MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 146
  1. #101
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Mooi hoe die haters hun gal komen spuwen.
    Hij heeft weer 2 ton in zijn zak en lacht zich stuk.
    Toen Zimmerman van Leko won was het hier van O Goed van Zimmerman dit dat.
    Leko voelde gister de kracht van Hari en had er na het eerste contact al geen zin meer in.
    Allemaal roepen dat ze hem haten en dat die er niks van bakt, maar wel als een bitch naar rtl7 kijken of de partij op mixfihht kijken.
    Is niet erg hoor. Goed voor de pageviews en de kijkcijfers.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Mooi hoe die haters hun gal komen spuwen.
    Hij heeft weer 2 ton in zijn zak en lacht zich stuk.
    Toen Zimmerman van Leko won was het hier van O Goed van Zimmerman dit dat.
    Leko voelde gister de kracht van Hari en had er na het eerste contact al geen zin meer in.
    Allemaal roepen dat ze hem haten en dat die er niks van bakt, maar wel als een bitch naar rtl7 kijken of de partij op mixfihht kijken.
    Is niet erg hoor. Goed voor de pageviews en de kijkcijfers.

    echt he, in tegenstelling tot veel reacties vond ik Badr er weer sterk uitzien...hij ' raakte' ze niet eens en ze gingen al liggen.

    Ik denk en durf ik zelfs mijn geld op te zetten dat Badr in deze vorm Rico in 1 ronde eruit slaat, zonder moeite.

  3. #103
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik vond dat Westerman juist redelijk goed verslag deed!
    X2

    Hij nam een beetje beter positie in zo leek 't...
    En hij had gelijk! Een genot om naar de verhalen van Harinck O-Sensei te luisteren.

  4. #104
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    De meeste mensen schatten de kijk van Tom Harinck hoog in als het om kickboksen gaat. Hij vond Badr Hari zeer scherp en afgetraind en gefocust uitzien. En toch willen de Badr haters effe komen vertellen dat ie er niks van bakt! Over en uit volgens sommige mensen alsof we het hier hebben over een amateur! Lachwekkend maar heerlijk om de haat te lezen van die mensen. Die moeten wel pijn hebben elke keer weer dat Hari z'n tegenstanders ko slaat. Ik kijk liever naar een slechte wedstrijd van Badr dan naar een hele goede wedstrijd van een Rico Verhoeven. Gewoonweg saai! Badr heeft gelijk die pakt gewoon 350.000,00 euries als het niet meer is in 2 minuten. Bij Glory moet je er 5 jaar voor sparen met alle risico's van dien!

  5. #105
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    De meeste mensen schatten de kijk van Tom Harinck hoog in als het om kickboksen gaat. Hij vond Badr Hari zeer scherp en afgetraind en gefocust uitzien. En toch willen de Badr haters effe komen vertellen dat ie er niks van bakt! Over en uit volgens sommige mensen alsof we het hier hebben over een amateur! Lachwekkend maar heerlijk om de haat te lezen van die mensen. Die moeten wel pijn hebben elke keer weer dat Hari z'n tegenstanders ko slaat. Ik kijk liever naar een slechte wedstrijd van Badr dan naar een hele goede wedstrijd van een Rico Verhoeven. Gewoonweg saai! Badr heeft gelijk die pakt gewoon 350.000,00 euries als het niet meer is in 2 minuten. Bij Glory moet je er 5 jaar voor sparen met alle risico's van dien!

    ja, harinck gaat vertellen dat hij loopt te maaien en een kutpartij neerzet.

    die man probeert er ook wat van te maken. heb jij genoten van het niveau?

  6. #106
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    ja, harinck gaat vertellen dat hij loopt te maaien en een kutpartij neerzet.

    die man probeert er ook wat van te maken. heb jij genoten van het niveau?
    Het niveau was niks omdat Hari 10 klasse beter is dan de vechters tegen wie hij vocht maar daar kan hij niks aan doen. Aan de andere kant ik zie niet elke zwaar gewicht effe Leko en Graham in totaal 3 minuten KO slaan. En wat betreft Tom Harinck die is recht voor z'n raap. Die zegt wat hij vind!

  7. #107
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    ja, harinck gaat vertellen dat hij loopt te maaien en een kutpartij neerzet.

    die man probeert er ook wat van te maken. heb jij genoten van het niveau?
    het niveau was indd niet echt top, maar volgens jou en een paar vriendjes van jou hier op het forum is dat het nooit geweest bij hari.
    zelf toen ie de toppers 1 voor tegen het canvas sloeg

  8. #108
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Badr Hari is gewoon een soldier, dikke doekoe's verdient, 100 paar clownpatta's kopen en gaan!

  9. #109
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    het niveau was indd niet echt top, maar volgens jou en een paar vriendjes van jou hier op het forum is dat het nooit geweest bij hari.
    zelf toen ie de toppers 1 voor tegen het canvas sloeg
    je schijnt te vergeten dat hij in die tijd zelf ook nog wel eens gestrekt ging.

    wat blijft wringen is dat hij niet eruit heeft gehaald wat er in zat. bij lange na niet.

  10. #110
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Het niveau was niks omdat Hari 10 klasse beter is dan de vechters tegen wie hij vocht maar daar kan hij niks aan doen. Aan de andere kant ik zie niet elke zwaar gewicht effe Leko en Graham in totaal 3 minuten KO slaan. En wat betreft Tom Harinck die is recht voor z'n raap. Die zegt wat hij vind!
    leko is de afgelopen 10 partijen in elkaar getimmerd door jan en alleman, de veteraan graham had er vier rondes opzitten.

    wat is je punt?

  11. #111
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    leko is de afgelopen 10 partijen in elkaar getimmerd door jan en alleman, de veteraan graham had er vier rondes opzitten.

    wat is je punt?
    Mijn punt is dat niet alles zwart wit is en dat meneer Harinck het beter weet dan een pannenkoek als jij! Niemand verslaat effe 2 zwaargewichten in 3 minuten ook al zijn ze oud! Ik ken er weinig van Glory die Leko en Graham in 3 minuten ko slaan! Wat is jouw punt???

  12. #112
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Mijn punt is dat niet alles zwart wit is en dat meneer Harinck het beter weet dan een pannenkoek als jij! Niemand verslaat effe 2 zwaargewichten in 3 minuten ook al zijn ze oud! Ik ken er weinig van Glory die Leko en Graham in 3 minuten ko slaan! Wat is jouw punt???
    Als Harinck had gezegd dat Badr ruk was had je dan ook net zoveel waarde gehecht aan zijn mening?
    Badr oogde fysiek sterk maar zoals hij maaide, zo heeft hij bij Harinck niet leren knokken.

  13. #113
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Mijn punt is dat niet alles zwart wit is en dat meneer Harinck het beter weet dan een pannenkoek als jij! Niemand verslaat effe 2 zwaargewichten in 3 minuten ook al zijn ze oud! Ik ken er weinig van Glory die Leko en Graham in 3 minuten ko slaan! Wat is jouw punt???

    je kent me niet, dus of ik een pannenkoek ben kan je helemaal niet inschatten.

    ik vermoed dat je niet zoveel zicht op de materie hebt, je lult als een fanboy.

    je vond everink zeker ook een graadmeter, die ging in één seconde neer.

  14. #114
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Als Harinck had gezegd dat Badr ruk was had je dan ook net zoveel waarde gehecht aan zijn mening?
    Badr oogde fysiek sterk maar zoals hij maaide, zo heeft hij bij Harinck niet leren knokken.
    Als Harinck dat had gezegd had jij dat waarschijnlijk tegen Badr gebruikt. Het past niet in je straatje dus ga je nu beweren dat Harinck de Rinus Michels van het kickboksen live op tv uit z'n nek lult. Je gaat hiermee duidelijk af.

  15. #115
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    je kent me niet, dus of ik een pannenkoek ben kan je helemaal niet inschatten.

    ik vermoed dat je niet zoveel zicht op de materie hebt, je lult als een fanboy.

    je vond everink zeker ook een graadmeter, die ging in één seconde neer.
    Moet je iemand kennen om te kunnen concluderen dat iemand lult als een pannenkoek?

    Ik ben ook zeker fan als dat al ingewikkeld voor je is om te concluderen snap ik wel waarom jij niet snapt wat ik je aan het uitleggen ben.

    Puur op gebied van wedstrijden jongen. Ik weet dat je wilt afwijken van het onderwerp waar we over spreken, maar de waarheid liegt niet. Badr is op sportief gebied goed bezig!! Anders bel je Albert Verlinden op voor een troostend gesprek. Ken je effe uithuilen wellicht voel je m dan! Puur sport resultaten bespreken we hier. Geen prive zaken daar is dit forum voor bedoeld pannenkoek!

  16. #116
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Als Harinck dat had gezegd had jij dat waarschijnlijk tegen Badr gebruikt. Het past niet in je straatje dus ga je nu beweren dat Harinck de Rinus Michels van het kickboksen live op tv uit z'n nek lult. Je gaat hiermee duidelijk af.
    Ik zeg niet dat hij uit zijn nek lult hoor. Heb niet op rtl7 gekeken maar volgens jou ze harinck dat hari er scherp, gefocused en afgetraind uitzag, dat vond ik ook. Tot dat hij begon met vechten, toen kwamen de kroeghoeken weer!
    Of heeft Harinck ook gezegd dat hij technisch mooie hoeken plaatste??

  17. #117
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik zeg niet dat hij uit zijn nek lult hoor. Heb niet op rtl7 gekeken maar volgens jou ze harinck dat hari er scherp, gefocused en afgetraind uitzag, dat vond ik ook. Tot dat hij begon met vechten, toen kwamen de kroeghoeken weer!
    Of heeft Harinck ook gezegd dat hij technisch mooie hoeken plaatste??
    Oke als je zegt dat ie niet uit z'n nek lult dan ben je het feitelijk eens dat Badr scherp, afgetraind en goed heeft gevochten. Moet hij ook nog mooi vechten tegen Leko en Graham. Ook al versloeg hij ze met een ruft! Badr kwam cashen en wist dit is een peace of cake! Hij is ook de enige die met kroeghoeken elke partij weer winnend afsluit. Doet dat maar na! Van z'n laatste partijen sinds Saki 1 partij verloren. Bravo!

  18. #118
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Oke als je zegt dat ie niet uit z'n nek lult dan ben je het feitelijk eens dat Badr scherp, afgetraind en goed heeft gevochten. Moet hij ook nog mooi vechten tegen Leko en Graham. Ook al versloeg hij ze met een ruft! Badr kwam cashen en wist dit is een peace of cake! Hij is ook de enige die met kroeghoeken elke partij weer winnend afsluit. Doet dat maar na! Van z'n laatste partijen sinds Saki 1 partij verloren. Bravo!
    Goed lezen!! dat hij er scherp en gefocused uitzag, TOT DAT HIJ BEGON TE VECHTEN!

  19. #119
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Het is niet echt een goed event geweest om Badr op waarde te schatten. Deze Leko zou iedereen binnen 30 seconden neer getrapt hebben en een Graham die helemaal verrot was na 4 ronden is ook geen partij meer.
    Ik vraag me echt af hoe je hier nou conclusies uit kunt trekken.
    Jullie doen beiden hetzelfde maar met precies de tegenovergestelde mening.

  20. #120
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Het is niet echt een goed event geweest om Badr op waarde te schatten. Deze Leko zou iedereen binnen 30 seconden neer getrapt hebben en een Graham die helemaal verrot was na 4 ronden is ook geen partij meer.
    Ik vraag me echt af hoe je hier nou conclusies uit kunt trekken.
    Jullie doen beiden hetzelfde maar met precies de tegenovergestelde mening.
    Je kan hem niet afzeiken op het feit dat hij heeft gewonnen, dat is zo. Ik vond hem technisch echter alles behalve goed vechten en zie de top niet verliezen op die kroeghoeken.

  21. #121
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Het leek verdomme wel een nieuwelingen partij. Ik vond Badr er juist een stuk dunner uitzien.

    Ik heb destijds zo genoten van de Badr tegen Feitosa en Sefo, potverdikkie wat was ie toen scherp en technisch!

    Dat maaiende werk vind ik helemaal niet erg, mits zijn stoten aankomen zoals tegen Schilt in de Arena.

    Maar deze stoten waren allemaal mis. Ik moest echt goed zoeken om te zien op welke stoot ze nou steeds neer gingen.

    Ik ga er maar van uit dat het aan zijn verotte tegenstanders lag, want hij pakt sowieso iedereen die bij Glory vecht, en al helemaal die saaie Verhoeven.

  22. #122
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Het is niet echt een goed event geweest om Badr op waarde te schatten. Deze Leko zou iedereen binnen 30 seconden neer getrapt hebben en een Graham die helemaal verrot was na 4 ronden is ook geen partij meer.
    Ik vraag me echt af hoe je hier nou conclusies uit kunt trekken.
    Jullie doen beiden hetzelfde maar met precies de tegenovergestelde mening.
    Eens

  23. #123
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Overhand Right View Post
    Het leek verdomme wel een nieuwelingen partij. Ik vond Badr er juist een stuk dunner uitzien.

    Ik heb destijds zo genoten van de Badr tegen Feitosa en Sefo, potverdikkie wat was ie toen scherp en technisch!

    Dat maaiende werk vind ik helemaal niet erg, mits zijn stoten aankomen zoals tegen Schilt in de Arena.

    Maar deze stoten waren allemaal mis. Ik moest echt goed zoeken om te zien op welke stoot ze nou steeds neer gingen.

    Ik ga er maar van uit dat het aan zijn verotte tegenstanders lag, want hij pakt sowieso iedereen die bij Glory vecht, en al helemaal die saaie Verhoeven.
    Ook mee eens!

  24. #124
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Je kan hem niet afzeiken op het feit dat hij heeft gewonnen, dat is zo. Ik vond hem technisch echter alles behalve goed vechten en zie de top niet verliezen op die kroeghoeken.
    Hij won zo ook van Schilt! Oneens!

  25. #125
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    En verloor zo ook meerdere partijen...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •