MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 14 FirstFirst ... 456789101112 ... LastLast
Results 176 to 200 of 345
  1. #176
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Ex-vriendin van hem aan het woord:

    http://www.panorama.nl/blog/magazine...dschieten.html
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Asura, laat je je nou echt opfokken door zo'n raar ventje uit zo'n filmpje? Dat vraag ik me dan af hè. Ga je al die filmpjes af en je dan helemaal zitten opvreten van achter je scherm?
    Asura heeft er slapeloze nachten van, verklaart ook zijn gefrustreerde reacties.

  3. #178
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Asura weet,in tegenstelling tot velen hier,wel zijn hersens te gebruiken en zal zich niet druk maken om die ene domme rifaap uit dat filmpje...hij weet dat het gedachtegoed van dat figuur veel voorkomend is onder diens soortgenoten...daar zal Asura zich aan ergeren en dat zouden meer mensen moeten doen!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  4. #179
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik weet het niet. Ik heb er geen zin in me bezig te houden met de onzin die een paar gefrustreerde pubertjes uitkramen. Die knul wil even stoer doen voor m'n maatjes. Leuk voor hem. Hij heeft geen idee van wat ie zegt, duidelijk, maar daar sta je toch boven.

  5. #180
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Verder, het is nu dus weer zo'n topic geworden. Daar gaan we weer...

  6. #181
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    die knul uit dat filmpje.... allang bewezen dat hij 100 heeft gekregen om deze domme onzin uit te kramen. geloof niet alles dat pownews je brengt.
    Home mtk-gym.nl


  7. #182
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Yeah right...show me the evidence!

    Powned was al 100x failliet geweest wanneer zij iedere mocro snotaap die soortgelijke uitspraken doet 100 euro zou betalen!
    En denk je zelf niet dat er heel wat consternatie zou zijn ontstaan wanneer bekend zou zijn geworden dat er een omroep is die mensen betaald om dit soort uitspraken te doen? Vooral omtrent dit gevoelig onderwerp...en als toetje nog eens Wilders kan de k anker krijgen...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  8. #183
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Interessant verhaal. Aan de ene kant heb ik zoiets van opgeruimd staat netjes, maar dit meisje heeft de man natuurlijk heel anders meegemaakt en dan blijkt dat het uiteindelijk ook een mens was natuurlijk. Niet dat ik nou direct volschiet ofzo overigens, maar toch.

  9. #184
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Interessant verhaal. Aan de ene kant heb ik zoiets van opgeruimd staat netjes, maar dit meisje heeft de man natuurlijk heel anders meegemaakt en dan blijkt dat het uiteindelijk ook een mens was natuurlijk. Niet dat ik nou direct volschiet ofzo overigens, maar toch.
    Dat die met minderjarige meisjes optrekt en ze in zijn huis laat slapen is toch niet jofel? Bij wie zou je dat eigenlijk liever hebben (algemene vraag hoor) bij Michael Jackson of Gwenette? Lijkt me een lastig dilemma.

  10. #185
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Hahaha dat dan weer wel inderdaad, maar ik denk ik richt me op het verhaal in zijn geheel.

  11. #186
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Hoofdcommissaris Pieter-Jaap Aalbersberg heeft in het programma ‘Het Verhoor’ op AT5 gezegd dat Gwennette Martha een omzet had van 200.000 euro per week.
    Hij vertelde ook dat Martha na een uitspraak van de rechtbank 16 miljoen terug moest betalen wegens drugsactiviteiten. ‘We praten hier over iemand die veroordeeld is wegens witwassen, wapens en drugs.’
    Aalbersberg reageert in de aflevering van ‘Het Verhoor’ op uitspraken van advocaat Nico Meijering dat iedereen aan kon zien komen dat Martha vroeg of laat vermoord zou worden.

  12. #187
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Wat een domme koe. Alle jezus....

  13. #188
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Asura, laat je je nou echt opfokken door zo'n raar ventje uit zo'n filmpje? Dat vraag ik me dan af hè. Ga je al die filmpjes af en je dan helemaal zitten opvreten van achter je scherm?
    Ach, je kunt ook gewoon je ogen ervoor sluiten en net doen of het niet bestaat...

  14. #189
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Wat een domme koe. Alle jezus....
    x2

  15. #190
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Ach, je kunt ook gewoon je ogen ervoor sluiten en net doen of het niet bestaat...
    Dat is weer het andere uiterste natuurlijk.

  16. #191
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Rif apen, maatschappijparels en minderjarige meisjes. Wat een gezellige knusse boel is het toch weer jongens.
    Fighting is poetry in motion

  17. #192
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Asura, laat je je nou echt opfokken door zo'n raar ventje uit zo'n filmpje? Dat vraag ik me dan af hè. Ga je al die filmpjes af en je dan helemaal zitten opvreten van achter je scherm?

    Ik geef gewoon een voorbeeld van iemand die een bepaalde subcultuur in Nederland vertegenwoordigt, als je werkelijk denkt dat dit een soort uniek figuur is dan sta je wel heel ver van de multiculturele samenleving af. Hoop niet dat je ooit te erg schrikt als je merkt dat de meeste grote (en veel kleinere steden) vol zitten met dit soort gefrustreerde jongens met Marokkaans accent , maar ik gebruik dit willekeurige filmpje om aan te tonen dat je logischerwijs niet iedereen met een Nederlands paspoort als etnisch Nederlander kan beschouwen. Dat zien de meeste Nederlanders en nieuwe Nederlanders overigens, ook niet moeilijk als je er even over nadenkt.

    Wat een ophef over een doodnormale vraag of er nog Nederlandse slachtoffers/daders zijn lol. Het is toch wel duidelijk dat de misdaad gedomineerd worden door allochtonen, als een stel "geharde vechtsportfans" dat niet eens durven erkennen dan is het gemakkelijk te begrijpen waarom multiculturele samenlevingen overal falen. Het is natuurlijk een onmogelijk project.Niet iedereen hoeft het met even grote interesse te bestuderen als ik dat doe, maar het lijkt me ondertussen wel normaal om de realiteit te erkennen.

    @Nosferatu
    Thanks voor je reps. Dit keer geen doodsverwensingen zie ik, we maken vooruitgang ^^
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  18. #193
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Dat is weer het andere uiterste natuurlijk.
    Snap niet waarom wat ik doe een "uiterste" is. Ik weet waarom een multiculturele samenleving niet kan werken, dat is onmogelijk, en wil dat er ook rekening word gehouden met Nederlanders die wel vinden dat we genoeg culturele en etnische diversiteit hebben. Met een beetje diversiteit is overigens niets mis, zowel negatieve en positieve ervaringen leren je andere culturen te begrijpen en de eigen cultuur werkelijk te waarderen, maar zodra je hele wijken krijgt waar geen Nederlanders meer wonen en men er een waardestelsel op nahoud die compleet niet overeenkomt met die van Nederlanders, dan mag je wel zeggen dat het genoeg is.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  19. #194
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    die knul uit dat filmpje.... allang bewezen dat hij 100 heeft gekregen om deze domme onzin uit te kramen. geloof niet alles dat pownews je brengt.
    haha, meeste mocros waarmee ik ben opgegroeid dachten echt niet anders. Kom op Sadix, jij weet toch ook wel dat de Nederlandse cultuur heel anders is dan de Marokkaans-Nederlandse cultuur. De Koerdische cultuur en Nederlandse cultuur zijn natuurlijk ook op geen enkele manier te vergelijken.

    Ik geloof niet dat je deze opmerking werkelijk gelooft, je komt uit Amsterdam gast ^


    Wie kijkt er hier trouwens weleens naar Salahedinne?
    Meestal een grappige gast, hier komt even de strijdlustige en gefrustreerde Mocro naar buiten:

    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  20. #195
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Asura weet,in tegenstelling tot velen hier,wel zijn hersens te gebruiken en zal zich niet druk maken om die ene domme rifaap uit dat filmpje...hij weet dat het gedachtegoed van dat figuur veel voorkomend is onder diens soortgenoten...daar zal Asura zich aan ergeren en dat zouden meer mensen moeten doen!
    Verbaast me dat deze reactie er nog staat. Marokkanen mogen we dus hier aanduiden met rifapen, interessante wending neemt dit forum aan. Zou als Suri niet heel blij zijn als mensen mij aap zouden noemen.

  21. #196
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Misschien eens een cursusje begrijpend lezen gaan volgen...die ene Marokkaanse nageboorte uit dat filmpje noem ik een rifaap, zeer zeker niet alle Marokkanen! (al zitten er daar helaas ook nog zat tussen)
    En gezien de uitspraken die betreffende rifaap doet zouden alleen echte apen zich beledigd mogen voelen...
    Last edited by ArjanV; 30-05-2014 at 13:12.
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  22. #197
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Hahahaha je klinkt wel gefrustreerd man. Vond het alleen een beetje een misselijke term, maar als de Marokkanen (Sadix volgens mij) dat oke vinden. Prima toch! Ik zeg alleen dat ik het niet oke zou vinden als dat een suri was en je zou gaan lopen schelden met aap.
    Last edited by Willm; 30-05-2014 at 13:21.

  23. #198
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    haha, meeste mocros waarmee ik ben opgegroeid dachten echt niet anders. Kom op Sadix, jij weet toch ook wel dat de Nederlandse cultuur heel anders is dan de Marokkaans-Nederlandse cultuur. De Koerdische cultuur en Nederlandse cultuur zijn natuurlijk ook op geen enkele manier te vergelijken.

    Ik geloof niet dat je deze opmerking werkelijk gelooft, je komt uit Amsterdam gast ^


    Wie kijkt er hier trouwens weleens naar Salahedinne?
    Meestal een grappige gast, hier komt even de strijdlustige en gefrustreerde Mocro naar buiten:

    Ik vind Pownews altijd wel lache, al vind ik het wel slecht hoe hij er mee omgaat

    Zelf flikt hij altijd dat geintje wordt het bij hem gedaan en dan wordt hij gefrustreerd... man man man!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  24. #199
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Danny is een held man. Vindt die Sallahedine dat vervelend ofzo? Wat een mafkees.
    It's okay to be white

  25. #200
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Wat een irritant mannetje zeg

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •