MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 93
  1. #1
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default [SPOILER] ufc fight night machida mousasi

    jammer, van de kans maar zo komt mousasi er niet. erg defensieve en stond ie nou erg vlak? had veeeel meer verwacht
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  2. #2
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Machida laat gewoon zien dat zijn stijl extreem lastig is om tegen de knokken. En met zijn super getimede aanvallen brengt hij zijn tegenstanders zo uit hun spel dat ze dichtslaan. Ook Mousasi is hier helaas aan ten prooi gevallen.

    Verder vond ik niet dat hij erg defensief vocht. Het lukte gewoon niet om Machida goed af te snijden om zelf in de aanval over te gaan. Hierdoor schakelde hij over op wat meer directe powershots. Om toch die enkele goede stoot te landen. Dan ga je al snel wat platter staan. Nu het maar tegen Jacare laten zien. Dat zou een mooie partij zijn als de UFC die zou willen.

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    prachtige shotokan stijl van machida!

  4. #4
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Machida laat gewoon zien dat zijn stijl extreem lastig is om tegen de knokken. En met zijn super getimede aanvallen brengt hij zijn tegenstanders zo uit hun spel dat ze dichtslaan. Ook Mousasi is hier helaas aan ten prooi gevallen.

    Verder vond ik niet dat hij erg defensief vocht. Het lukte gewoon niet om Machida goed af te snijden om zelf in de aanval over te gaan. Hierdoor schakelde hij over op wat meer directe powershots. Om toch die enkele goede stoot te landen. Dan ga je al snel wat platter staan. Nu het maar tegen Jacare laten zien. Dat zou een mooie partij zijn als de UFC die zou willen.
    Precies.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Mousasi veel kan leren van deze match, hij heeft wel laten zien dat hij echt in de top 10 thuis hoort.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Wel weer het bewijs dat mensen die met grote naam de UFC in komen in de UFC weinig in de melk te brokkelen hebben. De enige uitzondering die ik van de recente jaren kan bedenken (WEC vechters niet meegerekend) is DC.
    Max. 400 x 125

  7. #7
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Machida blijkt weer een hele lastige tegenstander, hij was weer heel scherp. Toch kon ik van deze partij niet genieten. Machida vecht net iets te defensief naar mijn zin, dat het echt effectief is is weer een ander verhaal. Wel liet machida mooie dingen zien, vooral met zijn benen. Jammer voor mousasi, tegen een andere tegenstander kan hij meer laten zien, komt goed de volgende partij. Mousasi heeft wel weer laten zien over een sterke kin te beschikken.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Wel weer het bewijs dat mensen die met grote naam de UFC in komen in de UFC weinig in de melk te brokkelen hebben. De enige uitzondering die ik van de recente jaren kan bedenken (WEC vechters niet meegerekend) is DC.
    Het is nog te vroeg om dit over mousasi te kunnen zeggen. Hij heeft een win op een nobody en een verlies tegen machida die absolute top is en nog eens veel scherper leek dan normaal.

  9. #9
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default


  10. #10
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Machida schijnt ook zijn voet te hebben gebroken in R3.

  11. #11
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Als ik kijk naar deze scores dan snap ik niet dat Machida heeft gewonnen. Of ben ik de enige?

    Machida was wel flashy en leek 'beter' dan Mousasi, maar kennelijk niet meer strikes geland..

  12. #12
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Rougemonkey View Post
    Als ik kijk naar deze scores dan snap ik niet dat Machida heeft gewonnen. Of ben ik de enige?

    Machida was wel flashy en leek 'beter' dan Mousasi, maar kennelijk niet meer strikes geland..
    In tegenstelling tot de judges, maken de Fight Metric stats geen onderscheid tussen een leg kick en een "vicious" kick tegen lichaam of hoofd (vallen beide onder significant strikes).

    En omdat een plaatje meer als woorden zegt...


  13. #13
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default




  14. #14
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Heel jammer, Gegard had nog iets meer moeten proberen. Meer trappen denk ik. Je kon goed zijn dat die southpaw stance het heel lastig voor hem maakte.

  15. #15
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Mensen lijken te vergeten dat Mousasi net een lay off van 10 maanden heeft gehad en terugkomt van een zware knieblessure. In hoeverre weten we niet, maar dat zal zeker een factor zijn geweest. Als hij gezond blijft komt Mousasi weer terug naar de top.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Echt balen dat Mousasi hem niet heeft gepakt. En inderdaad, na een lange blessure wel een mooie comeback. Was wel duidelijk hoe lastig Machida's stijl is om tegenover te staan. Wie zou nu een mooie tegenstander voor Mousasi kunnen zijn?

  17. #17
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    jammer van Mousasi.
    Machida verschrikkelijke vechter. Kan zo bij de happy slap club met zijn handjes zwaai stijl.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    jammer van Mousasi.
    Machida verschrikkelijke vechter. Kan zo bij de happy slap club met zijn handjes zwaai stijl.
    Ik vind zijn stijl juist heel vet. Hij kan op elk moment dodelijk toeslaan.
    Max. 400 x 125

  19. #19
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Machida lijkt actiever, maar hij doet veel maar heeft Mousasi zelden geraakt op die paar trappen na. In het geval van Mousasi had hij gewoon veel meer op het been van Machida moeten trappen, dat had denk ik een enorm verschil gemaakt. Of is iedereen nu bang om een inside leg kick te maken omdat ze gezien hebben wat er met Anderson is gebeurd..

    Deze wedstrijd was tactisch zwak van Mousasi, er was veel meer mogelijk als hij zijn been mank had gemaakt en daarna voor de kill was gegaan. Je kunt overigens wel zien dat Mousasi van grote klasse is, hij heeft niet veel fout gedaan. Vanaf zijn rug was hij effectiever dan Machida van boven, dan is zo'n takedown ook niets waard. Maja het scoor systeem in de UFC slaat ook nergens op.

    Hij heeft in ieder geval laten zien dat hij een serieuze vechter is die een gouden toekomst heeft in de UFC. Het gaat erg ver om te zeggen dat Mousasi er niets van kan, geef hem de volgende keer Belfort en ik geef hem een hele goede kans.

  20. #20
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    25 min gevochten en op geen moment dodelijk.

  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Met alle respect van Machida die het misschien best wel kan.

    Het systeem van UFC dat de uitdager duidelijk moet winnen werkt dus gewoon niet. Machida staat 5 rondes lang in de achteruit met zijn handtasje te zwaaien en Mousasi rent achter hem aan. Mooie technieken van Machida maar niks zit er goed op. Hij staat gewoon te rekenen en doet pas wat als de ander wat gedaan heeft.

    Daar moeten ze eens punten voor af gaan trekken, en niet voor dat snel je knietje op de grond drukken. Mieterig gedrag. Dan zijn Jones en Machida snel van hun titel af.

  22. #22
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Met alle respect van Machida die het misschien best wel kan.

    Het systeem van UFC dat de uitdager duidelijk moet winnen werkt dus gewoon niet. Machida staat 5 rondes lang in de achteruit met zijn handtasje te zwaaien en Mousasi rent achter hem aan. Mooie technieken van Machida maar niks zit er goed op. Hij staat gewoon te rekenen en doet pas wat als de ander wat gedaan heeft.

    Daar moeten ze eens punten voor af gaan trekken, en niet voor dat snel je knietje op de grond drukken. Mieterig gedrag. Dan zijn Jones en Machida snel van hun titel af.

    Ja, laten ze vooral regels gaan invoeren, zodat jouw favoriete vechters wel kunnen winnen. Laten ze gelijk het worstelen afschaffen misschien dat Manhoef dan een titel wint.

    Mousasi had alles in eigen hand, maar door Machida kwam hij niet in zijn spel. Dat is gewoon hartstikke knap van Machida.
    Max. 400 x 125

  23. #23
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    25 min gevochten en op geen moment dodelijk.
    Machida heeft dit al vaak genoeg heeft bewezen.
    Max. 400 x 125

  24. #24
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Machida heeft gewoon eerlijk gewonnen.. niks aan te doen.

  25. #25
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Mousasi had wel meer credits mogen krijgen voor het maken van het gevecht idd. Machida nam nauwelijks initiatief. Mousasi zet gewoon de mooiste partijen neer tegen mensen die aanvallen. Mousasi vs belfort of vs weidman zijn wel super partijen. Ik moet er ook niet aan denken om anderson silva vs machida te zien, een partij waarvan de verwachtingen hoog zouden zijn maar misschien een draak van een partij zou worden.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •