MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 49 of 49
  1. #26
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ik snap niet waarom die geit hierboven op zijn pik is getrapt dit is toch een forum waar je over vechters praat, het is helaas gewoon de waarheid kun je niks aan veranderen.

    Als je het over mij hebt, dan is mijn antwoord: Daar ben ik toch juist mee bezig een vechter bespreken, ik was het voor een gedeelte oneens met willem verder respecteer ik zijn en jou mening ik snap niet wat daar mis mee is.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Als je het over mij hebt, dan is mijn antwoord: Daar ben ik toch juist mee bezig een vechter bespreken, ik was het voor een gedeelte oneens met willem verder respecteer ik zijn en jou mening ik snap niet wat daar mis mee is.
    Ik vermoed dat hij niet jou bedoeld.

  3. #28
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=joshhgv;1261617]
    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Ik vind dat je een beetje overdrijft hij heeft badr in zijn prime knap lastig gemaakt en de tweede gevecht tegen rico was naar mijn mening niet een groot verschil, en vandaag heeft hij toch wel een mooie ko gescoord met rechterknie rechterhoek dus het is niet altijd maaien als dat zo zou zijn dan zou iedereen prof zijn met kroeghoeken zo simpel is het niet.


    Ik zal als ik jou was heel snel naar de oogarts gaan.
    Mischien als ik jou ogen mag lenen dan ga ik zien wat jij zag, rico heeft de partij gewonnen door met lowkicks te scoren het was geen walk over dus zoek zelf maar eens een oogarts meneer.

  4. #29
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    edit

  5. #30
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    @ Lee Muray

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Je kan zeggen wat je wilt over Errol maar het is iemand die gewoon de juiste motivatie nodig heb om de basis dingen te doen en dat is trainen... Ik had geld op hem gezet dit toernooi want ik wist hoe belangrijk die beker voor hem was "de oude Ramon Dekker" beker dus ik wist dat hij motivatie kon opbrengen om die beker mee naar huis te nemen.

    Errol is een natuurtalent dat liet hij al zien toen die op middleweight vocht en letterlijk een baco aan het drinken was voordat hij de ring in ging. Op dit moment is hij inderdaad subtop en zie ik hem de absolute top niet verslaan maar laten we gaan kijken wie nu de absolute top is; Rico, Ghita en misschien Badr maar voor de rest is de spoeling erg dun.

    Je kan dus gewoon aannemen als Errol meer volwassen wordt en zich meer gaat focussen op zijn sport en training dat hij wel degelijk de top kan bereiken alleen dit roept men al jaren dus het is de vraag of dat ook echt gaat gebeuren. Nu is het moment voor Errol om die kans te pakken. Ik zie nieuwe jongens als Benjamin Adegbuyi en Jamal Ben Saddik groeien maar missen toch de ervaring die Errol wel heeft. Dus ik zou bij deze een oproep doen aan hem;

    "pak nu je moment, nu is jou tijd gekomen om te laten zien dat je wel die top kan bereiken. Alleen je moet er wel wat voor doen"

  7. #32
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Zo zie je maar, rico heeft minder talent maar mag zich wel tot de top rekenen. Beter minder talent hebben en een hoop wilskracht/doorzettingsvermogen.

  8. #33
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Zo zie je maar, rico heeft minder talent maar mag zich wel tot de top rekenen. Beter minder talent hebben en een hoop wilskracht/doorzettingsvermogen.
    x2

  9. #34
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Goede post @Fasada. Is een beetje de mier vs. de sprinkhaan. Getalenteerde mensen zijn vaak wat gemakzuchtiger. Ik hoop voor m'n kompatriota Errol dat hij deze lijn kan doortrekken. Het talent heeft hij zeker; alle kenners zijn het daarover eens. Top prestatie van een vechter die in potentie een topper kan worden. Hij is nog betrekkelijk jong dus zijn beste jaren moeten misschien nog aanbreken.

    Ik had dit een paar maanden geleden al gezegd, maar het blijft eeuwig zonde dat dit forum de laatste tijd wordt vervuild door bepaalde leden die weinig weten van en weinig affiniteit hebben met vechtsport maar toch met hun onwetendheid te koop willen lopen. Hoe zielig ben je als je als volwassen man een account aanmaakt om slechts te flamen, roddelen en haten? Soms waan je je op kb.nl desgraciado. Ik ga me in elk geval niet tot dat niveau verlagen; flamewars en scheldpartijen zijn niet aan mij besteed.

    Geen toeval dat prof. vechters, mensen die beroepsmatig betrokken zijn bij de vechtsporten en liefhebbers minder posten dan een paar jaar geleden. De mods treft geen blaam. Veel respect voor die gasten.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Wat loop je nou slap te ouwehoeren man.
    Dit is een forum waar een ieder zijn mening kan ventileren.
    Als een post van een forum lid niet strookt met jouw bevindingen dan hebben ze geen affiniteit met de sport en zijn ze onwetend.
    Jij maakt het helemaal grappig.

    Om even op Fabrice in te haken, in een pre fight interview zei Errol dat hij die rematch tegen Rico ook wel even ging winnen voor Ramon.

    Ik vind Errol een vermakelijke vechter, maar hij mag van mij een toontje lager zingen en pas een grote mond hebben als hij eindelijk eens wint van een top5 vechter.
    Kijk even naar zijn record, dan is het toch niet gek dat sommige hem the cancrusher noemen.
    Of zijn Leko en van Thiellen toppers die die verslagen heeft.

  11. #36
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Je bedoelt de Feitosa die al eerder vakkundig voortijdig gestopt werd echte ttoppers als Bonjasky, Hari en Schilt.
    Le banner en Leko konden toen het museum al in.

    Errol is een leuke vechter om naar te kijken, mmaar een HW titel zal die bij Glory niet winnen.
    De cancrusher is dat niet Badr Hari? Die verloor zelfs op KO van Samedov en staat geprogrammeerd tegen Leko :-)

  12. #37
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Vind Zimmerman ook maar middelmatig, altijd grote praatjes maar nog nooit tegen een grote naam gewonnen. Hij heeft Hari een knockdown gegeven (om daarna gewoon zelf KO te gaan), als dat een van de hoogtepunten is in je carrière dan is dat ook gewoon triest. Cancrusher als bijnaam vind ik zelfs te veel eer voor Zimmerman, vind ik meer passen bij Ghita.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    De cancrusher is dat niet Badr Hari? Die verloor zelfs op KO van Samedov en staat geprogrammeerd tegen Leko :-)

    Jaja jij snapt het helemaal.
    als jij Schilt, Aerts, Saki en Overeem cans vind dan mag jij Badr the cancrusher noemen.
    De echte cancrusher is al gechrust door Badr.
    Last edited by Willem033; 07-05-2014 at 14:51.

  14. #39
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    badr is the koencrusher.

  15. #40
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    hhahahahahaahaha

  16. #41
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by new_world_order View Post
    hhahahahahaahaha
    hahahahahahaha

  17. #42
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Vind Zimmerman ook maar middelmatig, altijd grote praatjes maar nog nooit tegen een grote naam gewonnen. Hij heeft Hari een knockdown gegeven (om daarna gewoon zelf KO te gaan), als dat een van de hoogtepunten is in je carrière dan is dat ook gewoon triest. Cancrusher als bijnaam vind ik zelfs te veel eer voor Zimmerman, vind ik meer passen bij Ghita.
    Jij vind dat triest. Het is vele andere niet gelukt. Wat wat is jou hoogtepunt dan?

  18. #43
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Zo zie je maar, rico heeft minder talent maar mag zich wel tot de top rekenen. Beter minder talent hebben en een hoop wilskracht/doorzettingsvermogen.
    Heeft Rico zoveel minder talent? Sloeg toch op 16-jarige leeftijd al volwassen zwaargewichten de hele gym door in Breda. Heb Zimmerman nooit zien vechten vroeger dus kan er naast zitten.

  19. #44
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik vind rico ook weinig natuurlijk talent hebben, dat hij hard trained is een ander verhaal.

  20. #45
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    badr is the koencrusher.

  21. #46
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Heeft Rico zoveel minder talent? Sloeg toch op 16-jarige leeftijd al volwassen zwaargewichten de hele gym door in Breda. Heb Zimmerman nooit zien vechten vroeger dus kan er naast zitten.
    Rico heeft wel wat minder talent als je het mij vraagt. Niet dat hij geen talent heeft maar als andere jongens zoals Hari en zimmerman zijn doorzettingsvermogen, discipline en wilskracht hadden dan hadden ze nu nog beide aan de top gestaan.

  22. #47
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Die Raymond Daniels scoort toch weer een mooie KO zeg. Weliswaar tegen nobody's en met een aparte style van vechten, maar de ko's zijn in ieder geval mooi om te zien.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Rico heeft wel wat minder talent als je het mij vraagt. Niet dat hij geen talent heeft maar als andere jongens zoals Hari en zimmerman zijn doorzettingsvermogen, discipline en wilskracht hadden dan hadden ze nu nog beide aan de top gestaan.
    Doorzettingsvermogen, discipline en wilskracht zie ik ook als een talent, die eigenschappen kweek je niet zomaar. Mensen met talent krijg je wekelijks over de vloer in de gym, die met doorzettingsvermogen, mensen die tot op het bot gaan en voorbij de grens gaan iedere training, die mensen waar je van vraagt dat ze 5km lopen maar waar je van weet dat ze er dan 10 lopen..
    Die kom je al veel minder tegen.

  24. #49
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    Kan iemand de video van Jamal Ben Saddik vs. Nicolas Wamba ergens vinden? Zoek me te pletter zonder resultaat

    Zo, inmiddels gevonden:
    https://www.youtube.com/watch?v=GI0yMdCWTcI

    EPIC

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •