MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 63
  1. #1
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default Badr verdient 1,6 miljoen euries in Dubai! Niet slecht!

    Badr Hari
    3 uur geleden
    $1,000,000,00 AED for 2 minutes. I’m waiting for the PPV numbers to come in so I can make another $7,000,000.00 on the end making it a total payout of $8,000,000.00 AED. A lot goes to charities. Thanks everyone for covering this tournament. No love we go straight for the money now.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Wel nobel dat er veel gaat naar goede doelen, goede dingen opnoemen van iemand mag ook een keer.
    Ik hoop dat hij zijn leven serieus gaat nemen.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Wel nobel dat er veel gaat naar goede doelen, goede dingen opnoemen van iemand mag ook een keer.
    Ik hoop dat hij zijn leven serieus gaat nemen.
    Klopt mensen zijn 1 en al negatief als het om Badr gaat. Privé snap ik het wel maar op sportief gebied willen mensen beweren dat hij C klasse moet gaan vechten. Mensen maken fouten maar niemand is perfect. Hopelijk leert hij hier van! Idd nobel om het grootste gedeelte aan goede doelen te schenken!

  4. #4
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Badr is nobel.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Badr is een parel van de maatschappij.
    Fighting is poetry in motion

  6. #6
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Klopt mensen zijn 1 en al negatief als het om Badr gaat. Privé snap ik het wel maar op sportief gebied willen mensen beweren dat hij C klasse moet gaan vechten. Mensen maken fouten maar niemand is perfect. Hopelijk leert hij hier van! Idd nobel om het grootste gedeelte aan goede doelen te schenken!
    Die 5 euro per maand kan hij nu ook wel missen...

  7. #7
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    goede doelen hihihi

  8. #8
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Idd nobel om het grootste gedeelte aan goede doelen te schenken!
    ALS dat zo is dan is dat top. Maar dat zegt hij niet. En gezien zijn historie zou ik het graag eerst willen zien voordat ik het geloof. Net als de bedragen voor de ppc trouwens. Lijkt me sterk dat hij na aftrek van kosten zo'n (ppv)bedrag krijgt voor dit event. De belastingdienst zal dit nieuws trouwens zeker interessant vinden.

    Mensen kunnen zeker fouten maken, en daarvan leren. De fouten van Badr zijn echter wel pittig ( niet alles staat in de media ) en ik vraag me af of hij het af als fouten ziet en er dus van wil leren.

    Neemt niet weg dat ik hem wel wil zien vechten tegen Glory tegenstanders. Misschien dat hij beter vecht tegen betere tegenstanders. Fysiek trekt hij het nog makkelijk. Zit hem meer in het hoofd, en misschien zijn training/trainer, denk ik.

  9. #9

    Default

    Ik verdeel me geld ook altijd onder de armen !!!! Beetje onder me linker en beetje onder me rechterarm !!!

  10. #10
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  11. #11
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Badr Hari
    3 uur geleden
    $1,000,000,00 AED for 2 minutes. I’m waiting for the PPV numbers to come in so I can make another $7,000,000.00 on the end making it a total payout of $8,000,000.00 AED. A lot goes to charities. Thanks everyone for covering this tournament. No love we go straight for the money now.
    Bron?

  12. #12
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    dat hij 1.6 miljoen heeft verdiend is natuurlijk bullshit.

  13. #13
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Bron?
    Lee Murray

  14. #14
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Lee Murray
    Lee Murray's fantasie.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Het komt van zijn Facebook! En ga niet zeggen het is zijn Facebook niet want hij communiceert daar met bekenden. Vrienden en familie! Het is dus Badr zelf die dat soort berichten naar buiten brengt! Plus via zijn instagram verwijst hij altijd naar zijn Facebook!
    Last edited by FREE MURRAY; 31-05-2014 at 14:16.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    ALS dat zo is dan is dat top. Maar dat zegt hij niet. En gezien zijn historie zou ik het graag eerst willen zien voordat ik het geloof. Net als de bedragen voor de ppc trouwens. Lijkt me sterk dat hij na aftrek van kosten zo'n (ppv)bedrag krijgt voor dit event. De belastingdienst zal dit nieuws trouwens zeker interessant vinden.

    Mensen kunnen zeker fouten maken, en daarvan leren. De fouten van Badr zijn echter wel pittig ( niet alles staat in de media ) en ik vraag me af of hij het af als fouten ziet en er dus van wil leren.

    Neemt niet weg dat ik hem wel wil zien vechten tegen Glory tegenstanders. Misschien dat hij beter vecht tegen betere tegenstanders. Fysiek trekt hij het nog makkelijk. Zit hem meer in het hoofd, en misschien zijn training/trainer, denk ik.
    Jawel gast hij heeft zich voor de wedstrijden uitgesproken om groot deel uit ppv opbrengst te doneren onder andere aan goede doelen in Bosnie!

    Tegen Glory vechters zul je hem waarschijnlijk niet meer zien. Tenzei die Glory vechters verstandig zijn en voor het echte geld gaan vechten in Dubai! Hij gaat nu volop voor Gfc/ legend vechten! Die betalen gewoon simpelweg beter. Ik zie wel een partij tegen Aerts er aan zien komen.

  17. #17
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Wie betaalt, die bepaalt

  18. #18
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Jawel gast hij heeft zich voor de wedstrijden uitgesproken om groot deel uit ppv opbrengst te doneren onder andere aan goede doelen in Bosnie!

    Tegen Glory vechters zul je hem waarschijnlijk niet meer zien. Tenzei die Glory vechters verstandig zijn en voor het echte geld gaan vechten in Dubai! Hij gaat nu volop voor Gfc/ legend vechten! Die betalen gewoon simpelweg beter. Ik zie wel een partij tegen Aerts er aan zien komen.
    Lesje begrijpend lezen meepakken zou geen overbodige luxe zijn, gast.
    Hij zegt 'een groot deel', jij zegt ' het grootste deel'.......
    Ik geef aan dat ik het eerst wil zien en dan geloof. Je weet inmiddels trouwens toch wel dat Badr zelf niet communiceert via Facebook, dus ik zou alles met een korreltje zout nemen als ik jou was. Neemt niet weg dat ik het uitstekend zou vinden als hij een deel van zijn gage aan goede doelen geeft.

    Zou het wel leuk vinden te weten wat hij als goede doelen ziet.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Badr Hari
    3 uur geleden
    $1,000,000,00 AED for 2 minutes. I’m waiting for the PPV numbers to come in so I can make another $7,000,000.00 on the end making it a total payout of $8,000,000.00 AED. A lot goes to charities. Thanks everyone for covering this tournament. No love we go straight for the money now.
    en de HAAT zal verdubbelen , kom op boys laat je lekker kennen lol

  20. #20
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Badr Hari
    3 uur geleden
    $1,000,000,00 AED for 2 minutes. I’m waiting for the PPV numbers to come in so I can make another $7,000,000.00 on the end making it a total payout of $8,000,000.00 AED. A lot goes to charities. Thanks everyone for covering this tournament. No love we go straight for the money now.
    en de HAAT zal verdubbelen , kom op boys laat je lekker kennen lol

    en die 1.6mil kan makkelijk lol ze betalen het hem daar gewoon voor een seminar als ze leuk willen doen . En als ze de haat hier op mixfight lezen betalen ze hem volgende keer gewoon het dubbele , just2fuckwithyou lol

    he getting arab money lol

  21. #21
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Lesje begrijpend lezen meepakken zou geen overbodige luxe zijn, gast.
    Hij zegt 'een groot deel', jij zegt ' het grootste deel'.......
    Ik geef aan dat ik het eerst wil zien en dan geloof. Je weet inmiddels trouwens toch wel dat Badr zelf niet communiceert via Facebook, dus ik zou alles met een korreltje zout nemen als ik jou was. Neemt niet weg dat ik het uitstekend zou vinden als hij een deel van zijn gage aan goede doelen geeft.

    Zou het wel leuk vinden te weten wat hij als goede doelen ziet.
    Nee want voor de gala zei Badr via zijn Facebook dat hij de grootste deel van zijn ppv naar een goed doel gaat in Bosnië! Het is wel zijn Facebook want hij communiceert daar met vrienden, kennissen en weet ik veel wie allemaal! Zelfs met bekende sterren zoals Benzema etc... Dat hij zei dat hij niet actief is via social media kwam hem destijds goed uit! Jij moet niet praten als je niks weet!

  22. #22
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Jezus waar is de tijd dat er hier normaal nederlands geschreven werd? Tegenwoordig vliegen de hashtags, afkortingen en verkrachte straattaal door het forum.

    Afijn; murray wie ben jij dan dat je denkt te weten wie daadwerkelijk zijn facebook doet? Ik kan mij namelijk een bericht vanuit de sportschool herinneren een tijd geleden dat Badr zelf GEEN facebook bijhoudt.

    Daarnaast kan ik het alleen maar toejuichen dat hij wat aan goede doelen schenkt, welke dat ook mogen zijn.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  23. #23
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Het komt van zijn Facebook! En ga niet zeggen het is zijn Facebook niet want hij communiceert daar met bekenden. Vrienden en familie! Het is dus Badr zelf die dat soort berichten naar buiten brengt! Plus via zijn instagram verwijst hij altijd naar zijn Facebook!
    Badr neemt wel vaker een loopje met de waarheid. Ik zou het dus niet al te serieus nemen wat hij beweert.

    Als hij het al is, kan me namelijk geen (vecht)sporter herinneren die de hoogte van zijn gage zo openbaar maakt via social media. Vrij ongebruikelijk.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Het is 1.6 dirham, geen euros.
    Fighting is poetry in motion

  25. #25
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Jezus waar is de tijd dat er hier normaal nederlands geschreven werd? Tegenwoordig vliegen de hashtags, afkortingen en verkrachte straattaal door het forum.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •