MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37
  1. #1
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default Welke 3 dingen zou je veranderen aan de UFC als je het voor het zeggen zou hebben?

    1.Fedor binnenhalen 2. UFC naar Nederland halen of Belgie desnoods en 3. Dana andere functie geven haha
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    860
    vCash
    126000

    Default

    Andere regels, vaker vechten ipv 2 a 3 x per jaar en fans paar matchmaking laten maken. En als bonus i x per jaar een toernooi.

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    amateur/semi pro evenementen starten voor de talenten, toernooi vorm terug brengen, miesha tate ringgirl maken

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    1. Ring girls MET billen!!!
    2. Live uitzendingen op Fox NL.
    3. Meer salaris voor de vechters.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    1. Pride regels
    2. Vechters een vast basissalaris geven ipv per gevecht betalen. Bij een gevecht krijgen ze bonussen.
    3. Gewichten onder lightweight schrappen


    Bonus: Fight the pain liedje vervangen
    Last edited by Wiseguy; 19-02-2014 at 15:07.
    Max. 400 x 125

  6. #6
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    3 dingen red ik het niet mee..

    1. Dana ontslaan
    2. Lager basisloon voor de top verdieners en meer salaris naar inzet.
    3. Regels aanpassen, bijvoorbeeld takedowns worden niet geteld als er niets mee gedaan wordt (ground and pound of submission poging.. geen lay and pray dus).
    4. Hogere kwaliteit events, niet als er 1 vechter uitvalt er nog maar 1 matchup is waar je naar uit kijkt. Bij Glory zijn er elk event 3 of 4 gevechten die ik WIL zien.
    5. Meer doen aan het vergaren van talenten (toernooien waarbij de winnaar een plek krijgt op prelims met een garantie van een leuk bedrag (25.000 dollar ipv 8.000 bijvoorbeeld)
    6. Wereldwijd uit proberen te zenden (dus bv Fox nederland).
    7. Britney Palmer uitnodigen voor een gezellig etentje met de baas ;-)
    8. Stoppen met the ultimate fighter of er iets serieus van maken ipv een het zielige gedoe van de afgelopen seizoen.
    9. Bruce Buffer laten opereren aan zijn poliep ;-)

  7. #7
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    1. Meer stacked cards!
    2. Niet elke x dat ongeloofwaardige gehype (hoort erbij maja, Pride deed dat toch ook niet zo extreem?)
    3. UFC in nederland.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kendamac View Post
    1. Ring girls MET billen!!!
    2. Live uitzendingen op Fox NL.
    3. Meer salaris voor de vechters.
    Op FoxNL is een goeie maar waarom hoger salaris voor vechters? Is niet mis die bedragen die nu voorbij komen. Een Overeem die half miljoen dollar zonder PPV opstrijkt en Mousasi bijna 3 ton.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Denk dat hij de minder bekende vechters bedoelt, of de vechter in vergelijking met de organisatie wat vele malen meer verdient!

  10. #10
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    1. Ellebogen op de grond verbieden. Knieën naar downed opponent toestaan. (soccerkicks hoeven niet van mij)
    2. Weg met het 10 point must system. Liever dat ze de partij in zijn totaliteit scoren.
    3. Takedowns zonder damage/opvolging = geen punten (of een stuk minder)
    4. Ultimate fighter serie met meer realisme en minder showtime/soaps.
    5. Weigh-in op dezelfde dag als het gevecht. Weg met die extreme weight cuts.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  11. #11
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    1. Heel de card (deels) laten profiteren van de ppv opbrengsten. En bij geen ppv de gate. Met hoe hoger op de card een hoger % of tot een hoger aantal buys.

    Dit als stimulans om aanvallend te knokken. Dat een mooie prestatie in je volgende partij wat extra kan opbrengen. Ook wanneer je geen top contract hebt.

    2. Regels aanpassen. Ellebogen op de grond eruit halen. Vervelende tactiek die vaak op een goedkope manier gebruikt wordt. Als tweede takedowns minder waard maken. Geen rondjes meer stelen door enkel een takedown.

    3. Een manier zoeken om naast de corporate sponsors de kleine lokale sponsors ruimte binnen de ufc te bieden. Lokale vechters moeten hun loyale sponsors kunnen behouden zonder een belachelijke wildgroei.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Op FoxNL is een goeie maar waarom hoger salaris voor vechters? Is niet mis die bedragen die nu voorbij komen. Een Overeem die half miljoen dollar zonder PPV opstrijkt en Mousasi bijna 3 ton.
    Ik bedoelde (zoals Overhand Right al zei) idd de nieuwkomers. De groten namen verdienen al meer dan genoeg.
    Maar voor de nieuwelingen is het nog erger dan ik dacht.
    http://www.bloodyelbow.com/2014/2/17...hing-about-the

  13. #13
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    1. pride regels
    2. minder UFC's en echt alleen maar supercards, 6 tot 8 partijen die er echt om gaan, mindere goden/talenten in andere organisatie of iets dergelijks
    3. af en toe toernooitje
    4. FOX!!

    eigenlijk wil ik dus gewoon Pride terug
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  14. #14
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    1. pride regels
    2. minder UFC's en echt alleen maar supercards, 6 tot 8 partijen die er echt om gaan, mindere goden/talenten in andere organisatie of iets dergelijks
    3. af en toe toernooitje
    4. FOX!!

    eigenlijk wil ik dus gewoon Pride terug
    Zullen we dan ook maar gelijk de doping controle weglaten

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    O en ik als ik nog een 4e mag doen dan Wieber ik die Mike Golberg en vervang ik hem met Bas Rutten.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    1. Ellebogen op de grond verbieden. Knie�n naar downed opponent toestaan. (soccerkicks hoeven niet van mij)
    2. Weg met het 10 point must system. Liever dat ze de partij in zijn totaliteit scoren.
    3. Takedowns zonder damage/opvolging = geen punten (of een stuk minder)
    4. Ultimate fighter serie met meer realisme en minder showtime/soaps.
    5. Weigh-in op dezelfde dag als het gevecht. Weg met die extreme weight cuts.
    +10000!

  17. #17
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    +10000!
    that makes two of us
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  18. #18
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    - Meer aandacht aan UFC in Europa. Qua vechters en evenementen, maar ook het uitzenden. Drie/vier uur snachts is gewoon niet normaal.

    - Minder tijd tussen het wegen en het vechten. Laat ze maar lekker op hun natuurlijke gewicht knokken. Dat die andere gozer uiteindelijk 10/20kilo zwaarder is slaat nergens op. Ze wegen in op een bepaald gewicht om het zogenaamd eerlijk te maken, maar vervolgens kunnen ze zich weer volvreten. Daarnaast is dat weight cutte met vocht weghalen enzo, zeer ongezond.

    - Een open grappling gewichtsklasse. Dus een divisie waarin iedereen kan vechten, maar alleen met grappling regels. Zo raken ze in die divisie niet snel geblesseerd en kan bijvoorbeeld Jon Jones kampioen zijn op LHW en open wrestling classe. Maar kan ook ronda rousey tegen Cain Valesques vechten als ze dat zouden willen. Maar dan wel alleen echt UFC vechters.. niet dat Marcelo Garcia de boel daar komt opfokken.

    - geen schade aangericht, of goede submission poging. Is geen punten.

    - Altijd alvast van de voren een gast klaar hebben voor als er iemand uitvalt. Bijvoorbeeld niet zoals nu dat Rashad uitvalt en last minute een nobody komt in te vallen. Bijvoorbeeld ze hadden al met Chael af moeten spreken dat hij zou invallen als rashad uit valt. Ze kunnen gewoon per divisie altijd iemand klaar zetten die kan invallen.

    - Voor altijd verbannen als je steroids heb gebruikt, geen jaar weg. Gewoon voor altijd in alle sporten verbannen. Wedden dat er dan niemand meer aan de steroids gaat.

    - Wiet toegestaan.

    - Meer en lekkerdere ringgirls.

    - Alleen de nummer 1 en 2 ranked contenders kunnen in aanmerking komen voor een title shot.

    - Punten aftrek bij stallen. Zonder waarschuwing van te vore.

    - Geen ''immidiatly rematches''. Niemand is geïnteresseerd in hetzelfde. Laat ze eerst nog maar een paar andere partijtjes knokken.
    Alistair Overeem is de goat.

  19. #19
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by kendamac View Post
    O en ik als ik nog een 4e mag doen dan Wieber ik die Mike Golberg en vervang ik hem met Bas Rutten.
    das ook een goeie die Goldberg heb ik nou nog nooit wat zinnigs horen zeggen

  20. #20
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Dana White vervangen door Chael Sonnen. Pure standup comedy!

  21. #21
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Iemand echt interesse in soccer kicks? Pride was awesome, maar dat ging voor mij wel te ver. Daarnaast toch liever een octagon dan een ring.
    Maar met de meeste suggesties ben ik het eens, make it happen?!

  22. #22
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Soccer kicks is gewoon TE.. net zoals knietjes op de grond. We moeten vechters niet voor de rest van hun leven beschadigen, dat er af en toe iemand naar het ziekenhuis gaat is niet te voorkomen. Maar dit is TE extreem.

    Dana vervangen door Chael is niet eens een heel domme opmerking. Chael is een grote trash talker, maar volgens mij is dat een rol die hij speelt. In TUF was hij een uitstekende coach die oprecht bezig was met zijn vechters en het beste met hun voor had.

  23. #23
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik zou juist heel graag de knieën op de grond willen terugzien. Dit is gewoon hét antwoord op de worstelaars binnen de ufc. Voortaan bedenk je je wel even als je een takedown wilt maken. Knietje zit er zo op.

    Soccerkicks en footstomps hoef ik zeker niet meer te zien overigens.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  24. #24
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik zou juist heel graag de knieën op de grond willen terugzien. Dit is gewoon hét antwoord op de worstelaars binnen de ufc. Voortaan bedenk je je wel even als je een takedown wilt maken. Knietje zit er zo op.

    Soccerkicks en footstomps hoef ik zeker niet meer te zien overigens.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  25. #25
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Dit soort situaties... http://www.youtube.com/watch?v=VxDwHF3oQC8#t=746 lijkt mij persoonlijk niet slim, scheelt kwa schade niet heel veel met soccerkicks.. En als je takedowns lager scoort of niet scoort als er niets mee gedaan wordt zul je ook minder last hebben van die worstelaars die verder niets met hun takedown doen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •