MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 31 of 31
  1. #26
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Nou nou, wat een partij. Ik vond Baars wel heel erg slim- en goed vechten zeg!
    Ik had gedacht dat Cyborg het zou winnen puur op kracht, maar prachtige partij van beiden.
    Ik verbaas mij over de reacties, ik vond beide dames sportief- en respectvol.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Tuurlijk ziet iemand van jouw niveau dat niet. Je bent compleet verblind door kinderachtige internet termen en theorie�n, dat is wel duidelijk.

    Hangen/leunen tegen de touwen om front kicks te landen met die lange benen is tegen de regels. En handen omhoog/juichen na elke ronde en smerige lachjes vertonen nadat je snoeihard geraakt bent is ook niet echt sportief of iets waar ik voor juich, en zoals ik zei Cyborg was totaal respectvol tijdens en na de partij ook al had ze verloren. Baars is een geweldige kickboxer die zeer moeilijk is te verslaan maar net als met Schilt zie ik geen reden om fan van haar te zijn.
    ....Zucht.......

  3. #28
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    top gedaan Jojo!!
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #29
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    ....Zucht.......
    X2. Jorina is een zoveel completere kickbokser dan Cyborg. Wat deed die nou helemaal? Naar voren lopen om Jorina in de touwen vast te zetten. Jorina slipte goed weg, maakte mooie combinaties en hield het overzicht. Die knieen en hoge trappen waren top. Bij die tweede had Cyborg gewoon mazzel. En Cyborg maar achter haar aanlopen, niet afsnijden, geen fatsoenlijke lowkick gezien. Puur op kracht Jorina op de grond gooien. Mag, uiteraard, maar is geen mooi kickboksen.

  5. #30
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Haha waarom zo butthurt? Gelijk allerlei beschuldigingen maken alleen maar omdat ik een vechter meer mag dan de ander. Mafkees. Reden dat ik voor Cyborg ben is omdat ik haar vechtlust en inzet waardeer en in het algemeen meer voor aanvallende vechters ben. Ze was ook veel sportiever vergeleken met Baars die steeds de touwen ging gebruiken om high kicks te plaatsen, steeds handen in de lucht na elke ronde en dan zo glimlachen nadat ze volop geraakt wordt. Vergeleken met Cyborg die netjes wacht tot de scheids ertussen komt terwijl ze makkelijk een stoot had kunnen landen terwijl Baars in de touwen vast zat.

    Deze ze man praat tollie , let niet op hem

  6. #31
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Ik kan echt niet voor Cyborg zijn. Echt iedereen ziet er elegant en soepel uit naast haar. Zelfs Brock Lesnar..

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •