MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 62 of 62
  1. #51
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    En dan noem je mij emotioneel. Het is niet dat ik iets tegen jou heb hoor, het is gewoon dat ik het volledig met je oneens ben.
    Maar als Alistair ooit het gevecht tegens JDS accepteert dan zullen we erachter komen of jouw logica klopt of de mijne.
    Nu ik je op je fouten wijs negeer je de rest van de post, heel typisch. Niets emotioneels hier, ik vraag je beleefd om mij te vermijden omdat je me in elke topic verkeerd begrijpt en aanvalt.
    Welke logica heb jij het over? Denk je nog dat ik zei dat Overeem een betere vechter is?(LEES-er is een verschil tussen beter overall & technisch getalenteerder)
    Last edited by T15Boxing; 23-02-2014 at 21:20.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Nu ik je op je fouten wijs negeer je de rest van de post, heel typisch. Welke logica heb jij het over? Denk je nog dat ik zei dat Overeem een betere vechter is?(LEES-er is een verschil tussen beter overall & getalenteerder)
    Waar wil je dat ik op reageer? Ik ben persoonlijk van mening dat een overgroot deel van Alistair succes de afgelopen jaren te danken was aan zijn ped gebruik ja. Dat ten eerste. Ten tweede heb ik het over beide vechters als ZWAARGEWICHT, dus ik heb het niet over alistair op lhw. Vervolgens vind ik dat JDS overall te betere vechter is. Daarbij beschouw ik alle aspecten, dus ook het mentale aspect. Jij kunt alistair getalenteerder vinden en dat is je goed recht maar wat boeit talent als het in de ring weinig oplevert?
    Laat me aub weten als er nog iets anders is waar ik op vergeten ben (of volgens jou heb genegeerd) te antwoorden.
    Tenzij je niet wilt dat ik tegen je praat...

    Ps: ik denk dat jij een beetje gevoelig bent man want ik geef puur mijn mening en dit doet ik niet om jou 'aan te vallen'. Ik was zelfs vergeten dat ik het al vaker met je oneens was in andere threads. Het feit dat jij dat soort dingen wel bijhoudt zegt weinig over mij....
    no hard feelings iig
    Last edited by Pahlavan; 23-02-2014 at 21:33.

  3. #53
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ja, Overeem kan niet wachten om jouw goedkeuring te krijgen en je ongelijk te bewijzen. Hou jij het maar op je belachelijke percentages en laat realistische mensen echte predictions maken.
    Overeem hoeft mijn goedkeuring helemaal niet te krijgen.. ik zeg dat het aan hem is om mijn ongelijk te bewijzen.. en tot die tijd denk ik dat ik een zeer realistisch beeld schets. Daar hoef jij het niet mee eens te zijn, maar je kunt mij ook in mijn waarden laten ipv zeggen dat het belachelijk is. Mocht het gevecht er ooit komen zal blijken wie er gelijk had.. tot die tijd, let's agree to disagree.

  4. #54
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Eens even kijken:
    Overeem heeft goede box skills, low kicks, mid kicks, knietjes van buiten en in de clinch van allerlei hoeken, K-1 WGP, een dodelijke staande guillotine, op de grond ook verschillende soorten submissions(19 sub wins in zijn carriere en een kleinere ADCC toernooi titel) sterke top control met GnP, sterke TDD en Greco roman staand worstelen.

    JDS Kan goed boxen en TD's verdedigen.

    Dus vertel mij eens waarom vind jij, de smiley expert, dat JDS meer talent heeft?
    Ik zal ff de definitie van het woord talent voor je opzoeken.


    talent
    het talent zelfst.naamw.Uitspraak: [taˈlɛnt] Verbuigingen: talent|en (meerv.) 1) natuurlijk vermogen om iets goed te doen Voorbeeld: `talent hebben voor muziek`Synoniemen: gave, begaafdheid, aanleg met je talenten woekeren ...
    Gevonden op http://www.woorden.org/woord/talent


    Ik zal het nogmaals herhalen voor je: "natuurlijk vermogen om iets goed te doen".
    Als er nou 1 persoon is in de UFC en specifieker binnen de HW divisie, die een vechtsport discipline beheerst alsof hij vanuit die tak van de sport overgestapt is naar de UFC dan is dat JDS wel.
    Ik neem aan dat er geen discussie mogelijk is dat hij voor een mma-vechter kan boksen als geen ander.
    En daarmee bedoel ik niet simpel weg dom rammen maar als je kijkt vanuit het technische gedeelte van boksen(check-hook, achteruit boksen, timing, souplesse waarmee hij stoot om maar een aantal punten van zijn bokswerk te noemen).
    Dat Overeem meer wapens in zijn arsenaal heeft en all-rounder is geef ik je gelijk in.
    Hij kan immers redelijk kickboksen, heeft een choke in huis en kan zich aardig redden op de grond in een dominate positie.

    Maar om te zeggen dat Overeem meer talent heeft maak jij jezelf echt mee belachelijk. Ik ben geen Overeem hater of wat dan ook laat ik dat als eerst duidelijk maken, maar Overeem is iemand die het juist van zijn fysiek/kracht moet hebben.
    Denk je nou echt dat Overeem (die niet 120 kilo spier was en niet die belachelijke kracht had door gebruik van verboden middelen) in de K1 het zou redden tegen getalenteerde vechters zoals Saki en Spong o.b.v techniek om even twee namen te noemen?
    Overeem heeft nooit bekend gestaan om zijn goede techniek beheersing (talent) om te kunnen kickboksen worstelen etc.
    Zijn kracht was juist wat hem vaak het voordeel van de twijfel gaf. Want je kan immers de sterren van de hemel kickboksen, worstelen etc maar als iemand vele malen sterker dan je is en het zelf ook redelijk kan, dan heb je een probleem. (dit hebben we eerder gezien met Sapp vs Hoost om maar een extreem voorbeeld te noemen)

    Verder schat ik JDS zelfs zo getalenteerd in dat hij de potentie heeft om beter te zijn dan Cain Valesquez.
    Dit geldt alleen mits hij een juiste kamp zoekt om zijn zwakke punten te verbeteren (BJJ, worstelen en een goede gameplan en back-up gameplan).
    En dan bedoel ik met name worstelen. Mocht hij naar een (Amerikaanse) camp gaan vol (olympische) worstelaars en zich daar minimaal twee jaar lang toewijdt aan intensief worstelen dan zie ik hem op een niveau komen (omdat hij talent heeft en hoogst wrs dit ook best snel oppakt) dat hij Cain op de grond weerstand kan bieden op worstel gebied. Hierdoor kan hij Cain op gebied van worstelen redelijk neutraliseren en zijn eigen en vaker zijn eigen spelletje spelen(dit is namelijk wat Cain steeds niet toeliet).
    Mocht dat gebeuren dan weten we allemaal hoe dat gaat aflopen want staand heeft eerlijk gezegd niemand in de UFC wat in te brengen tegen JDS.

    Ik ben ook niet van plan om verder te discussi�ren met jou hierover dus daarom laat ik het ook hierbij.

    Ps: als geheugen steuntje nu je weet wat talent betekent:
    JDS

  5. #55
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Overeem

  6. #56
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djoggo View Post
    Ik zal ff de definitie van het woord talent voor je opzoeken.


    talent
    het talent zelfst.naamw.Uitspraak: [taˈlɛnt] Verbuigingen: talent|en (meerv.) 1) natuurlijk vermogen om iets goed te doen Voorbeeld: `talent hebben voor muziek`Synoniemen: gave, begaafdheid, aanleg met je talenten woekeren ...
    Gevonden op http://www.woorden.org/woord/talent


    Ik zal het nogmaals herhalen voor je: "natuurlijk vermogen om iets goed te doen".
    Als er nou 1 persoon is in de UFC en specifieker binnen de HW divisie, die een vechtsport discipline beheerst alsof hij vanuit die tak van de sport overgestapt is naar de UFC dan is dat JDS wel.
    Ik neem aan dat er geen discussie mogelijk is dat hij voor een mma-vechter kan boksen als geen ander.
    En daarmee bedoel ik niet simpel weg dom rammen maar als je kijkt vanuit het technische gedeelte van boksen(check-hook, achteruit boksen, timing, souplesse waarmee hij stoot om maar een aantal punten van zijn bokswerk te noemen).
    Dat Overeem meer wapens in zijn arsenaal heeft en all-rounder is geef ik je gelijk in.
    Hij kan immers redelijk kickboksen, heeft een choke in huis en kan zich aardig redden op de grond in een dominate positie.

    Maar om te zeggen dat Overeem meer talent heeft maak jij jezelf echt mee belachelijk. Ik ben geen Overeem hater of wat dan ook laat ik dat als eerst duidelijk maken, maar Overeem is iemand die het juist van zijn fysiek/kracht moet hebben.
    Denk je nou echt dat Overeem (die niet 120 kilo spier was en niet die belachelijke kracht had door gebruik van verboden middelen) in de K1 het zou redden tegen getalenteerde vechters zoals Saki en Spong o.b.v techniek om even twee namen te noemen?
    Overeem heeft nooit bekend gestaan om zijn goede techniek beheersing (talent) om te kunnen kickboksen worstelen etc.
    Zijn kracht was juist wat hem vaak het voordeel van de twijfel gaf. Want je kan immers de sterren van de hemel kickboksen, worstelen etc maar als iemand vele malen sterker dan je is en het zelf ook redelijk kan, dan heb je een probleem. (dit hebben we eerder gezien met Sapp vs Hoost om maar een extreem voorbeeld te noemen)

    Verder schat ik JDS zelfs zo getalenteerd in dat hij de potentie heeft om beter te zijn dan Cain Valesquez.
    Dit geldt alleen mits hij een juiste kamp zoekt om zijn zwakke punten te verbeteren (BJJ, worstelen en een goede gameplan en back-up gameplan).
    En dan bedoel ik met name worstelen. Mocht hij naar een (Amerikaanse) camp gaan vol (olympische) worstelaars en zich daar minimaal twee jaar lang toewijdt aan intensief worstelen dan zie ik hem op een niveau komen (omdat hij talent heeft en hoogst wrs dit ook best snel oppakt) dat hij Cain op de grond weerstand kan bieden op worstel gebied. Hierdoor kan hij Cain op gebied van worstelen redelijk neutraliseren en zijn eigen en vaker zijn eigen spelletje spelen(dit is namelijk wat Cain steeds niet toeliet).
    Mocht dat gebeuren dan weten we allemaal hoe dat gaat aflopen want staand heeft eerlijk gezegd niemand in de UFC wat in te brengen tegen JDS.

    Ik ben ook niet van plan om verder te discussi�ren met jou hierover dus daarom laat ik het ook hierbij.

    Ps: als geheugen steuntje nu je weet wat talent betekent:
    JDS

    Heel leuk geschreven en kudos voor je verspilde moeite maar je geeft me gelijk. Vermogen om iets goed te doen. Wat is die "iets"? Dat heb ik meerdere malen aangegeven. De vermogen om goed te zijn in technische aspecten van MMA en daar is Overeem overduidelijk beter in. JDS is eendimensionaal, dat is gewoon een feit. Hij heeft fysieke elementen die hem helpen om een betere vechter te zijn maar die tel ik niet mee als ik het heb over een technische skill-set. Het is geen wonder dat hij tweemaal als een amateur uitzag tegen Cain en alleen credit kreeg voor zijn kin en mentale doorzettingsvermogen.

    Vertel mij eens, vind jij incasseringsvermogen iets dat je goed 'doet'? Dat is niet iets waar je getalenteerd in bent, daar ben je gewoon mee geboren. Je kunt je nekspieren trainen en leren om minder geshocked te raken door klappen op je hoofd maar op een gegeven moment houdt het op. Er zijn veel gevechten geweest waar iemand met een zwakkere kin in JDS' plek allang KO ging. Kijk maar eens naar partijen als tegen Nelson, Hunt, Velasquez 2x. Dat laat zien hoeveel fouten hij maakt en hoeveel hij zijn incassering nodig heeft.

    Je schat zijn boksen hoog in maar ik zie veel gaten. Handen te vaak laag, hij kan geen rechte stoten uitdelen alhoewel zijn maaien voor hem werkt. Waardeloos in de clinch of tegen de kooi aan etc.

    Overeem heeft nooit bekend gestaan om zijn goede techniek beheersing (talent) om te kunnen kickboksen worstelen etc
    Wat een bullshit weer. Dat is precies waar hij bekend om stond, hij stond juist bekend om zijn talenten maar dat hij altijd op een gegeven moment moe wordt, geraakt wordt en dan neerstort. Hij overklast elke tegenstander in het begin tot hij mentaal breekt. Ik heb vanaf het begin al aangegeven dat ik het niet heb over zulke dingen maar technische kickbox, BJJ en worstel skills. Mischien dat we dan een andere woord als talent kiezen als jij daar zo 'streng' over bent.

    Als ik een skill-set kon kiezen tussen de twee kies ik Overeem 10/10 keer. Low en mid kicks, knietjes van buiten en in de clinch, boxen, staande guillotine, Muay Thai/Judo worpen, top control, GnP, verschillende soorten submissions.

    Of: Boksen en TDD.

    Als pure atleet met fysieke en mentale vermogen kiest iedereen Junior Dos Santos 10/10 keer.

    PS: Dit begon allemaal omdat ik het had over Alistair's cardio. Met name dat als hij zijn cardio en verdediging onder controle houdt hij met zijn technische, well rounded skills nog steeds een van de top HW's is.
    Last edited by T15Boxing; 24-02-2014 at 01:36.

  7. #57
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Wat een verhalen in de baas zijn tijd :P

  8. #58
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    laten we het er anders over eens zijn dat meningen kunnen verschillen ipv als ongestelde tienermeisjes per se gelijk te willen krijgen

    scheelt je zoveel tijd, energie en frustratie

    let it go let it go
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  9. #59
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Wie verzon die combinaties bij die open-workout van Alistair. Jezus zeg, was hij maar bij Bas Rutten gebleven. Dan liep Alistair nu vrolijk rond met de ufc belt.
    Alistair Overeem is de goat.

  10. #60
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Wie verzon die combinaties bij die open-workout van Alistair. Jezus zeg, was hij maar bij Bas Rutten gebleven. Dan liep Alistair nu vrolijk rond met de ufc belt.
    Helemaal mee eens

  11. #61
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Persoonlijk wil ik overeem vs hunt niet zien omdat ik ze beide het beste gun. Hunt is gewoon een held, die zie ik niet graag verliezen. Als het er wel van komt dan gaat overeem winnen denk ik. Iedereen heeft het over hunt zijn granieten kin, maar is zijn lever ook van graniet? Hunt is klein en kan flink wat knieen gaan verwachten van overeem. Ik denk dat het even duurt en dan krijgt hunt een goede knie en verliest uiteindelijk door G&P na die knie. Maar zie Hunt niet graag verliezen, echt een held.
    True story

  12. #62
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Zie Overeem dit gewoon winnen als die kalm blijft en niet opzoek gaat naar de KO.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •