MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 14 of 14 FirstFirst ... 41011121314
Results 326 to 345 of 345
  1. #326
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Voor jou informatie,ik heb de baan van me dromen. Ik werk met verstandelijk gehandicapten mensen,en ik vind het prachtig.
    Ik verdien goed,en hoef bijna nooit vroeg me bed uit. Ook heb ik een leuke auto,en die is niet uit 2004,maar uit 2005 ow zo! Maar wat ik met niks van terecht komen bedoel,is niet een financieel plaatje,maar dat b.v de gehandicapten mensen waar ik mee werk nog meer normen en waarden hebben als jou. De reakties van jou getuigen van een verschrikkelijk laag I.Q en E.Q. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je niet voor een baas werkt. Maar goed,ieder zijn ding,1 ding weet ik wel,en dat is dat ik absoluut niet jaloers zal zijn op jou leventje.

    Ouwe Soldaat

    Ow,en B.T.W,dit is de 2de keer dat je op mijn post reageerd,met een tussen pauze van een paar dagen. Zat het je zo dwars,of moest je zo lang denken over een comeback. Ik gok alle2.
    Respect voor het werk wat je doet
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #327
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Heren, let op je taalgebruik anders moeten we maatregelen nemen

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #328
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Heren, let op je taalgebruik anders moeten we maatregelen nemen
    Maar natuurlijk mijn weledelgeleerde vrind.

  4. #329
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Voor jou informatie,ik heb de baan van me dromen. Ik werk met verstandelijk gehandicapten mensen,en ik vind het prachtig.
    Ik verdien goed,en hoef bijna nooit vroeg me bed uit. Ook heb ik een leuke auto,en die is niet uit 2004,maar uit 2005 ow zo! Maar wat ik met niks van terecht komen bedoel,is niet een financieel plaatje,maar dat b.v de gehandicapten mensen waar ik mee werk nog meer normen en waarden hebben als jou. De reakties van jou getuigen van een verschrikkelijk laag I.Q en E.Q. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je niet voor een baas werkt. Maar goed,ieder zijn ding,1 ding weet ik wel,en dat is dat ik absoluut niet jaloers zal zijn op jou leventje.

    Ouwe Soldaat

    Ow,en B.T.W,dit is de 2de keer dat je op mijn post reageerd,met een tussen pauze van een paar dagen. Zat het je zo dwars,of moest je zo lang denken over een comeback. Ik gok alle2.
    mooi werk toppertje
    Home mtk-gym.nl


  5. #330
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    mooi werk toppertje

    Thanks kerel.

  6. #331
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    mooi werk toppertje
    x2 ben ook altijd erg dankbaar dat jullie (mensen in de gehandicapten zorg) er zijn. zeker in deze tijden van bezuiniging na bezuiniging er toch altijd 100% tegenaan voor "onze" kinderen.

  7. #332
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    x2 ben ook altijd erg dankbaar dat jullie (mensen in de gehandicapten zorg) er zijn. zeker in deze tijden van bezuiniging na bezuiniging er toch altijd 100% tegenaan voor "onze" kinderen.
    Jup.
    Over Soldiers gesproken.

  8. #333
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik zie door de bomen het bos niet meer. Kan er hier geen miniserie van worden gemaakt à la Il capo dei capi http://www.imdb.com/title/tt1047931/ ik vind dit namelijk wel boeiend.
    Max. 400 x 125

  9. #334
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Grappig man, net zo respectvol als de reputation die willem me op dezelfde post gaf. Jullie weten niets. Niets van mijn studie of werk en welke informatie ik bezit. Trek je conclusies maar, stelletje haters

  10. #335
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    x2 ben ook altijd erg dankbaar dat jullie (mensen in de gehandicapten zorg) er zijn. zeker in deze tijden van bezuiniging na bezuiniging er toch altijd 100% tegenaan voor "onze" kinderen.
    Thanks mannen. Maar ik kan daar eigelijk niet zoveel credit voor pakken,want als ik dit werk vergelijk met het werken in de techniek,is deze baan voor mij een lot uit de loterij zo leuk vind ik het. 100% er tegen aan gaan houd in dat je ook 100% terug krijgt,en dat maakt het voor mij geweldig!

  11. #336
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Nee Peter, ik hoef niet te lang na te denken over een reply.
    Ben momenteel zelf druk en weinig tijd om op mf te kijken.
    Respect heb ik wel voor t werk wat je doet.

  12. #337
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Respect heb ik wel voor t werk wat je doet.
    Thanks daarvoor Willem.

  13. #338
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    en ook pirki is nu geliquideerd.

    http://www.crimesite.nl/dossier/liqu...an-der-meijden

    Kan er niet om treuren. Ben eerlijk gezegd blij dat weer 1 van de moordenaars van Youssef nu zelf ook dood is.
    Home mtk-gym.nl


  14. #339
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Mooie is wel hoe geniaal Rida eigenlijk was, toen hij op zijn 19de zijn DNA moest afstaan en zijn broertje naar het politiebureau heeft gestuurd met zijn identiteitspapieren. Daardoor is Rida altijd buiten schot gebleven bij onderzoeken vanwege gebrek aan bewijs.
    dit was inderdaad super sneaky.

  15. #340
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post

  16. #341
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    En weer eentje, naar het schijnt een hele grote jongen met een link naar Martha en de hele oorlog. Samir Scarface...

    http://www.crimesite.nl/nieuws/moord...oten-in-spanje








    Nieuws - Moord
    Gepubliceerd op donderdag 28 augustus 2014 20:45
    Aan de Costa del Sol is afgelopen nacht Samir Bouyakhrichan (35) doodgeschoten, een Amsterdammer van Marokkaanse origine. Dat hebben verschillende bronnen aan Crimesite bevestigd. In het milieu was het slachtoffer bekend als "Scarface". Volgens Spaanse media was er rond 01.50 een schietpartij bij winkelcentrum Monte Halcones in Benahavís.





    Marbella

    De Guardia Civil zou op zoek zijn naar twee mannen die zijn ontkomen. Spaanse media spraken direct van een afrekening in het criminele milieu. Het slachtoffer werd vergezeld door zes of zeven personen en verliet op het moment van de schietpartij een bar. De twee schutters vuurden verschillende schoten op hem af. Andere aanwezigen bleven ongedeerd. Ambulancepersoneel, Guardia Civil en lokale politie hebben geprobeerd het slachtoffer te reanimeren maar hij stierf ter plaatse. Benahavis ligt in de bergen boven de badplaats Marbella. Bouyakhrichan zou daar in de omgeving een huis hebben gehad.

    Slotervaart

    Samir Bouyakhrichan is afkomstig uit Amsterdam-Slotervaart. Hij was nog maar 35 jaar maar had een enorme status in het criminele milieu in West-Europa, als groothandelaar in cocaïne. Zijn naam is de afgelopen jaren gevallen bij veel transporten van cocaïne die via Antwerpen en Rotterdam werden ingevoerd. Hij zou in goed overleg contacten in Zuid-Amerika hebben overgenomen van criminelen die enige tijd gedetineerd zaten.
    Woonwagenkamp

    Bouyakhrichan verbleef veel in Dubai. In maart 2012 werd Bouyakhrichan nadat hij vanuit Dubai naar Barcelona was gevlogen aangehouden als verdachte in de zaak van de schietpartij op een woonwagenkamp in Breda waar de 12-jarige Danny Gubbels om het leven kwam. Kort daarna werd hij in Nederland weer op vrije voeten gesteld, nadat kwam vast te staan dat hij niet op het kamp bij de schietpartij aanwezig was geweest. Hij bleef verder in die zaak volledig buiten beeld.
    500 kilo

    De politie beschikte over informatie dat de aanleiding van deze schietpartij lag in de diefstal van een partij van 500 kilo cocaïne in de haven van Antwerpen. De vader van het doodgeschoten jongetje zou betrokken zijn geweest bij het binnenhalen van de partij cocaïne, waarin onder meer Scarface had geïnvesteerd. De partij verdween. Onduidelijk is wie deze diefstal had geregeld maar de vader van het jongetje werd er verantwoordelijk voor gesteld door de eigenaren. Het politieteam dat de zaak onderzocht ging uit van de mogelijkheid dat de schietpartij als waarschuwing was bedoeld, maar dat deze onverwacht dodelijk uitpakte nadat de schutters door de wanden van een huis schoten.
    200 kilo

    Samir Bouyakhrichan is ook genoemd als één van de investeerders die betrokken zou zijn geweest bij 200 kilo cocaïne die gestolen werd in Antwerpen. Bouyakhrichan zou na de diefstal aan de dit voorjaar doodgeschoten Gwenette Martha hebben gevraagd uit te zoeken wie verantwoordelijk was voor de diefstal. Uiteindelijk zouden allerlei verwikkelingen hebben geleid tot de dood van Najib „BouhBouh” en de schietpartij in de Amsterdamse Staatsliedenbuurt.
    Southampton

    Bouyakhrichan is ook genoemd als de eigenaar van een voorraad cocaïne die is gevonden op een jacht in de haven van Southampton: meer dan 1.200 kilo cocaïne. Die zaak stond weer in verband met de doorzoeking bij Amsterdamse sportschoolhouder Mohammed Z. in de Amsterdamse Staatsliedenbuurt.

  17. #342
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Scarface...originele naam.

  18. #343
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    De liquidatie van Samir "Scarface” Bouyakhrichan (36) zal zijn uitwerking niet missen in de wereld van de grootschalige cocaïnehandel. Hij was volgens verschillende bronnen één van de grootste handelaren in Europa en extreem vermogend. De ster van de jonge Amsterdammer steeg na de eeuwwisseling pijlsnel.

    De belangrijkste reden voor dat succes zijn contacten in Zuid-Amerika en de succesvolle zendingen van cocaïne die hij daarmee op zichzelf wist binnen te krijgen. 'Er kwam de laatste jaren geen grote partij binnen in Rotterdam of Antwerpen zonder dat hij ervan wist, of toestemming ervoor gaf', zegt een bron in het milieu. De contacten in Zuid-Amerika die met Scarface meeliftten waren tevreden over zijn succesvolle optreden en de prijzen die hij kon krijgen werden zo beter, aldus een bron in de opsporing.

    Op deze wijze werd Samir "Scarface” de leider van één van het handjevol groepen dat in Europa op grote schaal zelf grootschalig in kon voeren, zo zeggen verschillende bronnen die anoniem willen blijven. Nederland, België, Spanje of Engeland, het land van bestemming maakte niet uit. Drie bronnen spreken over Scarface als 'de grootste in Europa’. Zijn groep behoorde in ieder geval tot de absolute eredivisie waar ook de Calabrese 'Ndrangetha speelt, die met name in Belgisch Limburg een stevige voet aan de grond heeft.

    "Samir”, "Scarry" of "Scarface" was één van de weinigen in Europa die op de geperste cocaïneblokken zijn eigen stempels af kon laten drukken door de producenten. Dergelijke stempels op de kiloblokken verhogen de waarde in de handel omdat ze werken als een kwaliteitskeurmerk. Zo zou Samir volgens bronnen te maken hebben gehad met stempels als "AK”, "Mitsubishi” en "Vuitton”.

    Het succes heeft Bouyakhrichan naar de Arabische emiraten gebracht omdat zijn duizelingwekkende opbrengsten verstandige beleggingen vergden. Dat gebeurde onder meer in Dubai, waar hij ook vaak verbleef. Een bron in de inlichtingenwereld schat zijn vermogen op meer dan een miljard euro. Een paar jaar geleden organiseerde hij nog grote feesten in hotels in Amsterdam.

    Door het succes van Bouyakhrichan kwamen steeds maar mogelijkheden op hem af. Zo zou hij zijn uitgenodigd te experimenteren met de lijn naar Antwerpen waarmee de voor corruptie veroordeelde douanier Tim D. grote partijen wist binnen te halen. De naam van Scarface werd genoemd in het onderzoek dat leidde naar de inbeslagname van 8.000 kilo die in Antwerpen is gepakt en waar de Rotterdamse Turk Cetin G. momenteel voor vastzit. Er waren vanaf 2012 veel partijen die verloren gingen. De naam Bouyakhrichan was nooit bij de verdachten maar klonk wel vaak in het onderzoek.

    De soms forse tegenvallers die de inbeslagnames opleverden brachten risico’s met zich mee in het criminele milieu. Er resteerden schulden en verantwoordelijkheden worden na een dergelijk verlies altijd direct bepaald. Ook voor spelers als Bouyakhrichan waren er daarom grote risico’s. Bronnen in het milieu verbazen zich erover dat Bouyakhrichan zich zo eenvoudig op straat in Spanje heeft laten verrassen, terwijl hij wist dat hij gevaar liep.

    Bouyakhrichan dook op in verschillende onderzoeken die na die schietpartij in de Staatsliedenbuurt in Amsterdam door de politie zijn gedaan. Het Parool schreef daar als eerste over. Bouyakhrichan was toen volgens zijn advocaat Nico Meijering 'uitermate ontstemd'. De krant had ook geschreven dat Scarface één van de grootste investeerders in de Antwerpse partij van 200 kilo zijn geweest, waar de schietpartij in de Staatsliedenbuurt om zou draaien.

    Meijering zei korte tijd later in Het Parool over zijn cliënt: 'Hij heeft in het geheel niets te maken met verdovende middelen en heeft ook niets van doen met die schietpartij in de Staatsliedenbuurt. Hij wenst dan ook op geen enkele wijze met die misdrijven in verband te worden gebracht.' Dat de liquidatie van Scarface te maken heeft met de vete die ten grondslag ligt aan de schietpartij in de Staatsliedenbuurt wordt door verschillende bronnen betwijfeld. 'Je weet het natuurlijk nooit zeker maar dit lijkt me toch een niveautje hoger’, zegt een advocaat.

  19. #344
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Maandag 27 juli 2015 10:48:05
    UPDATE: Crimescene.PRO heeft de bekende strafpleiter Sander Janssen om commentaar gevraagd met betrekking tot de aanhouding van Houssein A. in Marrakech. Maar Sander Janssen wil bevestigen noch ontkennen dat hij de raadsman is van Hoessein A. Ook met betrekking tot de aanhouding weigert hij ieder commentaar.
    Zondag 26 juli heeft de DGSN (Direction Générale de la Sûreté Nationale) van de Marokkaanse Nationale Politie de Nederlander van Marokkaanse afkomst Hoessein A. aangehouden in Marrakech. Hoessein A. was Marokko binnen gekomen via Tanger-Med met een vals reisdocument van een land uit Midden-Amerika. Hoessein A. is aangehouden in een lopend onderzoek naar liquidaties, moordpogingen en internationale drugshandel. Deze misdrijven zouden allemaal zijn gepleegd buiten Marokko.
    Na zijn aanhouding zijn er twee doorzoekingen gedaan in Marrakech. Daar werden 34 exlusieve horloges, 10 mobiele telefoons en tablets en 10 paspoorten van personen met de Nederlandse, Franse en Marokkaanse nationaliteit aangetroffen. Volgens het Openbaar Ministerie in Marokko is Hoessein A. verdacht van verschillende ernstige misdrijven buiten Marokko. 'Hoessein A. (Houcine A. volgens de Franse spelling) is verdacht van betrokkenheid bij meerdere (pogingen tot) liquidaties en internationale drugshandel. A. blijft voorlopig aangehouden voor valsheid in geschrifte en identiteitsfraude'.



    De Marokkaanse autoriteiten doen daarnaast in samenwerking met diverse landen onderzoek naar de ernstige misdrijven waarvan Hoessein A. verdacht is. Een woordvoerder van de Marokkaanse Nationale Politie heeft het over een onderzoek naar 'grensoverschrijdende georganiseerde misdaad' waarvan A. is verdacht. In Nederland heeft A. nog 244 dagen gevangenisstraf openstaan na veroordelingen wegens zware mishandelingen in Amsterdam in 2002 en 2008.



    Hoessein A. is een voormalige zakenpartner en vriend van de geliquideerde Gwenette Martha. Hoessein A. verbleef de afgelopen periode namelijk in Panama. De verdachte die is aangehouden door de Nationale Politie in Tanger-Med was in het bezit van een vals paspoort uit Panama. Hoessein A. heeft volgens politie en justitie een aandeel in het conflict om een gestolen partij cocaïne waarbij inmiddels tientallen Marokkanen zijn geliquideerd in Nederland. Hoesein A. en Benaouf A. zouden dat conflict hebben gehad met Gwenette Martha en Najib Bouhbouh. Tijdens dat conflict zijn ook de moorden gepleegd in de Staatsliedenbuurt op 29 december 2012. Benaouf A. is via zijn zus met Hoessein A. in contact gekomen. Zij had destijds een relatie met A.
    Gwenette Martha en Najib Bouhbouh hebben waarschijnlijk een inschattingsfout gemaakt waardoor ze uiteindelijk geliquideerd zijn. Toen er tussen Martha en zijn vertrouweling onenigheid ontstond had hij 'skitta' aan Hoessein A. Boneka Belserang heeft destijds de kledingszaak van A. compleet vernield in de Jan Evertsenstraat. Het conflict om de partij cocaïne is anders verlopen dan Martha en Bouhbouh waarschijnlijk vooraf hebben gedacht. Benaouf A. is wel veroordeeld voor betrokkenheid bij de liquidatie van Najib Bouhbouh. Maar zowel Benaouf A. als Hoessein A. leven nog. Martha en Bouhbouh niet meer.
    - See more at: http://www.crimescene.pro/maroc-0001....EwjxhKy3.dpuf

    http://www.crimescene.pro/maroc-00014.html

  20. #345
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    'Rechters in Marokko omgekocht in Staatsliedenbuurt-zaak'

    De rechters in Marokko die vorig jaar Hamza B. berechtten voor de wildwest-schietpartij in de Amsterdamse Staatsliedenbuurt zouden zijn omgekocht. Dat schrijft het Parool op basis van stukken van de Nederlandse overheid.
    http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/rechters-marokko-omgekocht-staatsliedenbuurt-zaak

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •