MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 138
  1. #51
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Hoogst merkwaardig dat hij sportman van het jaar zou zijn. Hij heeft niets bereikt het afgelopen jaar.

    Dat ze in Marokko niets weten van zijn wandaden verbaast me ook. Ik kan het me eigenlijk maar moeilijk voorstellen. Ik bedoel, ik kijk ook geen RLT Boulevard en ik ben toch redelijk op de hoogte. Hoe onnozel zijn ze daar dan dat ze werkelijk niets weten van zijn criminele kant? En het is niet eens volledig priv�, want hij heeft zich tot twee keer aan toe vreselijk misdragen in de ring. Is er dan niemand die zich gaat afvragen of gedrag binnen de ring zich vertaald naar buiten de ring? Dat geloof ik niet.

    Geloof je het niet, ik zeg hou een enquete in frankrijk of spanje ik durf met zekerheid te zeggen dat ze zich daar al niet bezig houden met een paar vechtpartijen buiten de ring door een kickbokser.

    Zoals ik mijn vorige post duidelijk probeerde te maken, je hebt een soort binnen de nederlandse bevolking die zijn eigen cultuur/ normen/waarden vooropstelt koste wat kost en totaal geen rekening houd met andere culturen/geloven/andersdenkenden. Ik kan maar 1 conclusie eruit trekken dat zij degene zijn die kortzichtig zijn en extreem conservatief vergelijkbaar met een pingelaar op het veld die de bal maar niet wlt loslaten ondanks hij de bal dreigt te verliezen gewoon een koppige en haatdragende volk ontkennen heeft bij mij geen zin voor mij is dat duidelijk.

    En ik meen echt dat het maar om een bepaalde soort gaat en gelukkig godzijdank niet om alle nederlanders de relaxte openminded hollander.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Het komt er dus eigelijk op neer dat als je het raar / vreemd vind dat Badr Hari verkozen is tot sportman van het jaar in Marokko,je meteen een hekel hebt aan Marokko,en val je tegelijkertijd meteen een hele bevolkongsgroep aan?

    Ik weet niet of sommige mensen door hebben dat je gewoon een hekel aan Badr Hari kan hebben zonder dat je een hekel hebt aan Marokkanen of moslims. Zo ongelofelijk kortzichtig dat de mensen die hier op MF deze groep vertegenwoordigen niet het denk / inlevings vermogen hebben om dat te kunnen begrijpen en bij het minste gering weer gaan smijten met racisme

    Die reaktie is alleen maar een weerspiegeling van jullie eigen kortzichtigheid en beperkt denk vermogen. Kortom een weerspiegeling van jullie eigen karakter. Het lijkt me vrij logisch dat je iemand zoals Badr eerder uitkotst ipv idealiseert. Laat staan verdedigen als deze beste man word aangevallen op zijn kansloze gedrag van de laatste jaren..

    Sportman van het jaar... Pffffff

  3. #53
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik dacht eerst eigenlijk aan een late 1 april grap.

  4. #54
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Het komt er dus eigelijk op neer dat als je het raar / vreemd vind dat Badr Hari verkozen is tot sportman van het jaar in Marokko,je meteen een hekel hebt aan Marokko,en val je tegelijkertijd meteen een hele bevolkongsgroep aan?

    Ik weet niet of sommige mensen door hebben dat je gewoon een hekel aan Badr Hari kan hebben zonder dat je een hekel hebt aan Marokkanen of moslims. Zo ongelofelijk kortzichtig dat de mensen die hier op MF deze groep vertegenwoordigen niet het denk / inlevings vermogen hebben om dat te kunnen begrijpen en bij het minste gering weer gaan smijten met racisme

    Die reaktie is alleen maar een weerspiegeling van jullie eigen kortzichtigheid en beperkt denk vermogen. Kortom een weerspiegeling van jullie eigen karakter. Het lijkt me vrij logisch dat je iemand zoals Badr eerder uitkotst ipv idealiseert. Laat staan verdedigen als deze beste man word aangevallen op zijn kansloze gedrag van de laatste jaren..

    Sportman van het jaar... Pffffff
    Dat is niet waar ik vind het ook onzin en belachelijk dat hij die prijs krijgt aangezien hij 1 waardeloze partij gevochten heeft dit jaar, maar lees de reacties van bepaalde mensen hier over de marokkanen gelijk onnozel vinden en niet kunnen voorstellen dat ze de hele badr hype daar niet hebben zoals hier in NL en meteen over marokkanen over het algemeen beginnen.

    Praten is ook een kunst, veel mensen hier zijn niet bepaald eloquent je kan en je mening geven op een beschaafde manier, dat ontbreekt hier echt wel op mf en dat niet alleen ten opzichte van culturen/ geloof ook vaak ten opzichte van vechters afkraken en op een onbeschofte manier meningen uiten.

    Een auto zonder remmen wil je ook niet op de weg hebben, nou hier hebben we het over spreken zonder remmen.

  5. #55
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    48
    vCash
    126000

    Default

    Dat de meningen erg verdeeld zijn over Badr Hari is bekend, vrijwel overal. Maar topics en discussies over Badr Hari maken veel los bij mensen die hem haten en die van hem houden, zoals dit topic van alweer 3 pagina's. Je moet je mening kunnen geven over iemand of iets, zonder daarbij aangevallen te worden. Maar als je je mening een politieke draai geeft, dan kun je daar reacties op verwachten.

  6. #56
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Ik las dit een paar dagen geleden. Hij heeft in sportief opzicht niet echt veel bereikt de laatste jaren. Ben geen Marokkaan dus mijn mening is niet zo belangrijk, maar ik denk dat er Marokkaanse sportmannen zijn die meer voor de prijs in aanmerking kwamen dan Badr.

    Ik ben een fan maar ga ik te ver als ik zeg dat Badr na eind '09- begin '10 op sportief vlak weinig heeft gepresteerd? Denk erover na.
    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Het komt er dus eigelijk op neer dat als je het raar / vreemd vind dat Badr Hari verkozen is tot sportman van het jaar in Marokko,je meteen een hekel hebt aan Marokko,en val je tegelijkertijd meteen een hele bevolkongsgroep aan?

    Ik weet niet of sommige mensen door hebben dat je gewoon een hekel aan Badr Hari kan hebben zonder dat je een hekel hebt aan Marokkanen of moslims. Zo ongelofelijk kortzichtig dat de mensen die hier op MF deze groep vertegenwoordigen niet het denk / inlevings vermogen hebben om dat te kunnen begrijpen en bij het minste gering weer gaan smijten met racisme

    Die reaktie is alleen maar een weerspiegeling van jullie eigen kortzichtigheid en beperkt denk vermogen. Kortom een weerspiegeling van jullie eigen karakter. Het lijkt me vrij logisch dat je iemand zoals Badr eerder uitkotst ipv idealiseert. Laat staan verdedigen als deze beste man word aangevallen op zijn kansloze gedrag van de laatste jaren..

    Sportman van het jaar... Pffffff
    Goede post weer Peter. Hoog niveau. Die paar jongens hier vertegenwoordigen ineens alle moslims? Weer wat nieuws geleerd.

    Wel grappig overigens dat je zo'n post dropt en het dan hebt over "kortzichtigheid" en "beperkt denkvermogen" bij anderen.

  7. #57
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Trouwens wel grappig dat Badr in de rechtszaal strafvermindering wilt vanwege de hele mediahype om hem heen, maar dat hij vervolgens wel de media opzoekt (aanstaande dinsdag, RTL late night). Kan me overigens voorstellen dat hij de nederlandse hartjes weer voor zich wilt winnen.

  8. #58
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Trouwens wel grappig dat Badr in de rechtszaal strafvermindering wilt vanwege de hele mediahype om hem heen, maar dat hij vervolgens wel de media opzoekt (aanstaande dinsdag, RTL late night). Kan me overigens voorstellen dat hij de nederlandse hartjes weer voor zich wilt winnen.
    Het zal wel weer hetzelfde verhaal zijn, dat hij vertelt dat hij wel fouten in zijn leven heeft gemaakt maar zichzelf heeft/gaat veranderen blablabla. Badr is goed in schijnheiling doen op de Nederlandse TV.

    Ik vind dit soort interviews altijd waardeloos aangezien we toch nooit iets te horen krijgen wat we niet weten. Hij zal heus niet de waarheid vertellen mbt het gedoe in sensation aangezien dat rechtzaak nog loopt. En wat hij allemaal over zijn botox vriendin heeft te vertellen boeit mij persoonlijk ook vrij weinig.
    Maarja, dat is enkel mijn eigen mening. Misschien dat anderen het wel heel graag zien.

  9. #59
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik verwacht ook niets spraakmakends, maar ga wel even kijken.
    Max. 400 x 125

  10. #60
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik ben benieuwd in hoeverre ze hele kritische vragen durven te stellen.
    Ik ben een Badr fan, maar dat gezeik van hem en zijn advocaat om de media hetze kunnen naar de prullenbak want ze zoeken zelf keer op keer de media.
    Als ik vanavond thuis ben ga ik wrl even kijken maat ik blijf er niet voor wakker ofzo.

  11. #61
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

  12. #62
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Hahaha, strakke actie van het incassobureau, al blijven het bloedzuigers.
    Max. 400 x 125

  13. #63
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Hahaha, strakke actie van het incassobureau, al blijven het bloedzuigers.
    Mwa , vind ik niet. Als het incasso bureau achter je aan zit heb je schulden. Hun hebben die schulden niet gemaakt, hun collecteren alleen.

  14. #64
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Haha wat een idioot is het ook. Overal lak aan die man. Kan hij weer een tijdje voor brommen, als ze hem aanhouden.
    Die denkt echt dat de hele wereld voor hem is.

  15. #65
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Gaat niet meer gebeuren,die Badr waar iedereen op hoopt is volgens mij al "long gone" Hij is inmiddels ouder met een kop vol zorgen. Typisch gevalletje talent weg gooien zoals b.v Ignashof.. Gewoon zonde.
    Iggy heeft het weg gezopen. Niet gegooid.

  16. #66
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    De media loopt weer onwaarheden te verspreiden.
    Boetes zijn allang betaald.
    http://www.at5.nl/artikelen/126049/b...iddels-betaald

  17. #67
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    De media loopt weer onwaarheden te verspreiden.
    Boetes zijn allang betaald.
    http://www.at5.nl/artikelen/126049/b...iddels-betaald
    Al lang? Van wat ik begreep heeft hij ze vandaag snel betaald.

  18. #68
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad ff snel betaald vandaag... kan hij in het interview vanavond in elk geval zeggen dat die boetes zijn afgehandeld..
    hoop dat Humbert hem scherpe vragen stelt, maar ben bang dat hij gewoon een beetje fris en fruitig met Hari mee gaat glimlachen..

  19. #69
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Iemand die ongegeneerd zijn auto op een invalideparkeerplaats parkeerd moeten ze zoiezo gewoon zijn rijbewijs afpakken...ja,ja ook als het een Nederlanders is...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  20. #70
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet bijna zeker dat Badr al van voren heeft afgesproken dat bepaalde vragen niet gesteld mogen worden.

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Ik weet bijna zeker dat Badr al van voren heeft afgesproken dat bepaalde vragen niet gesteld mogen worden.
    Dat denk ik ook, ik denk ook dat het interview geen schokkende openbaringen of spijtbetuigingen oplevert van Badr. Gewoon lekker relaxed zitten, veel glimlachen, veel woorden gebruiken en eigenlijk niks zeggen, uiteraard melden dat er goed, hard en slim getraint wordt en en dat hij goed in zijn vel zit, er helemaal klaar voor is en niet te vergeten de wereld gaat laten zien dat hij terug is en dat de toekomst beter gaat worden etc.

  22. #72
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by willy123 View Post
    Inderdaad ff snel betaald vandaag... kan hij in het interview vanavond in elk geval zeggen dat die boetes zijn afgehandeld..
    hoop dat Humbert hem scherpe vragen stelt, maar ben bang dat hij gewoon een beetje fris en fruitig met Hari mee gaat glimlachen..
    Badr heeft van Humberto niks te vrezen nee. Gewoon, boek duidelijk op tafel en vooral veel zeggen:"dat komt in je boek ook aan bod heb ik begrepen."
    Toffe peer hoor, die Humberto.
    It's okay to be white

  23. #73
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    wat moet hij dan zeggen volgens jullie?

  24. #74
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Ik weet bijna zeker dat Badr al van voren heeft afgesproken dat bepaalde vragen niet gesteld mogen worden.
    ja duh dat doet tegen elke bekende nederlander.

  25. #75
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Ik weet bijna zeker dat Badr al van voren heeft afgesproken dat bepaalde vragen niet gesteld mogen worden.
    Dat doet iedere BN 'er

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •