MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 82
  1. #51
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Wat een raar "nieuwsbericht" dit. Incl letterlijke politiek correcte "quotes" in het Nederlands. En d'r is wél of géén uitstel van betaling aangevraagd lijkt me. Niet en/of.

    Ik geloof er namelijk niks van dat het überhaupt de verwachting was dat Glory zo vlak na de start winst zou maken. Nu investeren, en later dus winstgevend worden. En volgens mij was er voldoende kapitaal aanwezig. Daarnaast lopen de evenementen helemaal zo slecht nog niet voor zover ik het begrepen heb.
    Volgens mij hebben ze het over uitstel van betaling aan individuele leveranciers/personeel en niet in de juridische zin. Als je het personeel niet betaalt is het trouwens snel afgelopen in de meeste landen. Dan draag je namelijk ook geen premies/belasting af en komen ze je snel halen. Weet niet waar Glory gevestigd is.

    Geen idee hoe dit af loopt en hoe betrouwbaar de bronnen zijn. Ben nooit een fan geweest van de mensen achter Glory, maar ze blijven wel proberen om de sport op de kaart te houden en het zou zonde zijn als er weer een grote organisatie over de kop gaat.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Joe schilling kan mee, verder is het niet veel nee.
    Schilling? Meh. Geef Hollenbeck toch meer kansen.

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Schilling? Meh. Geef Hollenbeck toch meer kansen.
    Lelijke vechtstijl heeft die knakker!

  4. #54
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Lelijke vechtstijl heeft die knakker!
    Maar hij is wel de beste Amerikaan die in Glory vecht.

  5. #55
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Schilling? Meh. Geef Hollenbeck toch meer kansen.
    in 2012 winst op karapet karapetyan en in 2013 een winst op artem levin, dat zijn mooie prestaties voor een amerkaan. Levin is absolute top op dat gewicht.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Volgens de mensen van liverkick.com is de bericht van Wheelie niet waar:


    I know that people are enjoying their weird debates here and everything but...

    As for the original "rumor," it's complete BS.

    It has already been pointed out early on in this thread that GLORY has an understanding that the organization is going to lose money for a few years. There is zero reason for them to right now be like, "well guys, we predicted this, but fuck it, let's give up."

    These rumors, of course, are coming from Dutch sources on this and there is a lot of strange shit that goes on between "new" GLORY and "old" GLORY from a business standpoint and fan standpoint.

    Bron: sherdog.com

    Ik ben benieuwd wat ze met oude en nieuwe Glory bedoelen.

  7. #57
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post

    Ik ben benieuwd wat ze met oude en nieuwe Glory bedoelen.
    Vraag ik mij ook af. Misschien Glory voordat Andurand het overnam?

  8. #58
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Denk dat ze bedoelen dat er wat problemen zijn met iemand van het oude 'golden glory'.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Volgens de mensen van liverkick.com is de bericht van Wheelie niet waar:


    I know that people are enjoying their weird debates here and everything but...

    As for the original "rumor," it's complete BS.
    Wij hebben reacties van vechters en werknemers van GLORY dat ze nog geen geld hebben ontvangen en nu nog op hun geld zitten te wachten
    Het is absoluut geen "complete bs''

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Wij hebben reacties van vechters en werknemers van GLORY dat ze nog geen geld hebben ontvangen en nu nog op hun geld zitten te wachten
    Het is absoluut geen "complete bs''
    Bedankt. Leek me ook nogal sterk aangezien jullie dicht bij het vuur zitten.

  11. #61
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Het verbaast me allemaal weinig, kickboxen mag dan wel een spectaculaire sport zijn, maar het wordt sowieso weinig beoefend in de VS en daarnaast zijn er geen/weinig grote Amerikaanse namen in de sport. Om de zelfde reden zou ik ook geen groot boksevenement organiseren in Nederland... of een American football wedstrijd.....

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Het verbaast me allemaal weinig, kickboxen mag dan wel een spectaculaire sport zijn, maar het wordt sowieso weinig beoefend in de VS en daarnaast zijn er geen/weinig grote Amerikaanse namen in de sport. Om de zelfde reden zou ik ook geen groot boksevenement organiseren in Nederland... of een American football wedstrijd.....
    Maar echt terug kan Andurand ook niet meer. Hij heeft er al tussen de 40 en 50 miljoen ingepompt. Als hij nu stopt, is hij alles kwijt.

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Nog een berichtje van het sherdog.com forum:

    Liverkick spoke to Glory: the promotion doesn"t have any financial problems!!! This is coming from one of the few Dutch employees left within GLORY who had a slight delay on a pay check.

    Glory investors stated that the business will surely last at least 5 years. They didn"t enter for 2 years and a half.

  14. #64
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Wij hebben reacties van vechters en werknemers van GLORY dat ze nog geen geld hebben ontvangen en nu nog op hun geld zitten te wachten
    Het is absoluut geen "complete bs''
    Waar hebben we het dan over? 1 (ex)vechter en 1 (ex)werknemer? Dat ze hun geld nog niet hebben gehad is natuurlijk niet netjes van Glory, maar om nu via je respectabele website op deze manier te suggereren(en "nieuws" te bedenken) dat Glory dik in de problemen zit(terwijl je best weet dat het niet zo is volgens mij), alleen maar om ervoor te zorgen dat wat mensen wat eerder hun geld wat eerder hebben....twijfelachtig.

    Maar goed, geeft wel wat meer inzage in hoe het er achter de schermen aan toe gaat. Glory en Mixfight zijn geen vriendjes meer, zoveel is duidelijk(voor zover dat al niet het geval was).

  15. #65
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Als ik het zo lees zal Glory de bekende nederlanders die ze nodig hadden om het op te bouwen aan het ditchen zijn om hun eigen mensen neer te zetten. (zou niet voor het eerst zijn dat een hedge fund dat doet). Dan gaan ze nog een paar jaar door met dik betalen voor de vechters en dan gaan ze snijden in de kosten. Net als UFC er maar een paar heel dik betaald en de rest onder minimum loon vecht.

  16. #66
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Als je het nog ff een keer leest zie je staan vechters en werknemers.

    en YoMark het laatste gedeelte van je post slaat helemaal nergens op aangezien Roy nog steeds advocaat is van enkele mensen bij glory.
    dus roep alsjeblieft geen ongefundeerde onzin.

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Hej jongens, geen ruzie maken.

    Ik ben wel benieuwd wanneer man en paard genoemd gaan worden!

  18. #68
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Hej jongens, geen ruzie maken.

    Ik ben wel benieuwd wanneer man en paard genoemd gaan worden!
    X2 waarom zo'n half bericht? Wie heeft er hier iets aan?

  19. #69
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik geloof het ook hoor.

  20. #70
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    en het was sherdog en niet liverkick.com want daar nemen ze meestal het nieuws vanuit hier over waarschijnlijk hebben ze contacten met mensen hier ook.

  21. #71
    Join Date
    May 2014
    Posts
    537
    vCash
    111758

    Default

    Ben benieuwd of er nog een toelichting of verdere informatie komt; als het echt zo urgent is dan zou je meer insiders die bevestigen dat het niet helemaal lekker gaat verwachten.

  22. #72
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    en YoMark het laatste gedeelte van je post slaat helemaal nergens op aangezien Roy nog steeds advocaat is van enkele mensen bij glory.
    dus roep alsjeblieft geen ongefundeerde onzin.
    Klopt hoor. Maar het is wat ik uit deze hele "roddel" opmaak.

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik heb begrepen dat GLORY weer rond is met een nieuwe investeerder, hopelijk betalen ze nu iedereen en kunnen we weer vooruit kijken en genieten van mooie partijen

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  24. #74
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Denk niet dat die Amerikanen zitten te wachten op losse kickbokspartijen. Ik vind het dan ook een grote fout dat ze de laatste 16 en het Finale event gewoon hebben afgeschaft, want dat heeft wel net wel het potentieel om aan te slaan.

  25. #75
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    1 tip go for arab money!! Glory is net een jaar oud en heeft t nu al moeilijk! Belooft niet veel goeds voor de toekomst!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •