MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    228
    vCash
    126000

    Default Gala's en Matchmaking "Vraag en Aanbod"

    L.s.,

    Regelmatig zijn sportscholen of vechters op zoek naar tegenstanders of gala's om een match in te vullen of in zijn geheel te plaatsen.

    Los van de individuele bonden, promotors en matchmakers is er niet direct een medium waar vraag en aanbod elkaar kunnen ontmoeten.

    Aangezien wij als sportschool regelmatig geconfronteerd worden met plotselinge afzegging, of gewoon niet gematched worden omdat er geen match te maken is (wij zullen niet de enige zijn), vroeg ik me af of er wellicht een mogelijkheid is om een vaste thread "vraag/aanbod" op te stellen. Mits hier uiteraard behoefte aan is en dit als thread of subject wenselijk is op de site.

    Het werk van bond en matchmakers zal niet in het geding zijn naar mijn idee, echter wordt wellicht de "hit"ratio verhoogd doordat Mixfight immers een succesvol medium is.

    Vanzelfsprekend genereert dit weer traffic voor Mixfight, zelfs vanuit Belgie, Duitsland en Engeland.
    Als sportschool krijgen wij namelijk al regelmatig verzoeken....


    Kan/wil iemand hier iets mee?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Een soort van "marktplaats" voor vechters?

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Dannyboy View Post
    L.s.,

    Regelmatig zijn sportscholen of vechters op zoek naar tegenstanders of gala's om een match in te vullen of in zijn geheel te plaatsen.

    Los van de individuele bonden, promotors en matchmakers is er niet direct een medium waar vraag en aanbod elkaar kunnen ontmoeten.

    Aangezien wij als sportschool regelmatig geconfronteerd worden met plotselinge afzegging, of gewoon niet gematched worden omdat er geen match te maken is (wij zullen niet de enige zijn), vroeg ik me af of er wellicht een mogelijkheid is om een vaste thread "vraag/aanbod" op te stellen. Mits hier uiteraard behoefte aan is en dit als thread of subject wenselijk is op de site.

    Het werk van bond en matchmakers zal niet in het geding zijn naar mijn idee, echter wordt wellicht de "hit"ratio verhoogd doordat Mixfight immers een succesvol medium is.

    Vanzelfsprekend genereert dit weer traffic voor Mixfight, zelfs vanuit Belgie, Duitsland en Engeland.
    Als sportschool krijgen wij namelijk al regelmatig verzoeken....


    Kan/wil iemand hier iets mee?
    Lijkt me wel wat, ik gooi het in de groep

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    1 Jeugd Nisrin Mourabet dame 14 MTK-gym 60 4-0-0 28-05-1999
    2 Jeugd Nariman Mourabet dame 14 MTK-gym 62 2 - 0 - 0 28-05-1999
    6 Jeugd Wasim El yahiaoui m 12 MTK-gym 37 5-0-0 24-10-2001

    voor deze jeugd vechters zoek ik al een hele tijd naar tegenstanders.
    Home mtk-gym.nl


  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Lijkt mij ook wel wat.
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    prima idee

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    arnhem
    Posts
    2.846
    vCash
    126000

    Default

    goed idee..

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •