MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default Cormier: Jones beats prime Fedor, but not Cain

    Former US Olympic team captain Daniel Cormier fights Dan Henderson in the main event of UFC 173 on May 24. If he wins, he is widely expected to get a fight for the title vs. Jon Jones, if Jones beats Alexander Gustafsson in the rematch. If Gustafsson wins, there will likely be an automatic rubber match.
    Cormier appeared on the MMA Hour and was asked by host Ariel Helwani if "The Mauler" stands a chance at beating Jones.
    "No chance," said Cormier initially, as transcribed by MMAFighting. "Let me rephrase that. I'm not saying he doesn't have a chance. I'm just saying that if I had to bet my money, or if I asked 10 people who wins this fight, nine out of those 10 people would say Jon Jones, because honestly, I believe that he's better because he has more tools.
    "When you look at Jon on paper against a lot of people, he seems to match up well against every single one of us. He seems to holds the advantages against every single one of us. It's the intangibles. It's the things that you can't measure on a piece of paper that it's going to take to beat Jon Jones - the things that I believe I hold in spades.
    "I've been winning my entire life. That's all I know how to do, and that's what I plan on continuing to do as I finish my mixed martial arts career. I'm not trying to sound arrogant or cocky in any way. I know how to win. I know that at the end of the day, when I step in the cage with most guys that I fight, I've done more things right over the course of my lifetime and over the course of my athletic career than they have."
    Earlier on Twitter, Cormier was asked several questions about Jones.
    @Danielmmafan
    How would Jon Jones do at HWT in your opinion?
    Daniel Cormier @dc_mma
    Fine
    @MarkL0NG0RiA
    Big Fan bro.. jones said before he would love to fight Cain do you think he would last 5 rounds vs Cain?
    Daniel Cormier @dc_mma
    No
    @TXWingStinger
    Jones vs prime Fedor, who takes it?
    Daniel Cormier @dc_mma
    Jones
    So what do you think UG? How does Jon Jones do vs. Alexander Gustafsson, Daniel Cormier, the UFC heavyweight division, champion Cain Velasquez, and Fedor Emelianenko?

    http://player.ooyala.com/iframe.html...ut-not-Cain%2F
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  2. #2
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Prime Fedor had iedereen helemaal aan puin geslagen in de UFC.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Prime Fedor had iedereen helemaal aan puin geslagen in de UFC.
    X1
    The Outsiders!! J-MMA #1

  4. #4
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Hoe weet je dat? De tegenstanders in de prime van Fedor (Nogueira daargelaten) zijn niet echt van het niveau JDS of Cain.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Hoe weet je dat? De tegenstanders in de prime van Fedor (Nogueira daargelaten) zijn niet echt van het niveau JDS of Cain.
    De vechters in de UFC van tegenwoordig zijn niet van het niveau van Fedor in zijn prime. Alleen Cain zou een kans maken.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Hoezeer ik ook een fan ben van Fedor, ik denk dat de sport dusdanig is geëvolueerd dat het niet is te vergelijken. De vechters uit die tijd waren andes dan de vechters van nu.

  7. #7
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Als dat zo was zou Arlovski vrij gemakkelijk mee moeten komen straks in de HW division. Hij is wat ouder, maar voor iemand die dan van zo een hoog niveau was geweest wordt hij vast top 5.

    Lijkt mij niet toch?

  8. #8
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ach ja, Cain is Cormier's maatje, Fedor niet.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Sambo kills everything.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Cain is een geweldige vechter, maar Fedor in zijn prime was van een ander niveau.. Fedor had dezelfde conditioning als Cain misschien iets minder KO power maar veel beter allround.

    Ik denk dat Jones weinig kans maakt tegen beide heren, beiden zijn vechters die een enorme druk vooruit zetten, tenzij jones weer in ogen gaat prikken kan hij ze niet van zich af houden.

  11. #11
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Cain zou dood getrapt worden door footstomps in Pride

  12. #12
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Niet te vergelijken. Pride regels zou de ondergang betekenen voor veel van die worstelaars. Had Fedor nu jong zijn geweest dan had hij meer dan genoeg talent gehad om nog veel beter te zijn.
    fedor heeft imo meer ok power dan cain. Cain is nu wel de beste natuurlijk.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Wat een onzin van Cormier, hij zou alleen kunnen winnen als eye poken toegestaan zou worden.

  14. #14
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik vind dat Comier enigzins gelijk heeft.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ik vind dat Comier enigzins gelijk heeft.
    Ik niet, wat een onzin

  16. #16
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Als hij Fedor in zijn prime had gevochten was dan was dat ongeveer 10 jaar geleden en zou John rond 1997 gestart met trainen. Toen was MMA niet zoals het vandaag de dag is en zou Jones ook niet zo goed zijn geweest als nu. Dus deze vergelijkingen zijn eigenlijk nutteloos als je het mij vraagt.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Zijn ze inderdaad ook.

  18. #18
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Ook cain kan niet van alistair winnen in de eerste minuten, maar als z'n cardio op gaat spelen sloopt cain hem. Gevecht zou alle kanten op kunnen naar mijn mening. Ff off topic sorry

  19. #19
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Jones had geen kans gehad tegen Fedor.
    Cain vs Fedor zou een epische pot zijn geweest

  20. #20
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Hoezeer ik ook een fan ben van Fedor, ik denk dat de sport dusdanig is geëvolueerd dat het niet is te vergelijken. De vechters uit die tijd waren andes dan de vechters van nu.
    Kan je nagaan wat Fedor met ze gedaan had als hij nu op dit moment in zijn prime was.

  21. #21
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Wat een onzin van Cormier, hij zou alleen kunnen winnen als eye poken toegestaan zou worden.
    Dit dus xD

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •