MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 14 FirstFirst ... 2345678910 ... LastLast
Results 126 to 150 of 345
  1. #126
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een artikel uit De Volkskrant aangaande de moord op Gwenette Martha (en alles eromheen), bij deze:










    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  2. #127
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    thanks

  3. #128
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default




    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  4. #129
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Nu moeten ze Popeye, adil a, hamza B, overige 2 hitmans en benhouf nog afmaken en dan kunnen we weer allemaal rustig slapen.

    Zieke wereld is dit geworden echt waar.
    gwenette heeft toch al vooraf betaald 5 miljoen dus als dat waar is zullen er sowieso nog een paar volgen.

  5. #130
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik snap die fascinatie niet, dus dat ze elkaar afmaken is prima.

    Die Martha is begonnen met straatroven. Dat deed hij niet bij mede criminelen maar gewoon bij mensen die jij en ik kennen; met behoorlijk geweld. Hij heeft ook behoorlijk wat mensen een trauma bezorgd die door hem werden overvallen. En elke keer als zo'n kutjunk je fiets jat dan komt dat door de drugs die dit soort figuren het land inbrengen.

    Ook al heb je bij hem op de lagere school gezeten; het blijft toch een klootzak ? Of heb ik dat nou mis ?

  6. #131
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik snap die fascinatie niet, dus dat ze elkaar afmaken is prima.

    Die Martha is begonnen met straatroven. Dat deed hij niet bij mede criminelen maar gewoon bij mensen die jij en ik kennen; met behoorlijk geweld. Hij heeft ook behoorlijk wat mensen een trauma bezorgd die door hem werden overvallen. En elke keer als zo'n kutjunk je fiets jat dan komt dat door de drugs die dit soort figuren het land inbrengen.

    Ook al heb je bij hem op de lagere school gezeten; het blijft toch een klootzak ? Of heb ik dat nou mis ?
    Ja, maar hij was wel stoer.

  7. #132
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    het feit dat ik crime heel interessant vind betekent niet dat ik er respect voor heb of het goedkeur.
    Home mtk-gym.nl


  8. #133
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik heb trouwens precies hetzelfde, heb verschillende boeken die ook over de onderwereld gaan lees altijd echt van alles ook de amerikaanse mafia.

  9. #134
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Same here...

    Iemand die boeken over de onderwereld leest is natuurlijk niet gelijk een crimineel...netzoals iemand die boeken leest over nazi Duitsland niet gelijk een nazi hoeft te zijn enz enz...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  10. #135
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    nee natuurlijk niet.

  11. #136
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Same here, vind het ook erg interessant. Ik weet ook niet precies hoe dat zo komt. Misschien omdat we zelf ook van de straat afkomen?

  12. #137
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Same here, vind het ook erg interessant. Ik weet ook niet precies hoe dat zo komt. Misschien omdat we zelf ook van de straat afkomen?
    Ik vindt het ook interessant, maar ik kom bij mijn moeder vandaan.

    Wat ik in de verhalen rond Gwenette altijd vreemd vind is dat hij zo moeilijk te traceren zou zijn. Als je echter in het weekend een Amsterdamse club in stapte dan kwam je hem tegen. Hij zorgde elke keer voor een paar honderd euro in de zakken van de mannen aan de deur (ik kan níet ontkennen dat we hem graag binnen hadden....).

    Ik kan me voorstellen dat mensen die met dit soort gasten opgroeien en nooit het slachtoffer geworden zijn van de criminele activiteiten wat makkelijker over dit soort zaken heen stappen, maar medelijden en het ophemelen van de levensstijl lijken me misplaatst.

  13. #138
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Snap dat het lullig voor je is dat je maatje zo aan zijn einde is gekomen, maar als hij hbo deed had hij zich ook kunnen bedenken dat het niet erg slim is om bij iemand in de auto te stappen die een prijs op ze hoofd heeft staan.
    De aankomende maanden zal er nog genoeg Marokaans bloed gaan vloeien.

  14. #139
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    gwenette heeft toch al vooraf betaald 5 miljoen dus als dat waar is zullen er sowieso nog een paar volgen.
    Klopt, een gedeelte van zijn erfenis gaat gebruikt worden om hier en daar nog wat recht te zetten.

  15. #140
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    gerechtigheid.

    Gwennette heeft mijn jeugd vriend en leerling Youssef el Khorf laten dood schieten enkel omdat hij met benhouf in de auto zat. De moordenaars wisten dat Said en Youssef onschuldig waren maar hebben ze toch neer gemaaid omdat ze bang waren dat ze herkend zouden worden. Youssef kende namelijk elke dader die is opgepakt tot nog toe persoonlijk. Youssef kende iedereen, van de bakker tot criminelen. Hij was gewoon geliefd bij letterlijk iedereen zonder dat hij een crimineel was. hij deed HBO en zou leraar worden. Benhouf kende hij van zijn tijd van Escape, toen benhouf daar werkte.

    Willem,
    Ik moet zeggen dat ik een bepaalde fascinatie heb voor top criminelen en bijv de Holleeder zaak op de voet heb gevolgd en ook deze zaak volg omdat het persoonlijk is. Heb letterlijk elke liquidatie zaak in nederland gelezen en gevolgd vanaf 1980. Maar zo heb ik gewoon bepaalde interesse voor Mafia en gangster zaken te volgen van een afstand. En nooit eerder ben ik op zo een eerloze, codeloze, moord lustige bende gestuit als deze marokkaanse oorlog die nu gaande is. Mannen hebben geen eer noch respect. Je knalt niet 2 totaal onschuldige jongens dood omdat ze je misschien zouden herkennen. Wil je benhouf hebben, plan een goede hit en doe je ding. Ik kan niet huilen om criminelen die elkaar afschieten. Maar waarom Youssef en Said? Said had het in eerste instantie nog overleefd. Lag gewond op straat toen 2 hitmans boven hem stonden en de een in het arabisch zei, hij leeft nog wat gaan we doen? en de ander zegt knal ze moeder, en ze halen vervolgens de trekker weer over. Wetende dat het geen Ben was en hij dus onschuldig was. Nu moeten ze Popeye, adil a, hamza B, overige 2 hitmans en benhouf nog afmaken en dan kunnen we weer allemaal rustig slapen.

    Zieke wereld is dit geworden echt waar.
    Ik heb ook behoorlijk wat over die zaak gelezen en las oa ook dat die Said en Youssef misschien ook al hand en span diensten voor die organisatie van Benaouf deden. Dus dat ze wel daadwerkelijk (een beetje?) bij die organisatie betrokken waren. Klopt dat helemaal niet?

  16. #141
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Ik vindt het ook interessant, maar ik kom bij mijn moeder vandaan.

    Wat ik in de verhalen rond Gwenette altijd vreemd vind is dat hij zo moeilijk te traceren zou zijn. Als je echter in het weekend een Amsterdamse club in stapte dan kwam je hem tegen. Hij zorgde elke keer voor een paar honderd euro in de zakken van de mannen aan de deur (ik kan níet ontkennen dat we hem graag binnen hadden....).

    Ik kan me voorstellen dat mensen die met dit soort gasten opgroeien en nooit het slachtoffer geworden zijn van de criminele activiteiten wat makkelijker over dit soort zaken heen stappen, maar medelijden en het ophemelen van de levensstijl lijken me misplaatst.
    hun bedoelen het tracken van zijn bewegingen, gwenette gebruikte anti surveillance apparatuur kun je gewoon in de spyshop kopen, en blackberrys die je niet kunt afluisteren.

  17. #142
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Die Blackberrys zijn de bom met die encryptie kaartjes.

  18. #143
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Die Blackberrys zijn de bom met die encryptie kaartjes.
    kosten ook een bom bijna 4 roodjes.

  19. #144
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Nee man. Mijn broertje had de 9790. Was volgens mij iets van 15 mijer. En dat is al een jaar geleden.

  20. #145
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Nee man. Mijn broertje had de 9790. Was volgens mij iets van 15 mijer. En dat is al een jaar geleden.
    Die krijg je toch van je werkgever als je in een bedrijfstak zit waar zo'n ding nodig is? Of werkt je broertje niet bij defensie, het openbaar ministerie of in een kerncentrale?

  21. #146
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Die krijg je toch van je werkgever als je in een bedrijfstak zit waar zo'n ding nodig is? Of werkt je broertje niet bij defensie, het openbaar ministerie of in een kerncentrale?



    Dit topic wordt met de minuut genialer haha.

  22. #147
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Die krijg je toch van je werkgever als je in een bedrijfstak zit waar zo'n ding nodig is? Of werkt je broertje niet bij defensie, het openbaar ministerie of in een kerncentrale?

    Zijn broertje is een Gangster,net als Willempie.

  23. #148
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    2499

  24. #149
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    2500 Hoppa!!!!!!

  25. #150
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Zijn broertje is een Gangster,net als Willempie.
    pas maar op....deze man maakt geen grappen.


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •