MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 22 of 22
  1. #1
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default Alistair Overeem requests September fight in Japan

    UFC heavyweight Alistair Overeem has requested a spot on the company’s Sept. 20 event in Saitama, Japan.

    Overeem (37-13) is recovering from an elbow surgery he underwent last month, but he has informed the UFC he’ll be ready to fight by September.

    The former Strikeforce and Dream champion is apparently hoping that the fight will take place in Japan, where he has fought professionally 25 times during his career. His last fight there was a 19-second knockout of Todd Duffee in December 2010.

    UFC co-owner Lorenzo Fertitta informed ESPN.com of Overeem’s request, saying the heavyweight would most likely return in September, possibly in Japan.

    “Alistair is looking to return in September,” Fertitta said. “We haven’t finalized it yet, but he’s expressed an interest in fighting in Japan. I don’t know if we’ll have a spot on the card for that, but I would expect him to come back in that time frame.”

    No bouts have officially been announced as of yet for the Sept. 20 event, which will take place at Saitama Arena.

    Overeem is 2-2 since he joined the UFC roster in late 2011. He defeated Frank Mir via unanimous decision in his most recent bout, at UFC 169 in February.

    http://espn.go.com/blog/mma/post/_/i...fight-in-japan
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  2. #2
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    als dos santos dan ook hersteld is van zn blessure zie ik ufc alsnog deze match up regelen. zie liever Alistair eerst tegen een minder sterke tegenstander..
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  3. #3
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Mooi, zet m maar tegen JDS.
    Als hij hem weer duckt ben ik fan af.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Zet hem maar tegen JDS mits zijn hand is hersteld tot die tijd. Al zal Alistair dan vast wel een reden vinden waarom die opeens niet kan vechten tegen JDS.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Precies, nou moet het gebeuren ook. Gewoon tegen JDS.

  6. #6
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Zeker een mooie pot!

  7. #7
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Holland, where the fuck you from?
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Het lijkt me niet dat hij bang is voor JDS. Ik denk dat er niet 1 vechter in de wereld is die tegen zulke grote namen heeft gestaan in zowel het MMA als in de K1 (Mark Hunt komt denk ik in de buurt). Misschien is hij wel wat voorzichtiger geworden met partijen kiezen, omdat er in de UFC heel veel op het spel staat en mogelijk ook omdat je na 1 verlies partij al bedankt kan zijn voor het publiek.
    Hopelijk sloopt hij JDS en zijn we meteen van het gezeur af
    Last edited by KO.YOU.FOOL; 28-05-2014 at 23:22.

  8. #8
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by KO.YOU.FOOL View Post
    Het lijkt me niet dat hij bang is voor JDS. Ik denk dat er niet 1 vechter in de wereld is die tegen zulke grote namen heeft gestaan in zowel het MMA als in de K1 (Mark Hunt komt denk ik in de buurt). Misschien is hij wel wat voorzichtiger geworden met partijen kiezen, omdat er in de UFC heel veel op het spel staat en mogelijk ook omdat je na 1 verlies partij al bedankt kan zijn voor het publiek.
    Hopelijk sloopt hij JDS en zijn we meteen van het gezeur af
    Amen

  9. #9
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Volgens mij komt Nelson vs Hunt al op deze card. Althans dat blijf ik overal lezen.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Haha, JDS heeft zijn hand gebroken en nu wil hij nog snel een partij in september.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    De hand van JDS is dan toch allang genezen en heeft ie ook een goede voorbereiding kunnen draaien? Ik zie momenteel weinig andere geschikte tegenstanders voor Alistair. Gewoon JDS vs Alistair!

  12. #12
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Overeem vs . Barnett
    Overeem vs Mitrione
    Overeem vs Bigfoot 2

  13. #13
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Stipe Miocic kan ook , ligt eraan wat er morgen gebeurt..
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  14. #14
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Stipe Miocic kan ook , ligt eraan wat er morgen gebeurt..
    Die zal die ook wel weer ducken. Hij heeft te weinig te winnen met zo'n partij.
    Vooralsnog lijkt alles erop dat Alistair flink bezig is met cashen en weinig serieuze titelaspiraties heeft.
    Fighting is poetry in motion

  15. #15
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Zie Alistair op dit moment niet winnen van JDS, dus idd liever iets minder.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Volgens mij komt Nelson vs Hunt al op deze card. Althans dat blijf ik overal lezen.
    Roy Nelson vs. Mark Hunt targeted for UFC Fight Night 51 in Japan
    http://mmajunkie.com/2014/05/roy-nel...t-51-in-japan/

    Lees het net ook op mmajunkie

  17. #17
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Daar heb ik echt zin in. Dikke knalpartij. Iedereen wil dat zien.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    +1. Hoop wel dat hunt wint, die gast is en blijft een held. Hij verdient gewoon een marvel comic.

  19. #19
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik vind het wel typisch Nederlands, misschien is Alistair niet de meest sympathieke gast maar ik heb nog steeds niets liever dan dat hij de belt nog eens zou kunnen pakken (Al weet ik ook wel dat die kans klein is). Hij is een icoon in de MMA en kickboksen en van mij krijgt hij het respect en de support die hij verdient.

  20. #20
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    x2. Alistair belt net en zegt dat hij nu met gerust hart kan slapen.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Haha, JDS heeft zijn hand gebroken en nu wil hij nog snel een partij in september.
    Wat wil je hier nu mee insinueren?
    Hij kan in juli nog een keer ze hand breken, dan is hij in september allang hersteld.

  22. #22
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Dana gaf gisteren tijdens de pre-fight scrum aan dat JDS nog aan het herstellen is en voorlopig niet zal vechten. Blijkbaar was het toch een serieuze breuk.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •