MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default UITSLAGEN FIGHTSENSE IV- ENFUSION LIVE DEN HAAG - 5 APRIL 2014

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Bedankt voor de uitslagen Glenn!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Rare matchmaking. Ooms en Van de Heuvel werden gematched met tegenstanders, die drie keer meer winstpartijen hebben.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE = RedDawn; 1259185] Rare matchmaking. Ooms en Van de Heuvel franchise gematched voldaan tegenstanders, sterven Drie Keer meer winstpartijen hebben. [/ QUOTE]

    : Confused: : Twak: Wat lul je nou onzin Marieke en Ooms zijn beide beginnende A vechters!!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mexicano View Post
    [QUOTE = RedDawn; 1259185] Rare matchmaking. Ooms en Van de Heuvel franchise gematched voldaan tegenstanders, sterven Drie Keer meer winstpartijen hebben. [/ QUOTE]

    : Confused: : Twak: Wat lul je nou onzin Marieke en Ooms zijn beide beginnende A vechters!!
    Post met een record van meer dan 20 winstpartijen en 2 verliespartijen matchen met iemand met Ooms, die een record van 7-15-2 heeft. En dat noem jij evenwichtige matchmaking. Haha!

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    hahaha

  7. #7
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dat altijd zo'n eeuwig gelul over hoeveel partijen iemand wel of niet heeft. Als je een maal A klasse bent denk je niet meer na over die paar partijen die een ander meer heeft. Wat ik me eerder afvraag is hoe je met een record van 7-15-2 in de A klasse komt? 7 winst en 15 verlies???

  8. #8
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Bij veel Nederlandse bonden kan alles wereld titels in de j, n, c, b klasse alles kan.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Rare matchmaking. Ooms en Van de Heuvel werden gematched met tegenstanders, die drie keer meer winstpartijen hebben.
    Altijd dat gezeur achteraf. Dan neem je de partij toch niet aan?

  10. #10
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    17
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb een goede partij gedraaid tegen Marieke! Ik ben voor de partij uitgenodigd en ik ga elke uitdaging aan. Niet iedereen geeft eerlijk de verlies partijen op. Ondanks al mijn verlies partijen sta ik altijd dapper in de ring. Heel veel partijen heb ik net verloren of onterecht verloren, dus ze zijn geen schande. Ik geef niet op! Ik zou het leuk vinden als mensen wat leuks over het gala en de partijen zouden zeggen i.p.v alleen maar altijd zitten te zeiken! Volgens mij hebben jullie zelf nog nooit in de ring gestaan...ga eens met die luie reet achter de computer vandaan!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    U mad bro?
    Ik kan niks over het gala zeggen wamt ik ben er niet geweest.
    Maar zulke records tegen elkaar matchen lijkt me geen evenwichtige strijd.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Tegenstander Mo Jaraya had 5x meer partijen gedraaid dan Mootje, kortom zegt niet altijd alles.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ga jij een natuurtalent ff vergelijken met een 12 in een dozijn vechter.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kristy ooms View Post
    Ik heb een goede partij gedraaid tegen Marieke! Ik ben voor de partij uitgenodigd en ik ga elke uitdaging aan. Niet iedereen geeft eerlijk de verlies partijen op. Ondanks al mijn verlies partijen sta ik altijd dapper in de ring. Heel veel partijen heb ik net verloren of onterecht verloren, dus ze zijn geen schande. Ik geef niet op! Ik zou het leuk vinden als mensen wat leuks over het gala en de partijen zouden zeggen i.p.v alleen maar altijd zitten te zeiken! Volgens mij hebben jullie zelf nog nooit in de ring gestaan...ga eens met die luie reet achter de computer vandaan!
    je heb helemaal gelijk hoor Kristy maar wat is er mis mee om met je lui reet achter de computer te zitten?
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    U mad bro?
    Ik kan niks over het gala zeggen wamt ik ben er niet geweest.
    Maar zulke records tegen elkaar matchen lijkt me geen evenwichtige strijd.
    Tja, ben het wel eens met de opmerking, eenmaal in de A-klasse = A-klasse. Op papier is Marieke Post statistisch sterker dan Kristy Ooms omdat ze meer winstpartijen heeft, maar het wil nog lang niet zeggen dat het geen goede partij kan worden. Kristy ziet deze partijen als uitdagingen, tenminste dat maak ik op uit haar posting...niets mis mee!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Tja, ben het wel eens met de opmerking, eenmaal in de A-klasse = A-klasse. Op papier is Marieke Post statistisch sterker dan Kristy Ooms omdat ze meer winstpartijen heeft, maar het wil nog lang niet zeggen dat het geen goede partij kan worden. Kristy ziet deze partijen als uitdagingen, tenminste dat maak ik op uit haar posting...niets mis mee!
    Vond je het een goede partij dan? Ik vond het een mismatch. Respect voor Kristy Ooms dat ze de lef had om de wedstrijd aan te nemen en hem uitvocht, maar ik denk dat niemand hier mee wat is opgeschoten. Post niet, Ooms niet en het publiek ook niet.

    Hetzelfde gold in mijn ogen ook voor de partij tussen Van de Heuvel en El Boustati. Ook daar was het krachtsverschil veel te groot. En ook hier had de matchmaker dat van tevoren zien kunnen aankomen. Een toptalent als El Boustati zetten tegen iemand die 15 partijen minder heeft gedraaid. Ik vind dat niet verstandig.

    Ik ga nu weer even met mijn luie reet achter de computer zitten.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga nu weer even met mijn luie reet achter de computer zitten. [/QUOTE]

    Hahaha, ook wel eens fijn RedDawn, neemt niet weg dat ik het met Kristy eens ben. Ben je A klasse, mag je niets uit de weg gaan. Dat noemen ze fightingspirit dacht ik. Enne Glen, bedankt voor de uitslagen.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •