MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 12 of 14 FirstFirst ... 2891011121314 LastLast
Results 276 to 300 of 345
  1. #276
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Doet zo een soldier wel aangifte?
    Nee man.


    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #277
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Hoezo is het geen sterke vergelijking.
    Je weet als agent zijnde dat als je shift begint het je laatste kan zijn.
    Ik heb er iig geen moeite mee dat die schoften onder vuur worden genomen.
    Of denk je echt dat ze er zijn voor "to serve and protect"

  3. #278
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Hoezo is het geen sterke vergelijking.
    Je weet als agent zijnde dat als je shift begint het je laatste kan zijn.
    Ik heb er iig geen moeite mee dat die schoften onder vuur worden genomen.
    Of denk je echt dat ze er zijn voor "to serve and protect"
    Jij bent echt een onderontwikkelde bosaap he?
    Dacht altijd dat dat 033 het kengetal van je woonplaats was maar het zal je IQ wel zijn...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  4. #279
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Hoezo is het geen sterke vergelijking.
    Je weet als agent zijnde dat als je shift begint het je laatste kan zijn.
    Ik heb er iig geen moeite mee dat die schoften onder vuur worden genomen.
    Of denk je echt dat ze er zijn voor "to serve and protect"
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  5. #280
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Ik heb ook behoorlijk wat over die zaak gelezen en las oa ook dat die Said en Youssef misschien ook al hand en span diensten voor die organisatie van Benaouf deden. Dus dat ze wel daadwerkelijk (een beetje?) bij die organisatie betrokken waren. Klopt dat helemaal niet?
    http://www.crimescene.pro/am10571035...b-boubouh.html

  6. #281
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default





    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #282
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    hun moorden meestal elkaar uit en voor zover ik weet pakken ze nooit "onschuldige" mensen.
    'Slachtoffer schietpartij Amsterdam was verkeerde'


    Sporenonderzoek in de Amsterdamse Conradstraat, waar de schietpartij plaatsvond © ANP

    De daders die afgelopen weekend op een parkeerplaats in Amsterdam een 30-jarige man doodschoten, hadden het mogelijk gemunt op iemand anders.

    Volgens misdaadjournalist Wouter Laumans wordt in Amsterdam-Oost 'op straat' beweerd dat per ongeluk de verkeerde persoon is doodgeschoten.
    ZIE OOK: 'Het is oorlog in de Amsterdamse onderwereld'
    Laumans meldt dat degene die eigenlijk vermoord had moeten worden, ookweleens op de plek afsprak waar nu, zo gaat het verhaal, een onschuldig iemand om het leven is gekomen.
    Het beoogde slachtoffer zou behoren tot één van de twee groepen die momenteel een oorlog uitvechten in de hoofdstad. De strijd kostte onder meer het leven aan topcrimineel Gwenette Martha.


    http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binne...-was-verkeerde

  8. #283
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    dit is letterlijk 20 meter van mijn huis
    Home mtk-gym.nl


  9. #284
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Willem033 is echt een retard, wat een schandalige reactie. Als agenten ergens weinig voor gevaar hoeven te vrezen, dan is het wel in Nederland. Je kijkt echt nog steeds teveel slechte films.

  10. #285
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    my2cents;
    Even in het kort.. Hussein (de neef van Said en Youssef) stond meerdere keren in het verhaal aan verschillende kanten. De ene keer bij Martha, de andere keer close met Benaouf en als ik me niet vergis aan het einde weer met Martha. Benaouf ging met de neven van Hussein om en vertrouwde het niet toen er op een avond afgesproken was. Daarom nam Benaouf de neven van Hussein mee, die uiteindelijk zelf het slachtoffer zijn geworden van het plan van kamp Martha + Hussein.

    Verhaal gaat ook nog rond dat Rida Bennajem in de auto van de slachtoffers in de Staatsliedenbuurt zat en net als Benaouf de aanslag heeft overleefd en is gevlucht. Alleen Said El Yazidi en Youssef Lkhorf zijn die avond overhoop geschoten. Ook gaat het verhaal rond dat Rida juist in een van de auto's met schutters zat. Hij had in ieder geval een gedaanteverwisseling aangenomen de laatste maanden, nadat hij op de nationale opsporingslijst was gekomen en ondertussen gewoon doorging met moorden.

    Mooie is wel hoe geniaal Rida eigenlijk was, toen hij op zijn 19de zijn DNA moest afstaan en zijn broertje naar het politiebureau heeft gestuurd met zijn identiteitspapieren. Daardoor is Rida altijd buiten schot gebleven bij onderzoeken vanwege gebrek aan bewijs.

  11. #286
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Hoezo is het geen sterke vergelijking.
    Je weet als agent zijnde dat als je shift begint het je laatste kan zijn.
    Ik heb er iig geen moeite mee dat die schoften onder vuur worden genomen.
    Of denk je echt dat ze er zijn voor "to serve and protect"
    Niet voor gangsters als jij natuurlijk, G.
    Jij bent zo'n thug dat Al Capone nog siddert in z'n graf als hij de naam "willem033" hoort.
    Waarsch. heb je zoveel thugs om je heen dat de ME niet genoeg is om je van je bed te lichten.
    Gwenette had jou vast op speeddial staan in z'n telefoon.
    Fighting is poetry in motion

  12. #287
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Jeweetzelluf, Willem is een echte G!

  13. #288
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Je netnummer in je naam is echt zo 2004, of voor 14 jarigen

  14. #289
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Jeweetzelluf, Willem is een echte G!
    Ach beter een echte G dan zo'n wanna B .. waar er hier ook meer dan genoeg van rondhangen.

  15. #290
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    G van gehandicapte ja

  16. #291
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    You must spread some Reputation around before giving it to Minotauro again.

  17. #292
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    my2cents;
    Even in het kort.. Hussein (de neef van Said en Youssef) stond meerdere keren in het verhaal aan verschillende kanten. De ene keer bij Martha, de andere keer close met Benaouf en als ik me niet vergis aan het einde weer met Martha. Benaouf ging met de neven van Hussein om en vertrouwde het niet toen er op een avond afgesproken was. Daarom nam Benaouf de neven van Hussein mee, die uiteindelijk zelf het slachtoffer zijn geworden van het plan van kamp Martha + Hussein.

    Verhaal gaat ook nog rond dat Rida Bennajem in de auto van de slachtoffers in de Staatsliedenbuurt zat en net als Benaouf de aanslag heeft overleefd en is gevlucht. Alleen Said El Yazidi en Youssef Lkhorf zijn die avond overhoop geschoten. Ook gaat het verhaal rond dat Rida juist in een van de auto's met schutters zat. Hij had in ieder geval een gedaanteverwisseling aangenomen de laatste maanden, nadat hij op de nationale opsporingslijst was gekomen en ondertussen gewoon doorging met moorden.

    Mooie is wel hoe geniaal Rida eigenlijk was, toen hij op zijn 19de zijn DNA moest afstaan en zijn broertje naar het politiebureau heeft gestuurd met zijn identiteitspapieren. Daardoor is Rida altijd buiten schot gebleven bij onderzoeken vanwege gebrek aan bewijs.
    Hussein aan de kant van Martha?? Daar staat mij niets van bij. Volgens mij stonden die juist lijnrecht tegenover elkaar in dit conflict.

    Volgens mij is het laatste dat ik heb gelezen dat (een of beide van) die 'onschuldige' jongens erbij waren toen Najib in Antwerpen werd vermoord. Ook zou er door een van hen een tracker zijn aangeschaft bij de Spy Shop. Van Rida wordt aangenomen dat hij in het kamp Benaouf zat, aangezien ze denken dat hij een van de schutters van de moord op Najib is. Dat zou ook logisch zijn dat Rida makkelijk Benaouf naar de Staatslieden kon lokken.

    En Rida geniaal noemen?? Lol. Volgens mij was het een zwakbegaafde psychopaat die naar verluid zelfs de laatste tijd op straat leefde omdat hij geen geld voor die liquidatie(s) had ontvangen. Dat zou ook een reden kunnen zijn om Benaouf te lokken naar de plaats delict.

  18. #293
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Klopt wat je zegt over Rida, maar het was een geniale actie. Hussein heeft meerdere keren geswitched volgens mij. Hij is in ieder geval een onbetrouwbare rat. Zoek naar EBETSU, zo heet volgens mij het politiedossier en er is genoeg over te vinden.

  19. #294
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ik heb ooit een keer een overzicht gemaakt met wie wie nou heeft vermoord, welke kampen er zijn en een zooi losse personen die ook in het hele verhaal voorkomen. Ik kwam zeker op 40 á 50 namen, waarvan de meeste hoofdrolspelers (stuk of 8-11) vermoord zijn. Hussein kon ik moeilijk plaatsen. Eerst met Benaouf, daarna Benaouf verraden en er werd gezegd dat Martha en/of Hussein er achter zaten, vandaar mijn conclusie. Ook van de meeste een foto via via en via het internet kunnen bemachtigen. Ik loop voor op het Openbaar Ministerie. Nieuwe Peter R in de maak

  20. #295
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    niet fucken met die G


  21. #296
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Ik heb ooit een keer een overzicht gemaakt met wie wie nou heeft vermoord, welke kampen er zijn en een zooi losse personen die ook in het hele verhaal voorkomen. Ik kwam zeker op 40 á 50 namen, waarvan de meeste hoofdrolspelers (stuk of 8-11) vermoord zijn. Hussein kon ik moeilijk plaatsen. Eerst met Benaouf, daarna Benaouf verraden en er werd gezegd dat Martha en/of Hussein er achter zaten, vandaar mijn conclusie. Ook van de meeste een foto via via en via het internet kunnen bemachtigen. Ik loop voor op het Openbaar Ministerie. Nieuwe Peter R in de maak
    interresant.

    Heb niks over ebetsu kunnen vinden, heb je link voor me? en welke bronnen gebruik jij voor je onderzoek?

    http://www.at5.nl/artikelen/131190/d...eerde-man-dood

    Vrienden hebben alles zien gebeuren.
    Een neger met een tech9 of iets dergelijks, een semi automaat met demper is naar die man toegelopen, opent zijn auto deur en gaat los op hem. zeker 12 kogels. Volgens politie en de buurt hebben ze de verkeerde.
    Home mtk-gym.nl


  22. #297
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Flabbert View Post

  23. #298
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Ik heb ooit een keer een overzicht gemaakt met wie wie nou heeft vermoord, welke kampen er zijn en een zooi losse personen die ook in het hele verhaal voorkomen. Ik kwam zeker op 40 á 50 namen, waarvan de meeste hoofdrolspelers (stuk of 8-11) vermoord zijn. Hussein kon ik moeilijk plaatsen. Eerst met Benaouf, daarna Benaouf verraden en er werd gezegd dat Martha en/of Hussein er achter zaten, vandaar mijn conclusie. Ook van de meeste een foto via via en via het internet kunnen bemachtigen. Ik loop voor op het Openbaar Ministerie. Nieuwe Peter R in de maak
    Ik zie het al helemaal voor me.


  24. #299
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Je moeder is een retard knuppel.
    Jij denkt dat iedereen die mixfight member is een zelfde soort als jij is, een nobody, een knuppel.
    Je hebt een hele grote mond voor een Apeldoorns studentje.

  25. #300
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Je moeder is een retard knuppel.
    Jij denkt dat iedereen die mixfight member is een zelfde soort als jij is, een nobody, een knuppel.
    Je hebt een hele grote mond voor een Apeldoorns studentje.
    waarom word er altijd iemand moeder bij gehaald...dit geeft je niveau nog maar weer eens aan. best jammer eigenlijk. dat je nogal een rare gedachtegang hebt is wel gebleken maar ik zou het toch wat beter proberen te verbergen...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •