem ook nog diep zat dat Bigfoot wel de kans heeft gekregen tegen Fedor, terwijl iedereen Fedor vs Overeem wilde zien en het er maar niet van kwam

  6. #131
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Zijn record is ook beter ja, maar wanneer je zijn periode eraf rekent waar hij extreem gegroeid is als gevolg van doping etc, dan valt er een hele streak weg en valt zijn record gewoon tegen. Het verschil tussen Overeem en Ubereem. Zoals ik net ook aangeef is het niet op dat privé gebeuren bewust, maar grotendeels op de arrogantie tegen Bigfoot. Dat vind ik niet bij hem passen en al helemaal niet in de vechtsportwereld, tenzij je zo in het leven staat als de broertjes Diaz. Overeem had meer klasse dan dat hij tegen Bigfoot uitte, desalniettemin begrijp ik ook dat het misschien na zo'n succesvolle periode (ongeacht middeltjes) van de K1 titel, Strikeforce en zijn debuut in de UFC, het naar zijn hoofd is gestegen, maar jammer vind ik het wel!

  7. #132
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Willem4587
    @ Rollermanskunk

    Even over dat free agent gebeuren.
    ik weet niet waar je dit vandaan heb maar zijn contract stond online weaar staat duidelijk 8 partijen en wat voor zin heeft Dana om Alistair aan te vallen dan? UFC weet wel dat als zij Alistair de helft betalen hij naar Glory gaat of ergens anders dus je theorie slaat nergens op. Het is gewoon heel simpel Alistair kiest gewoon voor zichzelf en laat zich niet onder druk zetten en is geblesseerd en zo niet zal hij vast een andere reden hebben. Zo simpel is het
    .
    Mijn theorie? het is niet mijn theorie Ariel Helwani vroeg tijdens de MMA-Hour of Overeem free-agent was na de Mir-fight, Alistair gaf hier geen duidelijk antwoord op maar lachte er wel bij. Het was geen geheim dat Alistair bij een verlies tegen Mir gecut zou worden, Alistair had heel begrijpelijk een escape-plan (Glory was 1 van die opties). Het is ook geen geheim dat Zuffa van die peperdure contract af wil, in het verleden zijn er trouwens al diverse UFC-sterren met dikke contracten eruitgegooid. Het begint met bashen en eindigt uiteindelijk in een cut.

    Wat betreft Overeem's contract:
    - The terms of the UFC contract also includes a $1 million “signing bonus” paid over the first 3 fights of Overeem’s contract. Overeem’s contract guarantees the first 3 fights and could “potentially” cover 8 fights. Here, it appears that the UFC has the option to pick up the additional 5 fights.
    Bron: MMA-payout (stukken rechtzaak KOI/GG vs Overeem)

    - de eerste 3 gevechten waren gegarandeerd (onderdeel van de 1 miljoen tekengeld)
    - resterende 5 gevechten zijn een OPTIE en zijn dus niet gegarandeerd

    Zoals eerder gezegd: het is pure onderhandelingstaktiek van beide kanten. Overeem is na zijn winst tegen Mir wel redelijk in control maar het draadje is wel heel dun.
    Last edited by rollermanskunk; 15-02-2014 at 18:37.

  8. #133
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Zijn record is ook beter ja, maar wanneer je zijn periode eraf rekent waar hij extreem gegroeid is als gevolg van doping etc, dan valt er een hele streak weg en valt zijn record gewoon tegen. Het verschil tussen Overeem en Ubereem!
    Wie van de top heeft hij echt verslagen tot nu toe???
    Kom je echt op niemand uit.
    Maar volgens de diehard fans pakt hij nog wel ff de ufc belt.

  9. #134
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Mijn theorie? het is niet mijn theorie Ariel Helwani vroeg tijdens de MMA-Hour of Overeem free-agent was na de Mir-fight, Alistair gaf hier geen duidelijk antwoord op maar lachte er wel bij. Het was geen geheim dat Alistair bij een verlies tegen Mir gecut zou worden, Alistair had heel begrijpelijk een escape-plan (Glory was 1 van die opties). Het is ook geen publiek geheim dat Zuffa van die peperdure contract af wil, in het verleden zijn er trouwens al diverse UFC-sterren met dikke contracten eruitgegooid.

    Wat betreft Overeem's contract:


    Bron: MMA-payout (stukken rechtzaak KOI/GG vs Overeem)

    - de eerste 3 gevechten waren gegarandeerd (onderdeel van de 1 miljoen tekengeld)
    - resterende 5 gevechten zijn een OPTIE (Zuffa kiest de tegenstander uit) en dus niet gegarandeerd
    Als ze na de 3e partij(Browne) die optie dus gelicht hebben dan heeft hij nu nog 4 partijen staan. Voor minder geld omdat de signingbonus al is betaald.
    En elk UFC contract heeft een clausule waarbij je na 2 of 3 verliespartijen achter elkaar gecut kan worden, dus dat hij gecut had kunnen worden bij verlies tegen Mir heeft niks moet 'free agency' te maken.

    Alistair kan zelf bepalen of en wanneer hij vecht en hij zal de consequenties van het afwijzen van deze specifieke partij best hebben afgewogen. Vraag is of hij even helemaal niet wil vechten, of niet tegen JDS. Dat weten we alleen als Dana hem een andere partij aanbiedt.

  10. #135
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Ik zit niet op de fanbandwagon,
    Nee, jij zit op een hele andere bandwagon. Je laat geen kans onbenut om je zure gal over de menigte uit te kotsen als het onderwerp Overeem wordt aangesneden.

    Gewoon heel erg vermoeiend. Ook omdat je argumenten zo slecht zijn.

  11. #136
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Argumenten van een tegenstander in een discussie worden over het algemeen als zwakker gezien. Ik vind toch echt dat ik het duidelijk en breed onderbouwd heb. Dat wil ook niet zeggen dat ik altijd negatief over Overeem zal zijn. Als hij de ballen had om tegen JDS te gaan en daar mooi van zou winnen, dan zou ik dat hier ook toegeven. Wie ben jij overigens?

  12. #137
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Hahaha, fuck it. Maar kom mij ook niet bashen om me mening.

    Maar lollies en fanfoto's zijn uitgesloten. Het is vooral dat overdreven gedoe tegen Bigfoot, arrogantie, de opmerkingen etc.
    Zoals: I'm a good striker, he has a big head and is a big walking target, so 1+1=2. Fuck off man, en dan zo gesloopt worden. Karma is een bitch.
    Daar kan ik het niet met je oneens zijn.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  13. #138
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Volgens mij heeft Bas Boon ook geen functie meer bij Glory dus hij zou best wel naar Glory kunnen denk ik.
    President toch?

  14. #139
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Mijn theorie? het is niet mijn theorie Ariel Helwani vroeg tijdens de MMA-Hour of Overeem free-agent was na de Mir-fight, Alistair gaf hier geen duidelijk antwoord op maar lachte er wel bij. Het was geen geheim dat Alistair bij een verlies tegen Mir gecut zou worden, Alistair had heel begrijpelijk een escape-plan (Glory was 1 van die opties). Het is ook geen geheim dat Zuffa van die peperdure contract af wil, in het verleden zijn er trouwens al diverse UFC-sterren met dikke contracten eruitgegooid. Het begint met bashen en eindigt uiteindelijk in een cut.

    Wat betreft Overeem's contract:


    Bron: MMA-payout (stukken rechtzaak KOI/GG vs Overeem)

    - de eerste 3 gevechten waren gegarandeerd (onderdeel van de 1 miljoen tekengeld)
    - resterende 5 gevechten zijn een OPTIE en zijn dus niet gegarandeerd

    Zoals eerder gezegd: het is pure onderhandelingstaktiek van beide kanten. Overeem is na zijn winst tegen Mir wel redelijk in control maar het draadje is wel heel dun.

    Ik heb dat interview ook gezien met Helwani.
    Hij vraagt hoe het zit met zijn contract, en Alistair lacht het weg puur omdat Helwani naar info zit te vissen en Alistair geeft duidelijk aan dat hij daar niet over praat.

    Dan over die 8 gevechten op zijn contract.
    Als slechts de eerste 3 gegarandeerd waren dan zou hij dus allang een nieuw contract moeten hebben toch??
    1. Brock
    2. Bigfoot
    3. Browne
    Betekend het dan dat partij nummer 4 tegen Mir contractvrij was ofzo?


    Het is helemaal ongeloofwaardig om aan te nemen dat hij een partij tegen JDS gaat weigeren om een betere onderhandelingspositie te hebben.
    Misschien kan jij mij dit dan uitleggen??!!

    Dana is altijd heel open, misschien wel iets te open, maar ik heb hem nog nooit geheimzinnig zien doen over contracten, zie Melendez afgelopen week.
    Dus als dit het geval was geweest dan had Dana dat gewoon in de media geroepen.

    Ben ook erg benieuwd hoe jij op de hoogte zou kunnen zijn van Alistair zijn contract situatie om zulke uitspraken hier te doen.

  15. #140
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    wat wel kan is dat de UFC zijn contract probeert te heronderhandelen, zo van: of JDS of minder geld.

    Maar destijds zeiden zijn PFA vriendjes dat hij toch echt een meerderjarig contract had getekend, met PPV percentage voor elke gevecht wat nu nog 3 gevechten doorloopt.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  16. #141
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default Junior Dos Santos Responds To Claims Of Overeem Ducking Him


  17. #142
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Nette reactie van JDS.

    ik heb ook het gevoel dat deze partij er wat JDS betreftvoorlopig niet hoeft te komen, omdat hij meer te verliezen heeft dan te winnen op dit moment.

  18. #143
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Winnaar Werdum vs. Browne is het meest interessant voor hem, verder niet heel veel naar mijn idee.

  19. #144
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Winnaar Werdum vs. Browne is het meest interessant voor hem, verder niet heel veel naar mijn idee.
    Ik neem aan dat je de verliezer bedoelt. De winnaar krijgt een titleshot. Het zou ook onlogisch zijn voor Browne om na een win op Overeem, Barnett en Werdum weer tegen Overeem te gaan.
    Max. 400 x 125

  20. #145
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Winnaar Browne vs Werdum vecht tegen Cain. Verliezer zou interessant zijn. Kan je er gelijk weer een #1 contender fight van maken.

  21. #146
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Verliezer inderdaad ja.

  22. #147
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Wie van de top heeft hij echt verslagen tot nu toe???
    Kom je echt op niemand uit.
    Maar volgens de diehard fans pakt hij nog wel ff de ufc belt.
    Denk niet dat hij de titel pakt maar heeft wel van 2 HW kampioenen gewonnen en nogal overtuigend ook. Dus het is ook weer geen pannenkoek. Browne en Bigfoot was hij aan het winnen maar verpeste hij zelf. Hoop eerst tegen Hunt winnen, daarna zal JDS wel komen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •