MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 70
  1. #26
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Wel jammer dat In het interview niet gevraagd werd waarom hij als ABC ( Amsterdams Beroeps Crimineel) bekend staat en wat zijn banden zijn met Gwenetta Martha en andere georganiseerde criminaliteit is. Daarnaast is het een gemiste kans om niet te vragen naar zijn opstelling tijdens de boekpresentatie. In andere media wordt daar wel iets over verteld: dat was geen charme offensief. Hij kwam te laat, het interesseerde hem niet wat men van het boek vond en ging verbaal los over Everdink . Nog al een verschil met zijn tv optreden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    whahaa Haristein

  3. #28
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    Toch wel een leuke interview in roerige tijden, hoe je het went of keert, het blijft een aparte man, een zeldzame diersoort als het ware...

    Die advocate van hem, is toch wel een toppertje, een vakdame, een juiste strategische zet was het ook om gisteren OM te tonen dat hij (soort van) veranderd is. Dat terzijde, ik zag gisteren een dappere man. Laten we eerlijk zijn, ondanks alles wat er over hem geschreven is, stond die daar, toch wel sterk van hem. Echter, de moment waarop ik Koen Everink en zijn been zag, had ik zoiets van, dit was echt laf. Je weet dat je getraind bent, oersterk bent, met een halve tik iemand buiten westen kan slaan, waarom die grof geweld? Was nergens voor nodig Badr, je hoorde beter te weten.

    Hij zag er goed uit in zijn strakke pak, kapper geweest, gladgeschoren, kortom gentlemen. Vele dames uit de publiek keken hem aan alsof ze hem wilden opvreten. Ik hoop dat die ouderwets knalt tegen Londt. Zowel het kickbox publiek, als hijzelf heeft een vette k.o. overwinning nodig. Ik hoop dan ook dat Badr weer de champ wordt en zijn kunsten laat zien in de ring. Het is en blijft een man die kickbox groot maakte en tegelijkertijd in negatief daglicht bracht.

    Badr suc6! Doe datgene waarin je goed bent. Wees een sportman, geen straatvechter of een crimineel, je bent beter dan dat vriend!

    mee een!

  4. #29
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by faysal View Post
    mee een!
    Waarom moet iemand die zich 2x zwaar misdraagt heeft in de ring en 9x buiten de ring nog een kans krijgen? Echt te belachelijk voor woorden. Geef dan lieveren anderen een kans die zich wel gedragen.

  5. #30
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Die-ene View Post
    Waarom moet iemand die zich 2x zwaar misdraagt heeft in de ring en 9x buiten de ring nog een kans krijgen? Echt te belachelijk voor woorden. Geef dan lieveren anderen een kans die zich wel gedragen.
    volledig mee eens! het houdt een keer op wat kansen betreft.

  6. #31
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    Hij zag er goed uit in zijn strakke pak, kapper geweest, gladgeschoren, kortom gentlemen.
    Lol het woord 'gentleman' is toch wel het aller aller laatste wat ik ooit met badr zou associƫren...
    Woorden zoals crimineel, narcist, semi-psychopaat, onsportief, lowlife etc schieten mij eerder binnen. Maar fijn voor hem dat er nog mensen zijn die van hem genieten en hem een 2e.... Oh nee ik bedoel 9e... kans willen geven.

  7. #32
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    jullie zijn allemaal geweldig en het is altijd de ander die niet deugt.
    als je met een vinger wijst , weet dan dat je met 3 vingers naar jezelf wijst

  8. #33
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Lol het woord 'gentleman' is toch wel het aller aller laatste wat ik ooit met badr zou associƫren...
    Woorden zoals crimineel, narcist, semi-psychopaat, onsportief, lowlife etc schieten mij eerder binnen. Maar fijn voor hem dat er nog mensen zijn die van hem genieten en hem een 2e.... Oh nee ik bedoel 9e... kans willen geven.
    Hij heeft het ook over gentlemen, waarschijnlijk doelend op de meerdere persoonlijkheden van Badr; Nero, Einstein en wie weet hoeveel nog meer.

  9. #34
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    jullie zijn allemaal geweldig en het is altijd de ander die niet deugt.
    als je met een vinger wijst , weet dan dat je met 3 vingers naar jezelf wijst
    Dat Badr niet deugd is wel bewezen, logisch dat er naar hem gewezen wordt. Of zeg je dit ook tegen mensen die naar een Geert Wilders of een Kony wijzen? ( om maar even twee andere "low Life's " op te noemen)

  10. #35
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Dat Badr niet deugd is wel bewezen, logisch dat er naar hem gewezen wordt. Of zeg je dit ook tegen mensen die naar een Geert Wilders of een Kony wijzen? ( om maar even twee andere "low Life's " op te noemen)
    heb het in de verkeerde thread geplaats. in een ander thread van badr zijn ze elkaar aan het bashen.
    moslims deugen niet, marokkannen deugen , nederlanders deugen niet en ga zo maar door.

    wat badr betreft . de feiten spreken voor zich .dat zelfde geld ook voor wilders

  11. #36
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    blijf ontopic en kom mijn thread niet weer verpesten aub.

  12. #37
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    heb het in de verkeerde thread geplaats. in een ander thread van badr zijn ze elkaar aan het bashen.
    moslims deugen niet, marokkannen deugen , nederlanders deugen niet en ga zo maar door.

    wat badr betreft . de feiten spreken voor zich .dat zelfde geld ook voor wilders
    Mee eens.

  13. #38
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    ik heb het niet gezien,maar vergeleek hij zichzelf nou met einstein?
    Dat zeiden ze dus ook bij RTL boelervaart !
    En kheb een schijthekel eraan als mensen dom spelen of op dat nivo discussiƫren .
    iedereen snapt heus wel dat het een situatie vergelijking is en juist geen persoonsvergelijking.
    Je kan de man haten om wat je wilt maar ik vond em gewoon oprecht en correct tijdens et interview.

    en nogmaals ik praat niks goed wat badr heeft gedaan . Het lastigste voor hem is dat hij BADR HARI is !
    niemand die ik ken (die ze mannetje staat) zou het pikken als je rustig met je vrouwtje aan het feesten bent en 1 of andere Pipo denkt dat hij gewoon in bijzijn van jou , je vrouwtje kan beledigen .

    als ik zou vinden dat ik dat moet zeggen tegen Estelle waar badr bij is , dan doe ik het ook . Het enige verschil is dat ik dan wel gelijk daarna me dekking hoog houd.

    is een cultuur verschil denkik.

    in Nederland is het normaal als iemand wat zegt ongeacht wat , dan zeg je wat terug.
    wij allochtonen zijn opgevoed met ; grote bek ? Krijg je klap ! Respect ! Geven en eisen.

    Daarom heb je ook figuren als Geert , die is echt verbaast als hij straks een kogel kopt . Terwijl als Geert een Surinamer was bijvoorbeeld dan hield hij er goed rekening mee dat hij anytime gepopt kan worden .

    Wat ik probeer te zeggen is dat badr het opnam voor ze vrouw , je moet wel een echte sukkel zijn als je je vrouwtje door een man laat beledigen op een gezellig feest zonder reden ...
    tis makkelijker om je in te houden als je zelf iets wordt aangedaan dan als iemand je vader moeder kind of vrouw wat aan doet .




    Yup noem noem me nu maar badr lover en zeg maar dat ik het goedpraat pffff

  14. #39
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mokumnised View Post
    Klopt, maar hij legt ook uit in welke context hij dat doet. Hij motiveert het en geeft daarna aan dat hij het niet meer over dat ''vergeven'' wil hebben, omdat hij anders een verkeerd signaal afgeeft. Dat hij pissig is op bepaalde media was ook te verwachten. Voor het overige vond ik hem wel schuldbewust overkomen en hij was in ieder geval niet bezig om zichzelf beter of anders neer te zetten dan hij werkelijk is, geen mooipraterij. Ik vind wel dat Humberto Tan wat dingen heeft laten liggen zoals bijvoorbeeld de beschuldiging richting Hoost die in het boek staat. Verder had ik in Badr zijn plaats deze kans gegrepen om bijvoorbeeld dingen te weerleggen uit het eerdere boek over hem, die volgens hem onzin zijn. Voor het overige was het al langer duidelijk dat hij zichzelf nogal hoog heeft zitten.
    x2

    kdacht ff ff dat ik een ander interview had gezien lol

    khad alleen geen fuckbadrbril op waarsch ....

    nogmaals kben totaaaaaaaal geen badr en Mikes gym fan , maar ik oordeel misschien gewoon wat objectiever . Waarsch omdat ik bij voorhand niks tegen badr en of Marokkanen heb

    ohja ja en ik ben zelf Surinamer

  15. #40
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Klopt wat je zegt maar kweet niet waarom niemand dat leest ...
    Maar badr heeft hem naar zijn zeggen ook maar 1 tik gegeven en koen heb ook gezegd dat hij door meerdere mensen is geslagen .
    En ik geloof dus ook dat hij door meerdere is geslagen . Maar wie wat heeft gedaan weet ik niet precies , dat weet koen niet eens en blijkbaar niemand want dat is. Nergens naar buiten gekomen , behalve dat badr verantwoordelijk wordt gehouden voor de klappen die koen van,eerdere mensen heeft ontvangen . Come on man kben toch niet de enige die dit weet of gaan we allemaal serieus over dingen heen kezen en het verhaal zo mooi of lelijk maken als we zelf willen ....

  16. #41
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Die-ene View Post
    Waarom moet iemand die zich 2x zwaar misdraagt heeft in de ring en 9x buiten de ring nog een kans krijgen? Echt te belachelijk voor woorden. Geef dan lieveren anderen een kans die zich wel gedragen.

    Ik ik wil de beste zien vechten wat ze privƩ doen wat ze eten en wie ze daten boeit me niet ..

    lijkt wel RTL BOELERvaart hiero soms

  17. #42
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post

    in Nederland is het normaal als iemand wat zegt ongeacht wat , dan zeg je wat terug.
    wij allochtonen zijn opgevoed met ; grote bek ? Krijg je klap ! Respect ! Geven en eisen.
    En maar raar vinden dat er Nederlanders rond lopen met "voor" oordelen.

  18. #43
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ja lekker niveautje zeg...

  19. #44
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    blijf ontopic en kom mijn thread niet weer verpesten aub.

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Dat zeiden ze dus ook bij RTL boelervaart !
    En kheb een schijthekel eraan als mensen dom spelen of op dat nivo discussiƫren .
    iedereen snapt heus wel dat het een situatie vergelijking is en juist geen persoonsvergelijking.
    Je kan de man haten om wat je wilt maar ik vond em gewoon oprecht en correct tijdens et interview.

    en nogmaals ik praat niks goed wat badr heeft gedaan . Het lastigste voor hem is dat hij BADR HARI is !
    niemand die ik ken (die ze mannetje staat) zou het pikken als je rustig met je vrouwtje aan het feesten bent en 1 of andere Pipo denkt dat hij gewoon in bijzijn van jou , je vrouwtje kan beledigen .

    als ik zou vinden dat ik dat moet zeggen tegen Estelle waar badr bij is , dan doe ik het ook . Het enige verschil is dat ik dan wel gelijk daarna me dekking hoog houd.

    is een cultuur verschil denkik.

    in Nederland is het normaal als iemand wat zegt ongeacht wat , dan zeg je wat terug.
    wij allochtonen zijn opgevoed met ; grote bek ? Krijg je klap ! Respect ! Geven en eisen.

    Daarom heb je ook figuren als Geert , die is echt verbaast als hij straks een kogel kopt . Terwijl als Geert een Surinamer was bijvoorbeeld dan hield hij er goed rekening mee dat hij anytime gepopt kan worden .

    Wat ik probeer te zeggen is dat badr het opnam voor ze vrouw , je moet wel een echte sukkel zijn als je je vrouwtje door een man laat beledigen op een gezellig feest zonder reden ...
    tis makkelijker om je in te houden als je zelf iets wordt aangedaan dan als iemand je vader moeder kind of vrouw wat aan doet .




    Yup noem noem me nu maar badr lover en zeg maar dat ik het goedpraat pffff

    Na zo'n post word je meteen duidelijk waarom mensen PVV stemmen.

  21. #46
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    maar ik oordeel misschien gewoon wat objectiever .
    Objectief zou ik je niet durven te noemen.

  22. #47
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Objectief zou ik je niet durven te noemen.
    Niet goed bij z'n hoofd zou ik em wel durven noemen. Maar niet in z'n gezicht, want dan word ik gepopt.

  23. #48
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Niet goed bij z'n hoofd zou ik em wel durven noemen. Maar niet in z'n gezicht, want dan word ik gepopt.
    Maar da's ja ook heel gewoon voor allochtonen. Want zo worden ze opgevoed. Volgens hem althans.

  24. #49
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Maar da's ja ook heel gewoon voor allochtonen. Want zo worden ze opgevoed. Volgens hem althans.
    Ja,met zo'n houding kop je straks een kogel.


    Normaal vind ik het mateloos irritant als mensen moeilijk gaan doen om spel fouten,want die maken we allemaal,maar deze is wel leuk.

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    En kheb een schijthekel eraan als mensen dom spelen of op dat nivo discussiėren .

  25. #50
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Normaal vind ik het mateloos irritant als mensen moeilijk gaan doen om spel fouten,want die maken we allemaal,maar deze is wel leuk.
    Spelfouten.


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •