MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default mma verenigingen

    Ik heb hier en daar op internet gekeken voor een mma school/vereniging. Het lastige van verenigingen zijn is dat ze moeilijk te vinde zijn op internet. Maar scholen zijn meestal aan de prijzige kant voor 1keer in de week. Mijn vraag is of er iemand in de buurt van tilburg of omstreken een leuke school of vereniging kent? Wat wel een redelijke prijs vraagt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by farley View Post
    Ik heb hier en daar op internet gekeken voor een mma school/vereniging. Het lastige van verenigingen zijn is dat ze moeilijk te vinde zijn op internet. Maar scholen zijn meestal aan de prijzige kant voor 1keer in de week. Mijn vraag is of er iemand in de buurt van tilburg of omstreken een leuke school of vereniging kent? Wat wel een redelijke prijs vraagt.
    In Tilburg zit ATF Militia, onder leiding van Hyram Rodriguez.
    Een prima school onder leiding van een erg ervaren vechter, met een hoop opkomende vechters.
    Maar wat vind je aan de prijzige kant?
    Fighting is poetry in motion

  3. #3
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default

    Oke dank je wel. Alleen waar kan ik ergens de locatie vinde :P Op facebook staat die niet

  4. #4
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    bij kravmaga013 en bij team smits geven ze ook mma les, ik weet alleen niet voor/op welk niveau dat het is

  6. #6
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    191
    vCash
    126000

    Default

    In Tilburg kun je voor MMA terecht bij LaSala, Quality, Gym Tilburg en Krav Maga 013.

    Qua grondwerk (grappling) zit je dan denk ik het beste bij LaSala (mits Brian daar natuurlijk ook gewoon de les geeft).

    Zou je grondwerk mèt pak willen dan kun je natuurlijk niet anders dan Brasa

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •