MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 31
  1. #1
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    731
    vCash
    126000

    Default Cris Cyborg vs Jorina Baars - Fight video

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    Thnx Tom.... what a fight!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Mooi gevecht!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Toch aardig zo een spoiler op de frontpage!!!!

  5. #5
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Cool man! Goed gedaan zeg!

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by spacebox View Post
    Toch aardig zo een spoiler op de frontpage!!!!
    pffff dikke X2

  7. #7
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Dikke partij hoor!

  8. #8
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    mooie partij! heerlijk, terechte winnaar
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Wat een gevecht, geweldig van beiden. Was meer voor Cyborg maar Jorina Baars is te technisch voor haar. Wat een kin van Cyborg ook, damn.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Wat een gevecht, geweldig van beiden. Was meer voor Cyborg maar Jorina Baars is te technisch voor haar. Wat een kin van Cyborg ook, damn.
    Ik kan echt niet voor Cyborg zijn. Echt iedereen ziet er elegant en soepel uit naast haar. Zelfs Brock Lesnar..

  11. #11
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Wat een gevecht, geweldig van beiden. Was meer voor Cyborg maar Jorina Baars is te technisch voor haar. Wat een kin van Cyborg ook, damn.
    Iedereen mag vinden wat ie vind , maar ben ik toch benieuwd waarom jij voor Cyborg "bent" en niet voor Jorina. En dus Jorina liever had zien verliezen.

    Ik kan een aantal redenen bedenken:
    1) Je bent fan van dit soort discussies en kickt erop om commentaar te krijgen op je dwarse meningen en opmerkingen.
    2) Je van oorsprong Braziliaan
    3) Je bent fan van haar uiterlijk.
    4) Bent pro-doping

    Aan de techniek van Cyborg kan het namelijk niet liggen, alhoewel haar inzet 100% is(net als Joirina trouwens) is ze toch vooral goed omdat ze zo sterk is.
    Jorina is de technisch beter vechter, ziet er niet uit als een man(door roids), en bovendien Nederlands(wat op zichzelf geen reden hoeft te zijn om voor haar te kiezen hoor).

  12. #12
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Iedereen mag vinden wat ie vind , maar ben ik toch benieuwd waarom jij voor Cyborg "bent" en niet voor Jorina. En dus Jorina liever had zien verliezen.
    Het maakt toch niet uit waarom wie voor wie is? Wat de reden ook is. Denk dat er meer mensen zijn die voor Cyborg waren, gewoon omdat het een verschrikkelijk goede vechtster is.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  13. #13
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Je kan in ieder geval niet ontkennen dat Cyborg wel een knokker is. Ze slikte toch paar knietjes weg waar de meeste mensen toch even slaapwel op antwoorden. Hele goeie leuke damespartij dit. Echt van genoten.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Iedereen mag vinden wat ie vind , maar ben ik toch benieuwd waarom jij voor Cyborg "bent" en niet voor Jorina. En dus Jorina liever had zien verliezen.

    Ik kan een aantal redenen bedenken:
    1) Je bent fan van dit soort discussies en kickt erop om commentaar te krijgen op je dwarse meningen en opmerkingen.
    2) Je van oorsprong Braziliaan
    3) Je bent fan van haar uiterlijk.
    4) Bent pro-doping

    Aan de techniek van Cyborg kan het namelijk niet liggen, alhoewel haar inzet 100% is(net als Joirina trouwens) is ze toch vooral goed omdat ze zo sterk is.
    Jorina is de technisch beter vechter, ziet er niet uit als een man(door roids), en bovendien Nederlands(wat op zichzelf geen reden hoeft te zijn om voor haar te kiezen hoor).
    Haha waarom zo butthurt? Gelijk allerlei beschuldigingen maken alleen maar omdat ik een vechter meer mag dan de ander. Mafkees. Reden dat ik voor Cyborg ben is omdat ik haar vechtlust en inzet waardeer en in het algemeen meer voor aanvallende vechters ben. Ze was ook veel sportiever vergeleken met Baars die steeds de touwen ging gebruiken om high kicks te plaatsen, steeds handen in de lucht na elke ronde en dan zo glimlachen nadat ze volop geraakt wordt. Vergeleken met Cyborg die netjes wacht tot de scheids ertussen komt terwijl ze makkelijk een stoot had kunnen landen terwijl Baars in de touwen vast zat.
    Last edited by T15Boxing; 29-03-2014 at 18:36.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Echt prachtig! Gefeliciteerd Jorina, super! Bij die eerste frontkick in de eerste ronde zat ik te juichen achter m'n schermpje
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  16. #16
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    als er toch heerlijk gespoild wordt wil ik mijn mening ook even geven.
    vond het namelijk super heerlijk om te zien hoe cyborg een pak rammel kreeg en een paar keer tegen de grond aan werd geslagen! ik mag ronda rousey ook niet, maar mocht zij tegen cyborg vechten dan ben ik pro rousey. cyborg heeft een vervelende attitude en een rotkop. ze denkt ze is onverslaanbaar. ze is al gepakt op doping en heeft daar beneden bijna zeker gewoon een leuter slingeren en dan vecht hij/zij tegen vrouwen. cyborg denkt dat zij iedereen kan pakken met dezelfde truckjes steeds, dit werkte niet bij jorina, en jorina zag er nog goed uit ook toen het gevecht afgelopen was. cyborgs hoofd leek op die van mickey rourke die 10 dagen dood in het water heeft gelegen. nog lekkerder was het om haar verslagen te zien worden door een nederlander. iedereen mag zijn mening hebben en dit is wat ik vind
    vond dit wel een van de leukere dames partijen. beiden kwamen duidelijk om te knokken
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  17. #17
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    als er toch heerlijk gespoild wordt wil ik mijn mening ook even geven.
    vond het namelijk super heerlijk om te zien hoe cyborg een pak rammel kreeg en een paar keer tegen de grond aan werd geslagen! ik mag ronda rousey ook niet, maar mocht zij tegen cyborg vechten dan ben ik pro rousey. cyborg heeft een vervelende attitude en een rotkop. ze denkt ze is onverslaanbaar. ze is al gepakt op doping en heeft daar beneden bijna zeker gewoon een leuter slingeren en dan vecht hij/zij tegen vrouwen. cyborg denkt dat zij iedereen kan pakken met dezelfde truckjes steeds, dit werkte niet bij jorina, en jorina zag er nog goed uit ook toen het gevecht afgelopen was. cyborgs hoofd leek op die van mickey rourke die 10 dagen dood in het water heeft gelegen. nog lekkerder was het om haar verslagen te zien worden door een nederlander. iedereen mag zijn mening hebben en dit is wat ik vind
    vond dit wel een van de leukere dames partijen. beiden kwamen duidelijk om te knokken
    Lmao @ Mickey Rourke opmerking

  18. #18
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Wat een knalpartij, met een verdiende winst voor Jorina!
    Die gaat nu flink geld verdienen in de states met het geven van trainingen, seminars, en andere zaken omtrend vechtsport, i guarantee it.
    In 1 klap weet nu iedereen wie ze is.

    Is het trouwens niemand verder opgevallen wat voor een enorme retard de scheidsrechter was?
    Ik heb gezien:
    - Een onterechte knockdown
    - Geen vermaning voor het klemmen in de onderrug voor cyborg
    - Slechte separatie in clinchsituaties, het is dat Cyborg zelf zo beleefd was om aan te geven dat hij ze moest scheiden; belachelijk
    En ik heb nog meer gemist, situaties waarbij 1 van beide vechters onnodig in gevaar was.
    Schandalig.

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    als er toch heerlijk gespoild wordt wil ik mijn mening ook even geven.
    vond het namelijk super heerlijk om te zien hoe cyborg een pak rammel kreeg en een paar keer tegen de grond aan werd geslagen! ik mag ronda rousey ook niet, maar mocht zij tegen cyborg vechten dan ben ik pro rousey. cyborg heeft een vervelende attitude en een rotkop. ze denkt ze is onverslaanbaar. ze is al gepakt op doping en heeft daar beneden bijna zeker gewoon een leuter slingeren en dan vecht hij/zij tegen vrouwen. cyborg denkt dat zij iedereen kan pakken met dezelfde truckjes steeds, dit werkte niet bij jorina, en jorina zag er nog goed uit ook toen het gevecht afgelopen was. cyborgs hoofd leek op die van mickey rourke die 10 dagen dood in het water heeft gelegen. nog lekkerder was het om haar verslagen te zien worden door een nederlander. iedereen mag zijn mening hebben en dit is wat ik vind
    vond dit wel een van de leukere dames partijen. beiden kwamen duidelijk om te knokken
    Fijn dat jij opmaakt uit media materiaal hoe iemand is.
    Zegt meer over je eigen oppervlakkigheid "cyborg denkt dit" "cyborg denkt dat", je weet niks man.
    Fighting is poetry in motion

  19. #19
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Wat een knalpartij, met een verdiende winst voor Jorina!
    Die gaat nu flink geld verdienen in de states met het geven van trainingen, seminars, en andere zaken omtrend vechtsport, i guarantee it.
    In 1 klap weet nu iedereen wie ze is.

    Is het trouwens niemand verder opgevallen wat voor een enorme retard de scheidsrechter was?
    Ik heb gezien:
    - Een onterechte knockdown
    - Geen vermaning voor het klemmen in de onderrug voor cyborg
    - Slechte separatie in clinchsituaties, het is dat Cyborg zelf zo beleefd was om aan te geven dat hij ze moest scheiden; belachelijk
    En ik heb nog meer gemist, situaties waarbij 1 van beide vechters onnodig in gevaar was.
    Schandalig.



    Fijn dat jij opmaakt uit media materiaal hoe iemand is.
    Zegt meer over je eigen oppervlakkigheid "cyborg denkt dit" "cyborg denkt dat", je weet niks man.
    Ik heb de scheidsrechter in heel wat boks partijen gezien in Amerika. Hij is een prima scheids als het om boksen gaat maar idd, hij was slecht bezig in deze partij maar toch props dat hij de knockdown in de 5de ronde meetelde. Veel mensen(mezelf ook) dachten dat het een trap naar de borst was en meer een kwestie van balans was. Prachtige spinning heel kick recht op de kaak. Baars was in top vorm.

  20. #20
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Haha waarom zo butthurt? Gelijk allerlei beschuldigingen maken alleen maar omdat ik een vechter meer mag dan de ander. Mafkees. Reden dat ik voor Cyborg ben is omdat ik haar vechtlust en inzet waardeer en in het algemeen meer voor aanvallende vechters ben. Ze was ook veel sportiever vergeleken met Baars die steeds de touwen ging gebruiken om high kicks te plaatsen, steeds handen in de lucht na elke ronde en dan zo glimlachen nadat ze volop geraakt wordt. Vergeleken met Cyborg die netjes wacht tot de scheids ertussen komt terwijl ze makkelijk een stoot had kunnen landen terwijl Baars in de touwen vast zat.
    Vechtlust en inzet van Cyborg kan ik niet ontkennen, maar volgens mij gingen ze er beiden voor, getuigen ook van de brute knien en frontkicks van Jojo. En ik heb geen onsportief gedrag gezien in die hele partij. Vind je redenen dus maar matig

  21. #21
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    als er toch heerlijk gespoild wordt wil ik mijn mening ook even geven.
    vond het namelijk super heerlijk om te zien hoe cyborg een pak rammel kreeg en een paar keer tegen de grond aan werd geslagen! ik mag ronda rousey ook niet, maar mocht zij tegen cyborg vechten dan ben ik pro rousey. cyborg heeft een vervelende attitude en een rotkop. ze denkt ze is onverslaanbaar. ze is al gepakt op doping en heeft daar beneden bijna zeker gewoon een leuter slingeren en dan vecht hij/zij tegen vrouwen. cyborg denkt dat zij iedereen kan pakken met dezelfde truckjes steeds, dit werkte niet bij jorina, en jorina zag er nog goed uit ook toen het gevecht afgelopen was. cyborgs hoofd leek op die van mickey rourke die 10 dagen dood in het water heeft gelegen. nog lekkerder was het om haar verslagen te zien worden door een nederlander. iedereen mag zijn mening hebben en dit is wat ik vind
    vond dit wel een van de leukere dames partijen. beiden kwamen duidelijk om te knokken
    Lol! Heel fijn uitgedrukt dit!

  22. #22
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Haha waarom zo butthurt? Gelijk allerlei beschuldigingen maken alleen maar omdat ik een vechter meer mag dan de ander. Mafkees. Reden dat ik voor Cyborg ben is omdat ik haar vechtlust en inzet waardeer en in het algemeen meer voor aanvallende vechters ben. Ze was ook veel sportiever vergeleken met Baars die steeds de touwen ging gebruiken om high kicks te plaatsen, steeds handen in de lucht na elke ronde en dan zo glimlachen nadat ze volop geraakt wordt. Vergeleken met Cyborg die netjes wacht tot de scheids ertussen komt terwijl ze makkelijk een stoot had kunnen landen terwijl Baars in de touwen vast zat.
    Lachen na je geraakt bent is een aangeleerd iets. Je kan beter geen emotie tonen, maar het is natuurlijk nog beter dan je gezicht vertrekken in pijn. Maar je mag vinden wat je vindt van vechters. Ik vond het persoonlijk een vermakelijk gevecht, maar niet top of zo. Wel leuk dat een Nederlandse naam heeft kunnen maken.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Baars die steeds de touwen ging gebruiken om high kicks te plaatsen, steeds handen in de lucht na elke ronde en dan zo glimlachen nadat ze volop geraakt wordt.
    Als je zo lees zou je bijna denken dat er een Thai vocht! Maar ja het was ook MuayThai. Prachtige overwinning voor Jojo die duidelijk haar huiswerk had gedaan en met een goede taktiek en perfecte timing Cyborg heeft verslagen. Het is überhaupt buitengewoon knap dat Cyborg het einde haalt als je ziet wat ze een paar weg kopte!

    Overigen wat betreft de scheids had ik idee dat in de 5e ronde geen down was maar in de 3e ronde had Cyborg juist weer wel een down imo.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Baars die steeds de touwen ging gebruiken om high kicks te plaatsen, steeds handen in de lucht na elke ronde en dan zo glimlachen nadat ze volop geraakt wordt.
    Als je zo lees zou je bijna denken dat er een Thai vocht! Maar ja het was ook MuayThai. Prachtige overwinning voor Jojo die duidelijk haar huiswerk had gedaan en met een goede taktiek en perfecte timing Cyborg heeft verslagen. Het is überhaupt buitengewoon knap dat Cyborg het einde haalt als je ziet wat ze een paar weg kopte!

    Overigen wat betreft de scheids had ik idee dat in de 5e ronde geen down was maar in de 3e ronde had Cyborg juist weer wel een down imo.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  25. #25
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Vechtlust en inzet van Cyborg kan ik niet ontkennen, maar volgens mij gingen ze er beiden voor, getuigen ook van de brute knien en frontkicks van Jojo. En ik heb geen onsportief gedrag gezien in die hele partij. Vind je redenen dus maar matig
    Tuurlijk ziet iemand van jouw niveau dat niet. Je bent compleet verblind door kinderachtige internet termen en theorieën, dat is wel duidelijk.

    Hangen/leunen tegen de touwen om front kicks te landen met die lange benen is tegen de regels. En handen omhoog/juichen na elke ronde en smerige lachjes vertonen nadat je snoeihard geraakt bent is ook niet echt sportief of iets waar ik voor juich, en zoals ik zei Cyborg was totaal respectvol tijdens en na de partij ook al had ze verloren. Baars is een geweldige kickboxer die zeer moeilijk is te verslaan maar net als met Schilt zie ik geen reden om fan van haar te zijn.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •