MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default TUF 20: Gilbert Melendez vs Anthony Pettis (womans strawweight)

    Melendez agrees to new contract, will coach TUF versus Pettis


    Last week the biggest news in MMA was that Gilbert Melendez had agreed to terms with Bellator FC after completing his contract with the UFC. The UFC was allowed to have matching rights, but all signs were pointing towards Melendez making a move to the rival promotion.
    However tonight the UFC announced that not only will Melendez remain in the UFC, he will coach the next season of the Ultimate Fighter and meet Pettis for the lightweight title later this year.
    Las Vegas, Nev. – The Ultimate Fighting Championship® announced tonight that No. 2 ranked lightweight contender Gilbert Melendez has agreed to a new contract with the organization. Terms of the deal were not disclosed. Melendez will now coach against UFC lightweight champion Anthony Pettis on season 20 of The Ultimate Fighter®. The two will then meet for the UFC lightweight title later this year.

    The show, which will begin filming in May and premiere on FOX Sports 1 on Sept. 10, features the launch of the UFC women’s 115-pound weight class. The winner of this season of The Ultimate Fighter® will be crowned the UFC strawweight division’s inaugural champion.

    The Ultimate Fighter® is the longest-running sports reality show on television, with The Ultimate Fighter Nations: Canada vs. Australia currently airing Wednesdays on FOX Sports 1. The next international edition of The Ultimate Fighter® will feature fighters from Latin America, with the premiere set for summer 2014. Melendez is slated to make a special guest appearance on the show and broadcast plans will be announced in the weeks to come.

    ©2014 Mixed Martial Arts llc.
    Developed in partnership with Adept Mobile
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  2. #2
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Top dat melendez in de ufc blijft, en ook vet een tuf met pettis. Maar dat womens strawweight verpest het voor mij.. wie wil dat nou zien?

  3. #3
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Pettis vs Melendez is echt droom matchup. Gelukkig blijft hij in de UFC.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    Top dat melendez in de ufc blijft, en ook vet een tuf met pettis. Maar dat womens strawweight verpest het voor mij.. wie wil dat nou zien?
    Dude...wie wil dat NIET zien.


    Daarbij, die chicks klappen er altijd hard op, levert echt wel spektakel op.
    Fighting is poetry in motion

  5. #5
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Als Melendez daar is komen de Diaz broers ook wel ff kwallen daar.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default

    Wel beetje apart dat Melendez een titel gevecht krijgt, heeft laatst verloren van Bendo en daarna alleen gewonnen van Sanchez.
    Al is het allemaal wel wat losser bij de UFC laatste tijd qua wie er een title shot verdiend.
    Lijkt me wel een toffe partij dus verder hoor je mij niet klagen

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Weer een gewichtsklasse erbij. Terwijl nu al 3/4 van het roster maar 1 x per jaar in actie komt voor 2000 euro.

    Laat ze naar een kleinere basis gaan en meer partijen per jaar ipv andersom.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Dat Melendez een title shot krijgt is toch niet heel vreemd.. die heeft bij Strikeforce van iedereen gewonnen. En heeft bij de UFC alleen met een split decision (de juryledenen waren het niet eens allemaal eens dus) verloren van Henderson.. Of moet je dan tot het einde der tijden rematches maken tussen Henderson en Pettis zoals ze bij Cain en JDS doen?

  9. #9
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Hele mooi match up. TUF met alleen ukkie chicks boeit me dan weer een stuk minder.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Weer een gewichtsklasse erbij. Terwijl nu al 3/4 van het roster maar 1 x per jaar in actie komt voor 2000 euro.

    Laat ze naar een kleinere basis gaan en meer partijen per jaar ipv andersom.
    Inderdaad zeg. Ik vind het ook maar niets.

  11. #11
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Hele mooi match up. TUF met alleen ukkie chicks boeit me dan weer een stuk minder.
    +1, toffe partij maar een niet boeiende TUF. Zie het soap gehalte alweer voor me.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    De meningen zijn verdeelt.... maar hier ga ik zowieso van genieten:

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Utrecht
    Posts
    551
    vCash
    126000

    Default

    volgens mij heeft de ufc veel meer behoefte aan toestroom lhw en hw... voor mijn gevoel erg lang geleden dat lhw's in een tuf zaten

  14. #14
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Ik hoop dat die chick van Pat Barry, Rose Namayunas, mee gaat doen.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

    Default

    Allemaal leuk en aardig die chicks maar daar kijk ik de ufc niet voor.. Van mij mogen de dames weer verdwijnen of zo groot worden dat ze hun eigen events krijgen. Kan ik ze mooi overslaan!

    Pettis tegen Melendez vind ik natuurlijk wel top!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •