MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 41 of 41
  1. #26
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    krijg fightcreature niet echt werkend
    verkeerde email adres ingevuld eerst door een typfout kan ze ook niet bereiken verder. dus opnieuw een username aangemaakt maar kan geen videos bekijken

    ''
    Sorry, but you do not have the correct permissions to install the Automatic Youtube Video Posts and Contact Form 7 plugins. Contact the administrator of this site for help on getting the plugins installed.
    Dismiss this notice''
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  2. #27
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    krijg fightcreature niet echt werkend
    verkeerde email adres ingevuld eerst door een typfout kan ze ook niet bereiken verder. dus opnieuw een username aangemaakt maar kan geen videos bekijken

    ''
    Sorry, but you do not have the correct permissions to install the Automatic Youtube Video Posts and Contact Form 7 plugins. Contact the administrator of this site for help on getting the plugins installed.
    Dismiss this notice''
    Staat er bij mij ook als je naar dashboard gaat. Dan weer even naar visit site (linksboven) en ik heb toegang tot alles.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Bedankt voor de reacties. Zit nu glory denver te kijken op fightcreature. Helemaal top. Zo zie je maar weer dat een site bijhouden best wat werk is.
    Niet alleen dat, een site met veel bezoekers in de lucht houden kost ook veel geld

    Verder bestaan wij dit jaar tien jaar en komen we met iets moois

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #29
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Paramaribo, Suriname
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Is er ook een goede site voor bokswedstrijden?

  5. #30
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by mara View Post
    Is er ook een goede site voor bokswedstrijden?
    ik wil hier nog wel eens wat bekijken: http://www.allthebestfights.com/ of http://sosoboxing.com/

  6. #31
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    84
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by breahule View Post
    Staat er bij mij ook als je naar dashboard gaat. Dan weer even naar visit site (linksboven) en ik heb toegang tot alles.
    Ik kom er helemaal niet op. Volgens mij zijn de registraties gesloten?

  7. #32
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by KeobNepo View Post
    Ik kom er helemaal niet op. Volgens mij zijn de registraties gesloten?
    Nee, ik heb net een account aan gemaakt.

  8. #33
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    84
    vCash
    126000

    Default

    Is er een max aantal filmpjes die je kan kijken op fightcreature? Hij geeft bij mij aan dat het max aantal afspeel sessies is verlopen

  9. #34
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    84
    vCash
    126000

    Default

    Krijgen nog meer mensen de volgende foutmelding bij sommige films op Fightcreature? Ik krijg deze melding bijvoorbeeld bij documentaire Trials of Muhammad Ali. dit is de melding die ik krijg: "Deze video kan momenteel niet worden afgespeeld. Het toegestane aantal afspeelsessies is overschreden. Probeer het later opnieuw.". Ik denk dat het ligt aan de manier waarop de film is geupload.

  10. #35
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    nooit gehad maar ik kijk allen wat events terug.

  11. #36
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    84
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    nooit gehad maar ik kijk allen wat events terug.
    En als je hetzelfde filmpje opent; krijg je dan ook de foutmelding?

  12. #37
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Keob, ik heb nog geen enkele evenement kunnen terugkijken via fightcreature door diezelfde foutmelding. Je bent dus niet de enige

  13. #38
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    84
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Keob, ik heb nog geen enkele evenement kunnen terugkijken via fightcreature door diezelfde foutmelding. Je bent dus niet de enige
    Jammer dat ze dan de manier van uploaden niet veranderen. Het is voor zover het dus werkt een geweldige site.

  14. #39
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by KeobNepo View Post
    Krijgen nog meer mensen de volgende foutmelding bij sommige films op Fightcreature? Ik krijg deze melding bijvoorbeeld bij documentaire Trials of Muhammad Ali. dit is de melding die ik krijg: "Deze video kan momenteel niet worden afgespeeld. Het toegestane aantal afspeelsessies is overschreden. Probeer het later opnieuw.". Ik denk dat het ligt aan de manier waarop de film is geupload.
    Als ik deze docu probeer af te spelen krijg ik dezelfde melding terwijl ik wel andere videos kan kijken..

  15. #40
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    84
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Als ik deze docu probeer af te spelen krijg ik dezelfde melding terwijl ik wel andere videos kan kijken..
    Ja, dat heb ik ook. Dat ligt dus volgens mij aan de manier waarop een film op de site is geplaatst. Sommige zijn dus wel 'goed' geplaatst en andere weer niet. Wel jammer dat deze net niet afspeelt; ik zou hem graag willen zien

  16. #41
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by KeobNepo View Post
    Ja, dat heb ik ook. Dat ligt dus volgens mij aan de manier waarop een film op de site is geplaatst. Sommige zijn dus wel 'goed' geplaatst en andere weer niet. Wel jammer dat deze net niet afspeelt; ik zou hem graag willen zien
    Mail die mensen anders gewoon ff

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •