MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default TUF Brazil 3 Sonnen vs Silva Fight Video

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Zo zal het gevecht ook verlopen vrees ik. Chael die voor een takedown gaat en dan baby punches gebruikt om zo een decision te winnen.
    Wel nogal kinderachtig wat daar allemaal gebeurt tijdens dit tuf seizoen.

    ps: die vinny magalhaes is ook een vies mannetje... Dit seizoen helpt hij als coach bij team sonnen en zoals je in dat filmpje ziet zit hij tegen chael te zeggen wie hem wel en niet geslagen heeft. En tijdens het tuf seizoen waarin mir en noguira de coaches waren zat hij tegen mir slecht over noguira te praten (waarop noguira hem vervolgens aansprak).

  3. #3
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Zo zal het gevecht ook verlopen vrees ik. Chael die voor een takedown gaat en dan baby punches gebruikt om zo een decision te winnen.
    Wel nogal kinderachtig wat daar allemaal gebeurt tijdens dit tuf seizoen.

    ps: die vinny magalhaes is ook een vies mannetje... Dit seizoen helpt hij als coach bij team sonnen en zoals je in dat filmpje ziet zit hij tegen chael te zeggen wie hem wel en niet geslagen heeft. En tijdens het tuf seizoen waarin mir en noguira de coaches waren zat hij tegen mir slecht over noguira te praten (waarop noguira hem vervolgens aansprak).
    Wat Chael vervolgens gaat winnen.
    Lijkt wel alsof je vergeet dat Wanderlei hier de aanstichter is, niet Chael.
    En volgens mij is Dida hier het vieze mannetje, tenslotte is hij het die Chael suckerpunched van achteren, hoe laf.
    Maar dat zie jij allemaal niet, over een roze bril gesproken.
    Fighting is poetry in motion

  4. #4
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    En volgens mij is Dida hier het vieze mannetje, tenslotte is hij het die Chael suckerpunched van achteren, hoe laf.
    2x

  5. #5
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Wat Chael vervolgens gaat winnen.
    Lijkt wel alsof je vergeet dat Wanderlei hier de aanstichter is, niet Chael.
    En volgens mij is Dida hier het vieze mannetje, tenslotte is hij het die Chael suckerpunched van achteren, hoe laf.
    Maar dat zie jij allemaal niet, over een roze bril gesproken.
    Is it that time of the month again?!
    Misschien eerst goed lezen en dan reageren.
    1: ik zeg toch dat chael het gevecht gaat winnen?! Waar slaat je eerste regel dan op?
    2: zei ik ergens dat Chael de aanstichter is dan? Ik zeg juist dat ik alle drama tijdens dit seizien kinderachtig vind.
    3: zeg ik ergens dat Dida NIET vies bezig is of dat ik wat hij doet goedkeur? Ik gebruikte niet voor niks 'PS'...om aan te geven dat mijn comment over Vinny off topic is en niet samenhangt met de rest.

    Dus de volgende x aub eerst een leesbril opzetten voordat je anderen beschuldigt van het dragen van een roze bril want volgens mij zeg ik nergens een positief woord over Wanderlei of iets dergelijks.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Is it that time of the month again?!
    Misschien eerst goed lezen en dan reageren.
    1: ik zeg toch dat chael het gevecht gaat winnen?! Waar slaat je eerste regel dan op?
    2: zei ik ergens dat Chael de aanstichter is dan? Ik zeg juist dat ik alle drama tijdens dit seizien kinderachtig vind.
    3: zeg ik ergens dat Dida NIET vies bezig is of dat ik wat hij doet goedkeur? Ik gebruikte niet voor niks 'PS'...om aan te geven dat mijn comment over Vinny off topic is en niet samenhangt met de rest.

    Dus de volgende x aub eerst een leesbril opzetten voordat je anderen beschuldigt van het dragen van een roze bril want volgens mij zeg ik nergens een positief woord over Wanderlei of iets dergelijks.
    Nee hoor, das pas over een week
    Gaat me er ook niet zo om wat je niet neerschrijft, dan had ik dat wel benoemd.
    Dus dat kan je hierboven wel pontificaal benadrukken, maar juist de dingen die jou opvallen en waarmee je replied zijn opmerkelijk te noemen.
    Fighting is poetry in motion

  7. #7
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Is het de gewoonte op mixfight om altijd maar elkaars posts te mieren-neuken en er een groot ding van te maken ?

    Of om als iemand zijn mening geeft hard maar naar argumenten te zoeken waarom diegene zijn mening niet mag hebben.. raar

  8. #8
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Wanderlei zeg. *facepalm*. Duidelijk begint hij het en dan heb je nog een lafaard als Andre Dida. Ik zie nu liever Dida vs Sonnen dan tegen Silva.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Die hele shit is nep dus waar discuseren jullie over? Het is een scriptes show. Comon...

  10. #10
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Het ziet er inderdaad al te staged uit. Alles aan dit filmpje zuigt gewoon keihard. Gatverdamme, jammer dat UFC dit gebruikt om een gevecht te hypen. En als je het dan toch doet, doe het dan op een geloofwaardige manier.

    Een Badr die tijdens de persconferentie van de K1-Final beloofd, dat hij Overeem binnen 3 minuten eruit slaat; daar geniet ik van. Dat is echt! dit is poep.

  11. #11
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Het is duidelijk echt. Dida is aan het stompen op het achterhoofd van Chael en is hier nog trots op ook. De stoten op de grond waren ook niet ingehouden. De reden waarom het neppig lijkt is hoe Chael naar achter springt en in wat houterige verdedigingspositie staat.

    Als het gestaged zou zijn zou Wanderlei echt niet vrijwillig op de grond gaan willen liggen, zijn imago is er niet beter van geworden als MMA-vechter noch als persoon, dan zou er eerder een duwpartij in scene worden gezet.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  12. #12
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Zo zal het gevecht ook verlopen vrees ik. Chael die voor een takedown gaat en dan baby punches gebruikt om zo een decision te winnen.
    Wel nogal kinderachtig wat daar allemaal gebeurt tijdens dit tuf seizoen.

    ps: die vinny magalhaes is ook een vies mannetje... Dit seizoen helpt hij als coach bij team sonnen en zoals je in dat filmpje ziet zit hij tegen chael te zeggen wie hem wel en niet geslagen heeft. En tijdens het tuf seizoen waarin mir en noguira de coaches waren zat hij tegen mir slecht over noguira te praten (waarop noguira hem vervolgens aansprak).
    Ik snap niet waarom Magalhaes niet zou mogen zeggen wie Chael sloeg. Het lijkt me normaal om iemand daarover te informeren na een knokpartij. Dida is wel een man met weinig inhoud.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  13. #13
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default


    White: Wanderlei Silva injured back in Sonnen brawl, had to postpone fight

    UFC President Dana White bristles at the idea that a brawl between Wanderlei Silva and Chael Sonnen on “The Ultimate Fighter: Brazil 3″ was staged.


    It was certainly real enough to force the postponement of the opposing coaches’ end-of-season fight, the executive told MMAjunkie.


    “What happened was Wanderlei got hurt in that fight,” White said following Wednesday’s TUF Nations Finale. “He got double legged on the concrete and he hurt his back. He hurt his hand punching Chael in the head and he got injured.

    “He couldn’t fight on time because he got hurt in the fight f—ing coaching a show. I’m done being angry now. I was angry when it happened. It’s just disgusting.”

    Lees de rest op:
    http://mmajunkie.com/2014/04/white-w...ostpone-fight/
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  14. #14
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik snap niet waarom Magalhaes niet zou mogen zeggen wie Chael sloeg. Het lijkt me normaal om iemand daarover te informeren na een knokpartij. Dida is wel een man met weinig inhoud.
    Dat mag hij ook zeker wel zeggen maar het viel me op dat hij als braziliaan toch wel vaker de kant van de amerikanen kiest (in dit geval wel terecht hoor daar niet van) terwijl die brazilianen er juist bekend om staan dat ze enorm nationalistisch zijn. Viel me gewoon op.
    Al helemaal toen hij big Nog, die toch wel door alle brazilianen geliefd is, zat de beledigen achter zijn rug om bij Frank Mir.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •