MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 138
  1. #101
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Mooi man...je gaat er een cabaret voorstelling van maken...
    Bovendien is lezen duidelijk niet je beste punt...wat het signalement van de vermeende daders betreft,niet alleen ik geloof daar geen snars van,niemand kan zo gedetailleerd een signalement geven na,van achteren,te zijn aangevallen,ook mensen bij de politie zullen weinig waarde hechten aan dit verhaal zeker wanneer in acht wordt genomen dat er op klaarlichte dag in een drukke straat ook nog eens niemand iets heeft gezien...

    Wanneer er dan een Marokkaanse moslim organisate een beloning uitlooft en een soort nep detective in trainingspak op pad stuurt vraag ik me afwaarom diezelfde organisatie niets doet om bv de 3e dader van Deurne te vinden,of andere Marokkaanse daders van straatroven en/of mishandelingen te vinden. Daarmee zou je pas iets goeds doen,niet alleen door Marokkaanse criminelen van de straat te halen maar ook de manier van hoe Nederlanders naar Marokkanen kijken in het algemeen zou verbeteren! Maar deze organisatie is gek genoeg,of eigenlijk toch weer niet?,blijkbaar niet geintresseerd in Marokkaanse daders...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  2. #102
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Marokkanen zijn geen dader maar slachtoffer van de maatschappij!

  3. #103
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Is dit topic nou nog aan de gang .. pffff ....

  4. #104
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Alle Marokkanen moeten terug naar Istanbul.

  5. #105
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    op stormfront kunnen jullie de discussie vervolgen

  6. #106
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Natuurlijk...iedereen met enige kritiek op Badr Hari of Marokkanen is natuurlijk gelijk een nazi...
    Hoe voorspelbaar....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  7. #107
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    over stormfront gesproken, hier ging het gisteren ook goed los met het weer.

  8. #108
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Allemaal witte hagel. Typisch Stormfront.

  9. #109
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Verdraai mijn woorden niet a.u.b ga terug en lees opnieuw ik zei er is een soort hollanders een groepje dus binnen de nederlanders en ik benadrukte dus dat er nog gelukkig nederlanders zijn zoals ze bekend staan nuchter open minded relaxt en tolerant.

    Ik heb het over viezerikken die gesluierde vrouwen met een baby in elkaar slaan alleen omdat ze gesluierd is zulke laffe zieligerds of bijvoorbeeld in denhaag die tokkies die ramen ingooien bij buitenlanders en mega veel haat hebben voor alles wat niet blank is, en op foras herken je sympatisanten van zulke losers, je kan zeggen wat je wilt maar realistisch gezien staan deze goepje nederlanders haaks op op de andere groep waarvan ik de kwaliteiten hierboven noemde het zijn totaal andere mensen daarom zal ik nooit generaliseren over nederlanders uit respect voor the good guys jij doet dat wel bij marokkanen bijvoorbeeld dat is het verschil tussen jou en mij.

    En zelfkritisch ben ik echt wel over marokkanen of moslims die over de schreef gaan, als een nederlander zich bij mij zou beklagen over hoe hij is behandeld op een negatieve manier door een marokkaan dan kies ik gewoon zijn kant heel simpel al zou het mijn eigen broer zijn, ik hou niet van onrecht of het nou tegen een jood is of wie dan ook, dus denk niet dat je alles weet over iedereen met niet zelfkritisch jij hebt gewoon jou oordeel al klaar liggen gescript en al en daar wil jij je op een of andere manier gewoon aan blijven houden terecht of onterecht.

    Veel succes met je ontwikkeling als mens zou ik zeggen.
    Een handjevol Nederlanders dus, politiek van geen enkele consequentie. De helft van wat je zegt is nooit gebeurd. Ik ken zelf genoeg gevallen van Hollandse meisjes die zijn uitgescholden of in elkaar zijn getuigd door Marokkanen, dat is wel een echt probleem, en alles behalve een kleine minderheid. Je kan wel zeggen dat ik het verkeerd heb, maar je commentaar was duidelijk gericht op Nederlanders die legitieme kritiek leveren op immigratie, je houding naar mij toe impliceert al dat je vind dat ik voorbeeld illegitieme kritiek lever. Onzin natuurlijk, ik blijf bij de feiten, en zou graag zien dat men minder zeurt over beeldvorming en Nederlanders die zogenaamd niet openminded zijn (jij wel?) maar over dingen die belangrijk zijn.


    Ik generaliseer zeker, als twee derde van de Marokkaanse jongeren in aanraking is gekomen met de politie, dan lijkt me het vrij duidelijk dat het er niet één of twee zijn. Ook is het enorm zeldzaam dat er normaal op deze kritiek werd gereageerd. Jij bent een voorbeeld, Cholitzu is een voorbeeld, en toen ik zijn verwijzingen naar het stenigen van mijn persoon besprak, stuurde Nosferatu de verwensing dat ik beter kan sterven, een vreemd antwoord op een dergelijke aanklacht. Natuurlijk zou ik nooit een conclusie trekken over drie personen, maar iedereen die een beetje bij de wereld is weet dat dit de norm is, van slachtoffer spelen tot boos worden op degene die aan de bel trekken, het is allemaal weinig productief. Er zijn wel uitzonderingen, maar daar horen we helaas weinig van.Ook een reden dat dit gesprek gevoerd word, anders zouden we het hier niet eens over hebben. Hiernaast is het natuurlijk belangrijk om mensen als individuelen te behandelen, maar te begrijpen hoe culturen verschillen en wat voor problemen er zijn in verschillende gemeenschappen is even belangrijk. Dat is wel gebleken. Hiernaast generaliseert iedereen, dat is gemakkelijk te bewijzen. Belangrijk is hoe je er mee omgaat.

    Nederland normaliseert langzaam aan op dit gebied, was het maar eerder gebeurt, in de tijd van Janmaat of Fortuyn bijvoorbeeld dan zouden dit soort gesprekken niet eens nodig zijn omdat iedereen dan zou begrijpen dat klachten over de MC samenleving serieus genomen zouden worden ipv aangevallen , en hopelijk zal er in de toekomst er een "Nosferatu" zijn die zich irriteert aan slachtoffergedrag ipv aan Nederlanders die snappen waarom dit juist schadelijk is. Hiernaast is het natuurlijk onzin dat je sprak over Nederlanders die zogenaamd een vrouw in hijab had aangevallen of andere incidenten, waar of onwaar, je argument was uiteraard op individuelen zoals ik gericht.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  10. #110
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Een handjevol Nederlanders dus, politiek van geen enkele consequentie. De helft van wat je zegt is nooit gebeurd. Ik ken zelf genoeg gevallen van Hollandse meisjes die zijn uitgescholden of in elkaar zijn getuigd door Marokkanen, dat is wel een echt probleem, en alles behalve een kleine minderheid. Je kan wel zeggen dat ik het verkeerd heb, maar je commentaar was duidelijk gericht op Nederlanders die legitieme kritiek leveren op immigratie, je houding naar mij toe impliceert al dat je vind dat ik voorbeeld illegitieme kritiek lever. Onzin natuurlijk, ik blijf bij de feiten, en zou graag zien dat men minder zeurt over beeldvorming en Nederlanders die zogenaamd niet openminded zijn (jij wel?) maar over dingen die belangrijk zijn.


    Ik generaliseer zeker, als twee derde van de Marokkaanse jongeren in aanraking is gekomen met de politie, dan lijkt me het vrij duidelijk dat het er niet één of twee zijn. Ook is het enorm zeldzaam dat er normaal op deze kritiek werd gereageerd. Jij bent een voorbeeld, Cholitzu is een voorbeeld, en toen ik zijn verwijzingen naar het stenigen van mijn persoon besprak, stuurde Nosferatu de verwensing dat ik beter kan sterven, een vreemd antwoord op een dergelijke aanklacht. Natuurlijk zou ik nooit een conclusie trekken over drie personen, maar iedereen die een beetje bij de wereld is weet dat dit de norm is, van slachtoffer spelen tot boos worden op degene die aan de bel trekken, het is allemaal weinig productief. Er zijn wel uitzonderingen, maar daar horen we helaas weinig van.Ook een reden dat dit gesprek gevoerd word, anders zouden we het hier niet eens over hebben. Hiernaast is het natuurlijk belangrijk om mensen als individuelen te behandelen, maar te begrijpen hoe culturen verschillen en wat voor problemen er zijn in verschillende gemeenschappen is even belangrijk. Dat is wel gebleken. Hiernaast generaliseert iedereen, dat is gemakkelijk te bewijzen. Belangrijk is hoe je er mee omgaat.

    Nederland normaliseert langzaam aan op dit gebied, was het maar eerder gebeurt, in de tijd van Janmaat of Fortuyn bijvoorbeeld dan zouden dit soort gesprekken niet eens nodig zijn omdat iedereen dan zou begrijpen dat klachten over de MC samenleving serieus genomen zouden worden ipv aangevallen , en hopelijk zal er in de toekomst er een "Nosferatu" zijn die zich irriteert aan slachtoffergedrag ipv aan Nederlanders die snappen waarom dit juist schadelijk is. Hiernaast is het natuurlijk onzin dat je sprak over Nederlanders die zogenaamd een vrouw in hijab had aangevallen of andere incidenten, waar of onwaar, je argument was uiteraard op individuelen zoals ik gericht.

    Je doet wederom weer uitspraken en trekt conclusies voor jezelf zonder bewijzen dingen roepen en zeggen dat het gewoon zo is, het zeggen van dit is gewoon zo en zo is geen bewijs op zichzelf dat kan iedereen, je hebt geen enkele feit mee mishien dezelfde feit die wilders gebruikt namelijk het in aanraking komen met justitie door marokkanen en daar bouwen jullie hele argumenten op.

    Ik heb mijn kritiek naar jou toe onderbouwd je speelt nu even het slachtoffertje, terwijl je vlijmscherpe taal gebruikt tegenover moslims en marokkanen ik mag tegengeluid geven hierop pech voor jou als je denkt dat je hier alles kan roepen zonder dat iemand jou praatjes onder de loep neemt, 1 ding weet ik heel zeker je hebt weinig kennis over islam en over politiek zoek eerst iets grondig uit voor je spreekt maar ik denk dat je niet uit bent op de werkelijkheid over deze onderwerpen, bij jou is alles op emotie gebaseerd in plaats van op feiten, haat drijft jou dat is wat ik ook problematisch vind aan jou en een aantal andere zoals arjanv.

  11. #111
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Natuurlijk...iedereen met enige kritiek op Badr Hari of Marokkanen is natuurlijk gelijk een nazi...
    Hoe voorspelbaar....
    Niet iedereen zeker niet ik heb ook kritiek op marokkanen, maar jou kritiek is meer dan kritiek alleen, nazi trekjes heeft jou kritiek zeker je hebt een blinde oog voor je eigen rotte appels maar een vergrootglas op de rotte appels van een andere ras.

    Bij mij werkt deze cliche uitspraak van jou dus echt niet, je verschuilt je achter ik geef enkel kritiek yeah right.
    Echt waar ik vind jou soort mensen echt walgelijk dat mag je best weten ik vermoed dat jij heel weinig genade hebt in je hart, zo kom je tenminste over niks positiefs niks opbouwend alleen eenrichtingsverkeer marokkanen zijn slecht bla bla je hebt je oordeel al klaar verspil je kostbare levenstijd vooral aan haten succes!

  12. #112
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Je doet wederom weer uitspraken en trekt conclusies voor jezelf zonder bewijzen dingen roepen en zeggen dat het gewoon zo is, het zeggen van dit is gewoon zo en zo is geen bewijs op zichzelf dat kan iedereen, je hebt geen enkele feit mee mishien dezelfde feit die wilders gebruikt namelijk het in aanraking komen met justitie door marokkanen en daar bouwen jullie hele argumenten op.

    Ik heb mijn kritiek naar jou toe onderbouwd je speelt nu even het slachtoffertje, terwijl je vlijmscherpe taal gebruikt tegenover moslims en marokkanen ik mag tegengeluid geven hierop pech voor jou als je denkt dat je hier alles kan roepen zonder dat iemand jou praatjes onder de loep neemt, 1 ding weet ik heel zeker je hebt weinig kennis over islam en over politiek zoek eerst iets grondig uit voor je spreekt maar ik denk dat je niet uit bent op de werkelijkheid over deze onderwerpen, bij jou is alles op emotie gebaseerd in plaats van op feiten, haat drijft jou dat is wat ik ook problematisch vind aan jou en een aantal andere zoals arjanv.
    Het heeft niks met emotie te maken, juist met feiten. Je mag me best feitelijk weerleggen, maar dan te roepen dat een deel van Nederland "een hatelijk volk" is, waarmee je mij en Nederlanders zoals ik bedoelde, daarmee toon je juist aan dat jij emoties niet kan scheiden van de realiteit. Zeggen dat ik weinig kennis van de politiek en van de Islam heb is natuurlijk lachwekkend, als ik al weinig weet, wie weet er dan wel wat?

    Uiteraard degene die mooi weer of slachtoffer spelen. Zoals iedereen zal ik af en toe foutjes maken, maar het is zeer lastig om wat ik zeg in twijfel te trekken, daarom draait het normaal uit op persoonlijke aanvallen. Vind ik ook best, maar het verandert weinig natuurlijk en degene die wel rationeel durven te denken, zien duidelijk waar het goede antwoord ligt.

    "Haat drijft jou"
    Dit heet projectie. Je eigen afkeer van kritiek op onder andere Islam, wat helaas nog steeds de norm is, zorgt ervoor dat iedereen in Nederland die oa de Islam bekritiseerd zo word beschreven. Het betekent niets, behalve een inzicht in je eigen denkwereld. Een persoonlijke aanval zonder enige inhoud. Als je echt wilt weten wat mij drijft, zijn het mijn zorgen over de toekomst van Nederland, maar ook huidige problematiek in deze maatschappij. Niets van de rare zaken waarvan jij mij beschuldigt, daar heb ik helemaal geen interesse in. Dat oa Marokkanen maar ook Moslims in het algemeen helaas erg gespannen omgaan met kritiek word gereflecteerd in dit soort onzinargumenten. Hetzelfde geld voor je opmerking over ArjanV natuurlijk,ook zogenaamd gedreven door haat(waaruit blijkt dit?) pure projectie van je eigen afkeer van redelijke argumenten.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  13. #113
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Het heeft niks met emotie te maken, juist met feiten. Je mag me best feitelijk weerleggen, maar dan te roepen dat een deel van Nederland "een hatelijk volk" is, waarmee je mij en Nederlanders zoals ik bedoelde, daarmee toon je juist aan dat jij emoties niet kan scheiden van de realiteit. Zeggen dat ik weinig kennis van de politiek en van de Islam heb is natuurlijk lachwekkend, als ik al weinig weet, wie weet er dan wel wat?

    Uiteraard degene die mooi weer of slachtoffer spelen. Zoals iedereen zal ik af en toe foutjes maken, maar het is zeer lastig om wat ik zeg in twijfel te trekken, daarom draait het normaal uit op persoonlijke aanvallen. Vind ik ook best, maar het verandert weinig natuurlijk en degene die wel rationeel durven te denken, zien duidelijk waar het goede antwoord ligt.


    Dit heet projectie. Je eigen afkeer van kritiek op onder andere Islam, wat helaas nog steeds de norm is, zorgt ervoor dat iedereen in Nederland die oa de Islam bekritiseerd zo word beschreven. Het betekent niets, behalve een inzicht in je eigen denkwereld. Een persoonlijke aanval zonder enige inhoud. Als je echt wilt weten wat mij drijft, zijn het mijn zorgen over de toekomst van Nederland, maar ook huidige problematiek in deze maatschappij. Niets van de rare zaken waarvan jij mij beschuldigt, daar heb ik helemaal geen interesse in. Dat oa Marokkanen maar ook Moslims in het algemeen helaas erg gespannen omgaan met kritiek word gereflecteerd in dit soort onzinargumenten. Hetzelfde geld voor je opmerking over ArjanV natuurlijk,ook zogenaamd gedreven door haat(waaruit blijkt dit?) pure projectie van je eigen afkeer van redelijke argumenten.
    Kom eerst even met feiten bronnen zodat ik ze kan weerleggen, ik heb er geen 1 gezien van jou.
    Alleen je eigen analyse gebaseerd op emoties verpakt ik zogenaamd kritisch denken.
    " dit heet projectie" alsof ik niet weet wat projectie is.

    Ik denk juist dat jij degene bent die projecteert je hebt interne problematiek of tekortkoming aan capaciteit bijvoorbeeld en schuift dat op een groep, wat grappig is jij mag wel een groep wegzetten hoe jij wil maar als ik roep dat er een soort binnen de nederlandse bevolking is die verrot is dan mag dat niet en is dat niet zo echt ironisch.

    Is dit niet hetzelfde als waar jij ons van beschuldigd zo helder als de zon, mijn bewijs is namelijk pvv en het aantal zetels en mensen zoals jij zelf die schuilt achter "kritiek" geven.

    Je draagt geen positieve bijdrage en je hoort absoluut niet bij de ruim denkende hollander die meer ziet dan alleen het propaganda waar jij op zuigt.

  14. #114
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    kan iemand de topictitel even wijzigen naar " Marokkanen zijn kut en Nederlanders zijn verrot"

    De huidige topictitel is namelijk nogal verwarrend en doet je denken dat dit topic over Badr Hari gaat.

  15. #115
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    kan iemand de topictitel even wijzigen naar " Marokkanen zijn kut en Nederlanders zijn verrot"

    De huidige topictitel is namelijk nogal verwarrend en doet je denken dat dit topic over Badr Hari gaat.
    lol x2

  16. #116
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    kan iemand de topictitel even wijzigen naar " Marokkanen zijn kut en Nederlanders zijn verrot"

    De huidige topictitel is namelijk nogal verwarrend en doet je denken dat dit topic over Badr Hari gaat.

  17. #117
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    een tia?

  18. #118
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    kan iemand de topictitel even wijzigen naar " Marokkanen zijn kut en Nederlanders zijn verrot"

    De huidige topictitel is namelijk nogal verwarrend en doet je denken dat dit topic over Badr Hari gaat.
    Haha baas

  19. #119
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    @Tarantula
    Ik had je bericht nog niet gezien. Ik heb talloze feiten gepost. Noem maar een onderwerp en ik leg je graag uit waarom de integratie van bepaalde groepen migrantengroepen dramatisch faalt, niet alleen in Nederland maar ook elders. Ik "zuig" niet op propaganda, hoe dat in de praktijk ook in zijn werk zou gaan, jij gelooft duidelijk in fabeltjes waar corporaties, eurocraten en politieke partijen die azen op je stem wel gebruik van maken. Er is niet eens relevante propaganda vanuit mijn politieke hoek, daar deze op dit moment nul slagkracht heeft en volledig draait op de wijsheid en het onbeantwoorde ongenoegen van een groot deel van Nederland.

    Je mag best een ander topic openen of een pm sturen, dan mag jij me uitleggen dat ik het verkeerd heb. Ik zie tot nu toe eigenlijk meestal paniekerige reacties, oudbakken clichés en... nog meer paniekerige reacties. Dat is overigens eigen aan een multiculturele samenleving, er bestaan ook geen succesvolle voorbeelden waar wij in Nederland van zou kunnen leren.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  20. #120
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ban asura dan een keer hij maakt overal een migranten discussie van allemaal offtopic in elk topic weer.

  21. #121
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    @Tarantula
    Ik had je bericht nog niet gezien. Ik heb talloze feiten gepost. Noem maar een onderwerp en ik leg je graag uit waarom de integratie van bepaalde groepen migrantengroepen dramatisch faalt, niet alleen in Nederland maar ook elders. Ik "zuig" niet op propaganda, hoe dat in de praktijk ook in zijn werk zou gaan, jij gelooft duidelijk in fabeltjes waar corporaties, eurocraten en politieke partijen die azen op je stem wel gebruik van maken. Er is niet eens relevante propaganda vanuit mijn politieke hoek, daar deze op dit moment nul slagkracht heeft en volledig draait op de wijsheid en het onbeantwoorde ongenoegen van een groot deel van Nederland.

    Je mag best een ander topic openen of een pm sturen, dan mag jij me uitleggen dat ik het verkeerd heb. Ik zie tot nu toe eigenlijk meestal paniekerige reacties, oudbakken clichés en... nog meer paniekerige reacties. Dat is overigens eigen aan een multiculturele samenleving, er bestaan ook geen succesvolle voorbeelden waar wij in Nederland van zou kunnen leren.
    Dat heb ik al een aantal posts gedaan met argumenten en waarom ik vind dat jij onzin uitkraamt en zelf degene bent met cliches paniek en zwartwit visie, maar zoals ik zei je bent geprogrammeerd met het lochnes syndroom je ziet wat je wilt zien. Namelijk zwart wit.

  22. #122
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik zie helemaal geen zwart wit, nergens is de integratie van Marokkanen geslaagd te noemen. Dan moet je het echt over individuelen gaan hebben.Of we het nou over de verste uithoeken van Nederland hebben, over België, of Frankrijk. Dan kan je klagen over Nederlanders die geen zin hebben om in een samenleving te wonen met hen die er geen deel van uit willen of kunnen maken, maar dat verandert niets. Maar, naast je persoonlijke aanvallen, noem eens het meest overtuigende argument wat ik gemist zou hebben?

    Je lijkt vooral allerlei compleet subjectieve argumenten te maken, waarbij je het vooral moet hebben van klagen en op de man spelen.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  23. #123
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ban asura dan een keer hij maakt overal een migranten discussie van allemaal offtopic in elk topic weer.
    Ik ga gewoon verder op een bestaande discussie. Mag ik geen antwoord geven op het commentaar van Tarantula?
    Van iemand die "Sterf toch" normale taal vind verwacht ik dat eigenlijk ook niet.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  24. #124
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    topic gaat over badr hari sportman van het jaar en niet over allochtonen, jij laat elk topic overal ontsporen.

  25. #125
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Hoog niveau weer...

    Ik vind dat iedereen (ongeacht afkomst, leeftijd of geaardheid) zich welkom moet kunnen voelen op een open forum zoals dit. Bepaalde posters hebben opvattingen over allochtonen/ autochtonen. Da moet kunnen, maar moeten ze elke topic dan vervuilen met hun frustraties en haat? Ik weet dat controverse voor meer traffic zorgt, maar je hebt ook een taak om ervoor te zorgen dat iedereen zich welkom voelt op een open forum en dat mensen niet offtopic gaan in elke topic. Dit is geen kritiek op de site of de mods ofzo, maar gewoon mijn mening.
    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    topic gaat over badr hari sportman van het jaar en niet over allochtonen, jij laat elk topic overal ontsporen.
    Tja, dit valt moeilijk te ontkennen. Die gozer kan offline heel relaxed zijn, maar dit hele 'integratie vraagstuk' zit 'm erg hoog.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •