MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 10 of 14 FirstFirst ... 67891011121314 LastLast
Results 226 to 250 of 345
  1. #226
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    kalasjnikov heeft gebruikelijk ook maar 30kogels,
    Niet als je Rambo bent. Ik wil niet opscheppen,maar ik denk dat ik deze zaak net heb opgelost!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #227
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Ik wil ook meedoen met filmpjes plakken, hiep hoi

    [video=youtube_share;qFJ3VKnwmJw]http://youtu.be/qFJ3VKnwmJw

    Dude.WTF

  3. #228
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    nee is Willem

    Marchant ouwe pik, Amstelman erin betrekken he
    Jij weet wie ik ben.
    Check je fb maar

  4. #229
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ik vind Danny ook erg goed, alleen ik vind het minder dat hij er zelf niet tegen kan.
    Danny stelt meestal vragen waar mensen geen antwoord op wíllen geven omdat het een zenuw open snijdt. Als je Danny op je nek hebt, dan heb je iets fout gedaan.
    Die marokkaan liep alleen maar te zuigen en stereotype bezig te zijn. Geen goeie reclame dus.

  5. #230
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Die marokkaan liep alleen maar te zuigen en stereotype bezig te zijn. Geen goeie reclame dus.
    X2 hele slechte reclame

  6. #231
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Moest wel lachen om dat filmpje, die Danny moest bijna huilen terwijl die met zijn eigen techniek werd aangepakt.

  7. #232
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Danny stelt meestal vragen waar mensen geen antwoord op wíllen geven omdat het een zenuw open snijdt. Als je Danny op je nek hebt, dan heb je iets fout gedaan.
    Die marokkaan liep alleen maar te zuigen en stereotype bezig te zijn. Geen goeie reclame dus.
    Hij hanteerde de zelfde ongeloofijk irritante, vervelende danny techniek hoor. Of vind jij het normaal dat een interviewer in je auto portier gaat staan zodat je je deur niet dicht kan doen of ze voet tussen je deur zet zodat je die niet dicht kan doen etc etc.

    je mag en kan nooit medelijden hebben met powned. Zij verdienen hun geld door mensen te denigreren en te bespotten. Daar schuwen ze bejaarde, gehandicapten etc ook niet voor.
    Home mtk-gym.nl


  8. #233
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Powned stelt hele goede zaken aan de orde! Zijn inderdaad irritant naar overtreders toe maar dat heb je dan 99 van de 100 keer ook wel verdiend! Voorbeeld daarvan is dat gedoe met die buitenlandse parlementariers die overal maar menen te kunnen parkeren,het (wan)gedrag van europarlemantariers in Brussel en zeer zeker ook de kopschoppers in Eindhoven
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  9. #234
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Hij hanteerde de zelfde ongeloofijk irritante, vervelende danny techniek hoor. Of vind jij het normaal dat een interviewer in je auto portier gaat staan zodat je je deur niet dicht kan doen of ze voet tussen je deur zet zodat je die niet dicht kan doen etc etc.

    je mag en kan nooit medelijden hebben met powned. Zij verdienen hun geld door mensen te denigreren en te bespotten. Daar schuwen ze bejaarde, gehandicapten etc ook niet voor.
    Nogmaals, als je stelselmatig dingen fout doet, mag je daarop aangesproken worden. Als je als diplomaat of chauffeur stelselmatig fout parkeert en geen boetes betaald, mag je daarop aangesproken worden. Danny vraagt tenminste door en laat zich niet makkelijk afschepen nee. Maar als je gewoon met 'm in discussie gaat is het een prima reporter. Meeste mensen willen echter niet geconfronteerd worden met hun asociaal gedrag. Dan wordt Danny een bijtertje en de held die hij is.
    En nogmaals, niets vergeleken met die marokkaan in het filmpje. Die geeft geeneens ruimte voor antwoorden, is niet eens geïnteresseerd in antwoord want hij hoort zichzelf liever rebels doen tegen Pownews.
    It's okay to be white

  10. #235
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    gerechtigheid.

    Gwennette heeft mijn jeugd vriend en leerling Youssef el Khorf laten dood schieten enkel omdat hij met benhouf in de auto zat. De moordenaars wisten dat Said en Youssef onschuldig waren maar hebben ze toch neer gemaaid omdat ze bang waren dat ze herkend zouden worden. Youssef kende namelijk elke dader die is opgepakt tot nog toe persoonlijk. Youssef kende iedereen, van de bakker tot criminelen. Hij was gewoon geliefd bij letterlijk iedereen zonder dat hij een crimineel was. hij deed HBO en zou leraar worden. Benhouf kende hij van zijn tijd van Escape, toen benhouf daar werkte.

    Willem,
    Ik moet zeggen dat ik een bepaalde fascinatie heb voor top criminelen en bijv de Holleeder zaak op de voet heb gevolgd en ook deze zaak volg omdat het persoonlijk is. Heb letterlijk elke liquidatie zaak in nederland gelezen en gevolgd vanaf 1980. Maar zo heb ik gewoon bepaalde interesse voor Mafia en gangster zaken te volgen van een afstand. En nooit eerder ben ik op zo een eerloze, codeloze, moord lustige bende gestuit als deze marokkaanse oorlog die nu gaande is. Mannen hebben geen eer noch respect. Je knalt niet 2 totaal onschuldige jongens dood omdat ze je misschien zouden herkennen. Wil je benhouf hebben, plan een goede hit en doe je ding. Ik kan niet huilen om criminelen die elkaar afschieten. Maar waarom Youssef en Said? Said had het in eerste instantie nog overleefd. Lag gewond op straat toen 2 hitmans boven hem stonden en de een in het arabisch zei, hij leeft nog wat gaan we doen? en de ander zegt knal ze moeder, en ze halen vervolgens de trekker weer over. Wetende dat het geen Ben was en hij dus onschuldig was. Nu moeten ze Popeye, adil a, hamza B, overige 2 hitmans en benhouf nog afmaken en dan kunnen we weer allemaal rustig slapen.

    Zieke wereld is dit geworden echt waar.
    Je weet wel dat de geruchten gaan dat Said aanwezig was bij de liquidatie van Bo in Antwerpen he? Ze zeggen zelfs dat hij het samen met Rida heeft uitgevoerd. Of het zo is dat is volgens mij niet bewezen maar de geruchten gaan wel en dat is vaak al genoeg. Wat wel is bewezen is dat Youssef een track en trace systeem heeft gekocht bij One2Spy die later gevonden is in die Range Rover. Je weet zelf ook waar die vaak voor worden gebruikt.

    Bij de moorden op Said el Yazidi en Youssef Lkhorf, op 29 december 2012 in de Staatsliedenbuurt, zou een tracker die werd aangetroffen bij de Range Rover waarin de slachtoffers zaten, afkomstig zijn van El O. Daarmee zou El O. facilitator zijn van de moordenaars. Tevens zou de spyware op de mobiele telefoon van de op 16 maart 2013 in Amsterdam Slotervaart geliquideerde Rida Bennajem, afkomstig zijn uit de spyshop One2spy van El O. Met de nadruk op zou want de tracker was aangekocht door het geliquideerde slachtoffer Youssef Lhorf en niet door de moordenaars. Tevens werd er in de Range Rover ook een ontvanger aangetroffen van de tracker. Overigens kan deze informatie betekenen dat Youssef Lkhorf waarschijnlijk meer betrokken is bij het conflict tussen bepaalde criminele organisaties dan voorheen werd gedacht. - See more at: http://www.crimescene.pro/om2808-spy....VgHqR0gL.dpuf

  11. #236
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by new_world_order View Post
    Je weet wel dat de geruchten gaan dat Said aanwezig was bij de liquidatie van Bo in Antwerpen he? Ze zeggen zelfs dat hij het samen met Rida heeft uitgevoerd. Of het zo is dat is volgens mij niet bewezen maar de geruchten gaan wel en dat is vaak al genoeg. Wat wel is bewezen is dat Youssef een track en trace systeem heeft gekocht bij One2Spy die later gevonden is in die Range Rover. Je weet zelf ook waar die vaak voor worden gebruikt.

    Al zit je bij zulke mensen in de auto zoek je het ook gewoon op. Zoals Sadix al zei kon die Youssef iedereen van naam. Hoe je het dan keert of draait,schuldig of niet,je zit dan veelste diep in dat wereldje,en het lijkt mij gezien deze feiten ook niet aannemelijk dat de persoon in kwestie ontschuldig was en totaal ontwetend. Ik begrijp dat je het niet objectief bekijkt als je 1 van de slachtoffers kon,maar de feiten liegen er niet om.

    Wat betreft die hele oorlog,schiet elkaar maar lekker af allemaal,ruimt lekker op!! Tuig!

  12. #237
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik begrijp dat je het niet objectief bekijkt als je 1 van de daders/ABC'ers kon,maar de feiten liegen er niet om.
    Dat geldt zo dan ook?

  13. #238
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by new_world_order View Post
    Je weet wel dat de geruchten gaan dat Said aanwezig was bij de liquidatie van Bo in Antwerpen he? Ze zeggen zelfs dat hij het samen met Rida heeft uitgevoerd. Of het zo is dat is volgens mij niet bewezen maar de geruchten gaan wel en dat is vaak al genoeg. Wat wel is bewezen is dat Youssef een track en trace systeem heeft gekocht bij One2Spy die later gevonden is in die Range Rover. Je weet zelf ook waar die vaak voor worden gebruikt.
    dat van die tracker lees ik nu net. Dat wist ik niet. Weetje ook dat benhouf de neef is van Youssef? denk niet dat youssef een tracker plaats onder zijn neefs auto om zijn neef om te leggen. Wat betreft Said. De liquidatie op Benhoef is gepleegd door Reda en een bulgaar die ook is opgepakt toen toch? Chris lokte bobo naar buiten, benhouf de chauffeur, reda en die bulgaar de schutters.

    Ik kan niet weten in hoe verre Youssef echt onschuldig was, maar hem kennende zou hij van zijn leven geen moord of poging er toe durfen. Hij was niet bekend als vechter of stoere jongen.
    Home mtk-gym.nl


  14. #239
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    dat van die tracker lees ik nu net. Dat wist ik niet. Weetje ook dat benhouf de neef is van Youssef? denk niet dat youssef een tracker plaats onder zijn neefs auto om zijn neef om te leggen. Wat betreft Said. De liquidatie op Benhoef is gepleegd door Reda en een bulgaar die ook is opgepakt toen toch? Chris lokte bobo naar buiten, benhouf de chauffeur, reda en die bulgaar de schutters.

    Ik kan niet weten in hoe verre Youssef echt onschuldig was, maar hem kennende zou hij van zijn leven geen moord of poging er toe durfen. Hij was niet bekend als vechter of stoere jongen.
    Ja ik weet dat Ben en Youssef neven zijn, die tracker zal in dit geval niet bedoeld zijn om ben zelf te schaduwen, wellicht lag die tracker daar om later onder een andere wagen te plaatsen, of was die wagen later voor iemand anders bedoelt. Er is alleen bewezen dat Youssef hem heeft gekocht.

    hoewel de kans heel groot is dat Ben ook in antwerpen was toen bo werd geliquideerd, zegt hij dat dat hij er niet was en dat die wagen waarin hij zogezegd reed voor Souhail was, dus het kan ook Souhail geweest zijn, alleen die kan het niet meer
    navertellen. Waterfront scheepvaart museum.

  15. #240
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by new_world_order View Post
    Ja ik weet dat Ben en Youssef neven zijn, die tracker zal in dit geval niet bedoeld zijn om ben zelf te schaduwen, wellicht lag die tracker daar om later onder een andere wagen te plaatsen, of was die wagen later voor iemand anders bedoelt. Er is alleen bewezen dat Youssef hem heeft gekocht.

    hoewel de kans heel groot is dat Ben ook in antwerpen was toen bo werd geliquideerd, zegt hij dat dat hij er niet was en dat die wagen waarin hij zogezegd reed voor Souhail was, dus het kan ook Souhail geweest zijn, alleen die kan het niet meer
    navertellen. Waterfront scheepvaart museum.
    Naar wat ik weet was Souhail ook niet echt een badboy maar meer iemand die dingen kon regelen.
    Blijft een vaag en apart verhaal en ben bang dat we nooit het hele verhaal zullen horen.
    Home mtk-gym.nl


  16. #241
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Al zit je bij zulke mensen in de auto zoek je het ook gewoon op. Zoals Sadix al zei kon die Youssef iedereen van naam. Hoe je het dan keert of draait,schuldig of niet,je zit dan veelste diep in dat wereldje,en het lijkt mij gezien deze feiten ook niet aannemelijk dat de persoon in kwestie ontschuldig was en totaal ontwetend. Ik begrijp dat je het niet objectief bekijkt als je 1 van de slachtoffers kon,maar de feiten liegen er niet om.
    idd in een auto zitten van 80.000 Euro's en een tracker kopen dan ben je echt niet zo onschuldig.

  17. #242
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    idd in een auto zitten van 80.000 Euro's en een tracker kopen dan ben je echt niet zo onschuldig.
    wist niet dat die 2 dingen genoeg waren om iemand dood te schieten.
    Home mtk-gym.nl


  18. #243
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    voor hem is dat schijnbaar genoeg.

  19. #244
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    als je het zo wilt bekijken is 80k meer dan genoeg, ik hoor verhalen dat jonge boys uit west voor 8k iemand schieten omdat ze dan een rolex kunnen halen die ze aanzien geeft .

  20. #245
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Die kleine straatschoftjes tegenwoordig hebben geen manieren en doen alles voor een gucci jasje of een paar Lanvin schoenen

  21. #246
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    zijn soldaten in training, die moeten nog leren van de big boys.

  22. #247
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Als jij het zegt zal dat wel zo wezen, blijkbaar heb je er verstand van.

  23. #248
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Die kleine straatschoftjes tegenwoordig hebben geen manieren en doen alles voor een gucci jasje of een paar Lanvin schoenen
    Ironisch, aangezien de meeste van die designers homo en/of jood zijn.

  24. #249
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    of allebei.

  25. #250
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Ironisch, aangezien de meeste van die designers homo en/of jood zijn.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •