MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 104
  1. #1
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    160
    vCash
    125761

    Default Hari vs Londt afgelast

    Lees het net via facebook. Hari claimt dat de bond de stekker uit deze partij heeft getrokken. Weet niet of dit enkel deze partij is of het gehele gala.

    Hari geeft tevens aan 29 mei in Dubai te staan...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Bron?
    It's okay to be white

  3. #3
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    147
    vCash
    120500

  4. #4
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Staat op zn facebook:

    Badr Hari


    1 uur ·

    OFFICIAL ANNOUNCEMENT:
    To all my fans, i have some bad news and some good news.
    The fight against Ismael Londt is canceled. The kickboxing federation didn't gave us a permission. For me it's a shame because i trained very, very, very hard for this fight, i was very well prepared. I just wanna apologize to all my fans in Holland. But i have also good news. May 29th, Dubai. All i can say.
    Thank you very much,
    Badr Hari

  5. #5
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Vechten in Dubai is vast lucratiever dan vechten in Eindhoven...

  6. #6
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

  7. #7
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Komt dat weer van dat nep account? ANders:

    maakt niet uit hoe of wat, het is hoopjes geroepen dat het niet door zou gaan en tadaaaaaaaaa

    (als het waar is dan)

  8. #8
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    160
    vCash
    125761

    Default

    Er is toch wel een verschil on de context van Hari tov het E.D.

    Vraag me af of mensen die dure kaarten gekocht hebben toch niet de dupeerden gaan worden

  9. #9
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Je verwacht het niet, hè .

  10. #10
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    160
    vCash
    125761

    Default

    Hoe is het trouwens gvd mogelijk dat organisaties / personen op het laatste moment alles afkappen...

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Dit was toch te verwachten?

  12. #12
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Riep het vanaf moment 1 al

  13. #13
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Stefano~ View Post

    Zelfde die zei dat ie bij Glory had getekend?
    It's okay to be white

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    We zullen morgen een reactie van de promotors ontvangen.

    "In die vergunning is vastgelegd dat de Federatie Oosterse Gevechtskunsten, de FOG, toestemming moet geven. Dat wilde de FOG niet doen. En dus kan de vergunning niet worden geëffectueerd."
    Badr Hari is de reden dat ze de geen toestemming van de FOG kregen, zonder Badr wel

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #16
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    147
    vCash
    120500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Zelfde die zei dat ie bij Glory had getekend?

    Dat weet ik niet. het is een geverifieerde pagina op FB weet niet hoe betrouwbaar hun verificatie is :P

  17. #17
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

  18. #18
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    We zullen morgen een reactie van de promotors ontvangen.



    Badr Hari is de reden dat ze de geen toestemming van de FOG kregen, zonder Badr wel
    Toch was de prijs van de kaarten zo hoog door Badr, veel mensen die van een koude kermis thuis komen. Hoop voor ze dat ze hun geld terug kunnen krijgen als ze willen.

  19. #19
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb nog nooit eerder van de FOG gehoord. Wat voor club is dat nou weer?

  20. #20
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    dan neem je een andere bond.

  21. #21
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Bron?
    hier is een bron


  22. #22
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Hahaha, kan je helaas geen reps geven gozer, maar die verdien je wel degelijk.
    En aan Andyhugfan, kom eens op...de FOG. Google het maar
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  23. #23
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    194
    vCash
    126000

    Default

    Dhr. Jan van Looyen van het F.O.G. heeft de partij tussen Ismael Londt en Badr Hari verboden, omdat het volgens hem een te groot risico zou zijn voor de veiligheid van de organisatie, bezoekers. De promotor, in dit geval dhr. Ali Gunyar, is naar mijn mening op een verschrikkelijke en onrechtvaardige manier benadeeld door het F.O.G. De reden voor de annulering door het F.O.G. is ongefundeerd. Dhr. Gunyar organiseert al jaren leuke, mooie en vooral veilige kickboksgala's waar ik iedere keer met plezier naar toe ga met mijn kind. Het ziet er altijd keurig en verzorgd uit. In aanloop naar dit gala weet ik zeker dat er op het gebied van veiligheid niets aan het toeval overgelaten. Dit is een regelrechte schande, net zoals deze nieuwe regel die het F.O.G. sinds kort is ingevoerd; Als je een matchmakers licentie hebt van het F.O.G. mag je alleen kickbokgala's matchmaken die onder auspiciën vallen van de WFCA/WMTA/NOVER. Doe je dat wel dan ben je je licentie kwijt?!?! De F.O.G.bepaald dus waar jij als matchmaker dus je geld moet verdienen. Noord- Koreaanse toestanden allemaal...... Moet niet gekker worden. Ik wens Dhr. Gunyar alsnog heel veel succes!!!

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Op basis van welke info zou de veiligheid dan in het geding zijn? Komen ze nu mee. Lekker dan.


    op de vot dermit

  25. #25
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    194
    vCash
    126000

    Default

    Dhr. Jan van Looyen van het F.O.G. heeft PERSOONLIJK de partij tussen Ismael Londt en Badr Hari verboden, omdat het volgens hem een te groot risico zou zijn voor de veiligheid van de organisatie en bezoekers. De promotor, in dit geval dhr. Ali Gunyar, is naar mijn mening op een verschrikkelijke en onrechtvaardige manier benadeeld door het F.O.G. De reden voor de annulering door het F.O.G. is simplweg ongefundeerd. Dhr. Gunyar organiseert al jaren leuke, mooie en vooral veilige kickboksgala's waar ik iedere keer met plezier naar toe ga met mijn kind. Het ziet er iedere keer weer keurig en verzorgd uit. In aanloop naar dit gala weet ik zeker dat er op het gebied van veiligheid niets door Dhr.Gunyar aan het toeval is overgelaten. Dit is gewoon een regelrechte schande, net zoals deze nieuwe regel die het F.O.G. sinds kort heeft ingevoerd; Als je een matchmakers licentie hebt van het F.O.G. mag je alleen kickbokgala's matchmaken die onder auspiciën vallen van de WFCA/WMTA/NOVER. Doe je dit bij een andere bond, zoals de FIMAC/WAKO of wie dan ben je gelijk je licentie kwijt?!?! De F.O.G.bepaald dus waar jij als matchmaker dus je geld moet verdienen. Noord- Koreaanse toestanden allemaal...... Moet niet gekker worden. Ik wens Dhr. Gunyar alsnog heel veel succes!!! Blijf er in geloven Ali !!!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •