MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 62
  1. #26
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Zijn partij tegen Silva is geen indicatie voor een partij tegen Overeem, een compleet andere vechter. Hunt blijft zoeken naar 1 grote KO punch en blijft neutraal als het om worstelen en BJJ gaat. Overeem heeft inmiddels laten zien dat hij partijen op punten kan winnen, vecht slim staand en op de grond. JDS liet zien dat als je niks forceert en je reach gebruikt Hunt kunt pakken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Zijn partij tegen Silva is geen indicatie voor een partij tegen Overeem, een compleet andere vechter. Hunt blijft zoeken naar 1 grote KO punch en blijft neutraal als het om worstelen en BJJ gaat. Overeem heeft inmiddels laten zien dat hij partijen op punten kan winnen, vecht slim staand en op de grond. JDS liet zien dat als je niks forceert en je reach gebruikt Hunt kunt pakken.
    Daar heb je opzich gelijk in alleen zie ik Hunt uiteindelijk Alistair wel een x goed raken en we weten dat Alistair niet de beste is in incasseren. Het gevaar voor Alistair is dat Hunt een type is die veel kan incasseren en alsnog kan blijven uitdelen terwijl alistair goed kan uitdelen maar weinig kan incasseren.
    Hoe dan ook wil ik eigenlijk gewoon Alistair vs JDS zien ipv Hunt.

  3. #28
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Precies! Dat Overeem qua striking mee kan is duidelijk, maar het incasseren is een vraag.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Overeem kan wel incasseren(tenzij hij op een KO klap loopt) als hij nog energie heeft. Zijn laatste 2 partijen voor Mir waren een voorbeeld van uitgeput zijn en jezelf niet meer kunnen verdedigen, maar als je kijkt naar zijn K-1 partij tegen Spong was hij ook aangeslagen maar niet te moe om te overleven en terug te komen. Als Overeem gewoon zo slim blijft vechten en energie spaart zal hij hier geen problemen mee krijgen, dan zie ik hem absoluut winnen tegen Hunt, 50/50 tegen JDS maar tegen Cain zie ik hem nooit meer winnen.

  5. #30
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Overeem kan wel incasseren(tenzij hij op een KO klap loopt) als hij nog energie heeft. Zijn laatste 2 partijen voor Mir waren een voorbeeld van uitgeput zijn en jezelf niet meer kunnen verdedigen, maar als je kijkt naar zijn K-1 partij tegen Spong was hij ook aangeslagen maar niet te moe om te overleven en terug te komen. Als Overeem gewoon zo slim blijft vechten en energie spaart zal hij hier geen problemen mee krijgen, dan zie ik hem absoluut winnen tegen Hunt, 50/50 tegen JDS maar tegen Cain zie ik hem nooit meer winnen.
    Dat is ook het enige voorbeeld dat ik kan bedenken gedurende Alistair's carriere... Dat hij kon incasseren tegen spong. Ik denk dat het geen gekke claim is als ik zeg dat Alistair over het algemeen niet kan incasseren. En dat jij hem 50/50 geeft tegen JDS begrijp ik ook niet goed. Persoonlijk denk ik dat JDS hem ko slaat.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Houdt er rekening mee dat ik alles nu baseer op deze "nieuwe versie" van Overeem die we nog nooit eerder hebben gezien op zwaargewicht MMA. Iedereen weet dat Overeem kwa skills alles in huis heeft, het ligt altijd aan zijn conditie en de fouten die hij daardoor maakt(maar zelfs tegen Bigfoot verdedigde hij zich goed in de 3de ronde maar hij had geen energie meer en werd toen geraakt). Als hij zijn tijd neemt tegen Hunt en het gewoon houdt op punten scoren is er niets aan de hand. Zijn reach is superieur en door zijn lengte kan hij van afstand trappen. Geen grondwerk dus Hunt zal alleen met 1 punch KO pogingen komen net als wat we zagen tegen JDS, nog een betere striker. Alleen gevaar in de clinch aangezien Hunt's kracht.

    JDS en zijn lage handjes zie ik toch altijd een groot gevaar lopen tegen Overeem en zijn clinch, hij is lang niet zo sterk als Hunt dus ik betwijfel of hij de knietjes kan verdedigen. 50/50 idd.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    De kans dat Hunt (en JDS) door Overeem Ko geslagen worden is vrij klein. Niets is onmogelijk natuurlijk, maar die mannen kunnen nou eenmaal flink incasseren. De kans dat Hunt of JDS een klap uitdelen is heel groot. En je hoeft Overeem maar 1 of 2x goed te raken om hem te doen wankelen/ ko te slaan.

    Tegen JDS geef ik Overeem 5% kans dat hij wint (JDS is actiever, heeft een betere cardio en kan incasseren)
    Tegen Cain geef ik hem 10% kans op winst(Cain kan ko gaan, zoals de eerste keer tegen JDS. Maar hij zal 9 van de 10x winnen).
    Tegen Hunt geef ik hem 35% kans.. (een KO lijkt me heel moeilijk, maar hij zou op punten kunnen winnen van Hunt of een submission kunnen maken).

    Maar ik geef alle heren een grotere kans om van Overeem te winnen dan andersom.. Wil niet zeggen dat ik gelijk heb en dat altijd alles perfect voorspel, maar ik denk dat mijn inschattingen ook niet onredelijk zijn.

  8. #33
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Maar ik geef alle heren een grotere kans om van Overeem te winnen dan andersom.. Wil niet zeggen dat ik gelijk heb en dat altijd alles perfect voorspel, maar ik denk dat mijn inschattingen ook niet onredelijk zijn.
    Dit moet een grap zijn. 5% kans tegen JDS is niet onredelijk?




    JDS is net zo menselijk en kan ook KO vooral na alles wat hij heeft moeten incasseren in zijn carriere.

  9. #34
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Persoonlijk wil ik overeem vs hunt niet zien omdat ik ze beide het beste gun. Hunt is gewoon een held, die zie ik niet graag verliezen. Als het er wel van komt dan gaat overeem winnen denk ik. Iedereen heeft het over hunt zijn granieten kin, maar is zijn lever ook van graniet? Hunt is klein en kan flink wat knieen gaan verwachten van overeem. Ik denk dat het even duurt en dan krijgt hunt een goede knie en verliest uiteindelijk door G&P na die knie. Maar zie Hunt niet graag verliezen, echt een held.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    De kans dat Hunt (en JDS) door Overeem Ko geslagen worden is vrij klein. Niets is onmogelijk natuurlijk, maar die mannen kunnen nou eenmaal flink incasseren. De kans dat Hunt of JDS een klap uitdelen is heel groot. En je hoeft Overeem maar 1 of 2x goed te raken om hem te doen wankelen/ ko te slaan.

    Tegen JDS geef ik Overeem 5% kans dat hij wint (JDS is actiever, heeft een betere cardio en kan incasseren)
    Tegen Cain geef ik hem 10% kans op winst(Cain kan ko gaan, zoals de eerste keer tegen JDS. Maar hij zal 9 van de 10x winnen).
    Tegen Hunt geef ik hem 35% kans.. (een KO lijkt me heel moeilijk, maar hij zou op punten kunnen winnen van Hunt of een submission kunnen maken).

    Maar ik geef alle heren een grotere kans om van Overeem te winnen dan andersom.. Wil niet zeggen dat ik gelijk heb en dat altijd alles perfect voorspel, maar ik denk dat mijn inschattingen ook niet onredelijk zijn.
    x2

  11. #36
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dit moet een grap zijn. 5% kans tegen JDS is niet onredelijk?

    http://media.tumblr.com/61064c90c45b...TVP1rxgfkq.gif
    http://4.bp.blogspot.com/-El6zqoOjaL...D4/s1600/8.gif

    JDS is net zo menselijk en kan ook KO vooral na alles wat hij heeft moeten incasseren in zijn carriere.
    Deze stoot kwam nadat Cain langere tijd een onmenselijke druk op JDS had uitgeoefend. En ondertussen had Cain zelf ook al een flink aantal zware stoten moeten incasseren. Als Alistair diezelfde druk moet uitoefenen op JDS, en tussentijds ook nog een paar flinke poeiers moet nemen, dan is hij binnen een minuut leeg.

  12. #37
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Deze stoot kwam nadat Cain langere tijd een onmenselijke druk op JDS had uitgeoefend. En ondertussen had Cain zelf ook al een flink aantal zware stoten moeten incasseren. Als Alistair diezelfde druk moet uitoefenen op JDS, en tussentijds ook nog een paar flinke poeiers moet nemen, dan is hij binnen een minuut leeg.
    Niet in de tweede gevecht. Toen werd JDS bijna KO geslagen na een paar minuten takedowns verdedigen. Maar dat was mijn punt niet eens, het gaat erom dat JDS ook KO kan gaan en totaal geen uitzondering is. Om te zeggen dat Overeem en zijn KO vermogen alleen 5% kans heeft om zo te winnen is iets dat een kind zou zeggen.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Niet in de tweede gevecht. Toen werd JDS bijna KO geslagen na een paar minuten takedowns verdedigen. Maar dat was mijn punt niet eens, het gaat erom dat JDS ook KO kan gaan en totaal geen uitzondering is. Om te zeggen dat Overeem en zijn KO vermogen alleen 5% kans heeft om zo te winnen is iets dat een kind zou zeggen.
    Denk je dat Alistair een volle ronde dezelfde druk op JDS kan uitoefenen als Cain?

  14. #39
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Denk je dat Alistair een volle ronde dezelfde druk op JDS kan uitoefenen als Cain?
    Ja, maar dan krijgen een replica van de Browne gevecht. Overeem heeft veel meer talent dan JDS, hij zal het gewoon op punten moeten pakken.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Niet in de tweede gevecht. Toen werd JDS bijna KO geslagen na een paar minuten takedowns verdedigen. Maar dat was mijn punt niet eens, het gaat erom dat JDS ook KO kan gaan en totaal geen uitzondering is. Om te zeggen dat Overeem en zijn KO vermogen alleen 5% kans heeft om zo te winnen is iets dat een kind zou zeggen.
    5% kans is nog steeds een kans, en natuurlijk kan iedereen KO gaan. Maar de nieuwe Overeem spaart zijn krachten en zal dus niet continu power shots uitdelen. En zelfs met powershots zonder juice was hij niet in staat om bigfoot ko te slaan, en bigfoot is iemand die KO kaan gaan maar het lukte Overeem niet, Mir idem dito.. Ik schat JDS taaier in dan Bigfoot en Mir.. Hij heeft ook nog een hele goede takedown defense.. Ik geef hem echt maar 5% kans.. Het is aan Overeem om mijn ongelijk te bewijzen.

  16. #41
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ja, maar dan krijgen een replica van de Browne gevecht. Overeem heeft veel meer talent dan JDS, hij zal het gewoon op punten moeten pakken.
    Dit is volgens mij wel de grappigste post van 2014 tot zo ver

  17. #42
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Als ik Overeem was zou ik zo snel mogelijk naar de grond gaan.
    Max. 400 x 125

  18. #43
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    5% kans is nog steeds een kans, en natuurlijk kan iedereen KO gaan. Maar de nieuwe Overeem spaart zijn krachten en zal dus niet continu power shots uitdelen.
    Ik heb ook niet gezegd dat Overeem hem op KO pakt, ik liet alleen zien dat jij in een dromenland leeft waarin JDS geens mens is en nooit KO kan gaan.

    En zelfs met powershots zonder juice was hij niet in staat om bigfoot ko te slaan, en bigfoot is iemand die KO kaan gaan maar het lukte Overeem niet, Mir idem dito..
    En Fedor en Hunt konden het ook niet. Bigfoot is niet consistent en kan de ene keer meer hebben dus dat zegt niet veel over Overeem.


    Ik schat JDS taaier in dan Bigfoot en Mir.. Hij heeft ook nog een hele goede takedown defense.. Ik geef hem echt maar 5% kans.. Het is aan Overeem om mijn ongelijk te bewijzen.
    Ja, Overeem kan niet wachten om jouw goedkeuring te krijgen en je ongelijk te bewijzen. Hou jij het maar op je belachelijke percentages en laat realistische mensen echte predictions maken.


    Quote Originally Posted by Djoggo View Post
    Dit is volgens mij wel de grappigste post van 2014 tot zo ver
    Eens even kijken:
    Overeem heeft goede box skills, low kicks, mid kicks, knietjes van buiten en in de clinch van allerlei hoeken, K-1 WGP, een dodelijke staande guillotine, op de grond ook verschillende soorten submissions(19 sub wins in zijn carriere en een kleinere ADCC toernooi titel) sterke top control met GnP, sterke TDD en Greco roman staand worstelen.

    JDS Kan goed boxen en TD's verdedigen.

    Dus vertel mij eens waarom vind jij, de smiley expert, dat JDS meer talent heeft?
    Last edited by T15Boxing; 23-02-2014 at 20:52.

  19. #44
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Overeem heeft veel meer talent dan JDS, hij zal het gewoon op punten moeten pakken.
    Als je 'heeft' door 'had' vervangt en 'talent' door 'testosterone' dan klopt het. Ik begrijp echt niet hoe jij Alistair op hetzelfde niveau als JDS hebt zitten. De feiten spreken voor zich: JDS heeft tegen betere vechters gevochten als HW in mma en ze bijna allemaal erg indrukwekkend verslagen. Hij kan verder enorm incasseren en kan gevechten met een stoot beslissen. Maar op een of ander manier vind jij Alistair gelijkwaardig. Dat begrijp ik niet.

  20. #45
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Pahlavan kijk naar de post boven je als je wilt begrijpen waarom ik vind dat Overeem meer TALENT heeft. Zelfs ik met mijn gebroken Nederlands heb niet zoveel moeite met het gebruik van termen als sommige van jullie.

  21. #46
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Pahlavan kijk naar de post boven je als je wilt begrijpen waarom ik vind dat Overeem meer TALENT heeft. Zelfs ik met mijn gebroken Nederlands heb niet zoveel moeite met het gebruik van termen als sommige van jullie.
    Ten eerste haal jij 2 dingen door elkaar. Je hebt het over k1 wgp maar ik snap niet wat dat met Alistair Overeem te maken heeft... Dat was Alistair Overroid. Of zijn er nog steeds mensen die ontkennen dat het niet puur toeval is dat hij nadat hij werd betrapt op doping opeens niet dezelfde vechter was?!

    Bovendien geef je een leuk lijstje met welke skills ze hebben maar nogmaals, feiten spreken voor zich toch als je naar hun HW record kijkt?! Of wil je nu ook beweren dat Alistair tegen betere vechters heeft gevochten en verslagen op HW?

  22. #47
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Ten eerste haal jij 2 dingen door elkaar. Je hebt het over k1 wgp maar ik snap niet wat dat met Alistair Overeem te maken heeft... Dat was Alistair Overroid. Of zijn er nog steeds mensen die ontkennen dat het niet puur toeval is dat hij nadat hij werd betrapt op doping opeens niet dezelfde vechter was?!

    Bovendien geef je een leuk lijstje met welke skills ze hebben maar nogmaals, feiten spreken voor zich toch als je naar hun HW record kijkt?! Of wil je nu ook beweren dat Alistair tegen betere vechters heeft gevochten en verslagen op HW?
    Weer zo'n emotionele onzin post die er niets mee te maken heeft, ben ik inmiddels wel gewend van jou in elke thread waarin ik post.

    -ik noem zijn K-1 carriere op omdat het te maken heeft met zijn talent. Of denk jij dat je met drugs opeens kampioen wordt? Het gaat om zijn kickbox techniek en hij heeft daar heel wat meer van dan JDS behalve als het om boksen gaat. Zelfde verhaal als het om grapplen gaat, weer heeft Overeem de records.
    -Je kunt getalenteerd zijn en toch een minder goede vechter vechter zijn dan iemand die minder talent heeft, want sommigen dingen als incasserings vermogen en mentale kracht(precies de dingen die JDS wel heeft en Overeem minder) is iets wat je niet echt kunt verbeteren als techniek. Overeem heeft meer talent maar JDS is de betere vechter, en ik heb nooit wat anders beweerd tenzij je mij dat even kunt laten zien, Pahlavan. Tot die tijd, praat niet meer tegen mij aub.

  23. #48
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Alistair's record sinds 2008:

    Win over Gary Goodridge
    win over Tony Sylvester
    Win over James Thompson
    Win over Fujita
    Win over Brett Rogers
    Win over Duffee (die het gevecht op 1 week notice nam)
    Win over Werdum (een zeer spectaculair en indrukwekkende overwinning... Soort van)
    Win over Brock lesnar (een tijdje erna betrapt op een 14:1 t/e ratio)
    Loss tegen Bigoot
    Loss tegen Browne
    Win tegen Frank Mir

  24. #49
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Pahlavan. Tot die tijd, praat niet meer tegen mij aub.
    En dan noem je mij emotioneel. Het is niet dat ik iets tegen jou heb hoor, het is gewoon dat ik het volledig met je oneens ben.
    Maar als Alistair ooit het gevecht tegens JDS accepteert dan zullen we erachter komen of jouw logica klopt of de mijne.

  25. #50
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Als ik Overeem was zou ik zo snel mogelijk naar de grond gaan.
    x2
    en dan hoeft het niet eens zo'n groot probleem te zijn voor overeem
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •