MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default UFC releases Jake Shields

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Tja, sta er niet zo van te kijken. UFC houd niet van dit soort vechters. Bovendien heeft ie positief getest op "iets" tegen Herman....

  3. #3
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik zal hem en zijn oog prikken niet missen. Maar toch ben ik nog steeds onder de indruk van hoe hij Maia outgrappled heeft.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    De UFC geeft hiermee een signaal af. Zijn partijen zijn verschrikkelijk. Wat een contrast met de Diaz broers en Melendez.
    Max. 400 x 125

  5. #5
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    Niet terecht maar vanuit het entertainment-point gezien logisch

  6. #6
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by breahule View Post
    Niet terecht maar vanuit het entertainment-point gezien logisch
    We moeten oppassen om alles vanuit entertainment te gaan beoordelen. MMA is en blijft een sport en je kan veel zeggen over de stijl van Shields maar meneer heeft wel wins tegen Maia, Woodley, Kampman, Henderson, Lawler, Dailey, Thompson, Condit, en Okami. Ik snap het eerlijk gezegd niet dat ze hem laten gaan....
    Train for perfection but aim for more

  7. #7
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Begrijpelijk,

    Vind het een oersaaie vechter.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  8. #8
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    We moeten oppassen om alles vanuit entertainment te gaan beoordelen. MMA is en blijft een sport en je kan veel zeggen over de stijl van Shields maar meneer heeft wel wins tegen Maia, Woodley, Kampman, Henderson, Lawler, Dailey, Thompson, Condit, en Okami. Ik snap het eerlijk gezegd niet dat ze hem laten gaan....
    dit dus idd, ben niet kapot van de vechter, maar met het oog op z'n prestaties....tja...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  9. #9
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bergen op zoom
    Posts
    385
    vCash
    125750

    Default

    bijna allemaal wins die je opnoemt op saaie decisions
    With great Powers comes hot Bitches

  10. #10
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bergen op zoom
    Posts
    385
    vCash
    125750

    Default

    bijna allemaal wins die je opnoemt op saaie decisions. laatste win op submission in 2009. nuff said
    With great Powers comes hot Bitches

  11. #11
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by RocknRolla View Post
    bijna allemaal wins die je opnoemt op saaie decisions. laatste win op submission in 2009. nuff said
    Saaie wins tegen de top is nog altijd beter dan verliezen tegen de top.
    Zijn wins zijn zijn salaris. Je was zeker wel helemaal in de wolken toen Overeem van Mir won?
    Tja, nuff said.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  12. #12
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Qua sportprestaties misschien niet terecht, maar hij was inderdaad wel doodsaai. Ik zal hem niet missen. Wel is het inderdaad zo dat ze bij de UFC gewoon willen dat iedereen komt om te knallen. Ik zie zelf liever ook knalpartijen. Naast sport is het natuurlijk eveneens entertainment. Soms ligt het balletje iets meer in de ene hoek dan de andere, daar ga je niets aan veranderen.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    Mogen ze van mij Lyoto Machida ervan mij ook wel uit gooien,ook vaak slaapverwekkende partijen

  14. #14
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Shields is een bjj meester, dat heeft hij helaas niet altijd in de UCF kunnen laten zien. Ze hadden beter alle worstelaars die alleen maar komen worstelen eruit kunnen gooien. Jake Shields verdient met wins op al die grote namen wel wat meer krediet. Ik vind het ook wat hebben dat hij vele gyms heeft bezocht en afwisselend traint. Je ziet nu steeds vaker dat vechters als aanvulling op hun training ergens anders gaan trainen. Neem bijvoorbeeld Jose Aldo die met Souwer traint. Shields doet het al jaren.

  15. #15
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by kruikenstad goes bjj View Post
    Mogen ze van mij Lyoto Machida ervan mij ook wel uit gooien,ook vaak slaapverwekkende partijen
    Lyoto Machida is een sluipmoordenaar, waarbij een finish altijd in de lucht hangt. Het is spannend om te kijken wanneer hij toeslaat. Dit gevaar heeft Jake Shields absoluut niet.
    Max. 400 x 125

  16. #16
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik vraag me wel eens af he, als Machida een tegenstander krijgt die ook achteruit loopt. Komt die dan wel naar voren?

  17. #17
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bergen op zoom
    Posts
    385
    vCash
    125750

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Saaie wins tegen de top is nog altijd beter dan verliezen tegen de top.
    Zijn wins zijn zijn salaris. Je was zeker wel helemaal in de wolken toen Overeem van Mir won?
    Tja, nuff said.

    weet niet waar je dit vandaan haalt want heb nog nooit op dit forum iets gezegd over overeem. Het is inderdaad beter dan verliezen maar al zijn wins na 2009 zijn decisions en ook nog eens saai. Neemt niet weg dat hij een topatleet maar hij is slecht te verkopen dat snap ik ook heel goed.

    Dus voortaan kom met iets inhoudelijks ipv met rare opmerkingen te gooien.
    With great Powers comes hot Bitches

  18. #18
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Demian Maia lijkt ook in gevaar te zijn en dezelfde weg te volgen als Fitch en Shields.

  19. #19
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Ik vraag me wel eens af he, als Machida een tegenstander krijgt die ook achteruit loopt. Komt die dan wel naar voren?
    Begrijp niet dat mousasi maar bleef komen, denk dat je machida grotendeels onschadelijk maakt als je niet maar blijft aanvallen...

    Maar ja wat wil je met zo'n corner

  20. #20
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik snap niet dat zijn tegenstanders niet een keer t midden van de octagon pakken en zeggen kom is naar voren man.

  21. #21
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Demian Maia lijkt ook in gevaar te zijn en dezelfde weg te volgen als Fitch en Shields.
    Misschien heb je gelijk, maar vind Maia voor veel meer spektakel zorgen dan Fitch en Shields. B.v in de eerste ronde tegen McDonald ging ie er echt voor. In de latere ronden was het goed te merken dat hij geen jonge god meer is(al 36)...dan is het zonder PED's toch lastig.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •