MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 26 to 50 of 138
  1. #26
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    De term crimineel wordt wel heel makkelijk gebruikt. Als we de letterlijke definitie gaan gebruiken is de volgende bondscoach van het Nederlands elftal (Guus Hiddink) ook een crimineel. Hoe kan de KNVB het toelaten dat hij het boegbeeld wordt van het Nederlandse voetbal.

    Gefeliciteerd Badr
    Last edited by Wiseguy; 18-04-2014 at 09:12.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Max. 400 x 125

  2. #27
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    ....het wordt zo langzamerhand allemaal een beetje lachwekkend rondom Badr....
    Was mijn laatste zin in mijn vorige post hier....maar ik ben daarbij de Badr nutthuggers vergeten...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  3. #28
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Loop allemaal niet zo te janken om het Wij/Zij gedoe. Ik ben juist blij om in een land te leven met zoveel culturen.
    Maar als ik op Badr af loop te zeiken is dat niet omdat het een Marokkaan is, maar gewoon omdat ik hem een laag figuur vind die zijn emoties niet onder controle kan houden en zo zichzelf en de Kickboks sport negatief aan de man brengt.
    Ik ben gewoon door zijn uitbarstingen in combinatie met zijn waardeloze inzet als sportman, het respect voor Badr kwijtgeraakt.
    De enige partij in de laatste 4 jaar waar hij trots op kan zijn is zijn winst tegen Saki. Verder waren zijn prestaties niet evenredig aan het talent dat hij bezit.
    Gaat hij zich helemaal op de sport focussen en zet hij weer wat knal partijen neer, dan verdiend hij weer respect af bij de neutrale kickboks liefhebber.

    Feit is alleen dat Badr dit jaar niets heeft laten zien op sportief gebied.
    Knock out gegaan tegen Samedov en een draak van een partij tegen Iggy.

    Er zijn genoeg kickboksers met Marokaanse roots die wel top prestaties in de ring hebben neergezet dit jaar.
    Mohammed Jaraya, Ibrahim El Bouni, Mo ben Nasser, Illias Boulaid, Hicham El Gaoui.
    In het voetbal en hardlopen heb je ook een hoop top sporters, en ik vind dat puur sportief gezien, deze mensen als sportman ver boven Badr staan.

    Hopelijk draait Badr nog bij en gaat hij de wereld laten zien wat van talent hij heeft, maar tot die tijd ben ik absoluut geen fan van hem.

  4. #29
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Hater!! En toen kluivert de ene na de andere goal voor oranje erin schoot stonden jullie zeker niet te juichen? Stelletje chauvinistische hypocrieten!!
    Nee. En waarom ben je er zo zeker van dat ik van oorsprong ook nederlands ben?! Denk je dat alleen de 100% pure hollanders van mening zijn dat badr een onderscheiding als sportman van het jaar niet verdient?
    Wat een racistische opmerking zeg Lol

    Maar nee, gelukkig kan iedereen met een gezond verstand inzien dat badr deze prijs niet verdient. Zou naar mijn mening verder weinig te maken moeten hebben met of je uit nederland, marokko, turkije of zimbawe komt.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Ach ach...we krijgen weer de "kijk ons Nederlanders fatsoenlijk zijn" en de "het zal wel aan de cultuur liggen" verhaaltjes. Hypoctiet gedoe. Tyson die zich binnen en buiten de ring heeft misdragen en is veroordeeld voor verkrachting, staat in verschillende top10 lijstjes van beste boksers ooit, en wordt gezien als een legende. Maar Badr, die een flutpopulairiteitsprijs wint van een kut radioprogrammatje, poeh poeh poeh wat een schande. Sommige mensen krijgen toch wel een hele harde plasser als ze de naam Badr hier voorbij zien komen, en komen al bashend en trekkend klaar. En grijpen de kans om ff 33 miljoen Marokkanen mee te bashen.

    OW,dus omdat Mike Tyson destijds in Amerika in opspraak kwam moeten wij alles wat Badr vandaag de dag hier in NL doet maar accepteren of door de vingers zien?? Het feit is dat de akties van Badr de laatste jaren alles behalve sportief zijn,en daarom lijkt het mij ook logisch dat iemand anders die sportprijs wint.

    Ik vind Badr Hari een loser door zijn gedrag,heeft niks met zijn afkomst te maken.

  6. #31
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Ik begrijp niet zo goed wat dit met cultuur te maken heeft?!
    Dus dat men hier vindt dat een crimineel die dit hele jaar vrijwel niks heeft bereikt binnen de sport niet als sportman van het jaar moet worden gekozen heeft iets met de nederlandse cultuur te maken? In andere culturen is dat normaal?

    Bovendien denk ik persoonlijk dat het erg naïef is om te beweren dat men in marokko badr alleen van youtube kent en verder niks van al het andere gedoe rondom badr af weet. Ik bedoel zelfs op amerikaanse websites worden artikelen geplaatst over zijn rechtzaak etc. Maar de marokkanen zelf zijn hier dus niet van op de hoogte?

    Persoonlijk denk ik dat ze het heus wel weten maar dat het ze simpelweg gewoon weinig boeit. Ik bedoel zelfs hier op mixfight zijn er nog mensen die zijn daden goedpraten.

    maarja, dat is puur mijn eigen indruk en dus niet gebasseerd op feiten.

    Het heeft zeker weten met cultuur te maken in marokko zit niet iedereen dagelijks aan de tv gekluisterd en volgt elke dag het nieuws, ze hebben geen rtl boulevard zoals hier die dagelijks bezig was met de rechtzaak verder kennen ze badr gewoon als de kickbokser die een aantal keer was uitgenodigd door de marokkaanse tv en die bevriend is met het koningshuis.

    Je kunt het naief vinden maar toch is het zo, wat is anders jou verklaring jij die geen marokkaan bent en daar waarschijnlijk nooit bent geweest.

  7. #32
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Hopelijk draait Badr nog bij en gaat hij de wereld laten zien wat van talent hij heeft, maar tot die tijd ben ik absoluut geen fan van hem.
    Gaat niet meer gebeuren,die Badr waar iedereen op hoopt is volgens mij al "long gone" Hij is inmiddels ouder met een kop vol zorgen. Typisch gevalletje talent weg gooien zoals b.v Ignashof.. Gewoon zonde.

  8. #33
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Ik snap nooit zo goed waarom sommige Badr ondanks alles zo fel willen verdedigen. Is dit puur omdat hij in het verleden mooie partijen heeft neergezet? Of zijn het vooral Marokkanen, die hem verdedigen omdat hij ook een Marokkaan is? Of is het nog iets anders waar ik niet aan gedacht heb?

    Het is toch niet goed te keuren dat een getrainde kickbokser van wereldklasse zo vaak mensen de vernieling in slaat? Ik kan al geen begrip of respect opbrengen voor random mensen die als eerste oplossing naar geweld grijpen. Maar wanneer het een getrainde killer betreft, die heel goed weet wat voor schade hij kan aanrichten. Wordt dit enkel minder. Neem hierbij nog in ogensschouw zijn, in mijn ogen, onsympathieke karakter en gedrag in de rechtzaak en media. Wat in mijn optiek niet voor hem heeft gesproken.

    Dat hij een prijsje wint in Marokko kan me niet interesseren, echter dat mensen naar andere atleten wijzen die ook iets fout hebben gedaan om aan te geven dat we geen kritiek op Badr mogen hebben. Dat vind ik dan weer te ver gaan. Want er is genoeg om kritiek over te geven. Er zijn zoveel mensen die hard werken in 'kickboksland' en de MMA scene. Die proberen om deze sporten het beeld te geven wat het verdiend. Vooral hier in Nederland. En dat dan een figuur als Badr Hari nu de toon zet wanneer het om kickboksen gaat, is gewoon spijtig. Figuren als Badr zorgen ervoor dat je raar aangekeken wordt wanneer je zegt dat je een vechtsport beoefend. Alsof ook jij een agressieve malloot bent. Vanuit dat oogpunt kunnen we hem en vele andere het wel kwalijk nemen als liefhebber of beoefenaar.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Loop allemaal niet zo te janken om het Wij/Zij gedoe. Ik ben juist blij om in een land te leven met zoveel culturen.
    Maar als ik op Badr af loop te zeiken is dat niet omdat het een Marokkaan is, maar gewoon omdat ik hem een laag figuur vind die zijn emoties niet onder controle kan houden en zo zichzelf en de Kickboks sport negatief aan de man brengt.
    Ik ben gewoon door zijn uitbarstingen in combinatie met zijn waardeloze inzet als sportman, het respect voor Badr kwijtgeraakt.
    De enige partij in de laatste 4 jaar waar hij trots op kan zijn is zijn winst tegen Saki. Verder waren zijn prestaties niet evenredig aan het talent dat hij bezit.
    Gaat hij zich helemaal op de sport focussen en zet hij weer wat knal partijen neer, dan verdiend hij weer respect af bij de neutrale kickboks liefhebber.

    Feit is alleen dat Badr dit jaar niets heeft laten zien op sportief gebied.
    Knock out gegaan tegen Samedov en een draak van een partij tegen Iggy.

    Er zijn genoeg kickboksers met Marokaanse roots die wel top prestaties in de ring hebben neergezet dit jaar.
    Mohammed Jaraya, Ibrahim El Bouni, Mo ben Nasser, Illias Boulaid, Hicham El Gaoui.
    In het voetbal en hardlopen heb je ook een hoop top sporters, en ik vind dat puur sportief gezien, deze mensen als sportman ver boven Badr staan.

    Hopelijk draait Badr nog bij en gaat hij de wereld laten zien wat van talent hij heeft, maar tot die tijd ben ik absoluut geen fan van hem.
    /thread
    Fighting is poetry in motion

  10. #35
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    De term crimineel wordt wel heel makkelijk gebruikt. Als we de letterlijke definitie gaan gebruiken is de volgende bondscoach van het Nederlands elftal (Guus Hiddink) ook een crimineel. Hoe kan de KNVB het toelaten dat hij het boegbeeld wordt van het Nederlandse voetbal.

    Gefeliciteerd Badr
    Wtf heeft dat er nu weer mee te maken. Guus Hiddink is een vieze geldwolf die de belastingdienst heeft genaaid en dus de belastingbetaler. Badr intimideerd, molesteerd en verminkt mensen.

  11. #36
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Tja zag het op het nieuws,maar wat heeft Marokko nog meer aan topsporters dan,wat voetballers thats it.
    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Tja, ik zal hier maar niet al te veel woorden aan vuil maken. Het feit dat ze een crimineel, die met name het afgelopen jaar vaker in een rechtzaal stond dan in de ring, kiezen als sportman van het jaar.... wat moet je daar nou over zeggen...
    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    86 % Stemmen?? WTF Of dat klopt niet,of die mensen in Marokko sporen niet helemaal.

    Haha Sportman van het jaar.. Eerder loser van het jaar!
    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Culturen verschillen.
    Quote Originally Posted by RocknRolla View Post
    raar volk
    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    tis bijna allemaal familie van elkaar dan zit je zo aan die 86% :P
    badr is alles behalve een sportman.
    het gaat mij meer om die opmerkingen die hier worden gemaakt
    aan de andere kant , kan je op het net je masker af doen en lekker jezelf zijn

  12. #37
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    /thread
    inderdaad /thread

  13. #38
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    badr is alles behalve een sportman.
    het gaat mij meer om die opmerkingen die hier worden gemaakt
    aan de andere kant , kan je op het net je masker af doen en lekker jezelf zijn
    Dit dus. Ik heb nergens badrs gedrag goedgekeurd omdat tyson zich ook misdroeg. Het gaat me meer om de selectieve ontwaardiging van sommige keyboard warriors, die een hele bevolkingsgroep moeten bashen vanwege een waardeloos kutprijsje.

  14. #39
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Hele bevolkingsgroep? nou nou, beetje selectief lezen hier hoor...
    It's okay to be white

  15. #40
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Dit dus. Ik heb nergens badrs gedrag goedgekeurd omdat tyson zich ook misdroeg. Het gaat me meer om de selectieve ontwaardiging van sommige keyboard warriors, die een hele bevolkingsgroep moeten bashen vanwege een waardeloos kutprijsje.

    Loop je niet zo aan te stellen man,zuurpruim. Dat gebeurt helemaal niet,je maakt van een mug een olifant.

  16. #41
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Zie alle PVV'ers weer uit hun holletje kruipen om het weer te gooien op de "allochtoon/marokkaan". Je kunt ook doordraaien door bij alles een hele bevolkingsgroep over een kam te scheren. Deden de Nazis ook. Badr is trouwens de laatste die deze prijs verdient.

  17. #42
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    triest
    Alistair Overeem is de goat.

  18. #43
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    badr is alles behalve een sportman.
    het gaat mij meer om die opmerkingen die hier worden gemaakt
    aan de andere kant , kan je op het net je masker af doen en lekker jezelf zijn
    Ik zeg dit ook buiten het forum om hoor, maak je geen zorgen. Waarom dat niet zou mogen weet ik niet, als Nederlander mag je toch conclusies trekken over andere culturen(was dat maar gebruikelijker), of grappen maken over andere nationaliteiten?

    Als iemand een grap maakt over Nederlanders kijkt de gemiddelde kaaskop ook niet zuur.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  19. #44
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Zie alle PVV'ers weer uit hun holletje kruipen om het weer te gooien op de "allochtoon/marokkaan". Je kunt ook doordraaien door bij alles een hele bevolkingsgroep over een kam te scheren. Deden de Nazis ook. Badr is trouwens de laatste die deze prijs verdient.
    lol. Van iemand die zelf graag generaliserende conclusies over Nederlanders ^^
    Vind ik niet erg, zeker niet als ze goed geformuleerd zijn, maar hypocriet zijn is wat slap.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  20. #45
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Culturen verschillen.


    gelukkig wel!, als pedo's hier er met een taakstraf vanaf komen....ik bedoel maar

    anyways het ging hier om sportman van 't jaar, denk je dat ze in Marokko programma's als rtl boulevard kijken(waar mannen eruit zien en praten als vrouwen) om ff bij te houden wat hij in zijn prive leven doet.

    nogmaals gelukkig!

  21. #46
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Als het daar zoveel beter is als hier wat doe je hier dan nog?

    Nu krijgen steeds meer Nederlanders toch al het idee dat alle Marokkanen een stel onderontwikkelde grotbewoners zijn,onterecht uiteraard dat zijn ze niet allemaal,maar nieuws over de misdaden en de rechtzaak van meneer Hari was ook te zien in kranten en op serieuze sites...hebben ze die ook niet in Marokko?
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  22. #47
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Als het daar zoveel beter is als hier wat doe je hier dan nog?

    Nu krijgen steeds meer Nederlanders toch al het idee dat alle Marokkanen een stel onderontwikkelde grotbewoners zijn,onterecht uiteraard dat zijn ze niet allemaal,maar nieuws over de misdaden en de rechtzaak van meneer Hari was ook te zien in kranten en op serieuze sites...hebben ze die ook niet in Marokko?
    ummm offtopic: aangezien JULLIE het graag steeds op een wij/zij verhaal willen houden.

    Een stukje geschiedenis: Toen Marokko een eeuw lang Spanje tot aan Frankrijk regeerde, hebben ze heel wat kennis meegebracht naar Europa, aangezien het toen barbaren waren en niet wisten dat douchen belangrijk was voor de hygiene enz enz....KENNIS!

    " Als het daar zoveel beter is als hier wat doe je hier dan nog? "

    Umm ik ben hier geboren en getogen dus ben net zo Nederlands als jij, mijn vraag is wat doe jij hier nog? als het je hier niet bevalt (waarschijnlijk ben je half canadees of wat dan ook)
    veel ' Nederlanders ' vergeten 1 ding, een mengelmoes van weet ik veel wat allemaal dus dit land is ook niet van een 'Nederlander'

    anyways nogmaals on topic Badr is vernoemd tot sportman van 't jaar in MAROKKO dus waar maak jij je druk om als ' Nederlander'

  23. #48
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Hoogst merkwaardig dat hij sportman van het jaar zou zijn. Hij heeft niets bereikt het afgelopen jaar.

    Dat ze in Marokko niets weten van zijn wandaden verbaast me ook. Ik kan het me eigenlijk maar moeilijk voorstellen. Ik bedoel, ik kijk ook geen RLT Boulevard en ik ben toch redelijk op de hoogte. Hoe onnozel zijn ze daar dan dat ze werkelijk niets weten van zijn criminele kant? En het is niet eens volledig privé, want hij heeft zich tot twee keer aan toe vreselijk misdragen in de ring. Is er dan niemand die zich gaat afvragen of gedrag binnen de ring zich vertaald naar buiten de ring? Dat geloof ik niet.

  24. #49
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Toen Badr in Moskou vocht, was Jon Jones erbij. In een interview zei hij dat ie een groot fan was van Badr, en dat ie veel respect voor hem heeft. Bah! Raar volk die Amerikanen. Kijken ze daar geen RTL Boulevard ofzo??

  25. #50
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Toen Badr in Moskou vocht, was Jon Jones erbij. In een interview zei hij dat ie een groot fan was van Badr, en dat ie veel respect voor hem heeft. Bah! Raar volk die Amerikanen. Kijken ze daar geen RTL Boulevard ofzo??
    Sterk argument Jones en die andere ufc vechters werden door de promotie betaald om daarheen te komen, wat verwacht je dan? Dat hij de headliner van die show gaat afkraken?!

    En sinds wanneer vertegenwoordigd jon jones alle amerikanen?! Geloof me maar dat badr's gedrag ook door vele vechtsportliefhebbers in amerika niet wordt goedgekeurd. Badr heeft immers in amerika geen onderschedingen ontvangen het afgelopen jaar... Dus snap ook niet zo goed wat het hiermee te maken heeft.

    Punt is, en ik kan niet voor andere members spreken maar dit ik mijn persoonlijke opvatting, dat velen hier (waaronder ikzelf) het raar/ongepast vinden dat badr is verkozen tot sportman van het jaar. Op een of ander manier is het uitgelopen tot een marokko vs nederland discussie terwijl ik niet denk dat heel marokko een stem op badr heeft uitgebracht. Waarschijnlijk een groep (vecht)sportliefhebbers. In hoeverre die groep de mening van de rest van de marokkaanse bevolking vertegenwoordigd weet ik niet maar mensen voelen zich hier wel snel op hun teentjes getrapt.
    Last edited by Pahlavan; 19-04-2014 at 12:24.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •